25.7.2014
nemáme co dodat, jsme spokojeni. Petr Jiroušek
25.7.2014
vse v poradku. Tomas N.
25.7.2014
Hezký den!
Tuto dovolenou hodnotíme 100 % spokojenost. V hotelu je velmi milý personál. Vůbec s ničím jsme neměli problém. Jídlo bylo výborné- formou bufetu. K večeři bylo zdarma pivo, nebo víno. Děti měly celý den pitný režim zdarma. Informace byly psány česky. Měli jsme velký balkon s výhledem na skály. V hotelu bylo hodně českých rodin.
Děkujeme a doporučujeme. Olga P.
25.7.2014
Všechno bylo, tak jak jsem měla nasmlouváno. Možná sdělit klientům, že se mají připravit na dav ruských občanů. Jsou nevychovaný, použila bych tvrdší výraz, ale nemohu.
Tímto celé skupině děkuji. Dagmar Hrazdirová
25.7.2014
poděkování též za ochotu a profesionalitu pracovnic kanceláře Na Cesty v Plzni i pracovnic, se kterými jsem komunikoval e-mailem. Jan M.
25.7.2014
Chtěla bych vědět,pokud bych příští rok žádala oddělené postele,jestli mi hotel vyhoví,jezdíme vždy do 5 hvězdičkových hotelů na Turecké rivieře.Mám problém s páteří,letos byla postel 16O cm společná,takže jsem špatně spala a musela brát léky na bolest zad.Pokoj nešel vyměnit,neměli volné pokoje s oddělenými poslelemi.Takže mě zajímá,zda mohu chtít oddělené postele už při objednávce hotelu a mohu se na to spolehnout že nám ho dají.Klidně i s příplatkem. Děkuji za spolupráci s vaší agenturou,jsme naprosto spokojeni,vše je výborné a za ty roky nikdy nebyl jediný problém ani na letišti,ani během dovolené,vše načas a perfektní. J.Chocholatá,Kladno.
25.7.2014
Vážený pane Uhere,
vše z Vaší strany proběhlo v pořádku. V hotelu to bylo také celkem v pořádku jako minulý rok.Dále nebudu hodnotit.MM.
25.7.2014
Se službami cestovní agentury jsme byli velice spokojeni. Vše proběhlo v pořádku a veškeré disposice a případné dotazy byly okamžitě vyřizovány.
Ještě jednou moc děkujeme. Ladislava M.
24.7.2014
Dobrý den,
chtěl bych Vám tímto poděkovat za zprostředkování naší dovolené v Thajsku. Vše proběhlo naprosto v pořádku bez žádných zádrhelů a my jsme si tak mohli v klidu užívat exotiky. Ještě jednou celému Vašemu kolektivu díky. P. Ryška
24.7.2014
Hezký den!
Tuto dovolenou hodnotíme 100 % spokojenost. V hotelu je velmi milý personál. Vůbec s ničím jsme neměli problém. Jídlo bylo výborné- formou bufetu. K večeři bylo zdarma pivo, nebo víno. Děti měly celý den pitný režim zdarma. Informace byly psány česky. Měli jsme velký balkon s výhledem na skály. V hotelu bylo hodně českých rodin.
Děkujeme a doporučujeme. Olga P.
24.7.2014
Moc děkujeme, cestujeme s Vámi po několikáté a toto byla opět super dovolená. Vaše služby super :-) Karel F.
24.7.2014
nemáme co dodat, jsme spokojeni. Petr Jiroušek
24.7.2014
Dovolená se nám moc líbila. Vše co se slibovalo bylo splněno. Milan Brabec
24.7.2014
Cestovali jsme s německou CK, zájezd byl koupen přes portál nacesty.cz. Objednání, platba a poslání všech dokumentů bylo naprosto v pořádku, vše bylo vyřízeno během několika hodin. Martin Č.
23.7.2014
I vám...pracovníkům cestovní agentury.... bych ráda poděkovala za skvělý předletový servis, který započal mým kliknutím na počítači na vaše webové stránky. Stejně jako po minulé dovolené s vámi, na Maltu, mihu jen říci, vše bylo bez problémů a v naprosté pohodě. Děkuji Markéta Kovandová
P.S. Ječn jedna maličkost mě trošku zklamala, ale vzhledem k tomu, že nemám problém se domluvit německy, zvládla jsem to. Při informativní schůzce s delegátem CK jsme byly tři ženy, ani jedna z Německa (dvě z Nizozemí) a všechny jsme se dotazovaly, zda je možné mluvit anglicky. Bylo nám sděleno, že možné to není a vzhledem k tomu, že jsme tam s německou cestovní kanceláří, bude se mluvit výhradně německy Toto jednání mě trochu překvapilo, nicméně jsem se se situací vypořádala bez problémů. Markéta Kovandová
23.7.2014
Děkuji za poskytnutí všech informací a i za služby delegáta, který nás sám od sebe v hotelu kontaktoval. Jeho služby jsme nepotřebovali, ale bylo to velmi milé. Ještě jednou děkuji Jiří Kolář
23.7.2014
V Berlíně, odkud jsme odlétali, jsme měli při odbavení poměrně velký problém s vízy. Němečtí občané prý musejí mít již při odbavení egyptské vízum včetně 2 foto. Na můj argument, že je zcela běžné zakoupení víz přímo v Hurghadě, kde jsme již mnohokrát byli, nikdo nereagoval. Zaměstnanci AirBerlin to museli zřejmě vykomunikovat sami a trvalo to přes hodinu. Nakonec jsem byl rád, že jsme stihli odlet letadla. Možná je tento problém pouze u německých leteckých společností. Pokud poletím někdy příště do Egypta z Německa, rád bych se těchto nepříjemností vyvaroval.
Prosím o zpětné info, jak bude v budoucnu řešeno? Josef P.
23.7.2014
Jako vždy jsme byli spokojeni, proto s Vámi rádi jezdíme, protože navíc upřednostňujeme kratší pobyty. A ty vy zpostředkováváte.
Jen český delegát nám nedodal čas odjezdu od hotelu na letiště, tak jsme na poslední chvíli ještě pátrali, jak se na letiště dosteneme,vše nakonec klaplo. Ale kdybychom se nepídili... nevím, nevím... má to tam viset na nástěnce 24.hod. před odletem a nic tam nebylo. Ale to se netýká vás,to se spíše týká CK Neckermann a jejich delegátů. Eva D.
23.7.2014
Dobrý den,
Hotel Turtas je jedna z nejlepších voleb v dané oblasti. Zahrada, strava, servis, složení hostů vše v pořádku. Ovšem nemile jsme byli překvapeni odletem domů. Z původního času 18:45 nás kolem 01 hod v noci informoval, zřejmě pracovník hotelu, o odjezdu na letiště v 05:15 a odletu v 10 hod. Jednak se nám fakticky zkrátil pobyt o půl dne o snídani a obědu nemluvě, ale navíc informace o změně odjezdu obdržená 4 hod před termínem, zastrčením letáku pod dveře, mě nepřijde jako solidní chování německé cestovní kanceláře. Reakci vůči tour operátorovi ponechám na vás.
S pozdravem Mgr. Karel Krejza
23.7.2014
Děkuji za pohodovou dovolenou. Vše fungovalo jak má. Renáta Černá
23.7.2014
Také vše tak jak má být, naprostá spokojenost. Miroslav K.
22.7.2014
Delegát se nedostavil ani na jednu ze dvou naplánovaných schůzek. Informaci o změně odletu jsme obdrželi na papíru pod dveřmi pokoje. Petr Franče
22.7.2014
vše ok, děkujeme :-) eva h.
22.7.2014
Byli jsme informováni, že poslední pracovní den před odjezdem nás bude někdo ze společnosti telefonicky kontaktovat, ověřit že je vše v pořádku. Nestalo se tak, přišel mail, na který jsme přišli až večer, čekali jsme telefonát. Nevadilo to ničemu, ale pokud je řečeno zavoláme, má se zavolat, nebo to neříkat...
Jinak jsme byli spokojeni, nebyli jsme s cestovní agenturou poprvé. Lenka Č.
22.7.2014
Všechno proběhlo hladce a v pořádku, maximální spokojenost. Karolína B.
22.7.2014
Děkujeme za typ standart pokoje, i když nebyl 2 pokojový, vůbec to nevadilo. Low cost by nás mrzel. Vše klaplo parádně vč.transferů atd.
Díky, všude chválíme. Daniela Volfova
22.7.2014
organizacia zajazdu uplne zlyhala, po prichode na miesto nemali pre nas volne izby a chceli nas dat este s jednou rodinou na jednu noc do rodinnej izby co bolo nepripustne. Na telefonne cislo delegate nebolo mozne zavolat ten idiot uviedol zle cislo na tom svojom letaku a nedvihal ani ked sme zistili to spravne... katastrofa
nakoniec po asi hodine vytrvaleho naliehania a kriku nasli dve izby ktore uz asi boli dlhodobo vyradene s uzivania pretoze ta strane zapachala zatuchlina a smrad. ale kedze sme mali male dieta a bolo asi 1 hodina rano tak sme to vzali a prespali.
na druhy den nam izbu vymenili a I ked nebola idealna (zlomena postel) a museli sme cakat az na odchod byvalych ubytovanych a poupratovanie az do 15:00 hod tak sme v nej zostali do konca zajazdu. Juraj Lisý
22.7.2014
Se službami vaší agentury jsme byli velmi spokojeni, všem doporučujeme! Jen prosím upozorňujte klienty, že autobusová linka 635 z parkovacích ploch k terminálu nejezdí v nočních hodinách /cca 0,30- 4,00 hod/. Po 45 min čekání jsme si museli sami zavolat taxi. Lucie Měřičková
22.7.2014
Vše v naprostém pořádku. Romana Z.
22.7.2014
Vaše služby byly ok,jen bych ocenila rovnou poslat slevovy kupon na parkovné/letiště Dráždany/. Já jsem o něj nepožádala,nevšimla jsem si při objednávce,tak jsem zaplatila plnou výši parkovného.Pokud by to šlo,měla by Vaše ce.agentura posílat kupon automaticky. S pozdravem hezkého dne, Hana Hudáčková
22.7.2014
Děkujeme za vydařenou dovolenou...určitě ne naposled :) Květoslava Suchá
22.7.2014
Vše bez problému. Děkuji za organizaci. Chválím i to, že mi od vás volali o víkendu před odjezdem, aby vše potvrdili. Určitě Vás doporučím a příště se na Vás opět obrátím! Martin Suchan
22.7.2014
Velmi kladně hodnotím přístup vašich zaměstnanců. S vaší agenturou jsme podnikli dovolenou prvně a jsme velmi spokojeni a doporučujeme vás našim blízkým. Díky!
Jedinou připomínku mám k delegátce FTI v hotelu, která nebyla při odletu letadla. Letadlo mělo 9 hodin zpoždění a zaměstnanci air europa v Cancunu měli problém s angličtinou natož s němčinou při vysvětlování dalšího postupu. Tady by byla její přítomnost vhodná pro tlumočení a uklidnění zvláště německých turistů.Situace se nakonec ale zvládla. Air Europa své zpoždění v Mexiku a následné v Madridu okamžitě řešila náhradním ubytováním v hotelu - chválím. Václav P.
22.7.2014
Při zpátečném letu nebylo v letadle občerstvení (ani pití),na to jsme nebyli připraveni. Zdenka Boldišová
22.7.2014
Pritup agentury NaCesty.cz byl ale perfektní, nemáme zadne vyhrady. Oldřich Košťál
22.7.2014
Byla jsem spokojená, ale příště uvítám ke každému letu informaci že bude bud přímý let nebo mezipřistání již při předrezervaci....
Děkuji Markéta F.
22.7.2014
V letadle nám chyběla alespoň bageta. To bychom od německé letecké společnosti nečekali. Gabriela H.
22.7.2014
servis ze strany vaší agentury opět perfektní :-) Lucie B.
22.7.2014
Byli jsme se vším spokojeni, s organizací, slevovým kuponem na parking na letišti, byli jsme s vámi podruhé a všude doporučujeme.Moc děkujeme za celou rodinu. Klára Lamošová
22.7.2014
S touto CK (5vorFlug) jsme již byli. Všechno má perfektně zajištěné, pouze nelze čekat přílišný kontakt s jejími zástupci. Jediný, společný pro více německých CK, čekal na letišti v Male, kde si nás odškrtl, předal nám nějaké písemné materiály s tím, že si pro nás přijde zástupce místního dopravce a delegátku CK můžeme v případě nutnosti kontaktovat telefonicky.Cestu zpět měla plně pod kontrolou recepce hotelu, bez problémů.
Letecká společnost QATAR Airlines je skutečně pětihvězdičková, bez připomínek. Protože jsme trochu vyšší, u všech letů nám již zabukovaná místa na požadavek při odbavení změnili na místa s větším prostorem pro nohy.
Jediná připomínka je asi ta, že doporučuji být u odbavení do letadla skutečně min. 60 min. předem. V Mnichově na letišti byla sice okénka označená pro občany EU, ale otevřeli pouze dvě pro všechny a na odbavení na dvě letadla čekalo přes 100 lidí. Zejména na druhé byla většina Asiatů, kteří měli stále nějaké problémy a odbavení se neúměrně protahovalo. 15 minut před odletem jsme byli nuceni předběhnout a i tak jsme do letadla nastoupili poslední a za námi zavřeli. Při návratu jsme prošli odbavením pro EU, které bylo vteřinové, na rozdil od odbavení u přepážek pro ostatní, kde většina opět asi korejských spolucestujících strávila hodinu.
To byla ale asi jediná vada na kráse. Vladimír B.
22.7.2014
Cestování bylo bez problému. Andrea H.
22.7.2014
Malé překvapení bylo, když jsme přijeli do hotelu a na recepci nám sdělili, že je hotel plný a musíme jednu noc přespat ve vedlejším hotelu Gaya, omluvili se nám za to a další den jsme se přestěhovali - jednalo se jen o drobnou komplikaci. Jiří N.
22.7.2014
s nacesty.cz mame vzdy vynikajuce skusenosti. vysoka uroven kvality, profesionality. Chceli by sme sa Vam podakovat za bezproblemove vybavenie zajazdu, sluzby. Prajeme vela uspechov. CK nacesty.cz odporucam vsetkym kolegom, priatelom :) Peter L.
21.7.2014
Vaše služby byly na vysoké úrovni, vše bylo zajištěno k naší spokojenosti. Libor H.
21.7.2014
Jediné, co nás zajímá je, proč jsme nedostali v letadle občerstvení, respektive kde nastala chyba.
Děkuji. Radek Körner
21.7.2014
Vše proběhlo podle plánu, děkujeme za zprostředkování dovolené. Vlastimil Krobot
21.7.2014
Vaši nabídku byste mohli rozšířit i o možnost parkování u letiště v DE. Jinak nemám co vytknout. Marta S.
21.7.2014
Vše proběhlo v pořádku,na letišti v Norimberku i na recepci v hotelu vše ok.Děkujeme a vřele doporučíme vaše služby. Martina M.
21.7.2014
Cestovní agentura by měla dopředu informovat zákazníky i o službách během letu letadlem. Letěli jsme společností Sunexpres, kde se občetstvení podávalo pouze za peníze. Vladimír E.
21.7.2014
Veliká spokojenost s cestovní agenturou. Vše bylo v naprostém pořádku. Děkujeme :o) Lucie M.