7.8.2014
Cely pobyt prebehol bez problemov od bookovania zajazdu cez lety az po prichod na hotel. Jedine co sme museli dodatocne zistovat bolo zavolat v den odletu domov do Thomas-Cook a zistit si cas vyzdvyhnutia transfer autobusom, pretoze nikde na hoteli nebola tato informacia (napr. v booklete cestovky) ale samozrejme to nepredstavovalo ziaden problem. Takze ..Michal G.
7.8.2014
Pokud můžete, sdělte německé CK stížnost na jejich delegáta - po zjištění že jsme Češi, kteří hovoří jen anglicky a ne německy s námi přestal komunikovat.... Celkově jsme byli velice spokojeni. Pracovníci CK Na cesty poskytli velmi dobrý servis. Radek Svoboda
6.8.2014
Zájezd jsme objednali přes německou CK,ale podklady nám dodala partnerská cestovka (Na cesty) v Čechách, velmi kvalitní spolupráce. Tina D.
6.8.2014
Průběh celé dovolené byl naprosto bezproblémový. Všechno fungovalo jak mělo - delegáti cestovky vždy čekali na místě a přejezdy byly zcela bez problémů. Ubytování na vysoké úrovni, což není u našich cestovek zcela běžné. Rovněž e pozitivně hodnotím cenu. Prostě není co vytknout.
Díky Vám.
S pozdravem
P. Ryška
6.8.2014
S Vaší agenturou necestujeme poprvé a vždy jsme velmi spokojeni jak se službami ,které zajištujete vy , ale i službami vašich německých partnerů.Rádi vás také doporučujeme našim přátelům. Pavel V.
5.8.2014
Neda se nic vytknout spokojenost. Jen tak dal. Jan Seidel
5.8.2014
Meli jsme pri zpatecni ceste veliky problem na letisti, letadlo melo dle oznameni personalku stanku TUIfly poruchu, pilot nam ale po nastupu dol letadla sdelil, ze porucha nebyla, ze musel pro pasazery do Bremen, a ted ze ma po priletu jeste 2 hodiny bezpecnostni pauzu. Planovany odlet byl 17,45, odletali jsme po pulnoci, takze vice jak 6 hodin zpozdeni. Hruza.
To je velmi nekorektni, vsichni pasazeri byli velmi vztekli, !!!!!!!!! Pavel B.
5.8.2014
cena - kvalita = ideální
Jsem velice spokojena s Vaší agenturou-informace , péče , doporučení , servis.......a Vaše služby jsem doporučila dál. Děkuji Klára L.
4.8.2014
Dobrý den, pane Uhere,
Dotazník jsem vyplnil a ještě dodám. Hotel je cca 250?m od letiště, v přistávacím koridoru.Hluk je značný, ve dne i v noci. My si z toho udělali atrakci, pozorovat letadla „na dosah ruky“, ale budou i turisté, které to pekelně naštve. Možná zmínka u popisu hotelu by nebyla od věci. Jinak s agenturou Na cesty jsme byli úplně a maximálně spokojeni. Díky za nádhernou dovolenou a zdravím, T.L.
4.8.2014
Děkuji za přístup zaměstnancům na telefonu. Daniel V.
4.8.2014
Vše v pořádku. Michela M.Ch.
4.8.2014
Děkuji za perfektní organizaci. Ostatně jako vždy! Byli jsme s vámi opět velice spokojeni. A věřte, že už jsem Vám dohodil dost klientů. Jen tak dál, takhle má fungovat cestovní kancelář!!! Petr Kaiser
4.8.2014
Delegát CK Neckermann nevyvěsil čas odjezdu na letiště na hotelovou nástěnku tak, jak bylo jeho povinností. Nicméně nebyl problém si čas vyhledat online na adrese vyvěšené na informační tabuli. Petr Č.
4.8.2014
Z vaší agenturou naprostá spokojenost. Budeme vás doporučovat a určitě ještě využijeme vaše služby. Radek Novotný
4.8.2014
Nelíbilo se nám chování delegátky, která nevyřešila náš požadavek na klimatizaci. Slíbila, že pošle SMS, ale tu poslala až 4 den a nic. Dagmar K.
4.8.2014
Vše v naprostém pořádku,moc děkuji a zase možná příště. Jiří D.
4.8.2014
Děkujeme za zprostředkování krásné dovolené. René K.
4.8.2014
Rádi bychom velmi poděkovali paní Andree Salvétové, díky které jsme dovolenou na poslední chvíli sehnali a s dětmi odletěli. "Potkávat" jenom takové ochotné lidičky na své cestě životem by bylo senzační.
Paní Selvétová, vřelé díky, že jsme s Vaší velkou ochotou a pomocí mohli odcestovat my i naše děti a užili si 14 dní krásných prázdnin!! Michaela S.
4.8.2014
Delegát - den před odjezdem jsme neznali čas odjezdu transferu na letiště od hotelu. Delegát tel. nezvedal . na sms nereagoval. Naštěstí jsme napsali na e-mail od ThomasCook, ze kterého přišla velmi rychlá odpověď. Marek S.
4.8.2014
Služby NaCesty.cz opět naprosto dokonalé!! :-) Jaroslava V.
4.8.2014
Perfektní spolupráce s pracovníky agentury při vyřizování potřebných náležitostí. Karel P.
4.8.2014
sem vaším klientem hodně dlouho a vždy bylo vše rychlé a spolehlivé. Prostě obchodujete s německými cestovkami . Přesné odlety atd. Rudolf Mašek
4.8.2014
S agenturou jsem byl moc spokojený.Nemám připomínky. Jan Glatz
4.8.2014
Skvělá spolupráce a komunikace. Děkujeme. Zuzana Korcová
4.8.2014
Chyběly nám některé informace, například to, že se platí poplatek asi 2 eura za vystavení letenky u přepážky na letisti, nebo naopak, že klimatizace je v ceně zájezdu. Martin V.
3.8.2014
Nebudu hodnotit, ale děkuji za kvalitní a profesionální služby Vaší cestovní agentury. Ladislav K.
3.8.2014
S cestovní agenturou jsme neměli nikdy žádné potíže. Bez problémů. Děkujeme. Kateřina Bartošíková
3.8.2014
Super. Nejvíc se nám líbilo to ,že se k nám Čechům chovali úplně jinak než kdyby jsme jeli s Českou cestovkou. Monika V.
2.8.2014
Příjemný servis a neporovnatelná cena s českými CK. Daniela K.
2.8.2014
Zpoždění na letišti v Lipsku bylo více než tři hodiny, asi se dá pochopit, pokud by kdokoliv podal nějaké informace.
Telefonicky jsem kontaktovala nacesty.cz, ale informace, že se vlastně nic neví a že nám podá info pořadatel, nás značně zneklidnila, na tomto letišti není wifi, letadla nelétala žádná, cestující se hromadili, jediná kavárna byla přeplněna. Nakonec jsme přes stránky společnosti airberlin měli aspoň částečné informace.
Po příletu do Turecka (jezdíme sem již 12 let) nám sdělili, že dostaneme jako "náplast" dárek, ale nic se nekonalo, více nás pak překvapila neznalost angličtiny delegátky a její neochota s námi cokoliv řešit, tři hodiny je málo, wifi zde není (to nebyla pravda vůbec) a pokoj se vyměnit nedá…tečka.
Cestujeme s vámi rádi a často, ale tentokrát jsme byli zklamaní. A to i informací ohledně uspořádání hotelového pokoje. Zuzana F.
2.8.2014
Cestovná agentura by mohla viac informovať o vybaveni izby , ktoré zodpovedá cene zajazdu. Martin Čurilla
2.8.2014
Se službami cestovní agentury NaCesty jsem byli velmi spokojeni. Martina Š.
1.8.2014
Nikdy jsem touto formou necestoval a jsem vlastně v tomto stylu cestování začátečník. Chci proto říci, že si velmi vážím ochoty, rad a profesionality českého zprostředkovatele- žen, jejichž jména neznám,... nepamatuji si... Pro začátečníky jsou možná i malichernosti důležité. Ptal jsem se proto i na takovou "malichernost", zda výtisky letenek aj. postačí černobílé...
Omlouvám se, že reaguji až nyní, ale nedostal jsem se delší dobu k Internetu. Zdeněk V.
1.8.2014
Ze strany agentury NaCesty.cz opět vše v naprostém pořádku. Děkujeme a těšíme se zase příště. Daniel Č.
1.8.2014
jediným "problémem" byla hodně nebezpečná (a zbytečná) jízda řidiče BUSu z letiště na hotel:-) Roman Surák
31.7.2014
Poslala jsem hodnocení- 100 % spokojenost. Slečna- paní Andrea Salvétová nám našla milý hotel a zařídila nám krásnou dovolenou. Moc ji děkujeme. Pře odjezdem nám psala taky milá paní Pavlína Pužíková. Mějte se hezky! Olga P.
31.7.2014
zařiďe přepravu surf vybavení z ČR, tak aby se nemuselo věčně jezdit do FRA. Richard H.
31.7.2014
Transfer na/ z letiště byl poněkud únavný. Sbírání s hotelů trvalo až příliš dlouho na to, že jsme byli po více než tříhodinovém letu. Létat na Gazipasa Airport vše by bylo jinak Antalye je od Alanye 160km ale autobusem to bylo skoro 3,5 hodiny. Jan S.
31.7.2014
Vše v pořádku. Marek Dostálek
31.7.2014
Byli jsme značně překvapeni stornováním letenky pro našeho syna, což bylo odhaleno při check-in na letišti v Norimberku. Nebylo vůbec příjemné vyřizovat tuto záležitost na přepážce letecké společnosti a čekat v nejistotě, zda se náš syn či já dostaneme vůbec do letadla. Zaměstnancem letecké společnosti jsme byli upozorněni, že nám nedokáže vyřešit letenku zpět a je nutné si opět záležitost vyřídil na letišti v Palmě. Nevím , kde vznikla chyba , zřejmě v komunikaci mezi CK a leteckou společností, ale zaměstnanec Air Berlin mi sdělil, že vytištěné 4 ks " papírových letenek " v bookletu , který jsme obdrželi od CK není pro něj směrodatný. Marek J.
31.7.2014
Máte moc milé a ochotné slečny- paní, které nám splnily skoro nemožné, protože požadovaný hotel byl plný. Jeli jsme s kamarády a pozdě jsme začali zařizovat dovolenou. Na hotel Wachter, kde bydleli kamarádi, jsme viděli z našeho hotelu. Slečny jsou kouzelné. Vše zařídily k 100 % spokojenosti. Olga Pastorová
31.7.2014
Se službami NaCesty.cz jsme byli spokojení, případné drobné nedostatky byli v kompetenci německé cestovky nebo hotelu. Možná jsem měla být upozorněna na to,že u polopenze se musí k večeři dokupovat nápoje. Jana J.
31.7.2014
jen nám nikdo neřekl, že hotel je v obležení dvou probíhajících staveb, prašnost, hluk, .... no stavby, Pavel K.
31.7.2014
Delegáta jsme nepotkali, ale ani jsme ho na nic nepotřebovali. Roman Kollitz
31.7.2014
Před odjezdem jsme neměli jedinou informaci na hotelu o odjezdu transferu a odletu strašné!!! Lenka Horníková
31.7.2014
Letecká spol. byla zoufalá. žádné jídlo ani pití v ceně během letu. Cestujeme s německými cestovkami již 8 let, ale něco takové jsme ještě nezažili. Dagmar L.
31.7.2014
jediný problém jsme měli při transféru z hotelu na letiště. na recepci tato informace nebyla vůbec dostupná. nicméně po dotazu recepční okamžitě zajistil telefonické spojení s pořádající CK (discount travel) a informaci jsem v pohodě získal.
ačkoliv jsme od hotelu odjížděli o 10 minut dříve oproti plánovanému odjezdu, na letiště jsme dorazili cca 90 minut před plánovaným odletem. s ohledem na fronty a rychlost tureckých úředníků jsme let stihli opravdu na poslední chvíli... Marek Schiller
31.7.2014
Přes agenturu Na cesty jsme koupili zájezd již po několikáté a vše opět v maximálním pořádku. Kamila L.
31.7.2014
Vše bylo v pořádku. Byli jsme spokojeni. Irena Š.
31.7.2014
Celkově hodnotím dovolenou jako povedenou. Byla to naše první dovolená s německou CK a vše bylo, jak mělo. L.B.