16.7.2014
Hodnocení - výborné ( dobrá komunikace mailem i telefonem) Markéta Šlechtová
15.7.2014
Dobrý den, vše proběhlo tak jak mělo.moc Díky. Jen k tomu parkovaní na letišti v drážďanech napište ze to okýnko kde vám daj výjezdní parkovací kartu je až 15 metrů napravo za vstupem a automatem na placení a není od vstupu do parkovaciho domu vidět. Jan K.
15.7.2014
Delegát FTI k vidění druhý den = prodej zájezdů a pak už jen v hotelu o cca 600 m dál. V případě zranění či jiné pojistné události málo praktické. Nedal na sebe mobil, jen na kancelář v Antalyii. Poté, co jsem ze stránek letiště zjistil posun odletu domů o 2 hod dopředu, dost jsem znejistil a snažil se získat nějakou info o odvozu na letiště. Dvacet hodin před odletem jsem ulovil delegáta, který nic netušil a suverénně tvrdil, že info v 18 hod (8 hod před odjezdem) mi musí stačit. Zprávu jsem dostal navíc o další 1,5 hod později (hloupost recepčních, kteří zapomněli vytisknout e-maily). Z událostí jsem byl dost nervózní a Turka jsem už nechtěl vidět ani jako kafe. Samozřejmě, že nás recepce v noci zapomněla vzbudit.
Děkuji Vaší pracovnici, která měla službu v sobotu 5.7., nemohla pomoci, ale ze všech sil se snažila splnit Vámi inzerovanou pomoc klientům v nestandardních situacích. Jiří R.
15.7.2014
Cestovní agentuře nemohu vytknout ničeho jela jsem už na dovolenou po druhé ale v žádném případě se mi nelíbilo cestování . tentokrát jsem byla velmi zklamaná cestovní společností která nám připravila překvapení na cestu tam kdy jsme měli mezipřistání v Hannoveru a to nemluvím o cestě zpátky kdy jsme z hotelu vyjeli autobusem do Antalye 00.45 na letiště jsme přijeli cca ve 03.00 hod a v 6.20 nám letělo letadlo do Drážďan samozřejmě s mezipřistáním u francouzských hranic Zweibrüken do Drážďan jsme přiletěli v 10.50 našeho času. velmi budu zvažovat jestli využiji ještě takovou cestu a když tak už nikdy z Drážďan.ale to se vás netýká vy jen máte povinnost oznámit změnu letu no a já už vlastně nemohu nijak reagovat. Zkrátka z cesty domů jsem byla totálně vyřízená a zkazila mi dojem z celé dovolené. Soňa Krejčová
15.7.2014
Děkuju Vám moc,vše klaplo dovolená byla bezchybná.Těším se na příští spolupráci....:-) Jaroslava Sloupová
15.7.2014
Poděkování za bezproblémové vyřízení změny termínu našeho pobytu. : Luboš Vlk
15.7.2014
Děkuji Pavlu Navrátilovi,že mi tento hotel doporučil.Splnil mi dovolenou snů. Bylo skvělé spolupracovat s tuto cestovní kanceláří a těším se na další dovolenou s Vámi. Takže jedním slovem. Dííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííky. Lucie Míková
15.7.2014
Díky za úžasnou dovolenou.
Lenka Pacáková
15.7.2014
Velka spokojenost se sluzbami Vasi agentury. David J.
15.7.2014
Děkuji za zprostředkování bezproblémové dovolené. Jana Lincová
15.7.2014
Doporučil bych automaticky vyřizovat k zájezdům i air parking.
Jinak při dotazu na airparking se ochotně vyjde vstříc. Pavel Opletal
15.7.2014
Perfektní komunikace, využili jsme již v minulých letech a budeme na dále využívat. Ilona K.
15.7.2014
Děkujeme za kvalitní služby, vše super. Lenka L.
15.7.2014
Výborný servis z vaší strany a super cena! Díky. Příští rok nejspíš zase využijeme vašich služeb.
Jediná "vada na kráse" byl zpáteční let z Antalye do Vídně přes Lipsko, což nebylo původně inzerováno, ale s tím se nic nenadělá... Stanislav H.
14.7.2014
Agentura byla naprosto v pohodě. Neměli jsme žádný problém, kromě jazykové bariéry. Byl to náš první letecký zájezd a zvládli jsme to. Příště bychom jeli zase s touto agenturou. Cena byla super. Jolana B.
14.7.2014
V letadle nebylo žádné občerstvení, což bych při 4 hodinovém letu s malými dětmi uvítala. Prý to jde nějak objednat předem za příplatek, ale to jsme nevěděli. Něco šlo samozřejmě koupit, ale ne vše. Kristina J.
14.7.2014
Příkladná péče o klienty. Petr T.
14.7.2014
Nejspíše jsme při odjezdu z dovolené ztratily plážový stan, zjistili jsme na letišti na Korfu. Volala jsem do cestovní kanceláře, jestli se nemůžou spojit s hotelem. Slíbili, že se pokusí a ozvou se mi...nikdo se mi už neozval. Šárka L.
14.7.2014
Byli jsme příjemně překvapeni, jak vše fungovalo podle plánu (odlety, transfery). Jiří Pinďák
14.7.2014
Jediné nemilé zkušenosti jsme měli s leteckou společností Sunexpress Deitschland, za celou dobu 3,5 hodin letu jsme dostali pouze 1 housku s divnou majonézou a plastový uzavřený kelímek s cca 1 dcl vody. Vše ostatní se kupovalo /např. i káva apod,). Nefungovalo jim dobře větrání, při zpátečním letu byl cítit smrad z WC (močovina).Máme s manželem 175 a 192 cm, takže trpěli jsme i na sedačkách nalepených na sebe...
S touto nejnízkonákladovější společností již určitě nikdy nechci nikam letět. Zita C.
14.7.2014
Dobrý den,
v úterý jsme se vrátili z dovolené Kos,kterou jsme si přes Vás kupovaly.Děkuji moc za všechno,dovolená byla nádherná,všechno klaplo,jsme
z toho nadšení. Kos je krásný ostrov,počasí super,moře nádherné.Děkuji Vám moc za vše a příští rok se těším na další spolupráci:-)
S pozdravem Jaroslava Sloupová
14.7.2014
Dobrý den,
chtěl bych vám touto cestou poděkovat za zprostředkovávání zájezdu na Rhodos přes cest. kancelář Neckermann z Lipska, který se nám hodně zamlouval. Vše proběhlo bez komplikací a krásně vycházelo.
Ještě jednou děkujeme.
Jiří Pavelka s rodinou
13.7.2014
Asi by bylo dobré segmentovat DE cestovky, které nestojí o české klienty, fakt, že mi TUI DE nepotvrdili rezervaci, protože nechtějí české klienty, je pro jedince urážlivá, tím spíše, že s Němci jezdím do Lara pravidelně a v Delphin Palace jsem již byl. Nevím, zda se to dá vyselektovat, ale nabízet služby cestovky, které o Čechy nestojí je na zváženou. Zarážející je to o to víc, když pak do hotelu dorazíte a ten je téměř z polovinu obsazen Rusy, Kazachstánci a Moldávci. Ne že by čeští turisté dosahovali svým chováním západnějších národů, ale pořád je mezi námi a východními kmeny rozdíl. Pravda, oni na rozdíl od našinců mají mnohem více peněz. Pavel H.
13.7.2013
Bohužel jsme nedostali žádnou oficiální informaci od delegátky ohledně odletu. Na úvodní schůzce nám říkala, že dostaneme na pokoj cca 2-3 dny před odletem dopis s instrukcemi, nakonec jsme jí museli den před odletem volat, protože nereagovala ani na sms. Řekla, v kolik budeme odlétat a že během dne kompletní informace dostaneme, nicméně se tak nestalo. Večer jsme jí tudíž psali další sms a volala nám v devět hodin večer na pokoj, že se omlouvá a že platí odjezd tak, jak říkala po telefonu. Miroslav H.
13.7.2014
Letos jsme navštívili Matalu po čtvrté. Myslím, že ne naposled.
Mrzí nás zkracování pobytu díky pozdnímu příletu a brzkému návratu domů. Do Mataly nás taxík dovezl po jedné hodině ráno a před odletem domů jsme museli vstát v půl čtvrté ráno.
Jinak jsme se službamy agentury Na Cesty spokojeni. Eva K.
13.7.2014
Děkujeme, vše klaplo bez nejmenších problémů. Rádi si to zopakujeme. Lenka S.
13.7.2014
Jelikož s vaší cestovní agenturou trávíme dovolenou pravidelně, tak si myslím, že tím bude řečeno vše.
To znamená, že jsme spokojeni. Martin Borovský
11.7.2014
Děkujeme za nejkrásnější dovolenou, kterou jsme zažili :-) Cestování s německou společností bylo úžasné. Vše proběhlo bez problému :-) Díky moc. Veronika M.
11.7.2014
byli jsme maximalne spokojeni. Tereza U.
11.7.2014
Děkujeme za pěknou dovolenou vše proběhlo bez potíží. Jen delegát ITT cestovní agentury o nás nevěděl, protože nás přestěhovali. Informace o odletu jsme si museli zařizovat sami. Petra L.
11.7.2014
Jedinou vadou na kráse dovolené bylo letecké spojení. Při výběru v katalogu bylo uvedeno, že jsou lety přímé. Po objednání zájezdu jsem ale zjistila, že při obou cestách mají letadla mezipřistání. S dojezdem z a do Prahy se nám tak cesta do a z místa určení protáhla až na 15 hodin což bylo opravdu náročné. Příště bych preferovala přímý let, nebo alespoň správný údaj při objednávání zájezdu.
Děkuji
R. Zeithammerová
10.7.2014
Transfer z hotelu na letiště - nebyla žádná informace v kolik nás transfer vyzvedne, obvolával jsem kontaktní telefony, pán mi sdělil, že informace pošle faxem na hotel, nic neposlal, opětovný hovor a prosba o spolupráci na recepci - totálně arogantní přístup recepčního - na pěti hvězdičkový hotel naprosto nepřijatelné! Jiří B.
10.7.2014
Spokojenost se službami CK NaCesty,ostatně jako vždy.Veškeré dotazy z mé strany vždy perfektně vysvětleny.Jediná výtka snad,že nedorazil slevový kupon na letiště v Dráždanech. Josef Kučerka
10.7.2014
Děkuji za Vaše perfektní služby, vše proběhlo hladce jako obvykle. Přeji Vám všem mnoho úspěchů v další činnosti. Jaroslava Končírová
10.7.2014
Organizace celého zájezdu ze strany CK NaCesty.cz byla naprosto bezproblémová. Pokud to bude možné, využiji jejích služeb i příště.
K delegátovi bych měl připomínku, protože zřejmě zapomněl, že existuje nástěnka či informační tabule. Po celou dobu našeho pobytu ( 15 dní ) na ní nebyla uvedena žádná informace a to ani datum, čas a způsob odjezdu z hotelu a informace o odletu. Možná, že o těchto záležitostech mluvil na první schůzce, kterou jsme vynechali. Jinak jsme delegáta ani jednou neviděli.
Připomínku a to docela zásadní bych měl k chování německých celníků na letišti v Mnichově po příletu z dovolené. Přestože jsme prošli já, žena i náš syn ( 12 let ), všemi kontrolami, tak při odchodu z odbavovací haly jsme byli opět zastaveni německými celníky a byla nám doslova prohrabána veškerá zavazadla, včetně příručních. Dle mého názoru to bylo jen proto, že jsme mluvili jinak, než německy. Pokud by to bylo příště jen trochu možné, určitě bych toto letiště už nevyužil!!! To je ale opravdu jediná záporná zkušenost z celé dovolené. Jaroslav Koutník
10.7.2014
Vážený pane Uher, chtěla jsem raději na tuto dovolenou zapomenout, ale když už jste chtěl mé vyjádření tak tady ho máte. Velká nespokojenost! Co se týče stravy: čekání, doprošování, neskutečné fronty a než jsme usedli k jídlu bylo vše studené. Letím k moři, protože tu nechci být u bazénu, ale bohužel to štěstí jsme neměli. Pláž plná řas,smrad a všude plno komárů. Ne jen co se týče hotelového areálu, ale i pokojů. Takže co nejrychleji zakoupit sprej a mazání na tělo, aby nás ta havěť nesežrala... Jsme rádi, že jsme doma. S pozdravem Michaela Nováková
9.7.2014
Boli sme v Turecku 5 x opäť nás nesklamalo. Vynikajúca dovolenka. Agentúre NaCesty .cz patrí naše poďakovanie za sprostredkovanie krásnej a pohodovej dovolenky. Vladimír M.
9.7.2014
Cestujeme s Vaším prostřednictvím již po několikáté a doposud jsme byli vždy velmi spokojeni. Tento zájezd do exotiky byl rovněž zorganizován skvěle - hlavně - co bylo v nabídce deklarováno, bylo i na místě splěno. Jiří K.
9.7.2014
Se službami CK jsme byli spokojeni. Všechny doklady k dovolené přišly v pořádku a v dostatečném předstihu. Zatím žádná CK nás nekontaktovala před odletem, aby potvrdila časy letů ( myslím, že je to velké plus ). Chválíme CK NaCesty, kterou jsme si vybrali kvůli ceně zájezdu a nabídce tohoto hotelu. Karel V.
9.7.2014
V září bych na týden chtěla letět někam do tepla s manželem. Můžete mi doporučit nějakou dovolenou. Ovšem už ne tak finančně náročnou jako byla tato na Malorce? Byla jsem s Vaší agenturou velice spokojena. Děkuji Marková Svatava
9.7.2014
Chválíme vstřícné a milé jednání pracovnic vaší agentury. Ivana Novotná
9.7.2014
Doporučuji zajišťovat i parkování na letišti.
Zklamali nás Turecké aerolinky - bez pití a občerstvení, na tuto skutečnost jsme nebyli upozorněni dopředu a jedná se o zbytečnou nepříjemnost při nepřipravenosti Jinak vše OK, vynikající komunikace před odletem. František M.
9.7.2014
Byli jste skvělí jako vždy:) Michaela R.
9.7.2014
Spickove zajisteni sluzeb a ubytovani, budeme opet klienty CK a vrele doporucujeme znamym, nebot Bulharsko jsme jeli jiz 3x vlastni dopravou. Ladislav Šmíd
9.7.2014
Zprostředkování cestovní kanceláře bylo také v pořádku, komunikace probíhala rychle. Letiště v Drážďanech zvládnou i češi kteří neumí německy, snaží se čechům vyjít maximálně vstříct. Marcela Pokorná
8.7.2014
Dobrý den,
i já děkuji za hezkou dovolenou a za skvělé služby Vaší agentury a také za velkou úsporu peněz za dovolenou, kterou jsem díky koupi dovolené u Vás oproti českým cestovním kancelářím opravdu uvítala...
Na marketingové oddělení Vaší společnosti jsem zaslala fotografie hotelu a okolí, můžete je použít... tak snad Vám i lidem pomohou...
Přeji hodně spokojených klientů tak, jako jsem já...
Hezký den,
Renata Olšová
8.7.2014
Jinak jsem byl velice spokojen a to jak s pobytem, tak s rychlostí vašeho vyřizování i několikanásobné kontrole, že vše klapne jak má.
Hezký den a mnoho spokojených zákazníků
Tomáš Beran
9.7.2014
výborna ponuka, hotel splna všetko to čo popisuje. : Viera Skopalová
9.7.2014
Byli jste skvělí jako vždy:) Michaela R.
8.7.2014
dekujeme za hezkou dovolenou, urcite doporucime dal. Mario V.