Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

21.7.2014

Vše zorganizováno vaší společnosti opět bezchybně. Děkuji, Bohdana Hořínová 

21.7.2014

Děkuji cestovní agentuře NaCesty.cz za příjemnou a rychlou spolupráci i předání dokladů, byla jsem velmi spokojena bez jakýchkoli připomínek. Daniela Kadlečková 

21.7.2014

Chci poděkovat za perfektní průběh - nikdy jsem přes vaší agenturu necestovala, vždy jen přes renomovanou CK - již nikdy a vždy budeme cestovat jen přes vás. Naprosto vše klaplo, péče ze strany prodejců prefektní, p.Navrátil nám zajistil i rezervaci míst v letadle, prostě velmi děkuji, že i v dnešní době vás nechce někdo jen "nalákat" na příznivé ceny a pak vás nechat ve štychu. 

Velmi děkuji celému týmu NA CESTY a těšíme se na příští dovolenou. Zároven doporučuji známým a již příští týden rodina kamarádů přes vás cestuje. 

M.Soběslavová 

21.7.2014

Transfer z letiště byl úmorný - představte si, že odjíždíte z domova v půlnoci, absolvujete čekání na letišti, samotný let a nakonec musíte protrpět skoro dvě !!! hodiny v autobuse při transferu do hotelu - autobus zastavuje po cestě, aby dopravil na místo třeba jen jednoho turistu - autobus je obrovský, v přeplněných letoviscích se těžko pohybuje, otáčí atd. To vše prodlužuje transfer. Nevím, nebylo-li by pro klienty pohodlnější a pro cestovní kancelář ekonomičtější je dopravovat v menších mikrobusech !!! Cesta zpět na letiště byla kratší pouze o půl hodiny, tj. trvala 1,5 hod. !!!! Libor Š.

21.7.2014

Psali jsme, že bychom chtěli pokoj na stejném patře, což se nestalo. Každou rodinu ubytovali na jinde. Nevím, jak moc je Vaše agentura schopna toto ovlivnit, ale na toto je pro nás poměrně důležité. Martin M.

21.7.2014

Jenom bych chtěl říci, abyste upozornili všechny cestující, co letí vaší agenturou na kapsáře a podvodníky. Okradli nás s manželkou o 150 EUR. Probíhá to tak, že jsme šli z nákupu a přišel za námi takový hodně snědý občan, jestli prý náhodou nevím, kde je Libanonská banka. Byli jsme tam druhý den a nevěděli jsme, což jsme mu řekli. On se nás zeptal, odkud jsme. Po odpovědi z  České republiky ihned na nás začal lámanou češtinou: "Ty vole, tam studoval můj bratr." A chtěl po nás abychom mu ukázali nějaké koruny. Byl strašně příjemný, kamarádský, pozitivní, usměvavý, prostě takhle jsme si zloděje ani ve snu nepředstavovali. Abych to zkrátil. Tento člověk umí použít řízenou manipulaci + některé kousky iluzionismu. Jak jsem se dozvěděl na informacích, tak je to tam velmi časté. Upozorněte, prosím, všechny, ať se vyhýbají těmto lidem. Vydávají se za libanonce, a dokonce i tak vypadají, ale mají to velmi promyšlené. Jsou strašně milí, ale stačí vteřina a jste ochuzeni o peníze. Mohu vám říci, že i když jsme ho oba s manželkou sledovali, tak nikdo nic nepostřehl. Až poté, když jsme chtěli jít na oběd, tak jsme zjistili, že nám chybí peníze. Kamil Z.

21.7.2014

Vše OK. David Jelínek

21.7.2014

Děkujeme za zprostředkování dovolené, v budoucnu se na Vás rád obrátím.  Jiří Moulis

21.7.2014

Opět spokojeni. Děkujeme a již se těšíme na příští dovolenou. Jiří K.

21.7.2014

Dekujeme za Vase sluzby. Štěpánka B.

21.7.2014

Dobry den, cestu nechci ve formulari hodnotit.

 I kdyz jsme byli moc spokojeni, deti ve stanu nadsene a kemp byl cisty a dobre udrzovany.

 Mockrat dekujeme za vyrizeni a tesime se na dalsi dovolenou s vami!

 Hanka Novotna

20.7.2014

děkuji za nadstandardní zákaznický servis při zprostředkování . Kateřina S.

20.7.2014

,: koupila jsem si zájezd přímo na prodejně a Váš pracovník mi vyšel vstříc, protože koupě zájezdu byla mimo běžnou prac. dobu. Tj v neděli dopoledne. Za toto pochvala!! 

připomínka pro NaCesty : K zájezdu jsem si rovnou koupila parkování P 12 na letišti v Norimberku, při návratu a platbě na info letištního parkingu mi bylo sděleno , že parkoviště je objednáno a zaplaceno jen na 5 dnů a naše dovolená byla na 7 dnů . Dávejte větší pozor při online objednávkách parkingu. Pro zákazníka je nepříjemné , když musí doplácet dny bez slevy a pokud nemluví velmi dobře německy, může to být ještě nepříjemnější. Lenka Schütterleová 

20.7.2014

Naprostá spokojenost. Petra v.

19.7.2014

Vážení přátelé, 

jsem už starší dáma, která,vždy cestovala jen s českými CA. Letos jsme jeli po prve jako třígenerační rodina a zvolili vaši agenturu. Tlumočníka v angličtině či němčině nám dělal starší vnuk. Já, ač sama cizím jazykem nevládnu, bych se nebála jet sama. Dávala jsem dobrý pozor, jak vše na letišti probíhalo a věřím, že bych to zvládla.Tak dobře to bylo zorganizované. Bravo! Všude vás chválím a doporučuji. Marie Brožíková

19.7.2014

1. Prvotní komunikace při zajišťování dovolené s vaší agenturou NA CESTY.cz. - hodnocení 1 

2. Vybavení dokumenty -hodnocení 1 

3. Komunikace s CK a odbavení na letišti v Norimberku i v IBIZE -hodnocení 1 

4. Let příjemný, zástupný delegát na letišti v IBIZE, odvoz do hotelu, totéž platí i pro cestu zpět 

 hodnocení 1 

Celkové hodnocení : 1 

N.L.

19.7.2014

Již několikrát jsem cestovala s touto cestovní kanceláří ( prvně v roce 2008) a jsem maximálně spokojená. Gabriela V.

 

19.7.2014

- delegáta jsme osobně nepotkali, pouze na letišti nás nasměroval pracovník transferu do autobusu 

- kontakt na hotelu byl pouze na informace o transferu zpět, funkční v předstihu, bez problému, nicméně absence delegáta nám nevadila 

- parkování na letišti, transfery a odlety byly bez problémů, včas a podle rozpisu 

František V.

19.7.2014

Nefungovala agenturou slíbená informace o odletu zpět a vzhledem k velkému množství půjčoven aut v okolí servis při objednávce auta. Zdenek Pavlis

19.7.2014

Dekujeme za Vas pristup k zakaznikum. Byli jsme spokojeni, vsechno probihalo tak, jak jste nas informovali. Chteli bychom podekovat zejmena sl. Salvetove. Martin Švejnoha

18.7.2014

Byli jsme velmi spokojeni, příští rok se určitě zase obrátíme na Vaši agenturu. To co slíbíte, splníte. Dovoz z letiště,odvoz na letiště, výborná letecká společnost, snídaně v ceně, žádné skryté poplatky. V hotelu po nás nechtěli ani korunu na víc. S delegátem jsme se ale bohužel nesešli, nevíme, na jaké straně byla chyba.Naštěstí jsme si poradili sami Také se nám líbilo, že voda z kohoutku byla pitná. Chovají se všude velmi úslužně a do restaurací Vás lákají a je těžké odolat. Michaela B.

18.7.2014

Opět Vám musím poděkovat za skvělý servis a komunikaci. Myslím, že Vašich služeb využijeme rádi i v budoucnu. Hedvika H.

18.7.2014

Agentura se o nas bezvadne starala, a nebyl zadny problem, ani nedostatek. Jedine co nas mrzelo bylo to, ze na zpatecni ceste jsme v letadle nesedeli s partnerem vedle sebe, ale to neni chyba cestovky. Urcite s touto agenturou pojedeme i v pristim roce :) Denisa Kučerová 

18.7.2014

Celkově spokojenost s organizací zájezdu jak ve vztaku k pořadateli (ITS Billa Reisen), tak k agentuře NaCesty.cz. Dobrá komunikace, vstřícnost, vše "klapalo" bez problémů, tak, jak by to mělo být... 

Pouze při příletu na Madeiru jsme po dobavení zavazdel na letišti (to bylo rychlé) čekali asi půl hodiny na letišti, než pro nás přijel autobus a rozvezl nás do hotelů, letadlo snad přistálo o něco dřív a řidič se zřejmě o něco zpozdil (?), ale delegátka na letišti nás informovala a uklidňovala, nešlo rozhodně o nějakou vážnější komplikaci. Renata K.

18.7.2014

Celková spojojenost, děkujem. Problém se změnou letiště kvůli měne od CK byl nepříjemný, ale povedlo se vyřešit. Nicméně doufám, že takovéto změny jsou výjimečné. 

CK 1-2 FLY - transporty/výlety ok, jediný problém byl, že ještě ve 12h den před odletem nedali vědět pick up times, takže jsem musel volat na jejich centrálu. Jan S.

18.7.2014

Velký problém s odjezdem z hotelu na letišté- nebyli jsme informováni ani , jak uvádíte, 24 hod před odletem. Nic na informačí ceduli nebylo. Večer, den před odletem ani žádná reakce na telefon, sms. V noci az reakce na mail. Kdybychom neměli chytré telefony, tak netuším, jak bychom se dozvěděli odvoz na letiště.  

Hotel - super. 

Vybíralová 

 

18.7.2014

chtěli jsme požádat o zaslání pochvali na delegátku paní Alexandru Piontek, která byla velmi milá a vstřícná - zašlete, prosím, našim jménem poděkování cestovní kanceláři za služby jejich delegátky, děkuji Lenka S.

18.7.2014

děkuji za bezproblémové zprostředkování cesty. Byli jsme opravdu velmi mile překvapeni. Karolína L.

18.7.2014

S vaší agenturou jsem byl velmi spokojen. Přehledný web s aktuálními informacemi, rychlá komunikace při objednávce, včasnost zaslání podkladů k cestě. Také děkuji za zaslání slevové karty pro parkování na letišti v Mnichově. Reklamu mezi svými známými vám dělám už dnes a až budu řešit dovolenou příště, opět se na vás s důvěrou obrátím. :-) JK 

 

18.7.2014

Cestovní doklady došly v pořádku. Je obtížné se k vám dovolat na první pokus. Konkurenční CK nabízí stejný zájezd levněji, protože za parkování na letišti v DE vlastním autem dává rovnou slevu z ceny zájezdu, která je vyšší než 20 % slevová kartička. 

Tip: pro zákazníky, kteří chtějí během pobytu být na pláži místo u hotelového poolu, dejte odkaz na španělský oceánografický institut, aby si podle názvu ostrova a doby pobytu vyjeli aktuální časy a výšku přílivu a odlivu. Je to důležité pro plánování, kdy přijít k pláži a kterým směrem na pláži se vydat. 

Miluše Volfíková 

 

18.7.2014

Služba poskytnutá NaCesty.cz byla perfektní. Nemám k tomu co jiného dodat. NaCesty.cz doporučujeme známým. 

Děkuji, Jana Urbánková 

 

17.7.2014

Dobrý den,
hodnocení určitě napíšu,  ale musím na to mít klid a hlavně sedět u Pc, přes mobil v terénu je to nepohodlné. Dovolená a přístup vaší agentury byl výborný na 200%. Všude doporučujeme.
Zdravím a přeji i nadále mnoho dalších velmi spokojených klientů.
Novotná

17.7.2014

vše v pořádku. Petr K.

17.7.2014

cestovní agentura NaCesty byla perfektní zaměstnanci super, vše vyřešeno velmi rychle. Romana Kasalová

17.7.2014

Otřesná zkušenost. V hotelu nás v jedenáct večer neubytovali. Tvrdili nám, že nemají smlouvu s německou cestovkou. Neumožnili nám okamžitý návrat domů. Odsunuli nás do jiného, o dvě hvězdy horšího hotelu, který byl samozřejmě bez dětského klubu. Velmi nepříjemná zkušenost pro nás i naše dvě malé děti. Vůbec se nejedná o síť CLUB CALIMERA - to je minulost (hotel jsme si vybrali právě proto, že je v něm CLUB CALIMERA a dostatek animací pro děti). Velmi neseriozní jednání ze strany hotelu. Německá cestovka OK - snažila se pomáhat a řešit problémy. Nicméně zkažená dovolená, velký šok. Je nám to líto hlavně kvůli dětem. Červenec 2014. Ludvík Melis

17.7.2014

Agentura NaCesty?super jednání,velmi ochotní pracovníci a příjemný přístup.Naše další dovolená bude jistě zase od nich.Mohu jen doporučit. Dagmar Pappová

17.7.2014

Děkuji za profesionální přístup ohledně zařizování dovolené, v ČR to není zcela obvyklé. Příště koupíme zase přes vás.  Ladislav Š.

17.7.2014

Děkujeme za vaše služby, které byly opět vynikající!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Milan a Zuzka Čermákovi

17.7.2014

Dovoléná byla krásna ,Ck perfektní, hotel Kammerlander DOPORUČUJI. Vladimíra F.

16.7.2014

Dobry den pane Uher,
se servisem Vasi cestovni kancelare jsme byli velice spokojeni.
Hotel Iberostar navstevujeme pravidelne, vime o jakou kvalitu se jedna a ani tentokrat jsme nebyli zklamani.
Jelikoz nerad vyplnuji dotazniky, odpovidam "nechci hodnotit".
S pozdravem,
 Ing.Radomil Dubsky

16.7.2014

 K cestovní agentuře:
+ přehledný a snadný výběr destinace a zájezdu
+ velice rychlé vyřízení ze strany CK, několikanásobné potvrzení s informacemi o letu apod.
+ cena
- Při odletu jsme dostali informaci o vyzvednutí letenek u letecké společnosti, která otvírá až hodinu a půl před odletem - tím pádem jsme nevěděli, že budeme mít špatné místo při odbavení a zbyly na nás pouze prostřední sedadla
- po přistání jsme nemohli najít žádného zástupce CK, nakonec se po chvíli bloudění po letišti povedlo
- při jízdě autobusem jsme vůbec netušili kde jsme a kdy budeme u našeho hotelu, šofér řekl název tak nevýrazně a zkomoleně, že jsme málem nevystoupili 
Tomáš B.

16.7.2014

Opět jste byli perfektní, děkujeme. Josef Pýcha

16.7.2014

Vše proběhlo bez zádrhelů díky. Pavel Š.

16.7.2014


Vazeny pane Uher. Moc dekujeme za uzasnou dovolenou. Diky vasi agenture a hlavne panu Navratilovi. Celou dobu se o nas bezvadne staral a mel snami opravdu trpelivost. Na otazky jsem vzdy dostala rychlou odpoved. Neumime sice jazyky , ale ty jsem ani nepotrebovala. Vse vase agentura bezvadne vyridila. Na letisti v Drazdanech vse probehlo v poradku. Jen teda vsem cechum nechal ten pan co odbavoval prohledat kufry. Nebo teda projet rentgenem. :-)  Jak videl cesky pas uz kricel konrol:-) :-) :-)  .  Z vasi strany vsee naprosto v pohode. A chvalim opravdu pana Navratila. Uz jsem i domluvena na dalsi dovolene a jakmile bude nas hotel opet v nabidce na dalsi rok , pan Navratil se nam pry ozve..:-)  Nase rodina opravdu uz jen s vasi agenturou na cesty:-) :-)  Toto byla nase nej nej dovolena.
Ps: jedine co nas prekvapilo, ze za letu tam nam byla dana bageta a voda, ale pri zpatecnym letu i voda byla uctovana 2 eura. A jidlo nebylo vubec zadne. Tak nevim jestli je to ve vasi moci, ale udelat nejakou tabulku leteckych spolecnosti, aby klient mohl juknou a rict a hle nedostanu ani vodu a nechat si nejake eura na zpatecny let. Protoze nam zbylo opravdu jen ty dve eura a nemit ani ty tak se mi deti za cele 3 hodiny ani nenapijou. Uz jen to,ze  za obycejnou vodu uctujou 2 eura se mi zda opravdu hodne prehnane. A je to jen pul litru. Ale za to vy nemuzete , to je mi jasne. Jeste jednou dekujeme a budeme se tesit na dalsi dovolenou svami. Cepelova Usti nad Labem

16.7.2014

Byly jsme velmi rozčíleni přístupem delegáta, který nám do večerních hodin (22.30) vůbec žádnou formou nesdělil náš transfer na letiště vzdáleném 120 kilometrů, ani čas odletu a číslo letu. Čas odletu a číslo letu jsme sice měli od Vaší cestovní agentury jíž z Brna tj.09.50, nicméně jsme nevěděli zda neproběhla nějaká změna. Po asi 20, jíž velmi ostré urgenci na recepci, nám v ruštině milostivě sdělili, že autobus přijede ráno v 05.25 hod.
Toto jednání v 5. hvězdičkovém hotelu, zvláště ze strany rádoby delegáta, považuji za vrchol drzosti a sprostoty vůči klientovi. Veškeré jiné nedostatky jsou k pochopení a lze je přejít, ovšem jednu z hlavních! věcí, kterou odjezd z cizí země bezesporu je, nikoliv. Libor Kolomazník

16.7.2014

Velmi spokojeni. Jiří A.

16.7.2014

Dobrý den,
dovolená byla úžasná a proběhla bez komplikací. Jedinou kaňkou byl servis během letu letecké společnosti Sun Express ...
Děkuji za hezký zážitek !
S pozdravem
Ondřej Malawski

16.7.2014

Byli jsme poprvé s touto agenturou a báli jsme se, jak vše dopadne, a opravdu vše klapalo jak má být. Byli jsme hodně spokojeni a bezstarostní.
Z vašeho poslaného letáčku týkajícího se letiště v Lipsku, jsme zjistili, že se tam dá parkovat za 35,- Eur/14 dní, což jsme se z telefonu nedozvěděli, kde nám byla presentována nabídka parkování u letiště. (naštěstí měli plno :-) ) Jen včasnější komunikace odjezdu autobusu na letiště na Rhodosu, by byla lepší, dozvěděli jsme se až po dotazu sms den před odjezdem. (přibližný čas, kvůli organizaci) Jiří Pavelka

16.7.2014

Vazeny pane Uher,
Obdrzela jsem Vas dotaznik a radeji NECHCI HODNOTIT, protoze zrovna hotel byl postarsi a i jeho sluzby nic moc. Se zbytkem servisu (organizace, transfery atd.) jsme byli velmi spokojeni, a tak Vam nechci uskodit, byla to super dovolena za velmi rozumnou cenu. Preji Vam hodne uspechu a jsem s pozdravem,
I. Jakimovska

16.7.2014

Dobrý den pane Uhre,
dovolte mi, abych reagovala na Váš e-mail prozatím takto. Hodnocení na hotel, atd. později.
Co se týče služeb Vašeho klientského centra, musím konstatovat, že se snaží vyjít maximálně klientům vstříc. Řešila jsem objednávku zájezdu na jaře, o víkendu, a vše probíhalo k mé naprosté spokojenosti, včetně profesionálních rad z oblasti. Jediné, co mi nedokázali na zavolání okamžitě odpovědět, byl dotaz na servírování jídla u letecké společnosti Norwegian, vzhledem k tomu, že je to nízkonákladovka.
Co se týče německé cestovky FTI, musím konstatovat, že jediné, co pro nás udělali, byla cesta autobusem do hotelu a zdlouhavá cesta na letiště zpět. Vzhledem k tomu, že jsem jazykově vybavená, nebudu již v budoucnu objednávat zájezdy přes cestovní kanceláře, ale vše přes internet. Delegátka na plánovanou první schůzku nepřišla, takže jsem si vše řešila s hotelem a místními cestovkami. Při pobytu jsem jí později potkala a při dotazu, týkající se poslední snídaně na cestu, mi stejně neporadila, jen mi nabízela vstupenky na místní atrakce apod. Chápu, je to její povinnost.
Závěrem - agentura Na cesty mi zprostředkovala pěknou dovolenou s výborným servisem z její strany, za což děkuji. Jen v červnu byly telefonní linky velmi přetížené, ale operátoři volali později zpět :-)
S pozdravem
Petra Holubová

Nahoru