Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

31.7.2014

Vadil nám posun odletu z Gran Canaria, protože jsme jednak přišli o čas strávený na dovolené a museli jsme navíc změnit rezervaci autobusových jízdenek, což není zdarma.  Milena P.

31.7.2014
Dobrý den. Pár menších věciček by tu bylo, ale nic závažného. Transfer z letiste do Side který je cca 65km trval 3hodiny a na hotelu poslední den jsme nedostali toaletní papír, jinak spokojenost. Lukáš Boček

30.7.2014

Se službami NaCesty.cz jsme byli spokojení, případné drobné nedostatky byli v kompetenci německé cestovky nebo hotelu. Pavel S.

30.7.2014

PROSTĚ SKVĚLÁ DOVOLENÁ!!!!! Josef G. 

30.7.2014

Děkujeme za skvělý servis jako vždy :) Těšíme se na příště! Pavla M.

30.7.2014

Celníci na letišti v Lipsku bez základů slušného chování, chovají se k cestujícím trochu neurvale. Také první kontakt s pracovníkem letiště při odbavování zavazadel nebyl ideální, ale jinak také v zásadě vše OK. Štěpán H.

30.7.2014

Vaše služby spojené s dovolenou hodnotíme jako výborné a určitě služeb využijeme při výběru další dovolené. Roman B.

30.7.2014

Byla jsme spokojena, pokoj včetně stand.úklidu každý den v normě, pouze lehátka u bazénu již v 10h plně obsazena, nicméně standardní situace:-). Pokud má někdo potřebu wifiny, bohužel byla funkční pouze přímo na recepčním pultu a ve velmi slabé síle, nicméně pokud si jedete odpočinout, wifi můžete postrádat :-). Servis z nacesty.cz maximálně spokojena, budu využívat i příští rok :-) Michaela Nováková Pilařová

30.7.2014

Spokojenost i s CK FTI. Vendula H.

30.7.2014

Všechno dobře. Andrey Kulakov

29.7.2014

Vše fungovalo velmi dobře - objednávka, průběžné informace před odletem, ověřování adresy a jiných údajů - velká spokojenost. Jiří D.

29.7.2014

Děkuji za Vaše služby a příjemný přístup Vašich operátorek. Vše v pořádku . Magda M.

29.7.2014

Spolupracovník cestovky byl za námi jen jednou( kvůli výletům) , jinak jsme ho moc nezajímali. Nutno ovšem dodat, že všechno klapalo jak mělo a tak nebylo třeba více kontaktů. Lubomír Vitásek 

29.7.2014

Váš servis je excelentní. Děkujeme , Dalibor P.

29.7.2014

Děkujeme za super dovolenou.... Martin S.

29.7.2014

Vše proběhlo v pořádku a cestování s Vámi mohu jen doporučit. Josef V.

29.7.2014

Navštívil jsem hotel již opakovaně, nemám co vytknout. Jediné minus za let z Norimberka do Antalye - málo místa v letadle, bez občerstvení. Pavel Veselý 

29.7.2014

Jednání před cestou, komunikace i vybavení potřebnými dokumenty bylo opět perfektní. Moc děkuji, Irena P.

29.7.2014

Byla jsem s dětmi celkově spokojená. Kateřina Nováková 

29.7.2014

Děkujeme, byli jsme velmi spokojení. Pavel K.

29.7.2014

Co se pobytu tam týče, byl naprosto bez připomínek, snad jen komunikace s CK Na cesty byla poněkud odměřenější a dle mého názoru klamavá, vybrali jsem záměrně zájezd inzerovaný bez přestupu a náseldně nám bylo sděleno, že je s přestupem a že je to snad normální, že  se to změní, dokonce se změnila i letište příletu, což mělo za následek další cestu s autobusem navíc / 2 hodiny/ ...s dětmi bychom takouvouto cestu nevybrali :(..a možná bychom měnili i destinaci.  

Jinak informovanost byla mailem velmi profesionální a dostačující. Jitka Kryšpínová

29.7.2014

Dekujeme za opet perfektni spolupraci. Radka W.

29.7.2014

Bez připomínek, vše v pořádku. Aleš M.

29.7.2014

Vše bylo super, až na delegáta. Vůbec jsme nevěděli, kdy nás vyzvedne transfér na letiště zpět domů. Delegát nám po příletu na letišti odevzdal kartičku s telefonem a řekl, že k nám na hotel vůbec nepřijede a při problémech máme volat. Oznámil, že 24 hodin před odletem budou informace viset na tabuli nebo napsané v šanonu. Nikde nic nebylo! Klára Handlová

29.7.2014

Zájezd jsme si objednávali na poslední chvíli, přesto musím podtrhnout rychlé a věcné vyřízení veškerých záležitostí. Přístup cestovní agentury byl profesionální a nemůžeme si na nic stěžovat. Po příletu na Male nás očekával delegát německé cestovky a vše potřebné nám sdělil na místě. Michal H.

28.7.2014

Vše proběhlo v pořádku. Děkujeme. Jiří L.

28.7.2014

Trochu zmatek po nočním příletu na letiště do Antalye. Zájezd byl od organizace Discount Travel - tato však nebyla nikde na letišti označena. Po chvíli hledání a dotazu u jiné německé kanceláře nám ochotně našli nás autobus do hotelu. Ivo S.

28.7.2014

Přístup agentury Na Cesty byl opět profesionální. Děkujeme. Miloslav K.

28.7.2014

Vše bez problémů, pouze při cestě z letiště na hotel, při malém zdržení na toaletě, kde byla fronta, nám málem ujel autobus a jen díky tomu, že jsme oslovili delegátku jiné CK (TUI FLY) a ta okamžitě začala shánět kolegyni z 1 2 FLY jsme nasedli do správného autobusu, který už odjížděl. Toto se nám při známé německé preciznosti ještě nikdy nestalo a jistě to bylo jen nedopatření. Renata V.

28.7.2014

Děkuji agentuře NaCesty.cz za skvěle zprostředkovanou dovolenou. Vysoká úroveň, rychlost, komunikace a spolehlivost Vašeho servisu pro mě byla nejpříjemnějším překvapením celé dovolené. Jiří D.

28.7.2014

Letěli jsme poprvé přes německou cestovní kancelář z letiště v Norimberku. Vše probíhalo bez komplikací, cestovní agentura "Na Cesty" se bezvadně starala. Eva S.

28.7.2014

solidní poměr ceny a skutečné hodnoty. Vybraný pokoj byl úmyslně volen jao třílůžkový a byl z toho dvou- s přistýlkou, ale i tak velká spokojenost. Michal Z.

28.7.2014

Původně jsem měla v plánu podat reklamaci na delegátku německé CK Neckerman,která zajišťuje svozy klientů na letiště při návratu domů.Ještě den před odjezdem jsme netušili,kdy bude uskutečněn náš odjezd z hotelu a tedy ani přesný odlet na letiště v Nürnbergu. Na vlastní náklady jsem volala do jmenované CK na Mallorce,kde se mnou velice neochotně komunikovala dotyčná osoba.Po té,co jsem jí oznámila,že jsme z ČR,prohlásila ,,Mein Gott,, a vyštěkla na mně čas odjezdu od hotelu.To jsem nepovažovala za důvěryhodné a tak jsem se zeptala,zda budou informace i v tištěné formě na info tabuli v hotelu,tak jak to bylo k dispozici klientům všech ostatních CK,Delegátka mi však místo odpovědi zavěsila.Nikdy jsem podobné jednání u žádné z českých CK nezažila. 

Je to škoda,protože jinak služby CK NaCesty.cz byly naprosto super.Jak starostlivost a ochota podávat informace před odletem,zajištěné služby během pobytu i zajištění bezproblémového parkování na letišti v Nürnbergu.Dotyčná arogantní německá delegátka byla jedinou stinnou stránkou naší jinak slunečné dovolené.Na reklamaci nemám ani čas, ani náladu. Vám přeji hodně spokojených klientů a děkujeme za fajn dovolenou. Veronika Balková 

28.7.2014

Děkuji cestovní agentuře NaCesty.cz,za kladné vyřízení zájezdu.Také musím poděkovat za včasné zaslání cestovních dokladů a zároveň bych chtěl agenturu požádat o častější aktualizaci cen.Jinak hodnotím 5*. Karel Bortlík 

28.7.2014

Pojedeme pravděpodobně od vás do Emirátů opět mezi vánočními svátky a silvestrem. Již jsme od Vaší agentury letěli popáté - 2007- Cancún, 2010 - Larnaca, 2011 - Funchal, 2012- Tenerife a vždy spokojenost. Velmi dobrý nápad je posílat "cestovní pas" před odletem, kde jsou důležité info od letišti, včetně slevové karty. Milan Kulhánek 

28.7.2014

Vše klaplo, tentokrát žádné trable s doppelnamen. Emirates perfektní služby, A380 je opravdový gigant. Jiří Š.

28.7.2014

Zájezd byl perfektně organizován, jak ze strany české tak německé CK. Kupř. ubytováni jsme byli půl hodiny po příletu na Rhodos, což ze považovat za rekordní čas. Velmi jsme byli spokojeni taky s informacemi delegátky německé CK, známe jen její jméno DORO, která nám poskytla kvalitní informace o Rhodosu a jeho zajímavostech. Domluvili jsme se s ní anglicky. Jozef P.

28.7.2014

Se zprostředkováním zájezdu a s přístupem Vaší agentury jsem byl velmi spokojen. Petr Sacher 

28.7.2014

Díky, vše fungovalo bezchybně :o) Naděžda Matějová

28.7.2014

Celý pobyt proběhl bez závad. Mírné potíže jsme měli při zjišťování času transferu na letiště. Bylo pro nás neobvyklé, že jsme informaci nezískali na recepci hotelu. V deskách s informacemi pro klienty bylo několik možností jak získat tuto informaci, nejjednodušší se nám jevilo zaslání sms, odeslali jsme sms v německém jazyku se žádostí, večer jsme zjistili, že jsem neodbrželi odpověď, při volání na toto číslo jsme zjistili, že číslo neexistuje. Dašlí nabízenou možnosti bylo telefonní číslo s omezeným provozem do 20:00 ( a bylo již po 20:00), další možností webové stránky, my obšem na dovolené tak trochu záměrně nepoužíváme žádné připojení k internetu. Poslední možností bylo emergency call, na které nám ochotně zavolala recepční a požadovanou informaci poměrně rychle zjistila. Miroslav Novotný

 

27.7.2014

Spolupráce s cestovní agenturou byla příjemná, komunikace rychlá, plná ochoty a zcela bezproblémová. Monika W.

27.7.2014

Děkujeme za rychlý a velmi příjemný přístup ihned po naší reservaci na internetu, ať už po telefonu nebo po mailu, stálý kontakt i těsně před odjezdem i po jeho návratu. Irena N.

26.7.2014

Děkuji za Vaše služby. Vše bylo profesionální a fungovalo přesně tak, jak mi Andrea Salvétová při objednávání řekla. Andrea byla velmi milá, ochotná a trpělivá k mým dotazům. Vaší cestovku doporučuji a příští rok ráda využiji služeb. Skvělé, díky. Daniela Kantnerová

26.7.2014

Cestovní agenturu " NaCesty" mohu jen doporučit - zcela profesionální přístup, perfektní komunikace. Dominika Kubincová 

26.7.2014

Bohužel , odlety změněny na nevyhovující dobu , nevím, do jaké míry bylo či nebylo možné zájezd vyměnit, nicméně díky této skutečnosti jsme nebyli spokojeni. Dušan R.

25.7.2014

Vše proběhlo v naprostém pořádku. S Vaší cestovní agenturou jsme byli nadmíru spokojeni. 

Mám však jednu velkou připomínku k čerpání služeb all inclusive. Do hotelu jsme přijeli brzo ráno a čerpat službu jsme mohli až od 14 hodiny. Měl jsem za to, že mám tuto službu zaplacenu od prvního dne až do posledního. Už z toho důvodu, že poslední den jsme z hotelu odjížděli již před začátkem snídaně, tudíž ze služeb all inclusive jsme poslední den nečerpali nic. Milan J.

25.7.2014

Změna odletu na pozdější dobu,vybral jsem si úmyslně odlet ráno i za cenu dražšího zájezdu, takže jsem přišel o půl dne. Petr Č.

25.7.2014

Děkuji za bezchybné sprostředkování pobytu. Pavel Hubáček 

25.7.2014

Děkujeme za zprostředkování. Jeli jsme s Vámi poprvé a byli jsme max spokojeni. Zdeněk R.

25.7.2014

Vše proběhlo v pořádku a děkujeme za krásnou dovolenou. :) Roman Kokoška 

Nahoru