1.9.2014
Všechno OK! Andrej Z.
1.9.2014
Dobrý den,
se zájezdem na Menorcu maximální spokojenost ve všech směrech
S pozdravem I. Slavík
1.9.2014
Byl to perfektní týden v krásném okolí přírody. Václav Konvičný
1.9.2014
Děkujeme za příjemnou dovolenou.Vaši agenturu mi doporučila známá z Brna a i já vás ráda všem doporučím.
Jeli jsme autem,dalo se to a ráda někomu s cestou poradím,když bude mít zájem.
Bezva cena,bezva služby.
Pořád ale nechápu,čím jsme si zasloužili ten krásný apartmán,díky,příště zas! Zuzana Štefková
30.8.2014
Zažili jsme šok, když jme nahlásili příjezd na recepci, oznámili nám, že náši rezervaci nemají. Nabídli nám 2 dvojlůžkové pokoje místo rodinného, že se můžeme další den přestěhovat, až se uvolní.
My jsme se ale už stěhovat nechtěli, protože jsme předtím procestovali půl Slovinska a každý den jsme se stěhovali z jiného místa.
Byli jsme tedy zvlášť: manžel s jedním synem a já s druhým, protože jsou děti ještě malé.
Mrzelo nás tedy, že nejsme spolu jako rodina. Jiří D.
29.8.2014
spolehlivý tým NaCesty.cz chválím - promptní a spolehlivé poskytování informací, profesionální jednání, ochota. Martina A.
28.8.2014
Výborná byla brožura o ostrově Samos. Možná pro klienty z ČR by stálo za to ji přeložit.
28.8.2014
S vaší cestovní agenturou jsme byli opět spokojeni. Letos jsme využili zajištění půjčení auta hned na letišti a odpadla nám tím starost s hledáním vhodné půjčovny. Vše proběhlo hladce, dovolená se nám moc líbila. Děkujeme Petra Kanclířová
27.8.2014
Delegátka cestovní kanceláře FTI,která dojížděla na hotel nám nepotvrdila,přesto že nám to slíbila,čas odletu..... Neposlala potvrzujicí fax.Museli jsme si to sami ověřovat na centrále FTI... Andrea Prokešová
27.8.2014
Vše fungovalo jak mělo,akorát nebyly k dispozici ručníky k bazénu . Ivan B.
27.8.2014
Vše bez problémů, díky. Naďa
26.8.2014
Perfektní servis. Monika S.
26.8.2014
Spokojenost s cestovní kanceláří, doporučuji :) Kateřina H.
26.8.2014
Transfery z/na letiště fungovaly přesně dle sdělených časů, stejně tak informace od delegáta. Eva S.
26.8.2014
Dakujeme za super pristup a proaktivnu komunikaciu zo strany teamu nacesty.cz a tesime sa na dalsiu dovolenku cez vasu spolocnost. Andrej N.
26.8.2014
Děkuji za pomoc při vyřízení reklamace a celkově za Vái poskytnuté služby. Vaš agenturu jsme použili po druhé, tentokrát jsme cestovali s malými dětmi, ale i tentokrát jsme byli spokojeni.
hodně štěstí do dalšího rozvoje a podnikání. Pavel K.
26.8.2014
Cestovali jsme s Schauisland Reisen přes cestovku Nacesty.cz. Vše absolutně bez chyby, stejně jeko vždy. Ze strany Nacesty nadstandartní přístup a nejlepší servis. Díka opět za skvělou dovolenou. Hodnotil jsem sice pozdě, ale hodnotil :-)) Robert Kostolány
25.8.2014
Dobrý den.
Děkuji agentuře za suprové vyřízení zájezdu. Vše klaplo na 1. jen tak dál. Jaroslav B.
24.8.2014
Díky za vcasne odeslání letenek a voucheru. Marek Jacko
23.8.2014
Ve srovnání s rokem 2012, kdy jsme do uvedeného hotelu cestovali s CK Fisher, nás pobyt i bez slev vyšel o 12 tis. levněji a úroveň servisu CK bla letos nesrovnatelně vyšší. Jediným negativem bylo to, že jsme bohužel nemohli využít slevový kupon na parkování. Po jeho zasunutí do platebního automatu nám bylo sděleno, že kupon je neplatný a na displeji se zobrazovala "chyba 842". Ale cena za parkování vy výši 15 Euro, které jsme zaplatili, nám velmi příjemný celkový dojem z dovolené nezkazila.
Děkujeme.
F. Dlouhý s rodinou, Rychnov u Jablonce nad Nisou
21.8.2014
Operativní kontakt včetně zájmu pracovníků. Miroslav Doubek
20.8.2014
Už podruhé se nám stalo, že cena parkování neodpovídala Vašemu přiloženému letáku (Drážďany, Mnichov) a Vaše slevová karta je vlastně dražší (i po slevě) než booking přes internet, možná byste s tím měli něco udělat, myslím, že více lidí spoléhá na Vaši slevu jako my.
Jinak ok, servis z Vaší strany i zařízení "normálního" pokoje v hotelu, vše bylo bez problémů. Jiří Hlaváč
20.8.2014
Opět super servis, díky! Oldřich V.
20.8.2014
Jako vždy jste byly super. Jaroslav K.
19.8.2014
skvělá dovolená :)))
Bez konkurence, vše perfektní od ubytování , služby , stravu a krásu ostrova :))))Veronika Sedláková
19.8.2014
Dobrý den,
jak píši v recenzi, nejsem si jistá, zda to ve vašich pokynech bylo... Ohledně parkování - že v Mnichově jsou 2 koleje S-Bahnu, což nás původně zmátlo, naštěstí tam byli i jiní cestující, kteří nám řekli, že obě koleje vedou na letiště a je to hned první stanice. Stejně tak na zpáteční cestě z letiště, kdy se musí tedy na správnou stranu, ale že tam jedou všechny vlaky :)
U kartičky slevy parkovného snad jen to, že se používá při odjezdu a že při příjezdu na parkoviště - správné si musí člověk vyzvednout jejich kartu a při odjezdu dá nejdřív jejich kartu a až poté slevovou kartu do automatu (manžela to trochu zmátlo, ale určitě to bylo tím časem příjezdu :) )
Jinak jsme byli nadmíru spokojení, počasí nám přálo, delegátku jsme sice neviděli - krom přivítání a rozloučení, ale nepotřebovali jsme jí.Miroslav B.
19.8.2014
Vše bylo v naprostém pořádku. Díky. Lukáš S.
19.8.2014
Cestuji hodne a po celem svete, hodne si zajistuji cesty individualne a jsem narocny cestovatel, nicmene sluzby agentury jsou naprosto vynikajici a diky bezvadne peci o klienty, kterou maji propracovanou do posledniho detailu, si poradi i nezkuseny turista. Maximalni spokojenost - takto ma vypadat servis v cestovnim ruchu! Hynek S.
19.8.2014
Po stránce organizace Vám opět velice děkujeme, lety i služby německé CK jako obvykle s německou precizností a přesností ! Zase brzy na shledanou ! Michal L.
19.8.2014
S agenturou NaCesty cestujeme již několik let a jsme s jejími službami velice spokojeni. Markéta C.
18.8.2014
s vaší cestovní kanceláří létáme celkem pravidelně a vždy jsme s vašimi službami spokojeni. I nyní při vyřizování reklamace s německou cestovní kanceláří, jste nám velmi pomohli. Děkujeme Lenka T.
18.8.2014
Při zpáteční cestě nastal závažný problém na letišti, nebyli jsme uvedeni v registru na letenky. Asi po 15minutách se vše naštěstí vyřešilo a my mohli v klidu nastoupit do letadla.
Transfer z letiště byl málo klimatizovaný, řidič asi třikrát zabloudil, ale do hotelu jsme dorazili v pořádku. Simona Doleželová
18.8.2014
S dovolenou a službami Vaší cest.agentury jsme nad rámec spokojeni. Zdeněk Heřman
18.8.2014
Trošku nás zarazilo, že se delegátka nepostarala osobně o náš transfer na letiště při odletu. Byli jsme již na mnoha místech ve světě, ale vždy byl delegát při příjezdu i při odjezdu. Trochu jsme tedy tápali. Jinak vše bez problémů. Ladislava M.
18.8.2014
Opět další spokojenost díky vaši cestovní kanceláři... Pavel R.
18.8.2014
Letěli jsme s tureckou společností ONUR AIR, jídlo a pití není v ceně letenky, doporučuji se najíst a napít na letišti, nabídka na palubě je malá a drahá, pivo 0,33l za 5EUR, cola 0,33l za 4EUR, k jídlu jakýsi sendvič za 7EUR. Petr T.
18.8.2014
Vše proběhlo naprosto bezproblémově. Děkuji za Vaší ochotu. Jiří Samec
17.8.2014
Vše bylo v naprostém pořádku. Petr Rajchart
17.8.2014
Veškerá organizace CK - jak Na cesty, tak německé, byla naprosto dokonalá - vše na 100%. Jiří D.
16.8.2014
Dobrý den,
omlouvám se za pozdní odpověď. Se vším jsme byli velmi spokojeni - hlavně bych chtěla vyzdvihnout skvělou práci personálu hotelu a kuchyně, výbornou kvalitu, bohatost a pestrost stravy, čistotu. Nemám absolutně, co bych vytknula.Též bych ráda vyjářila pochvalu vaší agentuře - o všem jsem byla včas informována a vše bylo výborně zorganizováno. Ráda využiji Vaší agentury i pro naše další cesty.S pozdravem
Monika Hrdinová
15.8.2014
Služby vaší cestovní agentury jsme využili poprvé, byli jsme velmi spokojeni a již teď se těšíme, až zase v budoucnu využijeme vašich služeb. Moc děkuji za zprostředkování skvělé dovolené. Jitka Š.
15.8.2014
Přestože do Turecka jezdím pravidelně, byl jsem tentokrát trochu zklamaný z místního delegáta (agentury alltours/ByeBye). Obvykle se delegát minimálně při úvodním setkání aspoň na oko zajímá o to, zda je vše v pořádku, zda nemůže nějak pomoci, snaží se předat maximum informací, je případně dostupný ještě někdy během pobytu atd. Tentokrát se na úvodním setkání objevil pán, jehož jediným úkolem (alespoň dle něj) bylo nám prodat některý z naprosto nezajímavých a již 1000x ohraných výletů. Když jsem o tuto vyčpělou nabídku neměl zájem, se znatelným zklamáním úvodní setkání ukončil. Co vyčíst? možná nic, možná jeho smluvní povinností opravdu nic navíc není. Ale i kdyby opravdu měl jen prodávat ty výlety, chce to již trošku atraktivnější nabídku. Tohle bylo opravdu pro ostudu.
Navzdory určitým předsudkům jsem začal komunikovat s nějakými delegáty ruských cestovek, jejichž přístup se nakonec ukázal naprosto úžasným. Měli zajímavou nabídku výletů, kterou jsme nakonec využili. Organizace, přístup, a vše byly naprosto perfektní. Poprvé jsem měl pocit, že je jednou co se od Rusů naučit... Lukáš F.
15.8.2014
Prosím doplňte do emailu pro klienty kteří si u vás objednávají parkoviště Holidayextras, že proplacení parkovného je pro Norimberské letiště v přízemí parkovacího domu naproti letištní hale. Rád se projdu, ale 45minut zbytečné chůze s kufry před další cestou domů zrovna nepotěší :-) Pavel J.
15.8.2014
S cestovní kanceláří, také spokojenost. Vše klaplo jak mělo. Jolana Hátlová
14.8.2014
Bez výhrad, spokojenost.Lenka K.
13.8.2014
Požádal bych Vás, kdybyste nám mohli přímým dotazem u CK Alltours zjistit, jak je možné, že letos prvně na palubě letecké společnosti Sun Express u charterových letů:
MUC AYT 25.07.14 05:50 09:50 XQ0133; AYT MUC 08.08.14 19:15 21:35 XQ0132 nebyla v ceně zájezdu (letu) pro cestující ani kapka čisté vody k pití zdarma. Předem děkuji. Děkuji. Libor B.
13.8.2014
Vzhledem na to, že jsme si sami předem zajistili půjčení auta přímo na cílovém letišti, byly služby CK minimální. Nejhorší bylo cestování-TAP Portugal i SATA zřejmě nikdy nelétají načas-zpoždění 1-3 hodiny je pro ně asi normální .Velmi nepříjemná byla Vámi avizovaná změna času odletu zpět z AZOR. Navíc informace o tom, že aerolinky mění často časy odletů, byla nekorektní. Z letového řádu letiště Mnichov jsem zjistil, že v zájezdu uvedený čas odletu je špatný, neboť ve středu letadlo takto nikdy nelétá .Kdybych to byl věděl zvolil jsem jiný termín, nebo i místo odletu. Trávení času při mezipřistání na chaotickém letišti LISABON nikomu nedoporučuji. Proto uvažuji o tom, že v dnešní době je nejlepší si vše zařizovat sám po internetu. Jiří O.
13.8. 2014
S Vaši cestovkou jsme byli maximalně spokojeni:-) Lada S.
13.8.2014
Jediný a veliký problém vidím u delegáta, resp. v našem případě delegátky, která nás sice čekala na letišti, ale když jsme přišli k jejímu stánku právě na letišti, začala na nás automaticky mluvit německy, v pořádku, beru, na tohle si nemůžeme stěžovat, když jsme chtěli, aby mluvila anglicky, nebyl problém. Strčila nám do ruky německy psaný letáček a řekla nám, že tam je nějaké číslo na Thomase Cooka a že si to máme zkontrolovat. Ok, odešli jsme do autobusu, kde jsme našli místo. Do 5ti minut přišla slečna delegátka a začala do vozového mikrofonu mluvit POUZE německy a ptala se nás na otázky a my jsme samozřejmě nevěděli, co říká, protože německy nemluvíme, tudíž jsme neodpověděli jako ostatní němečtí turisté. Jak říkám, delegátka přišla do 5ti minut po nás, takže si nás musela pamatovat a v autobuse jsme navíc seděli přímo proti ní a ona se na náš dívala, ale stejně neřekla ani slovo anglicky a zmizela. Od té doby jsme ji neviděli až do konce dovolené. Ke konci dovolené jsme samozřejmě neměli na recepci žádné informace o transferu na letiště a tak jsme chtěli kontaktovat z letáčku, který jsme dostali při příletu, Thomase Cooka na uvedená 2 nebo 3 čísla. Ani jedno číslo nám 2 dny nikdo nebral a na internetových stránkách Thomase Cooka informace také nebyly a proto jsme všechno řešili telefonicky s Vámi, za což Vám patří obrovské DĚKUJI, protože bez Vás bychom neměli žádné informace. Co se týká ještě transferu na letiště, od Vás, i když vím, že Vy jste ochotně volali německé agentuře ohledně informací k transferu, které jsme poté předali nám, tak nám bylo řečeno, že nás autobus vyzvedne přímo před hotelem. Tuto informaci jsme sdělili panu majiteli hotelu a ten se chytil za hlavu, co je to za hloupost, že před hotel nikdy žádný autobus nepřijel, protože hotel se nachází k dost stísněné uličce a ke všemu v jednosměrce, autobus by se zde nevytočil a tak že máme jít na hlavní ulici, kde nás autobus vysazoval při příjezdu k hotelu. V pořádku, šli jsme čekat v daný čas na hlavní silnici s tím, že nám ještě bylo řečeno, že autobus bude úplně stejný a bude mít stejné číslo, jako při příjezdu, takže 12. Čekali jsme téměř 30 minut a autobus nikde. Chápeme, že se třeba zpozdil při nástupu cestujících z předchozích hotelů, které bral po cestě na letiště před námi. Dobrá, najednou se ze zatáčky vyřítil autobus a jak přijížděl k nám, byl samozřejmě jiný, než při příjezdu a měl číslo 22 a ne 12, které původně měl mít. Na naší úrovni jsem si všiml, že autobus má na předním skle malinké logo společnosti Bucher Reisen a tak jsem na autobus mávnul, ten samozřejmě zastavil a když jsme se ho ptali, jestli nás má brát z Astron Hotelu na letiště, řekl, že ano a hrozně se divil, co děláme na tomhle místě kousek od hotelu(na té hlavní silnici), že nástupní místo je jinde, což bylo až za tou zatáčkou, ze které autobus vyjel, tzn. minimálně 400 metrů úplně jinde, než nám bylo řečeno. Takže bylo jediné štěstí, že si nás ochotný pan řidič všiml a zastavil, protože kdyby to projel, tak se nedostaneme na letiště a museli bychom si vzít taxíka samozřejmě na své vlastní náklady. Sečteno a podtrženo...komunikace s Thomasem Cookem mě velice zklamala, čekal jsem od nich profesionální starost o klienty a ne že nebudou brát telefony a také katastrofální domluva ohledně transferu na letiště + nástupní místo. Dá se říct, že transfer na letiště jste zajistili Vy, kteří se dokážete a chcete postarat o své klienty. P.S. Dovolená co se týká ostrova Rhodos, jedním slovem nádhera. Josef Š.
13.8.2014
Rádi na Vás znovu obrátíme. Miroslav T.