26.9.2014
Vše O.K. ! Díky za spolupráci. Organizačně vše klaplo, i zpáteční cesta busem na letiště. Dostali jsme včas dva dny předem do recepce zprávu, kdy nás autous vyzvedne.
Jinak organizace na letišti při odletu je strašně chaotická. Je vidět, že 40 let stará odbavovací budova absolutně nestačí náporu (a to bylo po sezoně!). Například na bezpečnostní prohlídku stála šestiřadová fronta až deset metrů z budovy ven na ulici! Šaltry nestačily, tak se odbavovalo u stolků, kde si každý vzal zpátky svůj kufr a šel ho dát jinam na pás. Pro lidi trpící klaustrofobií tady musel být strašný zážitek. Jindřich Jirásek
26.9.2014
Byla jsem spokojena, příště určitě znovu využiji Vašich služeb. Šárka P.
26.9.2014
Bohužel jsme byli nespokojeni s CK Neckermann, kde jsme se byli ptát na nějaké výlety po okolí a nebyla nám poskytnuta žádná nabídka. Proto jsme se podívali na internet a až tam zjistitli nabídku výletů. Jeli jsme s nimi do Marilandu - bohužel nám nikdo neřekl, že se dá jít půl dne Mariland a půl dne Aqua park jako to měla většina dalších lidí v autobuse. Přímo v kanceláři v Cala Ratjada jsme tento výlet domluvili tvz. ''na stojáka'' - nedostali jsme žádné bližší informace či letáček. Pouze zodpověděli pár otázek a to ještě špatně. Např. ať si nebereme plavky, který by se nám nakonec přeci hodili na pláž za Marinelandem. Dále jsme chtěli jet na Mis Formertor, ale bylo nám řečeno, že to je nemožné. CK Nacesty jsou skvělé, ale bohužel jejich německý partner Neckermann nikoli, viz kancelář v Cala Ratjada.
A především jsme byli zvyklí mít na pokojích lednici, popř.klimatizaci. Jelikož jsme si přivezli hodně jídla vyžadujících lednici, byl to problém. Jinak bylo vše v pořádku, CK Na cesty s námi komunikovali výborně, zodpověděli všechny otázky a dokumenty zaslali.
Jako omluvu očekáváme slevu na další zájezd. Kamila Borýsková
26.9.2014
Spokojen. Radovan K.
26.9.2014
Rád bych sepsal něco obsáhlejšího, ale bohužel se k tomu aktuálně časově nedostanu. Ale vše výborné jako vždy jak na straně NaCesty, tak v hotelu.
Děkuji a přeji hezký den!
Filip Mikschik
26.9.2014
Se službami kanceláře jsme byly naprosto spokojené. Vše proběhlo v pořádku a plynule. Oceňuji rychlé, milé a profesionální jednání při objednávání, rezervaci a platbě zájezdu. Zuzana V.
26.9.2014
Dodani dokumentu a komunikace s vasi firmou hodnotim jako velice dobrou. Lada K.
26.9.2014
S vyřizováním a spolupráci s cestovní kanceláři NaCesty jsme byli spokojeni. Dana K.
25.9.2014
Vzhledem ke zdravotnímu stavu jsem chtěl dovolenou zrušit. Po domluvě s vaším pracovníkem jsem tak neučinil, za což jsem velmi rád, protože se do odjezdu vše zlepšilo a dovolená byla zároveň výbornou rekonvalescencí. Zároveň jsem také netušil, že v ceně letenky není občerstvení. I na toto jsem byl od vás upozorněn, ač to nebylo vaší povinností. Tímto vám tedy za vše děkuji. Petr
24.9.2014
Děkujeme za ochotu, vstřícnost - služby NaCesty.cz opět za "1". Jaroslav Z.
23.9.2014
sice jsme měli pokoj s přistýlkou, ale cestovali jsme čtyři ( + infant) a pokojem s cestovní postýlkou se dalo taktak procházet. Kateřina T.
23.9.2014
Děkujem z dovolenou i službami velmi spokojeni. Viktor Činka
23.9.2014
vše ok, cestujeme s Vámi rádi a mám rád Váš kalendář :) Lukáš Heger
18.9.2014
Děkujeme za zprostředkování dovolené, podle našeho názoru je Vaše práce smysluplná. Mária L.
18.9.2014
Oceňujeme rychlost a příjemný servis při vyřízení celé dovolené, jedinou přípomínku, ale to dost zásadní, máme pouze k potvrzení letů. Je fajn, že den před odletem jsme dostali informaci o potvrzení letů, nicméně lety ověřeny nebyly. Let z Etiopie (přestup) byl změnen, resp. byl nahrazen naprosto jiným letem, což znamená, že jsme si museli nový let zjistit sami přímo na letišti (nevím co by v této situaci dělali lidi, kteří neumí jazyk). Šárka B.
18.9.2014
Děkuji, vše v pořádku, Naďa Pilátová.
17.9.2014
Název hotelu dořešen. Možná by bylo vhodné uvádět převažující klientelu na hotelech při budoucích objednávkách. Někteří klienti mají "zvláštní návyky", řečeno velmi kulantně, a výrazně znepříjemňují ostatním hostům pobyt. Jiří F
17.9.2014
Bola to moja prvá skúsenosť s 5 vor Flug a určite aj posledná. Všetky "služby" tejto agentúry boli na katastrofálnej úrovni!
Našťastie, zopár najkritickejších lapsusov 5vorFlug sa podarilo vyriešiť už pred odletom vďaka personálu nacesty.cz. Ich prístup a starosltlivosť o klienta vyráža dych v tom najlepšom slova zmysle, gratulujem a ďakujem!!!!:). Klobúk dole pred vašou prácou!:) Roman F.
17.9.2014
Zástupce CK se nedostavil na úvodní schůzku. Jan K.
16.9.2014
Spokojenost. Michaela Filipová
16.9.2014
Spokojenost, jediná výtka - delegátka něm. cestovky FTI neuměla ani slovo anglicky. Bára Š.
16.9.2014
Se službami jsem byla velmi spokojena. Zdeňka Machotová
16.9.2014
S delegátkou jsme se nepotkali, transfer zpět nezajištěn, kontaktní tel. číslo je asi pro 8 CK,
není šance se na něj mdovolat, inzerované online informace nefungují. Svatobor Kupec
16.9.2014
Pane Uher, prosím, zda si můžete přečíst moji recenzi a sdělit mi Váš názor, zda má vůbec význam se obrátit na pořádající CK? A ještě taková drobnost, před odjezdem jsme se v hotelu marně dívali do knihy CK Neckermann nebo do knihy Air Berlin (kde měl být na konci našeho pobytu uveden čas transferu na letiště), nikde žádná informace, u všech ostatních pořádajících CK v knihách byly vždy jmenovitě vypsány seznamy osob, datum a hodina odjezdu. Sami jsme si zjišťovali v recepci, kde nám ochotně vyhověli a informaci vytiskli. Martina T.
16.9.2014
Bez připomínek. Dalibor H.
16.9.2014
Ze strany cestovní kanceláře proběhlo vše v naprostém pořádku, s tím jsem byl spokojen. Rudolf K.
16.9.2014
Výborná komunikace s agenturou. Byla jsem opravdu spokojená a nebyl žádný problém. Božena B.
14.9.2014
Skvělá spolupráce s agenturou Na Cesty.cz. Prodejci nám zjistili spoustu informací a odpověděli na veškeré naše dotazy.
V Mexiku má agentura smluvní vztah s vynikající českou delegátkou, která nám zorganizovala několik celodenních poznávacích výletů a seznámila nás blíže s životem Mexičanů na Yucatánu. Jana G.
14.9.2014
Skvělá spolupráce s agenturou Na Cesty.cz. Prodejci nám zjistili spoustu informací a odpověděli na veškeré naše dotazy.
V Mexiku má agentura smluvní vztah s vynikající českou delegátkou, která nám zorganizovala několik celodenních poznávacích výletů a seznámila nás blíže s životem Mexičanů na Yucatánu. Jana G.
13.9.2014
Jako vždy vysoký standard, komunikace, zařízení zájezdu atd. vše naprosto v pořádku. Děkujeme! Daniel P.
10.9.2014
Super je knížečka od něměcké CK se všemi místními kontakty. Velmi se hodila ve výjimečných situacích - dokonce dvakrát v rámci pobytu. Jan T.
10.9.2014
S cestovní kanceláří Na cesty,cz jsme velmi spokojené.Při plánování dalších pobytů u moře se budeme obracet pouze na Vás.Doporučujeme Vás svým známým . Jaroslava Staňková
10.9.2014
Spokojnost s pobytom a sluzbami hotela mi prekazil len service zo strany cestovnej kancelarie, problem bol uz na letisku kde cakala jedna delegatka a informovala cestujucich o transfere do hotelov, bol tam velky chaos, oznamila nam cislo autobusu ktory nebol nas, musela som sa pytat dalsich ludi kde najdeme nas autobus do hotela, dalsia delegatka ma poslala naspat do haly kde som hladala shelter a konecne po velkom strese som nasla stanok kde mi oznamili kto nas bude do hotela transferovat. Pocas celeho pobytu v hoteli neprisla ziadna delegatka do nasho hotela ktora by nas informovala o moznostiach vyletov alebo len o odjazde autubusu z hotela pred odletom. Na nastenke bola vyvesena tabulka s delegatkou ktora mala prist na stretnutie do hotela ale samozrejme neprisla, tiez som zasla do ineho hotela kde mala byt delegatka lebo som chcela vediet cas odchodu z hotela ale ani v dalsom hoteli nic o delegatke nevedeli a v case ktory bol v katalogu cestovnej kancelarie neprisla a neprisla ani na dalsi termin ktory mi povedali v tom dalsom hoteli. takto som vlastne den pred odletom vobec nevedela kedy bude pristaveny autobus k nasmu hotelu na odchod na letisko, po informacii na recepcii som si sama musela zavolat na agenturu kde mi oznamili cas odchodu. toto bolo pre mna aj mojich znamych ktori so mnou boli jediny negative a tiez stress. Myslim si ze delegati su tam na to aby si plnili svoje povinnosti ktorymi je aj informovat turistov ak nie o moznostiach cestovania po krajine tak aspon o case odchodu na letisko. s tymto som sa po rokoch cestovania po celom svete este nestretla a vyjadrujem velku nespokojnost. Katarina C.
10.9.2014
Rády bychom vám, s mojí sestrou a našimi holčičkami, poděkovali za báječnou dovolenou. To, že některé věci - hotel, jídlo, počasí ... dokonalé nejsou, neovlivníte. Ale váš přístup k nám cestovatelům je moc fajn. Kromě dopravy na letiště jsme nemusely řešit vůbec nic. A to i přes to, že jsme dovolenou zařizovaly opravdu na poslední chvíli. Jely jsme s vámi už 2x a určitě to nebylo naposledy. Přejeme spoustu spokojených zákazníků jako jsme byly my 4. Romana D.
9.9.2014
Vše probíhalo zcela bezproblémově, byli jsme naprosto spokojeni a nemáme žádné výhrady. Vladislav R.
8.9.2014
Vše bylo v naprostém pořádku. Musíme opět uznat, že při řešení problému, který měli naši přátele Hoffmannovi ( nefungujicí klimatizace na pokoji ) jim velmi pomohl delegát.
Vše velmi rychle vyřešil. Bylo vidět, že z něj mají respekt. Dostali za dvě hodiny po stížnosti na schůzce náhradní pokoj, kde již bylo vše v pořádku. Takže konečně jsme měli dobrý pocit, že tam není jen od toho, aby prodával výlety po okolí.
Škoda, jen že letecká společnost dává v letadle jako jídlo pouze malou bagetu se sýrem. Bohužel jsme s tím při cestě tam nepočítali, takže děti měly hlad. Jídlo v letadle je poměrně drahé.
Dále nám bohužel v hotelu nevyhověli, abychom měli pokoje blízko sebe. Naštěstí hotel nebyl moc velký, takže to až tak nevadilo. Renata R.
8.9.2014
Již podruhé se mi stalo, že delegáti německých cestovek koukají na zákazníky z Čech jako na blechy v kožichu. Věnují se svým německým krajanům a nejlepší rada - pomoc, kterou od nich můžeme čekat, je - ať si vše vyřešíme s hotelem sami. Naštěstí na hotelu byli vstřícní a tak mi to, že jsem nebyl ubytován dle smlouvy vykompenzovali. Delegátku cestovky to však nezajímalo. jen se divila jak to, že cestujeme s německou cestovkou. Oldřich K.
8.9.2014
Ck spokojenost. Martina S.
8.9.2014
Služby německé CK Schauinsland Reisen dobré, delegát na místě profesionální. Horší byla cesta zpět na letiště, starý autobus, nerudný řidič, který snad řídil poprvé (jízda na červenou je snad už i v Turecku málokdy k vidění...) Služby CA NaCesty.cz byly vynikající ve všech směrech, děkujeme! Lenka M.
8.9.2014
Vše ok. Martin K.
8.9.2014
Také bych ráda poděkovala cestovní agentuře nacesty.cz, naprosto perfektní komunikace, vše proběhlo v naprostém pořádku. Jen pár informací, které nám CA poskytla, nebyly přesné, nicméně obě se obrátily v náš prospěch, takže si nemůžeme stěžovat. Konkrétně se jedná o redukce do zásuvek - bylo nám řečeno, že k dispozici nejsou (na ostrově je anglický typ zásuvek), nicméně redukce byla připravená přímo v zásuvce a nabíjela bez problému. Druhá informace se týkala transferu zpět na letiště. Všude se uvádí, že transfery probíhají od 9.00 do 16.00, nicméně tato informace pravdivá není, probíhají téměř neustále, dokonce i v půl 10 večer přijížděli klienti. My jsme měli být přepravováni již o den dříve, ale bylo nám řečeno, že s transferem problém není a proběhl následující den brzo ráno. To jsou však jen malé detaily, které dovolenou nijak neovlivnily. Irena J.
8.9.2014
Som spokojny, dakujem. Peter N.
7.9.2014
Díky. Vladimír T.
6.9.2014
S cestovní kanceláří NaCesty žádný problém. Vše vyřízeno na jedničku. Michal M.
6.9.2014
Žádné problémy s touto cestovní kanceláří. ITS Billa reisen byla opravdu fajn a delegátky mluvila anglicky ůplně bez problémů. Jana Č.
5.9.2014
V kolonce ,,cesta" bohužel není skupina prarodičů s vnoučaty, takže jsem nás uvedl pouze jako seniory. Myslím, že tato skupina je dost početná, alespoň podle toho jak cestujeme. Karel S.
5.9.2014
Slečna v kanceláři nám na náš dotaz ohledně bus karty odpověděla, že si jí máme zařídit v infocentru, ale nakonec jsme zařídili v hotelu - lze zřejmě v každém hotelu - na bus card musí být totiž uvedeno razítko/název hotelu. Upravte si prosím informace.
Zvláštní je nabízet k 7 a 14ti dennímu pobytu 10ti denní dálniční známku, která se dá navíc vyzvednout jen v Německu. Lucie Š.
5.9.2014
Velmi mě zklamala odpověď německé cest.kanceláře FTI,kde jsem reklamoval,že pozdním příletem v cca 24.00hod. jsme celá rodina přišli o večeři.V odpovědi mě bylo sděleno,že jsem si měl vzít jiný let,což je hloupá výmluva. Tento den přepravní společnost IBERIA /Vueling/ jiný let nenabídla.LEt.společnost Vueling podává jakékoliv občerstvení na palubě za úhradu.Takže pořadaterl FTI měl upozornit,že večeři nelze dostat a provést slevu za jídlo,které nelze večer získat.Ze strany FTI to považuji za alibismus.Samozřejmě již nikdy s touto společností nepojedu. Jindřich H.
2.9.2014
Perfektně připravená cesta od Vaší agentury. Jiří Andres
1.9.2014
Vše v naprosém pořáku,byla jsem s Vámi již po šesté. Radmila S.