Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

14.9.2014

Přístup Vašich zaměstnanců je profesionální, vstřícný, prostě perfektní. A jelikož jsme s Vámi jeli už asi po 6 nebo po 7 lze řící, že poskytované služby jsou konstatntní a trvale na dobré úrovni. Jan N.

14.10.2014

Služby cestovní kanceláře Na cesty jako vzdy vynikající-používám temer deset let. Jiří Tošovský 

14.10.2014

Co se týká sluež Vaší CK (destinace Turecko), byla jsem vždy spokojena. Předpokládám, že Vaše služby využiji i v příštím roce. S pozdravem  Ivana Kopecká 

13.10.2014

Vše proběhlo bez problémů, pouze byl trochu zádrhel při rezervaci zájezdu,kdy systém měl problém s jedním dospělým a dítětem, ale vyřešil to jeden telefon a cena pak již souhlasila. Služby agentury Nacesty i pořádající CK Tui byly bez nejmenších problémů, určitě využiji opět. Josef Vítek 

13.10.2014

Děkuji za velmi dobrý servis v rámci nákupu naší dovolené. Od první rezervace na velmi intuitivním webu. Přes osobní kontakt se zaměstnanci pobočky. Až po připomenutí mé dovolené den před odjezdem. Myslím si, že nikdo v rámci cestovního ruchu neposkytuje takto jedinečný servis jako Vaše agentura. Kroky k výběru příští dovolené povedou přímo na Váš web. Václav P.

13.10.2014

Příliš mnoho rusky mluvících hostů, možná by bylo vhodné na to upozornit. Jinak služby cestovní agentury naprosto skvělé!! Eva P.

13.10.2014

Dobrý den, minulý týden jsem s manželem přes Vás letěla do Turecka. Vše bylo přes slečnu Salvetovou a musím Vám moc poděkovat, bylo to naprosto úžasné, vše bylo perfektní, včetně komunikace s Vaší společností. Už jsem Vás doporučila mámě, která letí příští týden. Ještě jednou děkuji. P. Dlask Fuchsová 

12.10.2014

Nevím, kde se stala chyba, ale na letišti v Dubaji při příletu nás nikdo nečekal z cestovní agent. Nějaký člověk, který zastupoval 5 vor Flug nás neměl v seznamu a tak jsme čekali a čekali od 17 hodin, kdy jsme přiletěli do Dubaje až do 21.30 hod., kdy nás po neustálých urgencích konečně odvezl řidič do hotelu. Do hotelu jsme dorazili kolem 23. hodiny, samozřejmě jsme přišli o večeři a kolem půlnoci jsme byli po všech formalitách ubytováni. Bylo to velice nepříjemné. Cestujeme většinou 2x do roka, ale toto se nám ještě ani jednou nestalo. Neřešili jsme to oficiálně jen proto, že se o nás v hotelu velice dobře starali a i ubytování jsme měli nadstandardní. Štěpánka K.

12.10.2014

Pojdeme aj nabuduce s vasou cestovkou. Antonín N.

12.10.2014

V hotelu jsem byla poněkolikáté. Poprvé s Vaší cestovní agenturou a sama. Byla jsem naprosto spokojená a byla to má nejkrásnější dovolená v životě. Cestovat budu již jen s Vámi. Dana S.

12.10.2014

Dovolená s CK NaCesty.cz se vydařila v plné míře, jako vždy. Jiří N.

10.10.2014

Dobrý den , dovolená byla úžasná, jen samá pozitiva, žádná komplikace, nádherné prostředí, průzračné moře….Děkujeme, formulář jsem vyplnila vše jen kladněJ. S pozdravem Martina Vaštová

10.10.2014

Spokojenost i se zajištěním ze strany CK i cestovní agentury. Děkujeme. Stanislav Mrklas 

10.10.2014

super, skvělé vše bez problému...100% chceme jet znova :-) Martina Vaštová 

10.10.2014

Opět se nám potvrdilo, že cestovat s německou CK je mnohem lepší, než s jakoukoliv českou. Bohužel. Služby a hotely jsou za nižší cenu na mnohem vyšší úrovni. Vaší agentuře děkuji za zprostředkování a péči, poskytnutou před odjezdem na dovolenou. Ilona S. 

10.10.2014

Oceňuji dlouhodobě Váš web, který podstatně lépe komunikuje a poskytuje více info oproti např. airstopu při našich cestách s německými ck. Martin Kareš 

9.10.2014

Ridic nas vyhodil v hotelu Lara...my videly jen napis Kervansaray a slysely ridice neco zbleptnout. Tak jsme vystoupily. Spolecne s nami i dalsi 4 osoby. Z nas 6ti (plus maly syn) byly na miste spravne jen 2 osoby. My 4 jsme museli jet taxikem za vlastni kacky o kus dal. Jak muze ridic vysadit 6 osob tam,kde ma vysadit 2 osoby? Nechapu. Ale cert vem 2,50 €. Dopadlo to dobre. Jen upozornuji na nedostatek. Radka S.

9.10.2014

Na toto místo jezdíme již několik let. Bohužel se zde neustále staví - nyní byla celá JBR pod lešením. Dokonce byla zavřená část pláže a zasypávala pískem - jaký má být výsledný efekt nevím. Dále se v blízkosti vytváří další umělý ostrov, což není zrovna ideální, protože se z tohoto nádherného místa pomalu stává zátoka. Ale i tak děkujeme za krásnou dovolenou jak v Dubaji, tak v červnu v Abu Dhabi v hotelu Park Hyatt, což byla opravdu nádhera. Vladimír M.

9.10.2014

Jeden z nejnepříjemnějších delegátů, které jsem kdy zažil, protivný, i když mluvil slušně anglicky, tak trval na komunikaci v němčině - 10 min, které jsem s ním strávil, bylo maximum, které jsem snesl. Naštěstí v Turecku je mi delegát k ničemu, ale i tak nepříjemný zážitek, na který u německých CK opravdu nejsem zvyklý. CK by se měla hrubě zamyslet, zda zaměstnávat tohoto člověka. Michal P.

9.10.2014

Děkuji za zprostředkování celé dovolená, která proběhla naprosto v pořádku. A velké díky patří hlavně slečně Andree Salvétové, která byla velmi ochotná a při veškerém jednání, reagovala okamžitě. Romana K.

9.10.2014

Služby CK a zprostředkovatele OK. Příští rok plánujeme Egypt, tak budu potřebovat něco doporučit pro 10 - 14 osob.Děkujem a zdraví Jaromír Nosek 

9.10.2014

Děkujeme Vám za příjemnou dovolenou,která byla z vaší strany jako obvykle bezchybná a určitě Vašich služeb v krátké době opět využijeme.Přejeme hezký den a spoustu spokojených zákazníků. Jan V.

9.10.2014

S pracovníky agentury máme jen ty nejlepší zkušenosti. Bleskové řešení problému při objednávání, nabídka alternativních odletů...Děkujeme. Vendula M.

9.10.2014

Jen jedna poznámka - k parkování na letišti u soukromé společnosti - pokyny zkuste v češtině nebo alespoň v angličtině, ne všichni umíme německy. jinak parkování super. Pavel Ď.

8.10.2014

Dovoluji si tímto poděkovat Vaší cestovní agentuře, vše perfektně zajištěné včetně předávaní informaci a komunikace .Cesta se společností DELTA naprosto v pořadku. 

Děkujeme za zaslání i informací o Dominikánské republice předem, byla velmi inspirující a šla z ruky do ruky , nebot cestující z jiných kanceláří tuto neměli k dispozici. 

Ještě jednou velké díky za perfektní servis. Jana Kozlová 

8.10.2014

Ubytování a zařizování bez chyby. Dovolená jedině přes Nacesty :) Filip S.

8.10.2014

Bylo by vhodné rozlišovat v nabídce výhled na moře a boční výhled-u tohoto hotelu ( Santa Fe - Mllorka ) značný rozdíl. Vladimír H.

8.10.2014

S nacesty.cz jsme byli maximálně spokojeni. Ve všem nám vyhověli, všechno nám sdělili, reagovali ihned a nic nebyl problém. Určitě se s příští dovolenou obrátíme znovu na Vás. Dovolená byla skvělá. Aneta P.

8.10.2014

Perfektní dovolená! Určitě bych se sem vrátila, 100% doporučení! Adéla J.

7.10.2014

Dobrý den, v neděli ráno jsme se vrátili z úžasné dovolené na ostrově Gran Canaria. Vše proběhlo v pořádku a chtěli bychom Vám tímto poděkovat za vynikající organizaci a průběh naší dovolené. Určitě zopakujeme na jaře 2015. Ještě jednou díky. 

Hanička, Kamila a Radim Karbanovi - Dubňany 

7.10.2014

Naprostá spokojenost také se servisem agentury NaCesty. Petr L.

5.10.2014

Přijeli jsme v noci, byl nám přidělen pokoj 413 - 2 místnosti V pokoji to smrdělo plísní - přikrývky, nábytek...plíseň jsme však neviděli. Klimatizace nefungovala, otevřeli jsme okno, venku neskutečný hluk, rachtal tam nějaký stroj. Znaveni jsme však usnuli. Ráno jsme si šli stěžovat. Vyměnili nám pokoj, byla to jen jedna místnost, trochu jsme se tísnili, ale bez závad. Ivana M.

4.10.2014

Děkujeme za vaše služby. Z naší strany-spokojenost. Šťastná Věra 

4.10.2014

Po příletu do Antálie jsme nastoupili do malého busu,který nás měl dovést k hotelu,vysadil nás u jiného hotelu a my jsme museli i s malou vnučkou po celodnním cestování ve večerních hodinách hledat hnáš hotel,který byl vzdálen od místa vysazení cca 400m. Co se týká vašich služeb,maksimální spokojenost. Vítězslav Čtvrtníček 

3.10.2014

Doporučuji obnovit fotogalerii. Kolem hotelu je překrásná vzrostlá zahrada, ta vám na stránkách chybí, také volba typu pokoje. My jsme měli starší vybavení v hlavní budově, ale jsou tam ještě vilky a nová budova s moderním novým vybavením, kde byli ubytovaní čeští turisté z českých cestovek. Hlavní budova nám ale vyhovovala, dostali velký pokoj se 4mi pevnými lůžky místo přistýlek. Jinak vše proběhlo v pořádku, parkoviště Mazur ve Vídni bylo také dobré. Děkujeme. Marcela S. 

3.10.2014

Komunikace s Vaší cestovní kanceláří velice profesionální, již jsme cestovali vícekrát vždy vše v naprostém pořádku. Jiří Ticháček 

2.10.2014

Děkujeme, jako vždy jsme s Vaší cestovní agenturou na 100% spokojeni. Dana M.

2.10.2014

Děkujeme za zajištění zájezdu. Vaši operátoři jsou velmi příjemní a ochotní. Irena H.

1.10.2014

Díky za perfektní zařízení dovolené - opět. Edita Miláčková

14. 6. 2010

Moc rádi bychom teamu agentury NaCesty.cz poděkovali. Odvádíte skvělou práci.
Rodina Lindova

1.10.2014

Vážení,
chtěla bych poděkovat. Destinace a hotel byl opravu super. Mohu doporučit všem. 
S pozdravem a přáním úspěchů v osobním i pracovním životě.
Šťastná Věra a Ludvík.

30.9.2014

Výborná spolupráce-doporučuji. Martin Lhotský

30.9.2014

Dnes odešlu naskenované podklady k reklamaci směrem k letecké společnosti AllItalia, která ztratila oba kufry při cestě tam a dodala nám je den před odjezdem z dovolené. Museli jsme tedy nakoupit nejnutnější náhradní oblečení, které bychom si jindy rozhodně nepořizovali. Také komunikace a zprávy od pracovnic AllItalia byly naprosto zmatečné.
Tyto skutečnosti však rozhodně nemají vliv na náš pohled na agenturu NaCesty, jejíž pracovníci a pracovnice reagovali/-y profesionálně a vždy nám poradili s dalšími kroky. Díky za to. Stejně tak cestovní kancelář FTI.
Občas se něco nepovede, tak tentokrát to byla dovolená. Byl to náš výběr, chtěli jsme se podívat na Sicílii a dobře víme, že tam už nás neuvidí ...
S přáním pěkného dne
Zdeněk Kodejš

30.9.2014

Naprostá spokojenost. Eva K.

30.9.2014

Zo strany CK bez výtky, super všetko klapalo, maximálna spokojnosť.
Len tie vernostné zľavy pre stálych klientov.
Ďakujeme. Mário Bôžik

30.9.2014

Celkovo sme boli spokojni.
Nepacil sa nam vsak pristup CK FTI - nedali nam informacie ohladne strajku AirFrance pred odletom. Sama som zistila, ze je problem s letom Pariz - Vieden, kedze bol zruseny. Po telefonickom kontaktovani naCesty.cz priamo z Punta Cana ste nam potvrdili len to, ze sa mame spojit s delegatom FTI. Tak sme aj urobili. Avsak ten nam tvrdil, ze s nasimi letmi je vsetko ok. Ale nebolo. Absolutne nie sme spokojni s informovanostou klientov a keby sme si sami nezistili, co mame robit, kde co ako vybavit, asi by sme ostali visiet v Punta Cana na letisku (co sa stalo aj Nemcom - tiez sli cez FTI, ktori tieto informacie nemali, lebo si ich sami nezistili.) A vyhovarat sa, ze sme klientmi Air France si myslim, ze nie je na mieste. Ked niekto poskytuje celkovu sluzbu, ma povinnost informovat svojich klientov o postupe v pripade komplikacii a komplikacie nezatajovat, resp. netvrdit, ze je vsetko v poriadku.
Nevidela som ziadnu vyhodu toho (s vynimkou ceny zajazdu), ze mame zajazd cez FTI.
Aktivita v tomto pripade mohla vyjst aj z vasej strany (naCesty.cz) - ohladne informovania o postupe pri strajku. Avsak vy ste sa odvolavali na FTI. Ked ste sprostredkovatelia, mali by ste riesit a byt napomocni v takychto situaciach. Ja sa nastastie dohovorim aj nemecky, aj anglicky, takze sme si pomohli sami a vsetko vyriesili. Ale ked niekto nema jazykove znalosti, naozaj neviem, ako by postupoval, ked by ste ho posunuli na nemeckeho delegata. S tymto postojom nie sme vobec stotozneni a spokojni. Martina M.

30.9.2014

Cestovní agentura NaCesty.cz je perfektní, spolupráci si velmi chválím, profesionální jednání, osobní přístup. Vlaďka J.

28.9.2014

děkujeme bylo to opravdu vše výborné. Leoš Vágner

28.9.2014

Agentuře děkuji za rychlé vyřízení ,když jsme měli problém s dopravou na letiště při zpátečním odjezdu.Ráda využiji vaši agenturu i příští rok. Hana H.

27.9.2014

Dobrý den pane Uhere,
děkuji Vám za zprostředkování dovolené. Musím říci, že u Vaší společnosti, jsem si konečně připadal jako zákazník. Vaše veškeré služby a celková starostlivost o mne, jako o zákazníka, je na vcelku nevídané úrovni, z pohledu podobných služeb na českém trhu. Děkuji Vám a určitě Vám zachováme přízeň.
Co se týká našeho pobytu v hotelu Sunis Kumkoy Beach Resort - víte, my jsme tam, s rodinou, byli již po šesté za sebou, takže to o spokojenosti, předpokládám, asi vypovídá za vše :-). Jediné, co mne osobně "nadzvedlo" je velmi "neintuitivní" značení a směrování k parkovištím a zastávkám "shuttlebusu" na vídeňském letišti - ale to není samozřejmě Váš problém.
Takže ještě jednou Vám velmi děkuji a přeji Vám i nadále mnoho podnikatelských úspěchů.
S úctou a přáním pěkného dne, Pavel Svoboda

Nahoru