Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

5.8.2016

Cestovní kancelář zabezpečila všechny důležité dokumenty pro dovolenou a byla velice vstřícná. Jediným naším problémem bylo najít parkovací místo v Mnichově na letišti.
Pracovníci CK odváději velice kvalitní práci a chtěl byc jim touto cestou za vše poděkovat. Jaroslav V.

5.8.2016

Nebylo by špatné, kdyby se delegáti cestovek snažili alespoň trochu mluvit anglicky. Otto S.

5.8.2016

S agenturou Na Cesty jsem vždy spokojeni. Jste výborní :) Pavel M.

4.8.2016

Vše bylo perfektní. děkuji.  Libor H.

4.8.2016

S cestovní agenturou NaCesty.cz jsem velmi spokojena, jeli jsme s ní už třetí rok na dovolenou a byli jsme vždy velmi spokojeni rychlým a milým jednáním! Mohu všem cestovatelům doporučit!
Také jsme již podruhé využili doporučenou agenturu Dominicanasun a výlet se skvělým panem Fenclem (vloni jsme navštívili Santo Domingo a letos dominikánský venkov), který nás úžasně provedl po historických památkách i přírodních krásách Dominikánské republiky a seznámil nás s místní kulturou a žitím. Také mohu vřele doporučit! Daniela Kadlečková

4.8.2016

S organizací zájezdu spokojenost. Vzhledem k zajímavé ceně zájezdu přímo v sezoně jsme odlétali ze Stuttgartu, což je již velmi vzdálené letiště. Proto jsme i využili službu "Zug zum Flug", a cestovali vlakem po německu. Svézt se ICE dvěstěšedesátikilometrovou rychlostí byl také zážitek. Vše na sebe navazovalo a frčelo až do okamžiku, kdy jsme v Drážďanech nastoupili do zpožděného českého vlaku, pak to trošku nabralo zpoždění, nicméně v přijatelném rozmezí.
Organizace na Rhodu v pohodě. Na letišti nás čekal Taxík a zpět si pro nás přijel také. Trochu nás překvapilo, že let byl bez občerstvení, nicméně při ceně , za kterou jsme zájezd pořídili, jsme věc neřešili. Celkově jsme byli spokojeni. Jiří J.

4.8.2016

Víte, že s Vámi jezdím rád, už několik let. Jaroslav K.

3.8.2016

Přepravní společnost nebyla jmenována mezi těmi, které nepodávají během letu jídlo. Marek V.

3.8.2016

Spolupráce s vaší cestovní agenturou také byla bez chyby.Opravdu jsme byli spokojeni. Šárka T.

3.8.2016

servis jako vždy na 100%, připomínka k webu - implicitní řazení výsledků hledání ubytování dle doporučení se mi velmi obtížně přepíná na kritérium "nejlevnější" (musím několikrát opakovat, nebo se zobrazí jen na chvíli a vrátí se zpět původní třídění) Daniel Š.

3.8.2016

Skvělá poměr ceny/kvality. Jenom mi chyběly bližší informace o Mnichovském letišti, protože terminál X pro odbavení TUI se skoro nedá najít. A stačilo by přiblížit, že je v podzemí, úplně uprostřed. Michal O.

3.8.2016

Byli jsme zaskočeni, že se platila jakási "odletová taxa" (50 Dolarů/osoba) při odletu z letiště Zanzibar. Neměli jsme předem o tomto poplatku informace, dozvěděli jsme se to až od delegáta německé cestovky přímo na místě. Navíc musel být poplatek v hotovosti, s čímž jsme předem nepočítali a museli proto oželet vybraný výlet po ostrově, aby nám zbyly peníze.
Myslím si, že pokud je ve smlouvě uvedena cena dopravy včetně letištních poplatků, tak tento poplatek byl "trochu" navíc.
Jinak moc děkuji Vaší agentuře za vstřícnost, spolehlivost a ochotu před odletem, jmenovitě panu Pavlu Navrátilovi. Kateřina S.

3.8.2016

V hotelu se vůbec neobjevil žádný náš delegát, nenašli jsme žádnou zprávu, že by vůbec plánoval přijít. Příjezd na hotel byl po 9:00 hod. ranní, mohli jsme na snídani, ale to bylo vše. Check in až od 14:00 hod. Po noci strávené cestováním nic příjemného. Zcela napřijatelné bylo chování recepční "Jenifer", která nově přijíždějící klienty (s anglickým pasem) a ve velkém množství ubytovávala v pokojích, od kterých měla klíče přichystané na recepčním pultu. Když jsme se opakovaně dožadovali ubytování, arogantně trvala na check-in od 14:00 hod. S tím, že žádné hosty přijíždějící po nás neubytovává. Ale naprosto klidně tak činila dál a na náš dotaz jen klepala prstem na cedulku s časy check out a check in. Zjevně neměla ráda Čechy, nás asi ne, neboť jsme ji viděli poprvé. Když jsem požádala o pomoc Vaši agenturu, slečna mi sdělila, že jste pouze zprostředkovatelé, že je obvykle chech-in ve 14:00 hod. a že máme kontaktovat našeho delegáta. Myslím, že jsem již výše zmínila, jak celá věc probíhala. Po probdělé noci a velmi unaveni jsme asi nesprávně reagovali, asi jsme měli být důslednější a hlučnější, my jen slušně prosili o pomoc.
Jsem nakonec ráda, že se nestalo něco horšího, protože já si kupovala zájezd od zprostředkovatele a ten - jak mi slečna sdělila - mi nemůže pomoci. To není jeho starost ani kompetence. No příště si to rozmyslím, jak si zájezd kupuji. Toto není reklamace, jen vysvětlení, proč si budu kupovat zájezd - pokud někdy - přímo od cestovky.  Taťána L.

3.8.2016

Vaše ochota s dokonalostí je druhé jméno cestovní kanceláře. Iveta K.

2.8.2016

Již jedenkrát v minulosti jsem s Vaší CK odlétal z Lipska do Faro v Portugalsku. Tenkrát bylo parkování na letišti Leipzig-Halle zajištěno na asfaltové ploše několik km od letiště. Z místa pravidelně jezdil minibus. Myslel jsem, že vaše letošní nabídka parkování je tatáž. Jen cena za týden dnes odpovídala zhruba ceně za dva týdny před cca 4 lety. Nejprve jsem si řekl, že asi inflace, ale když jsem dojel na místo, uviděl tu podmáčenou louku s narychlo provedenou meliorací jako na frontě. Nikde nikdo, jen asi tři německé rodiny čekající na odvoz a sedící na hromadách kufrů... To mě opravdu nepotěšilo. Ještěže jsme přijeli s větším předstihem, protože otočka trvala tomu chasníkovi, co později přijel, asi 30 minut a vzhledem k tomu, že místo minibusu tady jezdila jen dodávka pro 7 osob... No raději nedomýšlet, kdybychom tolik času neměli. Zpáteční cesta také nic moc, protože nám předali plánek letiště, kde bylo stanoviště jejich vozu, ale pak přijeli úplně jinam. Ještěže s námi byl syn, který umí rychle utíkat. Když jsme stáli na plácku podle předaného plánku a oni profrčeli okolo a zastavili asi 500 m od nás ... Mám dojem, že než bychom se tam se všemi kufry přesunuli, tak by zase odjeli. Tohle tedy nebyla úplně dobrá služba, při tom za, tuším 42 Eur za týden stání na rozmáčené louce, bez jakékoli ostrahy nebo jen oplocení. Nic moc. Nevím, asi stárnu, pane Uher. Tohle byste měli příště specifikovat v té nabídce parkování.
Jinak jsem ale s Vašimi službami vcelku spokojený, měl jsem dost obavy z toho půjčení vozidla. Zvlášť poté, co jste mi poslali smluvní podmínky kanceláře Cicar. To jsem za 15 let, co si pravidelně na dovolené půjčuji auto, ještě nezažil, ale proběhlo to velice korektně a v klidu. Nejprve výhrůžky, že neakceptují debetní karty a nakonec jim stačilo 15 Eur v hotovosti. Z toho mi jde hlava kolem, asi ten svět už pro mě není... Zvláště poděkujte paní Ledecké, že se mnou i Cicarem toto téma komunikovala a byla velmi vstřícná. Bohužel instrukce před odletem od paní Korecké mi dorazili až asi 10 hodin před odletem. Já nejsem žádný mladý závislák na netu, takže tam zase nechodím každou hodinu. Tak jsem si je hezky přečetl druhý den po příletu zpět...
Snad se na mě nebudete za tuto mírnou kritiku zlobit a třeba někdy vybereme zase něco z Vaší nabídky. S pozdravem Zdeněk T.

1.8.2016

S agenturou NaCesty.cz spokojenost, vše OK. Vojtěch S.

1.8.2016

Děkujeme za zprostředkování a příjemné jednání, opět není co vytknout a to já moc nechválím. Jen tak dál, ať se daří a štěstí při výběru lidí. Kateřina H.

1.8.2016

nacesty.cz opět skvěle. Vše klapalo jak mělo a za rok opět s Vámi:-) Michal Mečár

1.8.2016

Pri ceste domov nás prekvapilo výstupné vízum vo výške 50 USD, s ktorým sme nepočítali. Katarína T.

1.8.2016

Všechno klaplo tak jak mělo, max.spokojenost, jenom delegát cestovky moc nepomohl. Rentcar měl obsazené, výlety v termínu také, takže jsme si připili a všechno obstarali sami, což nakonec vidíme jako nejlepší řešení. Michal P.

1.8.2016

Trochu mě zarazila pouze elektronická komunikace, bez zřetelné informace, že mail obsahuje již veškeré dostupnépotřebné materiály.
Možnost telefonické konzultace je bohužel omezená, linky jsou stále obsazeny.
Jinak vše fungovalo dobře. Během dovolené nebyly žádné problémy.

1.8.2016

Nabídnout možnost seatingu a doplňkových služeb klientovi předem tak, aby věděl, co vše jste schopni pro něj zařídit. Jitka R.

31.7.2016

Vše bylo v pořádku. Na jakékoliv dotazy okamžité zareagování. Tuto agenturu doporučujeme.  Jana T.

31.7.2016

Pomer cena - kvalita na výbornú. Služby cestovnej agentúry NaCesty ako obvykle na jednotku.Jozef B.

31.7.2016

Delegát na informační schůzce neustále mobiloval,takže při třetím telefonátu jsme se zvedli a odešli a nevíme tedy co nám chtěl říci nebo nabídnouti. Petr K.

31.7.2016

Moc jsme byli se službami CK spokojeni. Pokud budeme v budoucnu cestovat určite se obratime na vaši CK. Renáta H.

31.7.2016

S Vaší cestovní agenturou jsme byli spokojeni. Nevím, zda můžete ovlivnit výběr letecké společnosti, ale létání s Travel servis už nikdy víc. Jak let tam i zpět byl s velkým zpožděním. Jinak moc děkujeme za služby, které jste nám poskytli a rádi se k Vám vrátíme pro výběr další dovolené. Marcela T.

30.7.2016

Ráda bych poděkovala za perfektní servis a nápomoc slečně, která s námi proceduru výběru a placení v sobotu ráno absolvovala - odlétali jsme v neděli, takže vše bylo opravdu last moment.Došlo k potiźim s bankovním transferem, kdy se neobjevil variabilní symbol v přijaté platbě, přesto jsme mohli odcestovat a slečna mi v pondělí nezapoměla poslat sms, že platba proběhla v pořádku. Děkujeme Vám opět za perfektní dovolenou. Silvie M.

29.7.2016

Děkujeme za perfektní služby ! Za rok opět s vámi.- Milan H.

29.7.2016

I přes nepříjemnou zkušenost se ztrátou 50Eur hned 1.den na pokoji jsem si dovolenou krásně užila, Madeira je nádherná,
dají se podnikat krásné výlety a Funchal, ten mě přímo okouzlil. Děkuji za hezkou dovolenou. Marie P.

29.7.2016

Všechno opět klapalo perfektně a bez chyb. Děkujeme. Bohuslav J.

29.7.2016

Děkuji za krásnou dovolenou. Cesta a vše bylo skvěle zařízené, bez nejmenších potíží. Petr Tesař

28.7.2016

Vše bylo v pořádku,až na dlouhé čekaní na letišti v autobuse po příletu,špatná organizace, když s malými dětmi čekáte dvě hodiny pozdě večer,jediné štěstí,že jsme vystupovali jako první. Petra Hrubejová

29.7.2016

Dobrý deň,
so všetkým, čo týka cesty, ako aj samotného ubytovania, sme boli maximálne spokojné a naozaj si nemáme na čo sťažovať.
Vyskytla sa iba jediná malá komplikácia, a to že sme ešte ani neskoro večer deň pred odchodom v informačnom šanóne cestovnej kancelárie nenašli informácie o čase nášho odchodu (nachádzali sa tam informácie pre hostí, ktorí odchádzali v skorších dňoch ako my, ako aj informácie pre hostí, ktorí odchádzali neskôr ako my, ale pre náš dátum odchodu - 08.07.2016 tam žiadne informácie neboli). Obrátili sme sa teda na recepciu hotela, kde nám veľmi milá pani recepčná sľúbila, že bude kontaktovať delegátku a čas odchodu nám zistí. Po návrate na izbu z večere sme si už našli odkaz z recepcie, na ktorom sme mali potrebné informácie uvedené, takže všetko v konečnom dôsledku dobre dopadlo.
Tiež by som chcela pochváliť mimoriadne milý, priateľský a ochotný personál hotela. Vďaka týmto ľuďom sme sa cítili vítané, nakoľko koncepciou hotela je snaha o vytvorenie až rodinnej atmosféry a osobitný prístup k hosťom, ktorí sa do hotela vracajú opakovane. My sme hotel navštívili po dvoch rokoch druhýkrát a milo nás prekvapili hneď po príchode, keďže nás ubytovali v časti Bungalows s veľmi priestrannou izbou a teraskou napriek tomu, že sme mali objednanú economy room, resp. spar zimmer. Počas pobytu sme si tiež na izbe našli prekvapenia ako uvítacia kartička od generálneho manažéra hotela spolu s fľaškou vína a ozdobne zabalenou misou ovocia a pod.
Z našej straty teda veľká spokojnosť s celým pobytom :) Jana R.

28.7.2016

Na hotelu jsme byli s cestovkou TUI a hodnotíme jako standard, ale let byl organizován chartrovymi lety SunExpress, což byla katastrofa tzn. odbavování v Norimberku a na Fuerte zpět na poslední chvíli, dlouhé stání v tunelu před letadlem, poničené vybavení a interiér letadel... již nikdy více. Milan Š.

28.7.2016

Agentura Nacesty neměla dostatečné informace o prodávaném produktu - dotazovali jsme se na možnost pozdní večeře v den příjezdu. Zástupkyně Nacesty odpověděla, že toto je provozní záležitosti hotelu a nacesty funguje pouze jako zprostředkovatel. Nevidím důvod, proč příště využit rezervace přes vás, když neumíte podat základní informace. Velikým překvapením pro nás na místě bylo, že hotel měl pro late check-in klienty zajištěnou pozdní večeři na restauraci. Opravdu příjemné zahájení dovolené, na služby hotelu máme jen samou chválu.
S pozdravem, Veronika Riessová

28.7.2016

Se službami agentury jsme byli (ostatně jako vždy) velmi spokojeni, vše proběhlo hladce a bez problémů. Zdeněk H.

28.7.2016

Nedostatečné služby delegáta CK. Sice přišel na úvodní schůzku. Ale po zjištění, že nechceme žádný výlet, rezignoval. A ani se nepokusil na konci pobytu potvrdit odlet a oznámit čas odjezdu. Museli jsme si zjistit sami. Luděk Draský

28.7.2016

S Vaší strany bylo všechno v pořádku, domluva výborná. Bohumila L.

28.7.2016

Bylo by dobré dopsat k All inclusive omezení = mezi obědem a večeří snack za poplatek.
Nápoje tipu Pepsi, .. za poplatek mimo dobu otevření jídelny atd. Martin A.

28.7.2016

Ze strany CA bylo vše zajištěno bezproblémově. Lenka M.

28.7.2016

Komunikace s cestovní agenturou na skvělé úrovni, jak e-mailová, tak telefonická. Doporučuji. Radek L.

27.7.2016

byly jsme velmi spokojeny. Renata H.

27.7.2016

Maximální spokojenost s Vaší cestovní agenturou. Díky Jan J.

27.7.2016

Co se týče služeb agentury Nacesty, tak je musím pochválit a vše bylo za 1. S klidem mohu říct, že jsme byli spokojeni a hotel mohu jen doporučit. Jen si člověk musí uvědomit, že je v Bulharsku ( tedy v okolí hotelu je k vidění místy i tzv. bordel )). Jinak musím konstatovat, že byl skvělý poměr mezi kvalitou a cenou.
Byli jsme spokojeni a děkujeme Vám. Jiří N.

27.7.2016

Moc děkujeme a určitě využijeme vašich služeb i v budoucnu. Libor K.

27.7.2016

Jenom zaslané poučení o letech a letenkách by mohlo být v češtině,protože my někteří starší tak dobře němčinu neovládáme.Jinak s vaší společností a s paní nebo slečnou s kterou jsme jednali byla velká spokojenost. Jiří Drobný

27.7.2016

Vše probíhalo bez problémů, s informacemi a přístupem CK jsme byli spokojeni. Renata B.

27.7.2016

Děkuji za perfektní služby. Dagmar Š.

27.7.2016

Spokojenost, jako vždy, děkujeme. Jiří N.

Nahoru