19.7.2016
Na Cesty je super. Ivo Šťastko
19.7.2016
byli jsme velmi spokojeni. Pavel Novotný
19.7.2016
V jednom případě se delegátce podařilo zapomenout nás nahlásit na výlet po městě s návštěvou továrny na šperky. Tento výlet byl zdarma, proto h
o asi nebrala na zřetel. Manželka byla naštvaná, já jsem ušetřil. Placené výlety byly v klimatizovaných autobusech a všechny byly velmi pěkné. Možná by
se mělo dohodnout, aby při celodenních výletech bez jídla a pití, zahrnuli do ceny dvě litrovky vody na cestujícího, protože v autobuse je lednička, ale
pokud vodu vezeme sami, je do odpoledne teplá. Za trezor na pokoji jsme platili 2 dolary za den. V celkové ceně je to prkotina, možná by to chtělo dát do
základní taxy a tam nechat zdarma. P. Karšulin
19.7.2016
Rádi bychom byli dříve informováni o možnostech dopravy na letiště s DB. Zbyněk Pecina
19.7.2016
S NaCesty jsme cestovali opakovaně. V podstatě jsme spokojeni, jen nás zarazilo, že před odletem jsme byli upozorněni mailem, že letíme s TUi
a v letadle nemáme očekávat občerstvení..... Ale až v letadle jsme se zjistli, že existují 2 druhy letenek, kdy někteří cestující na stejných
sedadlech měli drobné občerstvení, myslím, že kdyby jsme byli upozorněni, že si můžeme doplatit, tak bychom jistě využili. M. Šindelář
19.7.2016
Velmi si ceníme vašich služeb. Byli jsme s vámi již potřetí a vždy maximálně spokojeni se servisem, který poskytujete. G. Mlnaříková
19.7.2016
Děkujeme cestovní kanceláři za bezvadnou spolupráci! Vše včas vyřízeno, bezvadně zorganizováno, ochotně zodpovídané dotazy. J. Pudilová
19.7.2016
Opět jsme byli spokojeni. Dana Kolaříková
19.7.2016
Děkuji za projevenou vstřícnost, agentuře Na Cesty se nedá nic vytknout, již Vás doporučuji svým přátelům.
Oproti Inviii jsem byl mile překvapen nevtíravostí, neobtěžováním za každou cenu atd..
Jak uvádím výše, doporučuji i ostatním použít služeb www.nacesty.cz.
S přátelským pozdravem P. Hromjak
19.7.2016
Agentura Na cesty opět vše v pořádku... zajistili nám bezproblémovou dovolenou :-) P. Calta
19.7.2016
všechny služby CA Na Cesty výborně zajištěné /parkování Mnichov, letecká přeprava, pronájem auta na Tenerife/ OK - děkujeme Antonin Vincenc
19.7.2016
Nezvládnuté parkovací služby u letiště Mnichov, objednané přes vaši cestovní agenturu - stížnost se řeší. J. Foldyna
18.7.2016
Měli jsme v rámci pobytu půjčené auto Fiat Panda, mělo najeto 160 000km a bylo před rozpadem! Jezdilo, ale pření dveře např. nešly zavřít, pokud byly zadní otevřené. To není moc dobrá
vizitka, půjčovat takto stará a porouchaná auta. Projeli jsme ostrov křížem krážem,kromě oblasti prašných cest, takže jsme si mohli o ostrově udělat obrázek. Líbily se nám rozsáhlé pláže,
duny, sopečná drsná krajina, palmové oázy a krásné kostely.Navštívili jsme Ecomuzeum, Dům Plukovníků, Betancurii, Pozo Negro, a další zajímavosti. Objevili jsme krásnou oblast Las Playitas.
Původně jsme si mysleli, že Fuerteventura znamená silné větry - viento fuerte -, na internetu však psali, že je to velké dobrodružství / aventura fuerte/, ale asi to nejspíš bude velké
štěstí / fuerte ventura/! Jiří Kaplan
18.7.2016
jsme velice spokojeni, již několikrát jsme využili vašich služeb a těšíme se na další spolupráci E. Dvořáková
18.7.2016
Báječná dovolená, není co vytknout...... snad jen připomínka ke špatné informaci - letecká společnost Onur Air neposkytuje zdarma během letu jídlo ani nápoje. Jinak děkuji kamarádům,
kteří mi Vás doporučili. Dík patří rovněž Vaší CA. P. Kubíček
18.7.2016
S cestovní agenturou jsou naprosto spokojena. Jednání a přístup k zákazníkovi perfektní. Na dotazy odpovídali velmi rychle, zjistili i zajistili vše potřebné. Přiště se na tuto agenturu
opět obrátím s důvěrou a využiji jejich služeb. H. Sádlová
18.7.2016
vse pozitivni: komunikace s CK, rychle a jasne odpovedi na otazky, odeslane dokumenty v poradku, s letnkami nebyli zadne problemy na letisti,
let z Drazdan pohodovy, vse v cas, a hlavne cena zajezdu od nacesty.cz bez konkurencni.
proto pristi rok pouze s vami :) S. Kamal
18.7.2016
Veškeré služby cestovní kanceláře byly velmi profesionální, veškeré jednání bylo rychlé, vstřícné, na úrovní.
Kancelář nám vyšla vstříc jak se změnou pokoje(za lepší) tak za náhradní termín dovolené.
Příští dovolenou určitě znovu zvolíme nacesty.cz , zklamaní jsme rozhodně nebyli. Petr Ondráček
18.7.2016
Nemáme nic zásadního, komunikace s CK probíhala mailem v naprostém pořádku.
Možná bych jen zmínila klientům, kteří se chystají do tohoto hotelu a neumí hlavně německý jazyk (angličtinou se domluví, ale místní delegáti mluví raději německy), že informační tabule o
odletech a transferu z hotelu na letiště nenajdou v recepci, jako je u většiny hotelů zvykem, ale v prostorách za obchody.R. Košíková
18.7.2016
Pár měsíců před vycestováním jsme chtěli provést drobnou změnu, ale zarazily nás Vaše vysoké storno poplatky. Kdybychom provedli půovdní rezervaci
i změnu přímo v hotelu, žádné poplatky by nevznikly., Trošku vázla komunikace, když jsme zjišťovali konkrétní věci týkající se pobytu - např. čas check-in, co vše je v ceně atd. L. Filipovičová
18.7.2016
Opět jako loni výborná organizace žadné problémy......... Veronika Kubalová
18.7.2016
Vašich služeb jsme využili poprvé a byli jsme velmi spokojeni.
Ačkoliv jsme zajišťovali dovolenou pro velkou rodinu (10 osob), vše bylo z Vaší strany řešeno bez potíží.
Váš servis tým vyřizoval všechny naše požadavky na profesionální úrovni. Jednání bylo vždy příjemné a vstřícné.
Snad proto jsme neměli na naší dovolené sebemenší problém, vše bylo dokonale zajištěno.
Ještě jednou bychom Vám rádi poděkovali za překrásnou dovolenou a Vaše služby jistě využijeme i v budoucnu. Miroslav Šalanda
17.7.2016
Uz jsem byl v tomto hotelu i minuly rok, byl jsem moc spokojen, jedinou vytku, ktera je asi mimo pravomoci hotelu je ten strasny prechod (presneji tam zadny neni) pres silnici, kdyz se jde k mori, tam je to opravdu o zivot, specialne s malymi detmi. F. Benda
17.7.2016
Dekujeme za Vase sluzby! P. Čadilová
17.7.2016
Před odjezdem jsme obdrželi dopis o možnosti kontaktování delegáta (na vývěsce v hotelu mělo být telefonní číslo a jméno delegáta). Nikde jsme tyto informace nenašli. Po dvou dne
jsme na pultě recepce našli Gastein card - nikdo nás neinformoval, že si je můžeme vzít a nebyl dostupný žádný materiál na co se tato karta vztahuje. Cestovní kancelář popř. delegát by měly tyto věci podchytit.
Jezdíme s Vaší cestovní kanceláři asi pět nebo šest let. Letos jsme ale měěli špatnou ruku ve volbě hotelu. Pozdemná J.
15.7.2016
Bylo by dobré informovat klienty o tom, že na mnichovském letišti vázne odbavení se společností Condor - ráno ve 4.00 byly otevřeny 3
přepážky pro 3 letadla bez určení na obrazovce, kdo jaký let obsluhuje. Vládl tam poměrně chaos. Jinak při zpáteční cestě je potřeba klienty
upozornit na poměrně zdlouhavou pasovou kontrolu. V Mnichově zavedli sice krásné Automatikgrenzkontrolle na biometrické pasy, které odbaví během
chvíle, ale ty jsou 18+ .. takže stejně celé letadlo dovolenkářů čeká na normální okénko s příslušníkem Bundespolizei, které je tam jedno, protože
všichni mají s sebou malé děti, které automatická kontrola nevpustí na území EU. V našem případě přiletěli v jeden okamžik 3 letadla a panovala tam
poměrně vzrušená atmosféra, kdy odbavení trvalo více jak hodinu, když v čekacím prostoru nejsou toalety, takže si dovedete představit, jak to tam asi
vypadalo. Diskuze a operativní řešení německá policie nepřipouštěla a se slovy, tady jste v Mnichově - ne na dovolené a lítejte si z Prahy s námi diskuzi ukončili. Martin Bruha
15.7.2016
Velice nepříjemné bylo čekání na letišti, kde celému letadlu nikdo oficiálně neřekl, že letadlo z Norimberka má zpoždění. Celou dobu
bylo na tabuli napsáno Bording nebo Gate Open. Jiné náhradní letadlo u Onurair asi neměli. Po 3.5 hodině jsme opustili ranway,
ale ani v letadle nám nikdo nic nevysvětlil. Po příletu na letiště v Norimberku ani slovo o zpoždění.Musela jsem řešit s manželem telefonicky pozdní příchod do zaměstnání, samozřejmě hned po příjetu na letiště v Norimberku.
Já u zaměstnavatele 4 hodiny ušlá mzda a manžel v SRN to samé. Romana Fatková
15.7.2016
Po příjezdu jsme čekali na čtvrtou postel na pokoj. Ačkoliv jsme měli objednáno 2+2. Tedy dvě postele a dvě přistýlky.
Dále, po sdělení, jsme z ČR, byli jsme umístěni do nejvzdálenějšího pokoje od "centra". Ačkoliv nám to bylo jedno, zarazilo mě to.
15.7.2016
Dekuji za profesionalni pristup ohledne vsech veci spojenych se zarizenim nasi dovolene. J. Fišnar
15.7.2016
Tradičně vše proběhlo s NaCesty.cz na 100% a v dubnu 2017 zase využiji na cyklistické soustředění na jihu
Mallorcy Ayron Park :-).T. Petrák
15.7.2016
Cestovní agentura nám se vším vyšla vstříc , jednatelky byly milé ochotné a pohotové. Michael B.
14.7.2016
Musíme pochválit agenturu za celkovou vynikající organizaci vlastně všeho.
Neměli jsme žádné problémy a se vším jste nám pomohli, včetně zajištění parkování kousek od letiště.
Bylo vidět, že Vám nikde nevázne komunikace. Příště s Vámi bez problému pojedeme znovu.
S pozdravem Pavel Barták
14.7.2016
Cesta letadlem byla perfektní. Obávala jsem se, abychom necestovaly v nějakém nízkonákladovém letu, obavy byly
zbytečné. Neustále letušky jezdily buď s studenými, horkými nápoji nebo jídlem. Mohu konstatovat, že tohle byl
můj nejlepší let. Každý pasažér měl svojí televizku, kde se daly pouštět filmy, klipy nebo nějaké hry.
Doporučuji si vzít vlastní sluchátka." Na cesty" opět splnila všechna očekávání, bezproblémový předodletový
servis, pomoc s parkováním. Lenka Kočí
14.7.2016
Dobrý den,
raději ne, s vámi spolupráce dobrá. Nebyl jsem v žádném případě spokojen s přístupem německé cestovní agentůry,
dokonce jsem se z letiště musel přepravit na vlastní náklady taxíkem, nikdo na nás nečekal.
S pozdravem Jaroslav Borovský
14.7.2016
S cestovní agenturou NaCesty jsme byli velmi spokojeni, rychlé jednání a vzorný přístup ve všem!
Děkujeme. Zdeněk Dubák Tábor
14.7.2016
Děkujeme za výborné vyřízení všech záležitostí, ostatně jako vždy cestujeme přes vaši agenturu již opakovaně
Mirek 62 a Věra 59 Ouředníkovi
14.7.2016
S cestovní agenturou Na Cesty jsme jeli už po několikáté, a určitě pojedeme zase. Naprostá spokojenost.
Jiří Procházka
14.7.2016
Cestovní agenturu NaCesty jsem již využil po několikáté.
Vše fungovalo naprosto perfektně a rychle.
Vaší Agenturu vždy velice rád doporučuji svým známím a obchodním partnerům.
S pozdravem Petr Rajchart
14.7.2016
Agentuře NaCesty bych chtěla poděkovat za bezproblémové zprostředkování zájezdu a jejich perfektní služby.
S německou CK proběhlo vše bez problémů. S. Králová
14.7.2016
s dovolenou v uvedené destinaci jsem byla velmi spokojená!!! :-) Omlouvám se, ale slohové práce se mi do dotazníku psát nechce.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den! Jana Birasová
13.7.2016
Let tam měl 3 hodiny zpoždění, nikdo nám nic neřekl, na hotel jsme přijeli pozdě, ne naší vinou, takže jsme byli bez jídla skoro celý den. Let zpět měl také zpoždění, ale horší bylo, že jsme si museli sami zjišťovat odjezd autobusu na letiště. Nikdo s námi nekomunikoval, žádné sdělení na hotelu. Marcela P.
13.7.2016
K uvedené dovolené můžeme / a rádi / konstatovat jen naprostou spokojenost a opět poděkovat za její zajištění. Pavel K.
13.7.2016
Transfer z/na letiště trvá extrémně dlouho ... ač je to jen 70km od letiště, čekání na odjezd z letiště bylo více než hodinu a při přistání ve 20:00 jsme byli v hotelu až někdy kolem 23:30, tedy více než po 3 hodinách.
Transfer na letiště něco podobného, tam se zase klikatilo mezi hotely po okolních střediscích a od nástupu do busu do vyhození na letišti celkem 3 hodiny. S malými dětmi nic moc. Stanislav R.
12.7.2016
S agenturou "NaCesty" velká spokojenost, vše zajištěno jak se říká od A až po Z, děkuji
- jediné co mi vadilo byla zněna Vašich internet. stránek, dříve lepší přehlednost (na noteaboku se špatně posouvají kurzory, roky dětí atd.) Marek F.
12.7.2016
Naprostá spokojenost s agenturou NaCesty, veškerá komunikace s ní byla perfektní. Jiří
12.7.2016
Děkujeme za zprostředkování dovolené. Vše probíhalo bez problémů. Jak na letišti tak i v hotelu.
Vzhledem k tomu, že jsme se rozhodli opravdu na poslední chvíli a ještě k tomu o víkendu, bylo pro nás milé překvapení, že zástupkyně Vaší cestovní kanceláře s námi vyřídila podklady k odcestování ve volnu - v neděli. Pro nás velmi přínosné protože v týdnu není čas.
Do budoucna opět rádi využijeme Vašich služeb. Zdeněk P.
12.7.2016
Všechno bylo zařízené bez problémů. Nikde jsme se nezasekli, že by s něčím byl problém. Sice trochu delší transfer autobusem z letiště do hotelu, jelikož jsme zastavovali u spousty hotelů a vysazovali ostatní cestující, ale dá se to vydržet. Všechny autobusy byly klimatizované. Na letišti čekal delegát a oznámil nám, do kterého autobusu máme jít. Nikde jsme se neztratili. Jaroslav C.
12.7.2016
S cestovní kanceláři NaCesty jsme byli také spokojeni, vše fungovalo. Martina F.
11.7.2016
Autopůjčovna CICAR má skvělé podmínky půjčení i skvělý servis. All risk pojištění v ceně a přestože mají nejblbější fuel policy (vrátit se stejnou hladinou benzínu), tak poplatek za nedodržení byl snad levnější než to auto dotankovat v 100m daleké pumpě :)
Po návratu nikdo nic nekontroloval, kdybych přivezl vrak, tak jim to bylo jedno. Vždyť mám all risk... Auto mělo klima, navigaci, natáčení světlometů... Žádný holobyt jako většina konkurentů.
Jinak parkování v Mnichově bylo na obrovském parkovišti, kde chybí zčásti plot. Nebyl jsem si úplně jist, jestli je to celé hlídané a za co vlastně platíme peníze, ale co už. Také tam byl po deštích rybník asi na čtvrtině parkoviště a já měl tu smůlu, že jsem stál po návratu ve vodě. Tohle parkoviště bych příště už asi nevolil. Petr D.
11.7.2016
Moc děkujeme za bleskovou pomoc při hledání dovolené. Opět stejně jako loňský rok skvělé služby od NaCesty.cz :-) Kateřina S.