Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

27.7.2016

Z Vašich e-mailů jsme hned nepochopili, že cestovní doklady jsou zaslány pouze e-mailem, že již nezasíláte jako předtím (asi 3 roky zpátky) vouchery poštou. Sice jsme je měli dle instrukcí vytištěné, ale čekali jsme ještě na další (vysvětlení jsme pak dostali rychle e-mailem).
Trochu nám hezká barevná obálka i s dalšími užitečnými pokyny k cestě (např. na co nezapomenout při balení a co zařídit doma) chyběla. Možná byste tyto brožurky mohli přikládat alespoň v elektronické formě, nám se líbily. Jan Bauer

27.7.2016

Vše probíhalo podle sjednaných podmínek. Byla to perfektní naprosto bezproblémová dovolená plná zážitků. Komunikace .s agenturou byla v nejlepším pořádku. Je dobré si s sebou přibalit i teplejší oblečení. Některé dny jsme měli celkem chladno. A samozřejmě muži s sebou dlouhé kalhoty na večeře, i když na recepci se dali nějaké půjčit, občas se jim to stává. Jinak skvělá dovolená. děkujeme Diana F.

27.7.2016

Děkujeme za zprostředkování úžasné dovolené. Vaše služby jsou vynikající. Jsme velice spokojeni. Jitka P.

26.7.2016

Bylo by fajn, kdyby bylo možné podat informace o možnosti využití lokálních slevových karet. Jinak bylo vše v pořádku. Markéta P.

26.7.2016

Jednu připomínku mám. Měli jsme zaplacenou plnou penzi plus, což mělo podle CK znamenat vodu, víno a lehké drinky. S tím jsme však na hotelu narazili. Dostali jsme červený náramek a ten pro perosnál znamenal, že si veškeré nápoje (mimo hotelovou restauraci v době jídla) musíme platit, během oběda a večeře se to týkalo i piva. Nebylo to nijak zásadní, neřešili jsme to, ale zjevný rozpor tam byl.
Jinak děkujeme vaší CK za zprostředkování zájezdu a rádi se na vás opět obrátíme. Vladimír F.

26.7.2016

Pochvala za servis a starostlivost o klienty. Josef N.

26.7.2016

Velmi děkujeme, dovolená splnila naše očekávání a užili jsme si příjemný rodinný týden s přáteli. Jiřina N.

26.7.2016

Při příletu na letiště v Norimberku jsme došli k autu na parkovišti, které jsem měl přes Vás zaplacené, parkoviště to bylo samozřejmě to nejvzdálenější (cca 700 m od haly) a při pokusu zadavání vouchru jsem zjistil, že není žádná možnost zadávání kodů a neveděl jsem co s tím. Naštěstí i přesto, že bylo 01:00 hod v noci jsem potkal pána který měl ten samí problém a vysvětlil mi, že musím zpět a vyhledat pokladnu kde seděl zaměstnanec a až tem mi vystaví lístek oproti kodu. Tak jsem se večer pěkně prošel ..... Škoda že tato informace nebyla v informačním emailu od parkování. Jan S.

26.7.2016

S cestovní agenturou vše bez problémů, už poněkolikáté. Problém s hotelem jsme vyřešili na místě s velmi příjemnou delegátkou, která byla profesionální a ve finále ani jejích služeb nebylo potřeba, protože hotel nás kompenzoval k naší spokojenosti. Martin G.

26.7.2016

Jako vždy perfektně zorganizované byli jsme spokojeni s celkovým servisem vaší agentury, Pojedeme s vámi zase. Díky a přejeme mnoho spokojených klientů.
Zdraví Ryskovi

26.7.2016

Vždy dobrý servis od cestovní kanceláře. Petra K.

26.7.2016

Nie je čo dodať, počiatočná komunikácia až po doručenie cestovných dokladov a pokynov - bez problémov Marian J.

26.7.2016

Rádi vás opět brzy oslovíme. Jana Č.

25.7.2016

Děkujeme za zprostředkování skvělé dovolené. Hotel jsem na daný termín sháněla delší dobu. Všichni zprostředkovatelé a cestovní kanceláři mi odpovídali, že je již vyprodáno, jen vy jste vykouzlili volná místa mohli jsme jet na nezapomenutelnou dovolenou. Daniel S.

25.7.2016

Agentura Na Cesty všechno výborně zařídila. Lucie M.

25.7.2016

Doporučujeme všem potenciálním klientům CK NaCesty ! Jiří V.

25.7.2016

Velmi děkuji za kvalitní služby. Opravdu musím pochválit váš servis a ochotu všech zaměstnanců na kontaktních linkách. Ještě jednou díky a už alespoň vím, s kým příště :-) Lukáš H.

25.7.2016

Delegátka byla velmi příjemná, poradila nám s pronájmem vozu. Hana B.

25.7.2016

Menší nedorozumění bylo při příjezdu z letiště k hotelu, kdy v nočních hodinách autobus nezastavil přímo před hotelem a my jsme nemohli hotel najít, až když jsme se zeptali v hotelu Samoa, tak nás nasměrovali zprávně. Jinak vše bez problému, děkuji za ochotu. S pozdravem V. Hazuka

25.7.2016

Z vaší strany bylo vše perfektní jako vždy.Německá CK také bez chyby. Jiří Š.

24.7.2016

Vše proběhlo bez problémů a komunikace s agenturou byla rychlá a efektivní. Karolina P.

24.7.2016

Všechny služby od Vás byly v naprostém pořádku, určitě se na Vás příště zase obrátíme.
Jiří Majer a Alexandra Brzobohatá

23.7.2016

Velká spokojenost s vasimi službami - objednání, informace. Během celé dovolené jen jedna drobná nespokojenost: při zpátečním transferu na letiště byla špatná klimatizace v mikrobusu. Martin B.

23.7.2016

Cestovní Agentuře na cesty,chci poděkovat za výtečné služby a komunikaci. Jen doporučuji zlepšit Českou delegaci..spousta lidí umí stále pouze Rusky a nejsou schopni se doptat ani na dětskou postýlku..ale to je spíše věc hotelu. Karolína M.

23.7.2016

Vše v pořádku a spokojenost. Radek P.

23.7.2016

Jedinou vadou byla nedostatečná informace o příjezdu , v podkladech byl jen popis cesty
z Německa .Příjezd z jihu je jiný a mě vehnal do placené zónu a při výjezdu zpět jsem opět zaplatil .
Proto jsem musel volit cestu zpět přes Salcburk což mě celkem stálo na poplatcích 23 Eu .

22.7.2016

Vaší agentuře děkuji za služby.
p.s..: Jestli byl v ceně započten plat delegáta, tak bych mu nic nedal.
Vůbec jsme ho neviděli, asi měl také dovolenou. Petr V.

22.7.2016

Zavazadlový limit čs. cestovek létajících s Travel Servisem 15kg na osobu je brutální.
Poslání emailu týkajícího se zpátečního odjezdu na letiště považuji za výbornou "uklidnující" inovaci.
Popis velmi nepřehledného letiště Lipsko-Halle by mohl být přehlednější a podrobnější. Na druhé straně jsem ho ani na letíšti ani na síti nenašel.
3. cesta s Neckermanem. Na rozdíl od ostatních (FTI, ITS ...) nelétají dopoledne nebo ráno, což je obvykle příjemnější. Jiří R.

22.7.2016

Ohledně dopravy a administrativy vše na 1.
Přivítal bych nějaký věrnostní program, pokud už nějaký nemáte. Michal K.

22.7.2016

Nenabízejte možnost přistýlky, na pokoji pak není k hnutí. Miloš K.

22.7.2016

Skvela prace. Jen tak dal. Radi Vas ve svem okoli doporucujeme. Dalsi dovolene jedine s Vami.
Moc dekujeme. Michal J.

22.7.2016

Záporem bylo cestování s Tureckými aeroliniemi - dlouhé čekání v Istanbulu - navíc riziko nestabilního prostředí - naštěstí jsme se trefili mezi obě události - atentát na letišti a převrat. Také výrazně menší prostor v letadle - nevýhodné pro větší lidi. Minulý rok jsme letěli s Emirates a taky s Etihad - v jejich letadlech to výrazněl lepší. Takže příště mimo Istanbul a ne s Tureckými aeroliniemi.Michael K.

22.7.2016

Naprostá spokojenost s komunikací a všemi poskytnutými informacemi k zájezdu od agentury NaCesty. Jana S.

22.7.2016

Nevím sice proč, ale na recepci měli zpočátku problém s předanými originálními doklady od německé CK TUI...že prý se nejedná o tzv. voucher. Ale jelikož žádné jiné nebyly k dispozici, dále už se to neřešilo. Luboš

22.7.2016

Problém, který jsem hlásil hned po návratu byl s parkováním, respektive se společností Parkservice Sky. Časy pro ně nejsou důležité, po příletu jsme na ně čekali 75 min. Stejně tak při příjezdu na parkoviště ve smluvenou dobu na parkovišti nikdo nebyl. Příště si vyberu rozhodně někoho jiného. David J.

22.7.2016

Vynikající komunikace s pracovníky cestovní agentury NaCesty. Byli jsme s Vámi již po několikáté a rozhodně ne naposledy, protože se na Vás můžeme na 100% spolehnout, že vše bude připraveno a zrealizováno.
Děkuji Radek Růžička

21.7.2016

Děkujem. Super organizace. Příští rok určitě zase vycestujeme s vámi. Aleš Mazanec

21.7.2016

I pracovnice agentury NaCesty byla velice profesionalni a patri ji me podekovani za rychle odbavení meho zajezdu, do slova a do pismene par hodin pred odletem. Pavel Michálek

21.7.2016

Musíme opravdu moc poděkovat za úžasnou dovolenou. I doprava z letiště a zpět byla nadstandartní. Ani ve snu nás nenapadlo, že pojedeme z Dubrovníku sami v autě jen s řidičem. Snad jen v
tomto ohledu bych měl připomínku ohledně cesty z hotelu na letiště, protože jsem měl pocit, že řidič chvílemi postrádá pud sebezáchovy. Martin Smolík

21.7.2016

Bohužel ze strany cestovky nic moc. Informace v Němčině, které si protiřečí s informacemi od vás v češtině. Nebyla moc snaha od vás to napravit. Pokud vám jde o tom, abyste neměli
žádné starosti tak to máte vymyšlené dobře. Jinak servis od vás naprosto žádný. Příště si asi vybereme raději cestovku, která o nás jako o zákazníky bude stát. Za komplikace s transferem
na hotel naprosto žádná omluva nic..M. Kulík

21.7.2016

Byli jsme nemile překvapeni, když jsme zjistili, že v hotelu není jediná skluzavka, přestože na úvodní fotce hotelu skluzavky jsou. Transfer do hotelu byl velmi zdlouhavý, více než 4 hodiny,
příště od vás transfer autobusem určitě chtít nebudeme. R. Hodková

21.7.2016

Nebyli jsme úplně spokojeni s parkováním u letiště v Mnichově (Parkvogel). Parkovací dům jako takový byl v pořádku, ale transfery totální chaos. Cestou tam jsme málem nestihli
letadlo (čekali jsme 1,5h na odvoz, protože totálně nezvládli počet lidí) a cestou zpět chaos v místě vyzvednutí. Čekali jsme na jiném místě, než jsme dle jejich popisu měli
(i další německá rodina, tj. žádný problém s jazykem), ačkoliv tam byla též jejich zastávka s logem. Nakonec pro nás po telefonické komunikaci poslali samostatné auto, takže
vše dobře dopadlo, ale opět min. hodina zdržení se stresem. Podle mého mají posílat plánek s graficky detailně vyznačeným místem vyzvednutí a ne jen popis. Ne každý jej pochopí
a nemusí to být zrovna cizinec. K. Šorejs

20.7.2016

Nemáme žádné výtky. Vše bylo zařízené bez problému. R. Pešek

20.7.2016

Profesionalni pristup od vasi agentury. Tomáš Kratzer

20.7.2016

Zájezd byl koupen přes CK Neckermann. Nikde na stránkách této, ale i ostatních CK nebyla informace, že se jedná o resort vhodný především pro rodiny s dětmi.
Jakožto osamělá postarší dvojice bez vnoučat jsme si připadali trochu jako exoti. Ne, že by nám to vadilo, ale mohou být klienti, kteří vám to budou reklamovat.
Doporučuji tedy tlačit na CK, aby takovéto informace v popisech hotelů uváděly. Z. Krebs

20.7.2016

CK SUPER VŠE JAK MÁ BÝT Tomáš Lavička

20.7.2016

Vím, že to se asi nedá ovlivnit, ale nejhorší zážitek byl při odletu v odletové hale v Kerkyře. Plná hala chaoticky bloudících lidí ze všech koutů světa.
Chaos, minimální možnost získání potřebných informací. Nemluvě o WC. Tragedie. Tipovala bych, že snad v Bangladéži by bylo letiště lepší. Jen na okraj.Z. Chlupsová

19.7.2016

Byl jsem s vámi spokojen. Jel bych tam klidně za rok zase :-).
Doporučení na zlepšení: Je škoda, že v residenci nedokáže správce vyměnit plynovou bombu. Stačilo by, aby jich měl 5 na skladě. čekat na bombu do druhého
dne mi přišlo trochu pod úroveň této residence a zbytečně to kazí celkový dojem. Petr Staněk

19.7.2016
 
Velmi výhodné využití Salzburk ActivCard. T. Navrátil

19.7.2016

Děkujeme Vašim zaměstnancům za zajištění naprosto bezproblémové dovolené. Všechny doklady i objednané služby jsme dostali, vše klapalo. Díky. M. Hronek

Nahoru