6.10.2016
Vše probíhalo bez problémů.
Jsme naprosto spokojeni.
Děkujeme Jan S.
5.10.2016
Děkujeme za kladné vyřízení všech našich požadavků a příjemné jednání. Dorota A.V.
5.10.2016
Organizace jako taková výletů, odvozů, příletu a odletu bez problémů. Byli jsme spokojeni. Hana G.
5.10.2016
Děkujeme, všechno probíhalo bez problému. Blanka L.
5.10.2016
Žádné připomínky nemáme, vše bylo skvělé.Tereza H.
5.10.2016
Trochu problém na letišti v Barceloně najít delegáta od německé cestovky. Paní přišla asi po půl hodině po příletu a to jsme se museli zeptat na informacích kde nám nic určitého neřekli pouze že snad někdo přijde v žlutém tričku.
Jinak bez problémů. Jan L.
5.10.2016
Vše klapalo na 100 %. Zbyněk F.
4.10.2016
Ocenil byl email o tom, že platba dorazila a že je vše v pořádku a nemusel jsem kvůli tomu sám volat. Jiří D.
4.10.2016
Spokojený jsem s přístupem od NaCesty, kdy jsem byl kontaktován z důvodu jiného času odletu, než jsem bylo v rezervaci (i když v podkladech před letem již byl nový čas, přesto jsme byl kontaktován i telefonicky). Jiří P.
3.10.2016
rychlá reakce na dotazy, spokojenost. Andrzej B.
3.10.2016
Vse probehlo bez jakychkoliv problemu, takze za nas spokojenost. Štefan Lukáč
29.9.2016
Se službami agentury NaCesty jsme byli velmi spokojení. Tomáš B.
29.9.2016
S CK jsme také spokojeni, moc hezká komunikace. Michal D.
28.9.2016
Se službami agentury jsme byli naprosto spokojeni.Pavel G.
27.9.2016
Vše bez problémů, komunikace dobrá. Jitka N.
27.9.2016
AirBerlin snad jako jediná letecká společnost neumožňuje cestovat s dodatečným sportovním vybavením, v mém případě to byl tubus na rybářské pruty. Ikdyž tubus vážil 3kg a naše dvě zavadla byla hodně pod limitem 23kg, chce AirBerlin do dom. republiky zaplatit za přepravu dalšího zavazadla 350Eur. Asi by bylo vhodné na toto explicitně upozornit. Robert F.
27.9.2016
Děkujeme za krásnou dovolenou! :-) Pavla P.
26.9.2016
Ideální by bylo přímé spojení z Prahy ne pouze z Mnichova. Martin H.
26.9.2016
Děkujeme za kvalitní služby. Ladislav K.
26.9.2016
Nedoporučuji jako odletové letiště Berlin - Tegel.
Check-in byl jediný pozitivní . Ostatní bylo chaotické a nelogické a to hovořím velmi dobře německy.
V tomto bodě velké zklamání.
Naprostá spokojenost s letem společnosti Qatar Airways. Martin K.
26.9.2016
Nebyli jsme spokojeni s pořádající CK, která nedokáže zajistit transfér z letiště, natož nějaké služby ve vlastním hotelu. Díky vaší CK jsme to pak vyřešili zapůjčením auta na letišti v Catanii, což zafungovalo bezvadně. Jaroslav K.
26.9.2016
Děkuji za podporu, jsem s Vámi plně spokojen. Ladislav J.
26.9.2016
Děkuji za nadstandartní jednání Vašich pracovníků , které se týkalo našeho odjezdu z Turecka. Rudolf J.
26.9.2016
Snad jediným mínusem byla nemožnost zajištění jiného nástupního termínu než sobota. To se samozřejmě projevilo na délce cesty ( Chorvatsko). Pavel K.
25.9.2016
Thomas Cook resp. neckerman nema tento hotel v seznamu, delegat neznamy, cas odjezdu od hotelu na letste jsme zjistovali sami. Toto ubytovani vyzaduje aby klient byl IT zdatny. A jeste jedna vec. V roce 2013 jsme za stejnou cenu byli na Tenerife v hotelu H10 s mnohem lepsimi sluzbami. Stanislava G.
25.9.2016
Naprostá nespokojenost s dopravou letadlem do místa tam i zpět.Sedadla doslova našlapaná za sebou a cesta v letadle 10 hodin příšerná.Jídlo nedostatečné a též pití jen za peníze.Po celou dobu podána voda 2x a to 0,2 litru bezplatně ostatní jen za peníze.CK by měla volit jiného dopravce.Cesta 10 hodin letadlem společnosti Eurowings-Germanwings je utrpením a nikomu ji nepřeju.Už nikdy nesednu do letadel této letecké společnosti Karel S.
24.9.2016
Hodily by se přesnější informace o dodatečných nákladech za ubytování a k polopenzi . Kamila K.
24.9.2016
Byl jsem spokojen, se službami Vaší kanceláře i s průběhem celého zájezdu. Vladimír Černý
24.9.2016
Dekujeme za dalsi krasny pobyt v cizine diky vasi kancelari se kterou mam ty nejlepsi zkusenosti. Pavel R.
23.9.2016
Děkujeme, příště zase s Vámi. Ivan Š.
23.9.2016
S Vašimi službami jsem již několik moc spokojená a nemám co vytnout, mohu jen chválit. Opět ráda využiji Vašich služeb. Zdeňka Poláková
23.9.2016
Cestovní agentura - není co řešit. Vše bez problémů stejně jako minule. Petr S.
23.9.2016
Služby Vaší cestovní agentury jsou na výborné úrovni. Byla jsem více než spokojena s příjemným a ochotným přístupem všech pracovníků, především slečny Rumlové. Děkuji mockrát a určitě Vaše služby doporučím všem svým známým. Přeji více úspěšných let. Petra L.
21.9.2016
Uzasny servis cestovnej agentury.
Vzdy som do par minut obdrzala odpovede.
Prehladne vyhladavanie na portali.
Moznost volit oblast,nie len hotel alebo krajinu.
Prehladne radenie .
Priama linka na hodnotenie a popis izieb. Vratane informacie o orientacii izby.
Pred odletom sme obdrzali informaciu ci sa nieco ohladom hodiny neleti.
Najlepsie vyhladavanie medzi portalmi . Moznost preklik na menu v eur. Mária R.
21.9.2016
Velký DÍK patří řediteli této cestovní kanceláře, díky kterému naše svatební cesta proběhla nad naše očekávání. Robin S.
21.9.2016
Byl bych rád kdyby jste měli nabidku ck ITT.Byl jsem s touto ck již potřetí a vše ok a ceny super.Díky za odpověď. . Příští rok nashledanou.Z vaší strany vše na podtrženou jedničku.Ješte jednou díky. S pozdravem Ladislav Křenek.
20.9.2016
organizace, delegát i transport na a z letište super. Diana H.
19.9.2016
Chyběl nám delegát , jelikož jsme měli problémy s transferem při příletu do Palma de Mallorka, pracně jsme našli mikrobus , který jel na naše pobřeží a řidič se divil , že má jet na Hotel Club Cala Romani, nebyli jsme zapsání v jeho dokladech , ale nakonec nás vzal. Při cestě zpátky jsme do poslední chvíle nevěděli čas odjezdu, nikdo na hotelu nebyl schopen nám jej sdělit a vysvětlovali nám, že nejsou schopni více zjistit, zkoušeli volat i na český konzulát, nechápal jsem, co s tím má společného konzulát, ale tam byl pouze záznamník, protože byla sobota navečer. Teprve poslední den odjezdu v neděli 11.9. 2016 dopoledne nám sdělili čas odjezdu, ale bylo to pravděpodobně na základě emailů, které jsem rozeslal večer před odletem německé cestovní kanceláři, myslím, že to byla TUI se zastoupením ve Španělsku a i s Vámi jsem komunikoval emailem. Vy jste se mi ozvali hned v neděli ráno emailem, že zjišťujete vše potřebné a já jsem Vám odpověděl po získání termínu odjezdu, že je vše O.K., ale TUI se neozvalo vůbec, přestože to byl jejich zájezd. Toto myslím by se stávat nemělo a nebylo to moc příjemné. Bedřich R.
19.9.2016
Výborná organizácia. Ďakujeme. S Vami aj na budúce. S úctou, Adriana Sincakova
13.9.2016
S prací servisního týmu CA NaCesty jsme byli naprosto spokojeni a hodláme i nadále využít Vašich služeb.
Děkujeme
Ivan a Květoslava Augustinovi
13.9.2016
Jsem zběhlý cestovatel, takže nepřítomnost delegátky (Neckerman) na počátku pobytu, to, že mě autobus odvezl 5 minut od hotelu a já ho musela večer v 20.30 hledat, naštěstí jsem si všimla neónu na střeše našeho hotelu, to, že při odjezdu autobus přijel opět jinam, ale naštěstí řidič si pro mě přišel - byla jsem jediný odjíždějící host, to je poněkud stresující moment, přičemž hosté Fišera a dalších cestovek normálně od hotelu ten den odjížděli (žádné trhy poblíž, či jiné problémy bránící vjezdu). Výlety jsem musela řešit individuálně, domluvím se, skoro každý den jsem někam cestovala, ale přeci jen jsem opět např. "Fišerákům" záviděla vstřícnou milou delegátku.
S Vámi opět plánujeme s dcerou vyrazit, neberte to prosím jako kritiku Vašich služeb, ty jsou spolehlivé, perfektní! Květoslava Vacířová
12.9.2016
Organizace bez problémů, i dostupnost z letiště Drážďany. Iveta F.
12.9.2016
Děkuji za poskytnutý servis před odjezdem, který se zkomplikoval a museli jsme odjet později. Komunikace na straně vaší společnosti výborná. Dík za domluvený check in ve 2:00. Zdeňka M.
12.9.2016
Příště opět s NaCesty.cz. Jaroslav R.
12.9.2016
děkuji za příjemno spolupráci, velice kvalitní dohoda. Dušan F.
8.9.2016
Děkujeme za zprostředkování pobytu na dovolené, jsme absolutně spokojeni s Vaší cestovní agenturou, vstřícné a profesionální jednání, skvělá informovanost ohledně pobytu a pojištění. Hana P.
8.9.2016
Děkuji CK za doporučení tohoto hotelu, uvažujeme již o příštím roce, že bychom chtěli využít Vašich služeb a chystáme se na Menorcu a těším se, že Vámi doporučený hotel bude stejně perfektní jako ten letošní. Ještě jednou děkujeme. Všech šest spokojených klientů. Lenka L.
LOPATKOVA LENKA
8.9.2016
Asi byste měli více detailněji popisovat nabízené služby. A služby , které nejsou v ceně tak, aby člověk nebyl překvapený.
Cestou zpět v letadle jsme nedostali ani 2 dc vody.
Lenka K.
8.9.2016
Dobrý den, rád bych ještě jednou poděkoval za velmi příjemnou dovolenou. Bude-li to jen trochu možné, příští rok s vámi rádi poletíme na Mallorcu znovu, tentokrát ale asi i s dětmi a na delší dobu.
Jedinou připomínku bych měl k delegátovi pořadatele, který by přes veškerý svůj nezájem, mohl jejich klientům alespoň zanechat na recepci vzkaz, s potvrzením zpátečního letu a času transferu na letiště.
Přeji Vám příjemný den.
Knobloch
6.9.2016
Delegát z cestovnej kancelárie nás počas celej doby nekontaktoval, a keď som bol za ním v susednom hoteli, kde mal byť vo určených hodinách, tak samozrejme nebol.
Jedinú komunikáciu s delegátom sme po niekoľkých dňoch objavili cez katalóg cestovnej kancelárie v kontaktnom kútiku všetkých cestoviek v hoteli. Keďže sme nevedeli nič o transfere na letisko pred odletom, boli sme už rozhodnutí ísť taxíkom, ale nakoniec sme až popoludní deň pred odchodom objavili v tomto katalógu aj naše mená s termínom transferu na letisko.
Poprosil by som Vás, ak je komunikácia s delegátom naozaj len cez katalóg cestovky, bol by dobré na túto skutočnosť vopred upozorniť potencionálnych dovolenkárov, aby sa nezopakovali naše peripetie.
PS: Keď som videl, ako si delegáti iných cestoviek "vyzdvihli" dovolenkárov hneď po vystúpení z autobusu, a riešili celé ubytovanie a úvodné oboznámenie nadobudol som pocit, že sme boli pre Schauinsland reisen "nezaujímaví dovolenkári".
Ospravedlňujem sa, že som hodnotenie neposlal skôr, ale veľmi do toho nechcelo. Stefan O.