Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

5.9.2016

V rámci předodjezdového balíčku bychom uvítali výraznou informaci o tom, že rezervaci dlouhodobého parkingu na letišti v Drážďanech (ale asi i leckde jinde v SRN) je nutné dělat s několikadenním předstihem.
Nechali jsme to na poslední předodjezdový den, kdy se ukázalo, že nás systém vůbec k rezervaci nepustí, takže jsme pak na místě platili za parking zbytečně moc. Pavel K.

5.9.2016

S agenturou NaCesty cestujeme již deset let a jsme s ní velice spokojeni. Vše vždy stoprocentně klaplo. Zdeněk Kác

3.9.2016

S agenturou NaCesty cestujeme již deset let a jsme s ní velice spokojeni. Vše vždy stoprocentně klaplo. Jana P.

31.8.2016

Perfektní servis od cestovní kanceláře Neckermann. David G.

30.8.2016

Bezchybná komunikace. Markéta L.

30.8.2016

Vše proběhlo hladce. Škoda změny odletu. Vše jsem naplánoval a nakonec byl odlet posunut na ráno, což jsem nechtěl... Roman K.

29.8.2016

Mali sme problémy s transferom na letisko pri odchode. Autobus mal prísť o cca. 19.10, my sme čakali na danom mieste od 18.00 do 19.40 a žiaden neprišiel. Potom sme boli nútený si vziať taxík na letisko. Stefan K.

29.8.2016

Nechápu, proč mne na stránkách po potvrzení termínu hned přesměrujete na platbu. Vše udělám, jak požadujete a ve finále to stejně není potvrzeno! Musí se někam volat a čekat na potvrzení. Pokud je váš proces nastaven takto, upravte stránky dle toho , prosím. Je to pro mne velice nepříjemné, když zaplatím nemalou částku, a pak se musím obávat zda pojedu či ne. Ještě, že slečna na info lince byla velice příjemná.
Navíc nefunguje vám last minute organizace. Nikde o nás nevěděli a vše jsme si museli na místě domluvit sami. A to nejenom v den příjezdu, ale I v průběhu pobytu. Ještě, že nemáme problem s komunikací. Avšak nedovedu si představit, jak by se tam o sebe postoral český turista s nulovou jazykovou znalostí, který čeká, že je všechno zařízeno. Radek Poskočil

28.8.2016

Jako vzdy, naprosta spokojenost se sluzbami NaCesty. Daniel P.

29.7.2016

Dobrý den,
děkuji za zajištění skvělého zájezdu. Všechno běželo jako po drátkách. Výjimkou byl pouze "výpadek" delegátky CK Neckermann, anžto odjezdové informace (potvrzení letu, info o transferu na letiště) mi v rozporu s dohovorem na úvodní schůzce (vedeno v angličtině, byv jsem byla instruována, že transferové informace "budou na recepci hotelu minimálně jeden den před odletem") mi byly sděleny až telefonicky na urgovanou žádost po telefonu z recepce hotelu (dle telefonického hovoru jsme vypadli zřejmě z databáze).
Po telefonátu a dodatečné identifikaci informace sděleny.
Ještě jednou děkuji za zajištění služby.
Končírová

27.8.2016

Nemáme žádné připomínky, Vše bylo v pořádku a s pobytem jsme byli spokojeni. Bohuslav J.

26.8.2016

Služeb Vaší agentury jsme využili již podruhé a byli jsme maximálně spokojeni. Služeb cestovek nevyužíváme často. Pracovnice, které se o nás "staraly" před odjezdem na dovolenou, pečlivě a trpělivě vše vysvětlily. Doklady k pobytu - voucher a letenky - jsme nemuseli urgovat, vše šlo z našeho pohledu hladce. Dokážu to ocenit i z pohledu profesionála.
Moc Vám za vše děkuji. Vaši agenturu doporučuji svým přátelům.
Nouzecká

24.8.2016

Děkujeme za zprostředkování skvělé dovolené, opět vše na jedničku!

22.8.2016

Děkuji za ochotu s dotazy týkající se hotelu. Andrea K.

22.8.2016

Veškeré služby cestovní kanceláře byly bez problémů. Andrea Š.

22.8.2016

Agentuře NaCesty.cz bychom chtěli poděkovat za bezproblémové, příjemné a rychlé zprostředkování naší dovolené. Rádi se v budoucnu na Vaší agenturu znova obrátíme. Michaela E.

21.8.2016

Objednávka, platba, a příprava / doručení všech nezbytných podkladů proběhlo velmi rychle, především v čas a bez jediné chyby. Děkujeme. Miroslav K.

19.8.2016

V emailu před odjezdem jsme měli napsáno že můžeme mít příruční zavazadlo do 8kg, ale maximální hmotnost byla 5kg. V době příjetí tohoto emailu jsem si ověřil čas odletu na stránkách letiště a také neseděl (cca 15 min). Perfektní bylo zajištění parkování, odvoz na letiště a odvoz zpět na parkoviště. Delegát který měl přijít na schůzku v daný čas na recepci (cca v polovině zájezdu) nedorazil a ani nezanechal na recepci vzkaz. (tzn. ani jednou jsme ho neviděli). Při odjezdu z hotelu jsme se dotazovali na čas odjezdu. Bylo nám řečeno (dvakrát) v 11:00, ale odjezd byl v 7:00, protože se nám to nezdálo, tak na třetí dotázání se podívali do tabulek odjezdů dané cestovní kanceláře a s omluvou nám zdělili, že se spletli. Poté už bylo vše v naprostém pořádku. Hotel byl fantastický! Největší plus od Vaší společnosti hodnotím cenu. Marcel K.

19.8.2016

Nenapadá mě žádná výtka nebo vylepšení služeb. Vše proběhlo jak má, nemuseli jsme řešit před, ani v průběhu dovolené žádný problém. Byli jsme spokojeni. Děkujeme. Martin M.

19.8.2016

Vaše služby byly jako vždy perfektní. Lenka T.

17.8.2016

Děkujeme za skvělý servis, vše fungovalo, jak mělo.
Jediné, co nám komplikovalo přípravu na dovolenou, bylo, že chyby ve jménech a datech narození účastníků se přes včasnou opravu natáhly i do pojištění, to jen připomínka k systému, v němž jsou data zpracovávána. Miroslav F.

17.8.2016

Děkujeme za vzorné vyřízení naší dovolené. Jiří Andres

16.8.2016

Ale pochvalu agenture Na cesty opet profesionalni pristup ,diky moc F.Igari

16.8.2016

Dovoleaná v tomto hotelu Samaina Inn ( > Samos > Řecko) je dostupná i přes české cestovní kanceláře - v trvání 9 a 11 dní a ideálně pro 2 dospělé nebo rodiny s 1 dítětem.
Odlet z CZ je v brzkých ranních hodinách (cca 4:00 ráno z prahy) , stejně tak návrat poslední den začíná v cca 6:30 ráno. Tím že nejsme z prahy potřebujeme další 2-3 hodiny na každý přesun.
Díky nabídce německých cestovních společností jsme našli nabídku:
- na delší pobyt (15dní)
- vyřešení pobytu pro 2+2 rodinu se středně velkými dětmi
- odlet v kultivovaný čas (cca 11h) z Vídně (o cca 1h méně na cestu z Brna), stejně tak návratový čas z hotelu v 12h
- to vše za velmi přijatelnou cenu
Pojedeme-li stejnou dovolenou, začneme hledat vaším prostřednictvím jako první. Martin K.

16.8.2016

Bylo by dobré na Vaše stránky dát více informací o hotelu, nejlépe v češtině, více fotografií, neboť jsme se lehce obávali, jak bude pension vypadat. Z fotek jsme si představovali, že to bude horší, naštěstí jsme byli mile překvapeni.
Myslím, že byste tento pension mohli více preferovat na Vašich stránkách, i když možná vypadá z venku obyčejně, služby a čistota uvnitř byla více než příjemná. Jarmila V.

16.8.2016

Všechno organizačně proběhlo v pořádku a děkuju cestovce za příjemnou dovolenou:o) Robert J.

15.8.2016

To, že jsme byli s Vaší cestovní kanceláří na dovolené už několikrát a příště pojedeme zase s Vámi, asi mluví za vše.
Díky za celou rodinu. Jan M.

15.8.2016

Byli jste dobří a spolehliví jako vždy. Josef P.

15.8.2016

Nepříjemné pro nás byly na letišti problémy s letenkami, resp. palubními lístky, a to při odletu z Lipska i při návratu ve Funchalu.
Stejné jméno i příjmení otce a syna vyhodnotil dopravce Condor jako chybu (zdvojení) a jedno jméno si sám vymazal ze seznamu cestujících. Ačkoliv jsem po této zkušenosti při odletu z Lipska telefonicky žádala CA NaCesty.cz o prověření této skutečnosti, věc se bohužel opakovala i před zpátečním letem. Je to nepříjemné, zvlášť, když obsluha při odbavení říká, že je letadlo plné a neví, jestli se tam čtvrtý člen naší rodiny vejde. 45minutové čekání a nejistota pak kazí dojem z cesty. Jistě nejsme sami, kde má v rodině syn/otec nebo dcera/matka stejná jména i příjmení, uvítala bych tedy příště nějaké lepší řešení. Stěpán H.

15.8.2016

Nelíbilo se mi, že delegátka neměla žádné informace o hotelu. Sdělila mi, že ho nově přebrala od kolegyně a na konci informační schůzky se mě zeptala kam na oběd. Měla jsem štěstí, že umím anglicky a protože informační schůzka byla až druhý den, musela jsem si většinu informací zjistit na recepci sama. Nevím, co by dělal člověk bez znalosti angličtiny (či ruštiny) do druhého dne (kde by to pro něj delegátka Blahušková teprve zjišťovala). Lenka J.

15.8.2016

Servis cestovní agentury (pracovnice , která s námi od začátku do konce komunikovala) byl perfektní a není nic co by se dalo vytknout. Aleš K.

15.8.2016

Všechno proběhlo bez problémů. Rádi zvolíme agenturu NaCesty.cz znovu Lucie M.

14.8.2016

Druhá věc, kromě parkování, která pro nás byla nepříjemná, byl odlet - zrušený let z Madeiry, kdy jsme do vyřešení a následného nočního odvozu do hotelu strávili na letišti 9 hodin. Náhradní let druhý den pak nebyl přímo do Mnichova, ale přes Lipsko. Domů jsme tak cestovali přes 30 hodin. Radek T.

14.8.2016

Co se týká Vášich služeb, dávam za jedna, byl jsem spokojený - servis z vaší strany byl dobrý a vše klapalo jako na drátku. Cestoval bych s vámi znovu.
S pozdravem,
Petr Procházka

14.8.2016

Vytkl bych jedinou věc a ta se týká půjčení vozu - měli jsme objednán vůz Fiat a na místě byl připraven Nissan, dále to byla jiná firma, než byla uvedena na objednávce, když jsem vůz předával, bylo nutné ho nechat na parkovišti u letiště odemčený, jelikož čas odletu byl v kolizi s otevírací dobou půjčovny. František Pešek

14.8.2016

Zapomenutý IPAD
Bohužel jsme zapomněli IPAD v letadle při cestě zpět. Ihned jsem kontaktovala vaši CK, která mi jen sdělila, že řešení tohoto problému
není vaše žáležitost. Psala jsem tedy několik emailů do letecké společnosti ONUR Air, ale žádná odpověď. Na telefony též nereagovali.
Takže bohužel naše dovolená skončila trochu zklamáním z těchto služeb. Helena Triková

14.8.2016

Děkujeme za zprostředkování bezvadné dovolené. Na příští dovolenou si opět zvolíme Vás. Jan Ch.

14.8.2016

Veliká pochvala za servis zaměstnanců "na cesty". Určitě využijeme opět. Lenka Č.

13.8.2016

Parkování u letiště v Mnichově fugovalo perfektně při cestě tam i zpět. Mezipřistání v Ománu bez problémů. Pouze při zpátečním letu do Mnichova nás zasáhly poměrně silné turbulence, takže některým cestujícím nebylo zrovna nejlépe. František S.

12.8.2016

Agentura byla pohotová a na úrovni. Aleš S.

10.8.2016

Děkujeme za zprostředkování krásné dovolené.
Na Mallorce jsme byli již poosmé, z toho v Alcudijském zálivu potřetí. Osobně považuji pláž v Alcudijském zálivu za nejhezčí na Mallorce a jednu z nejhezčích, které jsem kdy viděla. Je to ideální místo pro všechny milovníky koupání včetně malých dětí.
Hotel je velmi příjemný, čistý, dobře vedený, je znát, že je pevně v německých rukách. Jídlo je výborné, velký výběr. Vřele doporučuji všem, kteří chtějí prožít pohodovou dovolenou v krásném místě a bez starostí. Božena M.

10.8.2016

Velmi příjemná a ochotná spolupráce, děkujeme! jistě vaše služby ještě využijeme. Marie H.

7.8.2016

Děkuji za služby spojené s objednáním dovolené i zařízení jejího hladkého průběhu. Ivana A.

7.8.2016

Na cestovní agenturu mám jen jednu připomínku a to že obrázky hotelu na netu vůbec neodpovídají skutečnosti je to tam fakt už jiné.
Jinak ze strany agentury bylo vše super a vše fungovalo. Moc děkujeme. Už jsme s Váma v Loniceře byli po druhé. Vlasta Hostičková

7.8.2016

Agentuře bych chtěl jako vždy poděkovat za perfektní služby a těším se na další dovolené s Vámi a přeji hodně úspěchů ve Vašem podníkání. Robert T.

6.8.2016

Cestovní agentuře NaCesty.cz děkujeme za zcela fundovaný a profesionální přístup. Velice nás překvapila zpráva, ve které jste nás informovali i o zpátečním transferu od hotelu na letiště. Vše z vaší strany proběhlo naprosto hladce. Myslím, že k výběru další naší dovolené využijeme vašich služeb. Radek J.

6.8.2016

Když jsme byli s Vaší agenturou poprvé tak vouchery přišli s dostečným předstihem, teď jsme o ně museli žádat , ikdyž dovolená byla v čas zaplacená. Michaela Retychová

5.8.2016

Děkuji za servis. Vše bez chybičky. Jako vždy!!! Josef Š.

5.8.2016

Vaše agentura je super!!!!! Byla mi doporučena od přátel a já budu doporučovat dál, parádní servis, jelikož jsme takto z Mnichova letěli poprvé včetně parkingu a měli jsme obavy, nebylo co vytknout, vše klaplo na jedničku, Vaši spolupracovníci jsou skuteční profíci, kdykoliv jsem zavolala a měla jsem jakoukoliv prosbu, vždy ochotně a trpělivě odpovídali na moje dotazy. Jste prostě super a děkujeme za skvělou dovolenou a příště určitě vyhledáme Vaše služby. Hana M.

5.8.2016

Setkání s delegátem: na sjednanou schůzku přišel delegát místní cestovní kanceláře nikoli ten, kterého jsme měli čekat. Odjezd jsme si pohlídali na základě "šanonů" -zprávy. A také nás upozornil personál den před odjezdem. Cesta z letiště byla sice dlouhá, ale nerozumím tomu, že 20 min. před vysazením u hotelu udělal řidič zastávku na jakési benzinové pumpě. Stavilo tam více busů, zřejmě mezi řidiči a majitelem panovala dohoda. Zastávka byla zbytečná, posloužila pouze kuřákům a dětem prodloužila cestování.Karla Č.

Nahoru