28.10.2016
Celková služba agentury NaCesty.cz byla velmi dobrá, všechno proběhlo dle dohody a dle instrukcí. Byli jsme velmi spokojeni. Vladimíra K.
31.10.2016
Dobry den, chtela bych podekovat za Vase perfektni sluzby spojene s nasim pobytem na Krete. Agentura Na cesty se prikladne stara o svoje klienty... Preji hodne uspechu ve vasem konani... S pozdravem Jana Vackova
26.10.2016
Bol som v tom hoteli tretí krát, myslím že služby a strava išli mierne dolu. Pavel B.
21.10.2016
Děkujeme za zprostředkování ubytování v tomto hotelu, nic méně vzhledem k tomu, že jsme zde byli již několikrát na příště se vydáme již do jiného hotelu. Určitě bych Vás chtěl požádat o zaslání nového kalendáře na rok 2017 ten současný se nám moc líbil. Přeji Vám mnoho úspěchů. S pozdravem Mašínovi.
21.10.2016
Cestujeme s NaCesty.cz již po několikáte a se službami jsme byli vždy spokojený. Pavlína H.
20.10.2016
Cyklo Mallorka
Personál agentúri sa o nás vynikajúco postaral , boli sme spokojni . Imrich T.
20.10.2016
Jediné, co se nám moc nelíbilo, bylo chování delegátky cestovní kanceláře. Vím, že to byla německá cestovka, ale poskytnout základní rady v angličtině by ta paní mohla- slyšela jsem ji anglicky hovořit... nicméně na můj dotaz odpověděla německy s tím, že pokud německy nemluvím je to má smůla..cítila jsem z její strany skutečně silný despekt ! Je pravda, že nám to zkazilo minimálně jeden den.. Alena Frolíková
20.10.2016
Dekuji za vyber. Byl jsem moc spokojen a rad se na Vas a Vase mile a ochotne kolegy opet obratim! S pozdravem Bosek
20.10.2016
Everything was well organised. The flights were perfect, food and drinks available. There was no problem with transfers from/to airport. Thank you for great vacation. Zuzana K.
19.10.2016
Vaší cestovní kanceláři děkuji za (jako vždy) příjemnou spolupráci. Služby se stále zlepšují a vše je jednodušší. Dušan Petržík
19.10.2016
Velká pochvala za službu NaCesty za kvalitní služby (dosud jsem u vás jiné nezažil). Josef Č.
19.10.2016
Opětovně děkujeme, všechno bylo pečlivě zařízeno a fungovalo bez sebemenšího zdržení, proto ostatně Vaše služby využíváme již po několikáté. Viktor H.
19.10.2016
Naprostá spokojenost se službami jak vaší agentury, tak samotné cestovní kancelře. Tomáš P.
19.10.2016
Ze strany agentury - stoprocentní předávka informací, jen tedy popis hotelu byl nedostačující ohledně jídla/restaurace = jídelny... Jana K.
19.10.2016
Cyklo Mallorka
Sokolíci, těšíme se na Vás zase za rok!
Možňáci
18.10.2016
S cestovní agenturou Na cesty jsme byli velmi spokojeni, vše bez problémů a rychle bylo vyřízeno. Děkujeme!
Doufáme, že i případné další zájezdy budou tak perfektně zorganizované! Edvard M.
18.10.2016
Při obstarávání keňského víza jsem se pěkně orosila. Však jsem k Vám také volala o pomoc. Informace poskytnuté Ministerstvem zahraničních věcí jsou kusé, neúplné, na nic. Největší podíl viny jsem ale dávala sobě a své hlouposti při práci s počítačem. Proto mi nedalo, abych se neptala Čechů a Slováků, které jsme v hotelu potkali, jak na tom s tím vízem byli oni a ulevilo se mi. Nebyla jsem v tom sama. Někteří to i vzdali a obrátili se na služby nabízené přes internet (ti, kteří se žádostí o vízum začali včas a nenechali to na poslední chvíli). Ti další také propadali zoufalství jako já. Některé cestovky to ale vyřídily svým klientům automaticky, jak jsem slyšela (snad Invia, jestli se nepletu).
Cesta z letiště (Mombasa) a na letiště byla zajištěná velmi dobře.
Jinak vše OK. Však jsme přes Vás jeli již počtvrté a dělali jsme Vám reklamu. :-) Blanka M.
18.10.2016
Cyklo Mallorka
Boli ste super. Všetci. Ďakujeme a určite ešte prídeme
J. Lásková
18.10.2016
Týká se cestovní kanceláře místní ,ktetrá při transferu zpět nejen nás i jiné lidi vyhodil šofer na mezinárodním letišti v Antalyi místo na domácím letišti -někteří si vzali taxi a my jsme to vyřešili přes cestovku na příletu a aby se postarali nas dopravit na správné letiště odletu.To by se nemělo stávat letiště jsou zhruba 2 km od sebe a to jsem nemohli vědet,ale šofer měl mit pokyny kde koho veze. Jaroslav K.
18.10.2016
ZA VSE MOC DĚKUJEME. Petra C.
18.10.2016
Bohužel i přes avizované služby českého zástupce, v daném termínu nebyl přítomen, což jsme zjistili až po zaplacení zájezdu..
Jediné negativum bylo, že za transfer na hotel zástupce CK, který nás vyzvedl na letišti, požadoval finanční ocenění, s čímž jsme se setkali poprvé. Hana S.
17.10.2016
Cyklo Mallorka
Všetko bolo úúúúúúplne SUPER:)))) Môžme vrele doporučiť všetkým cyklistom. Všetko na výbornú. Boli sme na Mallorce bikovať prvý, ale určite nie posledný krát:) Veľká spokojnosť.
Pozdravujeme všetkých NaCesty.cz Jarmila J.
15.10.2016
Uz ted se tesime na dalsi dovolenou pres agenturu. Kateřina I.
14.10.2016
Cyklo Mallorka
Se službami agentury a jejími pracovníky jsme velmi spokojeni a s jinou agenturou na Mallorku ani do budoucna nemíníme jezdit i když se nám některé nabízí. Máme za to, že s vámi je Mallorka nejlepší. Ivan K.
14.10.2016
spolupráce byla celkem dobra, žádné komplikace nebyli,takže schvaluji. Saleh M.A.
14.10.2016
Chceme poděkovat za perfektní a opravdu profesionální přístup a příště pojedeme zase s vámi!!! Pavel F.
14.10.2016
Moc děkujeme za organizaci a vyřízení. Jana O.
14.10.2016
Díky za servis a služby, bezproblémové, jako vždy. martina T.
14.10.2016
Cyklo Mallorka
Vše fungovalo OK, děkuji. Jan T.
14.10.2016
celková spokojenost se zajištěním zájezdu ze strany cestovní agentury. Anna Kudová
13.10.2016
Při příjezdu nás recepce dala do economy pokoje, i když jsme měli zaplacený de luxe. Tvrdě jsem vybojovala ten správný i díky pomoci vaší agentury , jako satisfakce byl alespoň talíř s ovocem ale omluva žádná. Německá cestovka vůbec nesdělila čas odjezdu z hotelu, tu jsme museli den před odjezdem emailem upozornit, na telefonní lince uvedené na letáku cestovky v recepci se ozývala pouze turečtina. Stejná cestovka nás před pěti lety zase vůbec nevyzvedla z hotelu. Chtělo by to, aby se starali nejen o německé klienty,ale i o ty české:) Maria H.
12.10.2016
Vím, že první a poslední den slouží k přepravě, ale tentokrát to bylo obzvláště náročné, při příletu neskutečně dlouhá přeprava na hotel, i když samotný hotel není od letiště daleko, rozvoz jiných turistů po Laře a Beleku trval hrozně dlouho, na pokoj jsme se dostali někdy kolem půl druhé v noci. Při odletu jsme zase měli mikrobus přistavený už ve 23.45, i když letadlo odlétalo až před pátou ráno, takže nějaká šestá noc se vůbec nekonala, s bídou pět. Jaroslava B.
12.10.2016
Měl jsem jen zpočátku chaos v zaslaných podkladech, ale to jsme si vysvětlili ještě před odletem. Přišlo mi jich nějak "málo", ale bohatě stačili :-).
To ale není míněno jako výtka. Roman Č.
12.10.2016
I když jsme delegáta neviděli , tak vše proběhlo bez problémů , bez žádných komplikací. Jiří K.
12.10.2016
Děkuji za doporučení půjčovny kol, perfektní.
Jediná výhrada, která ale se netýká přímo Vaší agentury. Doporučené parkování Park Service Sky München byl jeden obrovský stres, málem došlo na inzultace. Bylo nás tam asi 50 rozhněvaných..... Objednaný odvoz na letiště ve 3.30, skutečný odvoz na letiště 4.37. Takže let v 6.05 (odbavení atd) jsem stíhali asi tak s 2 minutovou rezervou. Odvoz z letiště zpět už byl OK. Daniel S.
12.10.2016
Chtěla bych se podělit o zkušenost se získáváním informací o odletu zpět, protože si myslím, že by to mohlo pomoci ostatním klientům a Vám možná ušetřit práci i možné nepříjemnosti.
Den před odletem jsme se začali zajímat, kdy nás vyzvedne od hotelu autobus a přepraví na letiště. Ve skládačce s kontakty, která byla v obálce od cestovní kanceláře, byla uvedena telefonní čísla a kontakty na weby. Nemluvím tak dobře německy, abych si poradila s hlasovým automatem, proto jsem poprosila jsem o pomoc recepční. Ani té se údajně nepodařilo nic zjistit. Na dotaz přes sms nepřišla žádná odpověď, ale nejsem si jistá, zda jsem smsku správně formulovala.
Až nakonec jsem se dostala na webovou stránku http://traveller.thomascookincoming.com/#/
která má i českou jazykovou mutaci. Zde jsem po zadání rezervačního čísla získala údaj, v kolik nás autobus vyzvedne:
http://traveller.thomascookincoming.com/#/result/05924304
Možná Vám nepíšu nic nového, ale kdyby byla tato informace (včetně zdůrazněného čísla rezervace) součástí informací k odletu, mohlo by to zvýšit komfort pro cestovatele... Hana V.
12.10.2016
Delegát na schůzce oznámil že na informační tabuli bude vyvěšeno 24 hod. před odletem, kdy je odjezd z hotelu na letiště, nebylo to vyvěšeno ani večer před odletem, museli jsme zavolat ,abychom vůbec věděli kdy odjez z hotelu na letiště bude. Ivana K.
11.10.2016
Napadá mě jen malé vylepšení, zda by alespoň hlavní informace (závazná objednávka - zabukování) nebylo možné obdržet i např. v angličtině, ale chápu, že je to prostě dáno "německým¨ zájezdem. Telefonní kontakt Vaší agentury ale vše ochotně vysvětlil.
Jinak absolutní spokojenost. Šimon M.
11.10.2016
Nebylo by od věci, upozornit klienty na skutečnost, že jediná měna, kterou se dá na Maledivách bez problémů platit, je americký dolar nebo platební karta.
Eura se musí vyměnit na americké dolary, jejich vlastní měna je prakticky nepoužitelná, v resortech ji prakticky nikde nepřijímají.Jarmila K.
11.10.2016
Pochvalu zaslouží Thomas Cook za organizaci a přesnost při transferu z letiště a zpět. Petr S.
11.10.2016
jako absolutní neználek německého jazyka bych uvítal k obdrženým dokladům širší slovní doprovod.
Jinak velmi oceňuji Váš informační servis na internetu - nakonec jsem se rozhodl pro tento hotel na základě doporučení Vaší asistentky a poradila mi dobře. Zdeněk Z.
10.10.2016
S agenturou na cesty jsme jako vždy spokojeni na 100%. Martina H.
10.10.2016
Při příletu na Mallorku jsme nemohli najít název německé cestovní kanceláře, od které jsme měli zájezd. Nikdo ceduli s jejím názvem nedržel a bylo trochu složitější zjistit, na koho se máme obrátit.
Už mne také nebaví třetí rok po sobě reklamovat rozbitý kufr. Tentokrát měl alespoň v pořádku kolečka.
Doba, kdy jsme měli být předem na letišti v Praze i na Mallorce je zbytečně dlouhá. Dva hodiny předem by snad měly jako maximální termín stačit. Zejména, kdy je znám čas odletů. František M.
9.10.2016
Není nic co bychom Vám mohli vytknout.Skvělá domluva ohledně dovolené a skvěle strávený pobyt v Turecku děkujeme. Robert W.
8.10.2016
Po technické stránce vše fungovalo, děkujeme. Jaroslav P.
7.10.2016
Služeb Vaší CK pokud se dobře pamatuji jsem už jednou při cestě do Turecka k moři použil. Tehdy jsem odlétal se svým synem z Mnichova což je poměrně daleko a z Lince jsem místo odletu na náš tehdejší termín v nabídce nenašel. Protože bydlíme v Č. Budějovicích byl pro nás odlet z Lince přímo ideální a levnější než kdybychom použili služeb jiných CK z Prahy. Karel D.
7.10.2016
S dovolenou jsme byli velmi spokojeni a s Vaší cestovní agenturou taky.V Granadě jsme byli podruhé a příští rok určitě taky pojedeme . Pavel M.
7.10.2016
jsme velmi spokojeni. Karel K.
7.10.2016
Je třeba zlepšit informace o odjezdu z hotelu. Nebyly včas tam, kde měly být dle sdělení delegátky. Museli jsme ji přes recepci kontaktovat a následně uhradit telefon. Ilona Š.
6.10.2016
Menší problémy s transfery z letiště do hotelu a z hotelu zpět na letiště. Zajišťovala jiná agentura (FROM2) - chvíli trvalo, než jsme se na letišti našli a potom docela dlouhé čekání -určitě přes hodinu - na letišti na odvoz. Při zpáteční cestě zpoždění nabírajícího autobusu také skoro o hodinu (řidič se však omluvil) a odvoz na letiště na jiný terminál, než ze kterého odlétalo naše letadlo. Ester D.