23.11.2016
Jinak však musím opět vyzvednout plně profesionální přístup Vašich zaměstnanců jmenovitě sl. M. Gruszkové. Je radost jednat s tak milým a vstřícným člověkem. Jan N.
22.11.2016
Stránky mají skvělý filtr pro výběr dovolené a byl hlavním důvodem proč jsme jeli s vámi. Ostatní stránky neumožňují zadat tak konkrétní údaje a hlavně mi nikdy neřeknou cenu za celou rodinu, což je pro mě velmi důležité. Roman M.
22.11.2016
Děkujeme za skvělý servis, s Vaší CK jsme na dovolené již po čtvrté a opravdu Váš servis a spolupráce nemá chybu. Markéta K.
22.11.2016
Profesionální výkon při každém kontaktu s agenturou. Rádi se k vašim službám vracíme:-). Michal Z.
21.11.2016
Agentura velmi dobrá. Petr K.
21.11.2016
Bohužel mohu jen potvrdit, že přístup k zákazníkovi německé cestovky a české cestovky je úplně jiný. Antonín Lukeš
17.11.2016
Škoda, že jsme se nedozvěděli o možnosti cestovat na letiště zdarma (cena DB po Německu byla zahrnuta v ceně zájezdu o čemž nás předem kancelář neinformovala).
Organizačně vše klaplo až na počasí (to ale není v moci CK). Lubor Košťál
16.11.2016
Uvítala bych ve vyhledávání zájezdů možnost zadat přímý let do destinace, nepodařilo se mi tuto možnost najít. Lenka M.B.
14.11.2016
Cyklo Mallorka
Děláte to dobře :-) Marie K.
14.11.2016
Na hotel jsme přijeli ve 21 hod. z hotelu jsme odjižděli ve 3 hodiny takze z osmidenního pobytu jsme meli pobyt šestidenní,to bylo jediné mínus.Potom ještě jsme čekali po příletu hodinu a půl v autobusu než nastoupili všichni cestující na hotely což bylo docela únavné. Vladimír H.
14.11.2016
Se službami jsme byli spokojeni, vše klapalo s ničím nebyl problém. Ceny jsou oproti českým CK velmi lákavé. Pouze u našeho hotelu byl chybný popisek (viz výše) a v přiřazeném popisu zájezdu od CK stálo, že v ceně není transfer na hotel. Po telefonickém ověření s Vaším operátorem mi však bylo sděleno, že opravdu je.
Na letišti v Palmě mluvila paní delegátka od FTI Touristik i česky. Martin T.
14.11.2016
vše fungovalo jak mělo, inu německá pečlivost. Erik Orlet
14.11.2016
Byla jsem velmi potěšena, že cestovka nám opravdu zarezervovala suite s rozovým bazénem, tak jak jsme požadovali.
S Vašemi službami a Airtours jsme byli spokojeni. Hana P.
13.11.2016
Děkujeme za Vaše služby...za Vás vše OK. Možná lepší popis cesty na parkoviště Mazur, chvílemi jsme nevěděli kde jsme a na výjezdu z letiště jsme omylem odbočili na druhou stranu. Pomohla navi.Taky jsme busem přejeli výstup na terminál 1A ( vypadal spíše jako vchod pro dělníky ) a vystoupili až na konci, takže cesta s malým a kufry přes celé letiště nebyla nic moc, ale asi naše chyba. Josef N.
13.11.2016
Už nikdy nikomu nenabízet
Blue Sea Puerto Resort (Puerto de la Cruz > Teneriffe > Španělsko ID3753 )
11.11.2016
Vše jste zařídili tak, jak jsme chtěli. Hubert K.
11.11.2016
jako vždy super. Jaroslav K.
10.11.2016
U zprostředkovatele musím velmi kladne hodnotit způsob jednání :) vše proběhlo v naprostém pořádku. Všichni moc vstřícní a mily. Velké plus je zajištění českého delegáta v Dominikánské republice, který nám dovolenou velice zprijemnil. Navíc bych řekla ze ceny byly přijatelnější než u ostatních cestovních kanceláři. Lucie K.
10.11.2016
Nelíbila se nám nedostatečná informovanost o poskytování servisu v letadle. Uvítali bychom informaci, co si můžeme do letadla vzít k jídlu. Nečekali jsme, že naše letenky nezahrnovaly stravu. To se nám nelíbilo, byli jsme zvyklí na jiný servis. Zklamání. Martina J.
10.11.2016
Organizace bez problemu. Jakub H.
9.11.2016
Jako obvykle jste poskytli servis na nejvyšší úrovni. Luděk Lukšan
9.11.2016
Od prvního kontaktu s agenturou, až po vyřízení všech náležitostí vše proběhlo bez problémů. Jen check - in v Mnichově byl zpoplatněný, a to i po předchozím telefonátu s jedním zaměstnancem Vaší společnosti. Do dnešního dne je tato skutečnost nevyřízena,ale s Vaším kolegou jsem v kontaktu. Lenka D.
9.11.2016
Jako jedinou připomínku mám komunikaci s členy rezervačního týmu.
Považuje se za rychlou a bezproblémovou klientku, objednala jsem jeden zájezd a ihned ho zaplatila.
Před odjezdem jsem požadovala informace o přesném čase snídaně a večeře a telefonu na delegáta, těchto informací jsem se nedočkala ani po vzájemné četné mailové komunikaci a posléze i telefonické. Vzhledem k tomu, že jsem cestovala s malými dětmi a zrušila jsem transfer, kde jsem měla jedinou možnost setkat se s někým z pořádající CK, byl pro mě telefon velmi důležitou součástí klidné dovolené pro případy, že by se něco stalo. Barbora K.
9.11.2016
škoda, že lety z Norimberku do této destinace a zpět byly nevýhodné, jak cenově tak svými odletovými časy, museli jsme vybrat let z Mnichova a to už je přeci jen dál, včetně dražšího parkování na letišti. Jinak spokojenost. Renata J.
9.11.2016
Děkuji za zajištění dovolené a poskytnuté informace! Milan Č.
9.11.2016
Na hotelu nebyla kniha pořádající CK, ale informace o odletu chodily na hotel e-mailem...
S agenturou Nacesty máme jen ty nejlepší zkusenosti, perfektní péče o klienty...Jana V.
8.11.2016
Při objednávání zájezdu a výběru apartmánu jsme velmi obtížně zjišťovali, jestli se jedná o apartmnán s jednou velkou místností, nebo oddělenou ložnicí. Absence této, pro nás důležité informace, nám dost zůžila výběr. Jakub H.
8.11.2016
Již po několikáté nezbývá než velmi poděkovat Vaší agentuře. Výborný a velice ochotný přístup všech zaměstnanců ke všem našim požadavkům. Rychlost i profesionalita. Ještě jednou moc děkuji. Václav Hruška
8.11.2016
Dobrý den,
děkuji za Váš email a hodnocení určitě provedu. Jen bych rád co nejlepší možnou známkou ohodnotil práci Vašich kolegů a kolegyň, kteří mi dovolenou zařídili. Letos jsem s Vámi byl po druhé, před tím jsem jezdil s Eximem, Čedokem, Fischerem a malými CK. Vaši lidé v porovnání s těmito giganty odvedli v mém případě absolutně skvělou práci a proto jim i touto formou děkuji.Luboš Rejl
7.11.2016
Velmi dobrá organizace a vstřícnost od začátku až do konce. Alena Horáčková
7.11.2016
Stinnou stránkou jinak bezvadného zájezdu byla doprava! Cestování linkovými letadly s přestupem v Madridu bylo velmi zdlouhavé a časově i jinak náročné. Příště jedině přímým letem! Ondřej Huml
6.11.2016
Cyklo Mallorka
Servis nacesty tiez je super organizovany, mily ludia, super kolektiv. Zoltán T.
6.11.2016
Byli jsme zklamání transferem z hotelu na letiště, kdy jsme jeli vyzvednout další hosty do jiného resortu. Při této ceně zájezdu jsme byli zvyklí na transport s individuálním přístupem. Dále nám byli podány zmatečné informace o našem odjezdu, kdy nám byla doručena zpráva na pokoj, že bychom měli odjet o den dříve. Pokoušei jsme se spojit s delegátem, avšak bez úspěchu a to i přesto, že měl být 24 h k dispozici. Roman K.
5.112016
Škoda,že nezjišťujete podrobné výhody u cestovní kanceláře.Měli jsme totiž v ceně privátní příjezd a odvoz přímo z Residence. Luboš Š.
5.11.2016
S touto cestovní agenturou jezdíme už několik let a jsme naprosto spokojení, proto volíme vždy NA CESTY .Olga P
5.11.2016
Cyklo Mallorka
Dost nás zklamal přístup mechaniků u kol, bohužel se nedá srovnávat s bývalým mechanikem Standou, kterého jsme zažili předtím na třech pobytech v minulých letech.
Montážní taška ke kolu obsahovala duše nepoužitelné pro výměnu defektu, naštěstí jsme měli lepení a tak jsme si poradili i bez výměny. Při reklamaci nám bylo řečeno, že je to tam už 3roky, tak není divu... docela odvážný přístup. Myslím, že by bylo dobré tyto služby zase dostat na vyšší úroveň...... Jana S.
3.11.2016
Jinak obdiv a dík za servis před naším odjezdem.Palec nahoru! Drástalovi
3.11.2016
Cyklo Mallorka
Překvapilo mě velmi pěkné počasí a příjemná teplota pro cyklistiku, turistiku i koupání. Výborný nápad pořádat tyto campy i na podzim. Martin Tláskal
3.11.2016
Cyklo Mallorka
Jako vždy výborný výkon celé CK, od servisu při objednávání, po pobyt. jen tak dál!
Díky všem, od slečen a paní zajišťujících servis s objednávkou zájezdu a letenek, přes mechaniky, až po šéfa :-)
Jen jednu výtku:
ceny za transfery se mi zdají poněkud vysoké, oproti loňsku narosly, pokud opět za rok vzrostou už nebudu využívat. Ale asi je to i váš záměr, chápu, že je to pro vás asi spíše nutné zlo.
Tak zas za rok ve stejnou dobu ! Tomáš K.
2.11.2016
Velmi dobra komunikace pred odletem, dekuji Ivana P.
2.11.2016
První noc jsme bydleli v sousedním hotelu - pokoj neodpovídal zaplacenému, po telefonátu do CK Na cesty i do Berlína nebyla žádná odezva - odpověď , že nám dá "místní delegát zprávu pod dveře" neberu jako vyřízení stížnosti.
Jinak celkový pobyt byl super, proto toto berte pouze jako informaci. Václav Č.
2.11.2016
Vadilo nám , že všechny cestovní pokyny nebyly v češtině..Na letišti v Palmě jsme nevěděli na koho se obrátit.Posílali nás od stánku ke stánku.To samé bylo při odletu v hotelu nebyli žádné desky od cestovní kanceláře JT.Nakonec jsme volali k vám,aby nám poradili.Před odletem jsme žádali o přeložení textu a bylo nám řečeno vaší pracovnicí,že by se opakovala.Německy neumíme dokonale a odbornému textu nerozumíme.
Zájed se nám líbil a určitě zase pojedeme.Zdraví Zich
2.11.2016
Na Kubu letím opět v lednu a opět využiji Vaši nabídku hotelů na několik dnů v Camaquey a Guardalavaca. Č
1.11.2016
Dobrý den pane Uher,
nějak mě Vaše maily spadly do spamu ale poslední jsem již zachytil a hodnocení doplnil.
Vaši cestovku mám rád a už se těším na jaře na Mallorcu.
hezký den
Ondřej Havlena
1.11.2016
Vše - jako VŽDY - výborně klaplo. Bez problémů. Proto s Vámi létáme přece, né? :) Eva D.
31.10.2016
Děkujeme za rychlé vyřízení objednávky. Josef Pýcha
31.10.2016
S Vasi cestovní kanceláří jsem cestovala poprvé a určíte ne naposledy.
Děkuji
S pozdravem
Petra Nezhybová
31.10.2016
Nemám absolutně žádnou výtku. Již se chystám na další dovolenou s Vámi. Těším se. Dana S.
31.10.2016
Cyklo Mallorka
Byli jsme velmi spokojeni a příští rok pojedeme určitě zase. Veronika H.
31.10.2016
mame jen jednu pripominku a to, zda neni mozne pre Vas nejak poslat zpetnou vazbu do hotelu a ten spanelskycm autoritam a to z duvodu placeni pobytove taxy. Platba taxy OK, ale bylo by fajn zavest zakaz koureni na plazich. Clovek jede na cerstvy morsky vzduch, zaplati tedy i taxu, ale vsude je citit kour, nebot je spoustu kuraku a spanelsko nema zadne omezeni. Opravdu to bylo velmi otravne na plazi neustale citit kour od kuraku. At kouri, ale jdou stranou ci mimo plaz - proc my jako nekuraci na to mame doplacet a navic jeste platit pobytovou taxu. Toto bych rada sdelila na hotel potazmo spanelskym uradum k zamysleni. Bylo by to mozne? Zuzana K.