2.1.2017
Není co dodat s Vámi vždy spokojen i v záležitostech které jsou nad rámec služeb.Akorát se divím,že si kazíte dobré jméno nabídkou cestovní kanceláře Neckerman.Chápu ,obchod je obchod.Vše nej do roku 2017
2.1.2017
Se službami agentury Na cesty jsme vždy spokojeni, letos opět. Děkujeme.
V hotelu se místní delegát na uvítací schůzku nedostavil, ačkoliv jsme na něj čekali déle než půl hodiny, s viditelnou obálkou s logem CK před sebou. Obešli jsme se bez něho. Stanislava Petříková
2.1.2017
Služby v hotelu i Vaší CK neměly chybu. Opravdu skvělé služby. Markéta K.
31.12.2016
Velmi dobrá komunikace. Veronika V.
29.12.2016
Děkujeme za velmi dobré zorganizování, odlet/přílet z Mnichova hezky navazoval na FlixBus z Praha Florenc - je dobré si předem rezervovat. Šťastný nový rok, Pavel Pour
28.12.2017
Vše fungovalo,jak mělo.Děkujeme Alena B.
27.12.2016
Všechno fungovalo v pořádku, nebyly žádné problémy, co bylo slíbeno, bylo i dodrženo. Michal Š.
27.12.2016
Pracovnice agentury mi velmi pomohla s rezervací, protože jsme potřebovali sladit dovolenou pro 2 osoby na 14 dnů a pro 5 osob
na týden, kteří by přicestovali v průběhu těchto dnů a byli tam 5.prosince, kdy můj manžel slavil 60.narozeniny. :) Alena P.
27.12.2016
Za zprostředkování služeb CK Neckerman děkujeme, vše nakonec dobře dopadlo, i když jsme málem nestihli letadlo z Mnichova do Port Louis, protože přípoj z Prahy měl zpoždění. Naštěstí na nás čekal pozemní stevard, který nás dovezl na správný terminál.
Při zpáteční cestě jsme odletěli už do Frankfurtu s hodinovým zpožděním a kdyby neměl následný (ten den poslední) spoj do Prahy také zpoždění, tak jsme neměli šanci to stihnout. To samozřejmě vy jako zprostředkovatel nemůžete ovlivnit, uvádím to jen proto, že ta informace může být pro vás zajímavá.
Ještě jednou děkujeme za poskytnuté služby a přejeme hezký den.
Dagmar Krejčová
27.12.2016
Cesta proběhla v podstatě dobře, kromě zmatků se změnou termínu a rušením letů, což způsobilo prakticky zkrácení naší dovolené o dva dny.
Vina v tomto případě však byla především na straně společnosti Öger Tours. Jiří S.
27.12.2016
Nemám co dodat, rádi se na vás opět obrátíme:-). Michal Z.
26.12.2016
Služby cestovní kanceláře obstojné. Jiří B.
24.12.2016
Bez auta by člověk skoro nic neviděl. Líbilo se nám víc než na Tenerife. Vadili nám tak jako na Mallorce organizované skupiny tzv. "závodníků cyklistů."
K poslednímu bodu: Pojedeme s Vámi pokud nám na zdražování budou stačit důchody. Jiří Fiřt
24.12.2017
Servis agentury byl v pořádku. Ale přidaná hodnoty není velká... Jiné agentury již nabízejí parkování u německých letiš jako bonus zdarma. Kdyby nebyly komplikace s platbou do zahraničí, asi bychom se obešli bez agentury. Předané materiály od CK Neckermann byly stejně jen v němčině, ve špatné technické kvalitě (nekopirovatelné PDF jako z nějakého historického faxu :(
Servis delagáta CK v Punta Cana byl velmi minimalistický: u letiště nám ukázal autobus a zamával nám. A za 12 dní jsme ho zase viděli, když k nám cestou na letiště přistpoupil do autobusu... Ověřit před odletem čas našeho letu a transferu z hotelu bylo docela obtížné :( Vladimír Lang
24.12.2016
Děkujeme za pěknou dovolenou. Všechny služby byly OK. Jana Š.
23.12.2016
Byli jsme velmi spokojeni, sila německých cestovek se opět potvrdila - lepší pokoje. Příště bychom asi raději dali přímý let, jinak vse super a Vaše služby taky. Moc děkujeme. Libor Urbánek
23.12.2016
Bez problémů, hotel informuje i den před odletem, zdali se něco nezměnilo, což oceňuji. David Z.
23.12.2016
S dovolenou jsme byli velmi spokojeni, vše klaplo bez problémů. Lukáš Rada
22.12.2016
Pro ubytované v hotelu Sol Sirenas( Varadero) se koná schůzka s delegátem cestovní kanceláře v hotelu "Coral"!!!Miroslav S.
22.12.2016
servis agentury bez problémů. Jiří P.
22.12.2016
Dobrá informovanost emailem před cestou. Pavel V.
22.12.2016
Při vyřizování zájezdu jsem si vytiskl všechny dokumenty jak od agentury NaCesty, tak pak od pořadatele zájezdu Neckermann tak jak jste nám nakázali. Ve finále jsme nic z poměrně velkého štosu papírů nepotřebovali, jen voucher na auto. Vím, že se to asi nedá ovlivnit. Pavel Machotka
18.12.2016
Cestovce můžeme jen poděkovat. Snad jen možná více info o konkrétní destinaci, ale to se dá vyčíst z recenzí Ctibor Maršál
14.12.2016
To, co jsem očekával od agentury jsem dostal. Víc není potřeba a proto - poděkování! Vratislav Eliáš
14.12.2016
Kladně hodnotím i portál nacesty.cz a jeho služby - perfektní a rychlá komunikace, vše bez problému.
S čím už jsem nebyla tolik spokojená byla samotná cestovní agentura Neckermann - od zmatku v cestovních dokladech (např. žádné informace o transferu) až po delegáta (např. jsem nebyla informována o změně dnů a časů v průběhu pobytu kdy se v hotelu vyskytuje, úvodní informace jsme obdrželi až druhý den pobytu - do té doby si člověk všechno zjistí sám :) ).
Příště tedy raději na vlastní pěst.
Ovšem děkuji portálu nacesty.cz za perfektní zprostředkování :). Lucie Š.
9.12.2016
S informacemi poskytnutými vaší cestovní kanceláří jsme byli spokojeni. Lenka Kubistová
8.12.2016
Zájezd jsme si objednali přes agenturu JT Touristik, součástí měl být i transfer do hotelu a zpět na letišti. My jsme si najímali hned na letišti auto, takže jsme transfer nepotřebovali. Snažili jsme se najít zástupkyni cestovní kanceláře, aby nás v autobuse nepostrádala, ale nepodařilo se nám to. Za celou dobu se nás nikdo ani nepokoušel kontaktovat a informace o odjezdu jsme si zjišťovali sami na recepci hotelu.
Rozhodně tuto cestovní kancelář nedoporučuji nikomu, kdo se nechce pohybovat vlastním autem, ale chce využít transfer autobusy.
Ani v pokynech k odjezdu nebyl žádný telefonní kontakt na cestovní kancelář nebo jejího zástupce, pouze kontakt na recepci hotelu. Zdeněk G.
7.12.2016
S CA NaCesty.cz jsme byli spokojeni. Josef Š.
7.12.2016
Naprostá spokojenost s poskytnutým servisem, využil jsem služeb již poněkolikáté. Jen bych uvítal telefonické prověření přijetí cestovních dokumentů. Většinou to padá do spamu či hromadné korespondence - nicméně to není chyba agentury. Rád využiji Vašich služeb i v budoucnu. Perfektní a profesionální tým, děkuji:-) Petr V.
7.12.2016
O.K.
V některých Vašich nabídkách se vyskytují velmi krátké časy na přestup = 60 minut i méně.(Nebyl náš případ).
Na velkých letištích (Dubaj, Frankfurt, Istanbul apod.) tam než naroluje k výstupu, často převoz autobusem, ohromné vzdálenosti mezi terminály popř. nutnost vyzvednout palubní lístek na následující let ( bylo v Istanbulu při cestě zpět), to je o nervy resp. o zmeškání letu.
Dtto platí pro cca dvě hodiny na přesun mezi letišti v Paříži při nabídkách do jižního Karibiku.
Jinak bez připomínek. Ladislav P.
7.12.2016
paní Evans Martina, delegátka od TUI se nějak nepovedla , asi to není přímo na stížnost ale ......
1. Na výlet pro nás nepřijeli a ona nám to nedala vědět předem tak jsme tam před hotelem čekali jako blbci až když jsme jí volali tak to svedla na sekretářku .
2. nenapsala čas odletu na nástěnku a dělala ze mne blbce , když jsem jí volal a ptal se tak mi to neřekla a že má koupel. A že nám to dávala při příjezdu na papíře . Pak se jí to rozleželo v hlavě tak přijela a nechala nám vzkaz na recepci ...........
Luboš H.
6.12.2016
Jako obvykle velká spokojenost s vaší agenturou, jenom bych možná tentokrát měla jednu připomínku. Druhý den po objednání zájezdu mi paní z agentury volala, že zájezd je již vyprodán, ale že můžu jet za stejných podmínek s jinou cestovkou, ale za vyšší cenu. Poté, co mě paní ubezpečila, že veškeré služby jsou totožné s předchozí objednávkou, jsem souhlasila a rozdíl doplatila. Když jsme posléze dorazili do hotelu, dostali jsme ubytování do tzv. low cost pokoje, který byl úplně nejvzdálenější snad úplně od všeho, a hlavně, neměl slibovaný výhled na moře, ale z jedná strany na trávník a z druhé do pouště. Recepční stále poukazoval na voucher, kde skutečně bylo uvedeno 'best price' pokoj, což by měl být pokoj za nějakou sníženou cenu, na což mě ale nikdo předem neupozornil. Nicméně na voucheru bylo naštěstí uvedeno i 'meer blick' a s tím jsme stále operovali, až jsme recepčního udolali a s pomocí menšího 'úplatku' jsme nakonec dostali pokoj uprostřed areálu a s krásným výhledem na moře. Po této maličké vadě na kráse jsme až do konce pobytu neměli sebemenší problém.
Každopádně jsem ale s vaší agenturou velmi spokojená a příště opět jedině s vámi! :-) Hana K.
6.12.2016
Ostatní servis CK - tj. transfery -vše fungovalo na 1. Richard Műller
6.12.2016
Cesta a informace od agentury zcela dostačující a vyčerpávající. Jiří K.
5.12.2016
Děkujeme týmu Na cesty cz opět za pomoc při výběru i bukování našich rezervací. Pavlína Š.
5.12.2016
Po prichode na hotel sme izbu dostali až okolo 11:00, cca 3hod sme boli na pláži kým nam pripravili izbu, prezliecť sme sa mohli na WC. Medzi priletom a poskytnutim izby nebol priestor si kúpiť vodu, neboli sme na to pripravení. Luboš K.
3.12.2016
Moc děkujeme, určitě vaše služby zase využijeme. S pozdravem DS
1.12.2016
Vše v naprostém pořádku. Děkujeme za zprostředkování. Michal
1.12.2016
Příšerný transfer z letiště. Vzdálenost do hotelu je cca 50 km po dálnici, ale bus to jede skoro 2,5 hodiny, protože přes hodinu projíždí Benidorm, kde staví asi v 10 hotelích (dokonce řidič zajížděl i před hotely, kde nikdo nevystupoval). Druhý den jsme si půjčili auto a vrátili ho na letišti, protože takovou štrapác ve 4h ráno se 2 malými dětmi bychom znovu opravdu nedali. Doporučení pro ostatní - půjčit hned auto na letišti!! Petra H.
1.12.2016
Přestup na navazující let v Texaxu, naplánovaný na velmi krátký čas (1hod 15min) jsme téměř nestihli. Dobíhali jsme letadlo, předbíhali ve frontě při kontrole, prosili ostatní cestující, ať nás pustí před sebe. Do letadla jsme vstupovali jako poslední cestující. Přestup v USA doporučuji plánovat na minimálně dvě hodiny. Jan K.
29.11.2016
Letecká doprava s Egypt Air odpovídá nízkonákladovému charteru tak na vzdálenost Praha Londýn. Teprve dodatečně jsem zjistil, že v letadle byly i místa odpovídající nízkonákladovému prémium economy, či business classu. Bohužel tato místa nebylo možné u vás zakoupit. To bych velmi uvítal nejen já, ale určitě i starší osoby, pro které 4. hodinový let v extra stísněném prostoru nebyl příjemný zážitek.
Poněkud nás zarazil požadavek úředníků na letišti na zaplacení víza ve výši 31,-USD místo 25,-USD, přestože na vízu byla uvedena částka 25,-USD. Podle delegátů na letišti to bylo správně, ale v cca. 3 hodiny ráno a po ne zrovna pohodlném letu jsem neměl chuť to dál řešit... Ladislav T.
28.11.2016
Dobrý den,
z dovolené mám rozporuplné zážitky, tak ji raději nebudu hodnotit, bohužel se na ní velice podepsaly povodně, které tou dobou v DR byly.
S Vašimi službami jsem spokojen.
Honza Rott
28.11.2016
Děkuji, slečně ( bohužel si nepamatuji jméno) za kontaktování hotelu při našem zdržení na cestě. Klára Č.
28.11.2016
Agentuře Na cesty bych touto cestou chtěla velmi poděkovat za perfektní služby, rychlost, a vždy příjemnou komunikaci. Jaroslava N.
28.11.2016
S Vaší agenturou jsme cestovali již po několikáté a opět máte naší pochvalu. Vše klaplo, tak jak mělo, žádný problém se nevyskytl. A speciálně chci poděkovat za ochotu Vašich operátorů, kteří mi vyšli 100% vstříct při mých počátečních "zmatcích" s výměnou vybraného zájezdu. Radka V.
28.11.2016
OD Vaší agentury vše fungovalo perfektně - děkuji .Radek T.
27.11.2016
Děkujeme Vám za perfektní služby již několikátým rokem, určitě budeme Vaši agenturu využívat i nadále.
Jen pro Vaši informaci a rezervace dalších klientů - studia v tomto hotelu jsou pouze do 15. patra ( Ramada Plaza Jumeirah Beach Residence (Dubaj > Dubaj > Spojené arabské emiráty)
S přáním příjemného dne,
Daniela Dryáková
25.11.2016
Děkuji, dovolená byla opravdu skvělá. Irena Pašková
24.11.2016
S agenturou NaCesty.cz jsem cestovala několikrát a vždy jsem byla spokojená.
Nemám žádné připomínky. Wilma H.
24.11.2016
Cyklo Mallorca
Perfektní komunikace s klienty a nabídka aktivit pořádaných cestovní agenturou. Jaromír L.