9.2.2017
Opravdu jsme byli s Vašimi službami spokojeni a rádi v budoucnu využijeme Vaše služby.
Hezký den a mnho dalších spokojených klientů NA CESTÁCH
Lucie Konopáčová
8.2.2017
Na cestovní agentuře nás měli upozornit, že koupání v tomto hotelu je pouze v bazénu. Marie L.
8.2.2017
Žádné sdělení nemám, dovolená a vše, co se jí týkalo, nemělo jedinou chybu. Kateřina P.
8.2.2017
S Vaší cestovní kanceláří jsme jeli na dovolenou již druhým rokem po sobě a byli jsme velice spokojeni.
Pokud budeme v budoucnu vybírat další dovolenou, určitě se opět obrátíme na Vás. Jan H.
8.2.2017
Měli byste upozornit rodiny s malými dětmi, že to není moc vhodné, měli jsme opravdu strach, že a byť jsou naše děti dobrý v lyžování, tak i přesto, že někde jim to ujede a spadnou, no a tím, jak je to tam všude dost prudké a velké srázy dolů, tak, že se ještě stane nějaké neštěstí. Opravdu jsme si to z tohoto hlediska moc neužili a ani sami dospělí si nezalyžovali, jelikož jsme s dětmi jezdili hodně opatrně. David K.
7.2.2017
Nemáme připomínky - jen chválu. S vámi jsme cestovaly nyní po druhé - rovněž k plné spokojenosti. Renata Doležalová
7.2.2017
Děkuji za informace, které byly vždy přesné. Ladislav S.
7.2.2017
Děkujeme slečně Simoně za skvělou spolupráci s naši náročnou skupinou. Radek V
7.2.2017
Při prijezdu do Cancun,jsme marne hledali zastupce "1-2-Fly" kvůli odvozu do hotelu.Dotazoval jsem se zastupce "TUI" a ti nas po několika telefonátech posadili do mikrobusu.V hotelu během pobytu jsem kontaktoval opet zastupce "TUI",protoze vas zastupce na recepci nebyl znam a ani na stolku kde byly informacni knihy od mnoha cestovek se od vas nic nevyskytovalo., s požadavkem o informace tykajici se odjezdu,ta vse zaridila a dala nam potrebne informace.Jestli mate s "TUI" nejakou dohodu,pak jsme o tom měli byt informovani.To se však nestalo.Nastesti pro nas jsme v Playa del Carmen byli uz víckrát,tak jsme o zadne vylety nestal.PAz na pokladam tento problém za dosti vaznou chybu z vasi strany a ze sjednate napravu pro další klienty. Miroslav Grund
7.2.2017
Během pobytu v hotelu jsme vůbec nebyli kontaktováni zástupcem německé cestovky, žádná seznamovací schůzka se nekonala... Libor T.
7.2.2017
Děkujeme, byli jsme spokojeni se všemi službami i co se týče letu a parkování a komunikace s Vašimi pracovníky ,,Na Cesty"
Přejeme hodně spokojených zákazníků Pavel a Lucie
3.2.2017
Služby CK NA CESTY bezproblémové.
Medové dny Všem přejí Fryčovi.
1.2.2017
Byli jsme spokojeni se službami CA. Luděk Z.
1.2.2017
Děkuji hlavně paní Míkové za vstřícný přístup a ochotu při zařizování dovolené ,. Anna B.
1.2.2017
Děkuji za skvělou organizaci. Monika F.
30.1.2017
Děkujeme, příště s námi opět počítejte :) Filip K.
25.1.2017
Cyklo Mallorka
môžem len veľmi pekne poďakovať za super dovolenku a skvelý kolektív ktorý nám zabezpečoval perfektný servis, Jarmila J.
21.1.2017
Dobrý den , chtěla bych se zeptat....všude jsem si měla možnost přečíst ,že vízum stojí 25 dolaru. na letišti nas čekal chlapec který měl cedulku CK a chtěl za vízum 31 euro. Byla jsem dost překvapená. Erika L.
19.1.2017
Agentura měla opět vše dokonale zajištěno. Pavlína H.
19.1.2017
Dobrý den tak dovolená bezva,jen my jsme letěli z Lipska do Luxoru a pak do Hurghady.Bylo napsáno přestup,ale bylo to jen mezipřistání tak nás to zmátlo jinak super služby. Dagmar P.
19.1.2017
Jediné co bych trošku vytknul, že se jedná o 2-3 hotely v jednom resortu. Není dost dobře vysvětleno resp. při objednání zájezdu jsou použity fotografie exterieru, interieru pokojů restaurace atd. z nejlepšího hotelu z těchto, což je. " Palace hotel Ghalib" , který je opravdu 5 *, náš hotel "Red See Ghalib" který je součástí zmíňovaného resortu je o trošku chudší, ale v zásadě taky v pohodě.
To jsem de fakto zjistil až po zaplacení a obdržení voucheru emailem od vystavovatele zájezdu CK ETI. František K.
18.1.2017
Nemile překvapen jsem byl s půjčovnou aut. Půjčení auta proběhlo v pořádku, při vrácení ovšem chtěli zaplatit 30 euro. Jestli jsem to dobře pochopil, tak v papírech bylo, že vrátíme auto v 9.00 hodin. Letadlo odlétalo v 9.15, takže jsme vrátili auto kolem 7.00 hodiny a že jsme auto vrátili dřív, tak chtěli zaplatit těch 30 euro. Petr D.
18.1.2017
Byl jsem příjemné překvapen servisem nacesty.cz, ze me nekolikrat sami kontaktovali, vzdy upresnili a vyresili me dotazy. Proste se dobre starali o zakaznika ;) dekuji Tomáš D.
17.1.2017
Asi jediná negativní věc byl nezájem místního delegáta cestovní kanceláře, který se vůbec neobtěžoval přijet sdělit alespoň stručné informace k odletu letadla, odjezdu z hotelu atd. Po telefonátu z recepce a dotazu jestli do hotelu přijede, sdělil, že ne. Věc jiná je to, že jsme ho fakticky po celou dobu dovolené nepotřebovali. Jana H.
17.1.2017
Byli jsme spokojeni. Markéta Z.
16.1.2017
Dobrý den pane Václave,
na Zanzibar bych již znovu nejel a nikomu ho nedoporučil!
Hotel téměř v pořádku, až na dobu , kdy je vlastně nárok na první a poslední jídlo .
Doklad na 50 dolarů za oběd v době posledního dne pobytu s tím se nikdo v recepci nezabývá - nebo malá domů?!
To nemluvím o odjezdu známých, kteří odjížděli den před námi s večeří!
Byli na obědě anglicky ubezpečeni, že večeře je v ceně a po ní byla nepříjemná hádka jako se zloději!
Cestuji po celém světě a dost často, 4x ročně, ale takové jednání jsem zažil tedy poprvé!!!
"To asi není Hilton, tak jak je znám".
Nedivte se, že dotazník nebudu vyplňovat!
S pozdravem Roman Hartl.
16.1.2017
V podstatě už ani s jinou cestovní agenturou nejezdíme, nechci se opakovat, ale služby Vaší cestovní agentury jsou na špičkové úrovni a všude vás doporučuji. Simona Písařová
13.1.2017
Opět spokojenost, vše probíhalo jak mělo. Luděk Č.
13.1.2017
Maximální spokojenost s agenturou NaCesty.cz Vladislava Vlasáková
13.1.2017
Vaše služby jako vždy bez problémů. Za personál hotelu Vy nemůžete :-)
Děkuji za zaslaný kalednář a omlouvám se za prodlení s recenzí.
Lucie B.
9.1.2017
Dobrý den, jelikož jsme byli velmi spokojeni, měli bychom zájem o nabídku pro toto ubytování i pro příští vánoční svátky.
Děkuji.
Kubecovi
10.1.2017
Do zaplacení zájezdu bylo vše v pořádku.
Po objednání hotelu se změnila cena, takže jsme dostali nové pokyny, zájezd uhradili, ale neobdrželi jsme aktualizovanou pojistku na pojištění storna. Tu jsem urgovala, byla mi přislíbena, ale nedodána. Nakonec mi bylo sděleno, že už mi ji neuděláte, protože se to mělo řešit ihned.
Když jsem poptávala tipy na parkování na letišti v Drážďanech, na můj email nikdo nereagoval.
Jinak ty automatické informační emaily byly v pořádku, vše včas dorazilo, bylo to přehledné a srozumitelné.
10.1.2017
Děkujeme za ochotu a včasné informování...naprostá spokojenost s vašimi službami :-) Martin L.
10.1.2017
Absolutně nepochopitelně jsme seděli v letadle každý jinde! Byl to jediný zádrhel naší dovolené, mít před sebou 10 hodin letu a nezabukované místenky. Opravdu mě nenapadlo, že by dovolená za 120 tisíc pro mladý pár (evidentně ne kamarádský) znamenala, že budeme sedět každý na druhém konci letadla, ještě při zpáteční cestě s oslavou nového roku.
Přijeli jsme na letiště raději 3,5 hodiny předem a bylo nám řečeno, že v letadle jsou poslední dvě volná místa.
Za to velké mínus, oba jsme letěli poprvé a byl to DOST stresující začátek dovolené. Kateřina D.
9.1.2017
Vše bylo vpořádku, odbavení, informace... Pavel K.
9.1.2017
Nepříjemnost byla,že mi kufr přišel až na druhý den po příjezdu na hotel a zpátky jsme přiletěli v pondělí a kufr dorazil až ve středu.Podle recenzí má Air Berlín velké problémy pořád s nedodáním kufrů,obzvlášť když je to přes Duseldorf. Vladimír Sedláček
9.1.2017
Perfektní služba,děkujeme, stoprocentní spokojenost. Radek B.
8.1.2017
Vyborne a prijemne jednani ze strany nacesty.cz. velmi doporucuji. Hanna H.
7.1.2017
Nejen proto, že při každé cestě letadlem řešíme bezlepkovou dietu partnerky, bylo by vhodné klienty informovat, zda je v ceně letecké dopravy zahrnuto nějaké občerstvení. Při cestě na Lanzarote se společností Germania občerstvení bylo (bohužel nebylo zajištěno bezlepkové), zatímco cestou zpět s AirBerlin nebyla ani voda zdarma. Petr M.
7.1.2017
Cesta bez problémů, jen s delegátem jsme se nesešli, ale vůbec nám to nechybělo. Hana Boudová
6.1.2017
Tentokráte vše OK (bez dodatečného navýšení ceny, což se nám v minulosti stalo, ale chápu, že to mohlo být ze strany něm.CK způsobené prodlevou v rezervaci a zaplacení. Tomáš S.
4.1.2017
So spoločnosťou Na cesty CZ cestujeme už niekoľko rokov sme veľmi spokojní a každý rok sa k nám pridávajú noví známi. Partia sa rozrastá. Minulý rok ste nám poslali veľmi pekný nástenný kalendár, ktorý som mala v kancelárii na stene. Všetky kolegyne virtuálne cestovali s Vami. Ďakujeme a prajeme všetko dobré v Novom roku 2017, už plánujeme novú dovolenku na december 2017. Mária Z.
4.1.2017
Vše bylo ok, nemám co bych vytkla.Spokojenost . Děkuji LT
4.1.2017
vyřiďte poskytovateli zájezdu, ať změní delegáta, horší zkušenost jsem nikdy neměl...Jiří W.
3.1.2017
Dobrý den,
ano určitě hodnocení vyplníme. V každém případě Vám za úžasný servis a naši maximální spokojenost velice děkujeme.
S pozdravem.
Jana Kabátová
3.1.2017
Měli jsme nemalé problémy ohledně doručení parkovací karty. Osobně bych zvážila spolupráci s jinou společností než českou poštou. Eva L.
3.1.2017
cestovali jsme se 2 dětmi ve věku 5 let a velmi nás zklamalo zpoždění odletu z Tenerife, místo odletu v 11.15 hod. jsme se až při odbavení na letišti dozvěděli, že odlet má zpoždění a bude v 15.30 hod., takže zpoždění letu o více jak 4 hodiny bylo pro malé děti velmi stresující. Na druhé straně konstatujeme, že zpoždění bylo asi vyvoláno technickými potížemi. Luděk Šedivec
2.1.2017
hodně štěstí,zdraví celému Na cesty.cz v novém roce. Petr B.
2.1.2017
S vašimi službami jsem byla naprosto spokojená. Linda Kaftanová
2.1.2017
Delegátka spolupracující kanceláře moc o ostrově nevěděla. CK velmi neochotná při pokusu koupit vyšší třídu letenky. Tomáš S.
právě vybíráme nabídky podle vašich požadavků.
právě řadíme nabídky podle vašich požadavků.