Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

9.2.2017

Opravdu jsme byli s Vašimi službami spokojeni a rádi v budoucnu využijeme Vaše služby.
Hezký den a mnho dalších spokojených klientů NA CESTÁCH
Lucie Konopáčová

8.2.2017

Na cestovní agentuře nás měli upozornit, že koupání v tomto hotelu je pouze v bazénu. Marie L.

8.2.2017

Žádné sdělení nemám, dovolená a vše, co se jí týkalo, nemělo jedinou chybu. Kateřina P.

8.2.2017

S Vaší cestovní kanceláří jsme jeli na dovolenou již druhým rokem po sobě a byli jsme velice spokojeni.
Pokud budeme v budoucnu vybírat další dovolenou, určitě se opět obrátíme na Vás. Jan H.

8.2.2017

Měli byste upozornit rodiny s malými dětmi, že to není moc vhodné, měli jsme opravdu strach, že a byť jsou naše děti dobrý v lyžování, tak i přesto, že někde jim to ujede a spadnou, no a tím, jak je to tam všude dost prudké a velké srázy dolů, tak, že se ještě stane nějaké neštěstí. Opravdu jsme si to z tohoto hlediska moc neužili a ani sami dospělí si nezalyžovali, jelikož jsme s dětmi jezdili hodně opatrně. David K.

7.2.2017

Nemáme připomínky - jen chválu. S vámi jsme cestovaly nyní po druhé - rovněž k plné spokojenosti. Renata Doležalová

7.2.2017

Děkuji za informace, které byly vždy přesné. Ladislav S.

7.2.2017

Děkujeme slečně Simoně za skvělou spolupráci s naši náročnou skupinou. Radek V

7.2.2017

Při prijezdu do Cancun,jsme marne hledali zastupce "1-2-Fly" kvůli odvozu do hotelu.Dotazoval jsem se zastupce "TUI" a ti nas po několika telefonátech posadili do mikrobusu.V hotelu během pobytu jsem kontaktoval opet zastupce "TUI",protoze vas zastupce na recepci nebyl znam a ani na stolku kde byly informacni knihy od mnoha cestovek se od vas nic nevyskytovalo., s požadavkem o informace tykajici se odjezdu,ta vse zaridila a dala nam potrebne informace.Jestli mate s "TUI" nejakou dohodu,pak jsme o tom měli byt informovani.To se však nestalo.Nastesti pro nas jsme v Playa del Carmen byli uz víckrát,tak jsme o zadne vylety nestal.PAz na pokladam tento problém za dosti vaznou chybu z vasi strany a ze sjednate napravu pro další klienty. Miroslav Grund

 

7.2.2017

Během pobytu v hotelu jsme vůbec nebyli kontaktováni zástupcem německé cestovky, žádná seznamovací schůzka se nekonala... Libor T.

7.2.2017

Děkujeme, byli jsme spokojeni se všemi službami i co se týče letu a parkování a komunikace s Vašimi pracovníky ,,Na Cesty"
Přejeme hodně spokojených zákazníků Pavel a Lucie

3.2.2017

Služby CK NA CESTY bezproblémové.
Medové dny Všem přejí Fryčovi.

1.2.2017

Byli jsme spokojeni se službami CA. Luděk Z.

1.2.2017

Děkuji hlavně paní Míkové za vstřícný přístup a ochotu při zařizování dovolené ,. Anna B.

1.2.2017

Děkuji za skvělou organizaci. Monika F.

30.1.2017

Děkujeme, příště s námi opět počítejte :) Filip K.

25.1.2017

Cyklo Mallorka
môžem len veľmi pekne poďakovať za super dovolenku a skvelý kolektív ktorý nám zabezpečoval perfektný servis, Jarmila J.

21.1.2017

Dobrý den , chtěla bych se zeptat....všude jsem si měla možnost přečíst ,že vízum stojí 25 dolaru. na letišti nas čekal chlapec který měl cedulku CK a chtěl za vízum 31 euro. Byla jsem dost překvapená. Erika L.

19.1.2017

Agentura měla opět vše dokonale zajištěno. Pavlína H.

19.1.2017

Dobrý den tak dovolená bezva,jen my jsme letěli z Lipska do Luxoru a pak do Hurghady.Bylo napsáno přestup,ale bylo to jen mezipřistání tak nás to zmátlo jinak super služby. Dagmar P.

19.1.2017

Jediné co bych trošku vytknul, že se jedná o 2-3 hotely v jednom resortu. Není dost dobře vysvětleno resp. při objednání zájezdu jsou použity fotografie exterieru, interieru pokojů restaurace atd. z nejlepšího hotelu z těchto, což je. " Palace hotel Ghalib" , který je opravdu 5 *, náš hotel "Red See Ghalib" který je součástí zmíňovaného resortu je o trošku chudší, ale v zásadě taky v pohodě.
To jsem de fakto zjistil až po zaplacení a obdržení voucheru emailem od vystavovatele zájezdu CK ETI. František K.

18.1.2017

Nemile překvapen jsem byl s půjčovnou aut. Půjčení auta proběhlo v pořádku, při vrácení ovšem chtěli zaplatit 30 euro. Jestli jsem to dobře pochopil, tak v papírech bylo, že vrátíme auto v 9.00 hodin. Letadlo odlétalo v 9.15, takže jsme vrátili auto kolem 7.00 hodiny a že jsme auto vrátili dřív, tak chtěli zaplatit těch 30 euro. Petr D.

18.1.2017

Byl jsem příjemné překvapen servisem nacesty.cz, ze me nekolikrat sami kontaktovali, vzdy upresnili a vyresili me dotazy. Proste se dobre starali o zakaznika ;) dekuji Tomáš D.

17.1.2017

Asi jediná negativní věc byl nezájem místního delegáta cestovní kanceláře, který se vůbec neobtěžoval přijet sdělit alespoň stručné informace k odletu letadla, odjezdu z hotelu atd. Po telefonátu z recepce a dotazu jestli do hotelu přijede, sdělil, že ne. Věc jiná je to, že jsme ho fakticky po celou dobu dovolené nepotřebovali. Jana H.

17.1.2017

Byli jsme spokojeni. Markéta Z.

16.1.2017

Dobrý den pane Václave,
na Zanzibar  bych již znovu nejel  a  nikomu ho nedoporučil!
Hotel téměř v pořádku, až na dobu , kdy je vlastně  nárok na první a poslední jídlo .  
Doklad na 50 dolarů za oběd v době posledního dne pobytu s tím se nikdo v recepci nezabývá - nebo malá domů?!
To  nemluvím o odjezdu známých, kteří odjížděli den před námi s večeří!
Byli na obědě anglicky ubezpečeni, že večeře je v ceně a po ní byla nepříjemná hádka jako se zloději!
Cestuji po celém světě a dost často, 4x ročně, ale takové jednání jsem zažil tedy poprvé!!!
"To asi není Hilton, tak jak je znám".
Nedivte se, že dotazník nebudu vyplňovat!
S pozdravem Roman Hartl.

16.1.2017

V podstatě už ani s jinou cestovní agenturou nejezdíme, nechci se opakovat, ale služby Vaší cestovní agentury jsou na špičkové úrovni a všude vás doporučuji. Simona Písařová

13.1.2017

Opět spokojenost, vše probíhalo jak mělo. Luděk Č.

13.1.2017

Maximální spokojenost s agenturou NaCesty.cz Vladislava Vlasáková

13.1.2017

Vaše služby jako vždy bez problémů. Za personál hotelu Vy nemůžete :-)
Děkuji za zaslaný kalednář a omlouvám se za prodlení s recenzí.
Lucie B.

9.1.2017

Dobrý den, jelikož jsme byli velmi spokojeni, měli bychom zájem o nabídku pro toto ubytování i pro příští vánoční svátky.
Děkuji.
Kubecovi

10.1.2017

Do zaplacení zájezdu bylo vše v pořádku.
Po objednání hotelu se změnila cena, takže jsme dostali nové pokyny, zájezd uhradili, ale neobdrželi jsme aktualizovanou pojistku na pojištění storna. Tu jsem urgovala, byla mi přislíbena, ale nedodána. Nakonec mi bylo sděleno, že už mi ji neuděláte, protože se to mělo řešit ihned.
Když jsem poptávala tipy na parkování na letišti v Drážďanech, na můj email nikdo nereagoval.
Jinak ty automatické informační emaily byly v pořádku, vše včas dorazilo, bylo to přehledné a srozumitelné.

10.1.2017

Děkujeme za ochotu a včasné informování...naprostá spokojenost s vašimi službami :-) Martin L.

10.1.2017

Absolutně nepochopitelně jsme seděli v letadle každý jinde! Byl to jediný zádrhel naší dovolené, mít před sebou 10 hodin letu a nezabukované místenky. Opravdu mě nenapadlo, že by dovolená za 120 tisíc pro mladý pár (evidentně ne kamarádský) znamenala, že budeme sedět každý na druhém konci letadla, ještě při zpáteční cestě s oslavou nového roku.
Přijeli jsme na letiště raději 3,5 hodiny předem a bylo nám řečeno, že v letadle jsou poslední dvě volná místa.
Za to velké mínus, oba jsme letěli poprvé a byl to DOST stresující začátek dovolené. Kateřina D.

9.1.2017

Vše bylo vpořádku, odbavení, informace... Pavel K.

9.1.2017

Nepříjemnost byla,že mi kufr přišel až na druhý den po příjezdu na hotel a zpátky jsme přiletěli v pondělí a kufr dorazil až ve středu.Podle recenzí má Air Berlín velké problémy pořád s nedodáním kufrů,obzvlášť když je to přes Duseldorf. Vladimír Sedláček

9.1.2017

Perfektní služba,děkujeme, stoprocentní spokojenost. Radek B.

8.1.2017

Vyborne a prijemne jednani ze strany nacesty.cz. velmi doporucuji. Hanna H.

7.1.2017

Nejen proto, že při každé cestě letadlem řešíme bezlepkovou dietu partnerky, bylo by vhodné klienty informovat, zda je v ceně letecké dopravy zahrnuto nějaké občerstvení. Při cestě na Lanzarote se společností Germania občerstvení bylo (bohužel nebylo zajištěno bezlepkové), zatímco cestou zpět s AirBerlin nebyla ani voda zdarma. Petr M.

7.1.2017

Cesta bez problémů, jen s delegátem jsme se nesešli, ale vůbec nám to nechybělo. Hana Boudová

6.1.2017

Tentokráte vše OK (bez dodatečného navýšení ceny, což se nám v minulosti stalo, ale chápu, že to mohlo být ze strany něm.CK způsobené prodlevou v rezervaci a zaplacení. Tomáš S.

4.1.2017

So spoločnosťou Na cesty CZ cestujeme už niekoľko rokov sme veľmi spokojní a každý rok sa k nám pridávajú noví známi. Partia sa rozrastá. Minulý rok ste nám poslali veľmi pekný nástenný kalendár, ktorý som mala v kancelárii na stene. Všetky kolegyne virtuálne cestovali s Vami. Ďakujeme a prajeme všetko dobré v Novom roku 2017, už plánujeme novú dovolenku na december 2017. Mária Z.

4.1.2017

Vše bylo ok, nemám co bych vytkla.Spokojenost . Děkuji LT

4.1.2017

vyřiďte poskytovateli zájezdu, ať změní delegáta, horší zkušenost jsem nikdy neměl...Jiří W.

3.1.2017

Dobrý den,
ano určitě hodnocení vyplníme. V každém případě Vám za úžasný servis a naši maximální spokojenost velice děkujeme.
S pozdravem.
Jana Kabátová

3.1.2017

Měli jsme nemalé problémy ohledně doručení parkovací karty. Osobně bych zvážila spolupráci s jinou společností než českou poštou. Eva L.

3.1.2017

cestovali jsme se 2 dětmi ve věku 5 let a velmi nás zklamalo zpoždění odletu z Tenerife, místo odletu v 11.15 hod. jsme se až při odbavení na letišti dozvěděli, že odlet má zpoždění a bude v 15.30 hod., takže zpoždění letu o více jak 4 hodiny bylo pro malé děti velmi stresující. Na druhé straně konstatujeme, že zpoždění bylo asi vyvoláno technickými potížemi. Luděk Šedivec

2.1.2017

hodně štěstí,zdraví celému Na cesty.cz v novém roce. Petr B.

2.1.2017

S vašimi službami jsem byla naprosto spokojená. Linda Kaftanová

2.1.2017

Delegátka spolupracující kanceláře moc o ostrově nevěděla. CK velmi neochotná při pokusu koupit vyšší třídu letenky. Tomáš S.

Nahoru