Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

20.3.2017

Velmi děkuji za vstřícný přístup cestovní agentury, jejíž pracovníci a především pan Navrátil se mnou velmi ochotně řešil jakýkoliv problém. Díky vaší práci byla naše cesta tam i zpět i celý pobyt naprosto bez potíží čehož si velmi cením.

18.3.2017

cyklo Mallorka
Tak jsme zpátky v ˇCechách - je zima a prší, ale právě skončený cyklotýden na Mallorce nás dlouho bude držet v pohodě. Děkujeme za perfektně připravená kola, za vyštelování přesmykače během noční směny :-) , za bleskovou výměnu duše a a nakonec i za obalení kufru, u kterého se nám porouchal zip!!
mějte se hezky a těšíme se za rok snad zase na shledanou
Pavel a Ilona

18.3.2017

Děkujeme, vše bez problému. Petr P.

16.3.2017

1. Prodali jste nám nejprve zájezd, a pak se omlouvali, že to nejde realizovat (po zaplacení). Asi byste měli zvážit, než vyzvete klienta k úhradě, si nejprve vše ověřit.
2. Z Krabi do Bangkoku (interní aerolinie) neberou kufry !!! do 30 kg, jen 23, ačkoli vaše letenky 30 kg přímo uvádějí nebyl to náš problém, ale ostatních Čechů - my měli jen 18 kg). Když vystavujete - zařizujete letenku, měli byste si ověřit i interní aerolinky a jejich podmínky. Pozn.: CheckIn katastrofální (30 min na jednoho člověka!, naštěstí letadlo nenechali uletět). Problém nastal také když viděli české pasy a konečnou destinaci Vídeň.

15.3.2017

Vše na jedničku, jako vždy, děkujeme.

10.3.2017

Bez připomínek, spokojenost. Organizace dopravy byla bez problémů. Výlety s p. Fenclem super. Doporučte zákazníkům mít v mobilu aplikaci WhatsApp- nejlepší pro domluvu. Na Saoně si mi ztratil mobil (doporučuji větší opatrnost, např. nechat pod dohledem delegáta). drahomíra n.

9.3.2017

Cyklo Mallorka
Zamestnanci cestovní agentury NaCesty v hotelu Ayron Park velmi ochotní a kompetentní. Pavel A.

8.3.2017

Cyklo Mallorka
Chalani z Vašej kancelárie boli vzdy max.ustretoví a ochotní a naozaj sa postarali o všetko k našej max. spokojnosti-velká pochvala. Roman V.

8.3.2017

Cyklo Mallorka
Chtěl bych touto cestou pochválit přístup vašeho personálu na místě.Servisního technika a delegáte pana Tesaře.
Příkladné chování ,vstřícnost a aktivní přístup ke klientům vaší CK.

8.3.2017

Děkujeme, vše fungovalo bez problémů. Robin Č.

8.3.2017

U příležitosti svého 20.pobytu na Kanárech Vám opět děkuji za perfektní servis, péči , ochotu a služby. Těším se brzy na další spolupráci a cestování s NaCesty.cz (již v květnu). Michal

8.3.2017

Děkuji za kvalitní služby. Jiří B.

8.3.2017

agentúra zaistila všetko v poriadku, len mylne informovala o poplatkoch pri odchode z Kuby ( á 20 CUC/osobu) , ktoré sú už dávno zrušené ! Miroslav M.

8.3.2017

Nespokojenost s cenou parkování,malá podpora od vaší agentury.Rudolf K.

7.3.2017

Dobrý den,
minulý týden jsme se vrátili z dovolené z D. Republiky. Dovolená se
vydařila na 100%. Parkování, let, doprava, výlety, ubytování, jídlo,
pláže, servis v hotelu atd. Všechno super, nemáme žádné výtky.
Dokonce jsme v ubytování zůstali o 1 den déle kvůli letadlu, které
nepřiletělo. Což nám ale vůbec nevadilo...
Tak snad někdy příště do D. Republiky...
Zkusili bychom jih.
S pozdravem
Pavel Halák s rodinou.

7.3.2017

Doteraz sme boli vždy spokojní so službami, ktoré ste nám sprostredkovali. Ďakujeme
Helena B.

6.3.2017

S hotelem a pobytem v něm jsem byla naprosto spokojená. Výhrady mám k cestovní agentuře TUI a jejich delegátům. Ten na hotelu mi poskytl špatné informace ohledně stravování v den odjezdu; na recepci jsem naštěstí zjistila, že je to jinak. A druhý delegát, na letišti, nám pouze oznámil čísla přepážek, kde budeme odbaveni a zmizel. To, že letadlo letecké společnosti Germania do Drážďan v den plánovaného odletu nepoletí, jsem se tak dozvěděla od jiných cestujících, kterým to jejich zprostředkovatelské agentury oznámily. Handrkování do jiného hotelu, spousta hodin strávených v autobuse a na letišti s dvouletým dítětem není nic příjemného. Ivana N.

6.3.2017

Cyklo Mallorka
Servis jak delegata, tak serviniho technika na kola vse na jednicku. Roman Š.

6.3.2017

Co se týče vašich služeb . Opět absolutní spokojenost . Děkuji
Jaroslav Nimč

6.3.2017

NaCesty jsme využili již po několikáte, dobrý servis, všem vřele doporučuji.

5.3.2017

Agentura by se měla zamyslet, zda v budoucnu poskytne svým klientům nějaké výhody, jak je obvyklé ujiných agentur.
Myslím tím parkování na letišti zdarma, pojištění, dopravu apod.

3.3.2017

Velká spokojenost, děkujeme! Erik M.

3.3.2017

Úžasná dovolená!Krasne vzpomínky na cely život. františek P.

2.3.2017

Delegáta Neckermannreisen jsme neviděli , neb nepřišel na avizovanou vstupní schůzku ani se neozval.Naštěstěstí jsme ho vůbec nepotřebovali.To nejdůležitější : info o odjezdu dodal včas.

2.3.2017

Letěli jsme z Berlína, z letiště Tegel. Parkování v blízkosti letiště na McParking rozhodně nedoporučuji. Je to oplocené pole pro 2000 aut, s nezpevněným povrchem. Po dešti dne 22.2.2017 to byl hotový tankodrom. Za 79 EUR na 10 dní příšerná služba, byť mikrobusy pro transfer na letiště fungují dobře i ve 3 hodiny v noci.
Vlastní letiště Tegel už má skutečně nejlepší léta za sebou. Spousta vybavení pamatuje doby ještě před pádem berlínské zdi, odbavovací prostor je malý a pro cestující do letadel typu Airbus (180 pasažérů) nevyhovující.
Letecká společnost Air Berlin (dříve velmi seriózní) se zhlédla v nízkonákladových airolinkách a nenabídne vám za letu ani základní občerstvení, ani vodu. Cena za 1/2 litrovku minerálky 4 EURa je hanebná, ale při 5 hodin trvajícím letu vám asi nic jiného nezbude.
Vlastní doprava, t.j. dodržování časů a transfer z letiště na hotel byly bezvadné.

2.3.2017

Moc děkujeme, budem Vás určitě znovu vyhledávat.Dvořákovi

2.3.2017

Cyklo Mallorka
Transfér letisko hotel a späť - spokojnosť.
Požičovňa bicyklov - personál - veľmi ústretový - spokojnosť
Návrh na vylepšenie: v požičovni by som privítal osobnú váhu.
(cyklisti zvyknú pravidelne kontrolovať svoju hmotnosť)
Zhrnutie: Skvelý pobyt a servis za primeranú cenu. Veľmi rád sa tam vrátim. Štefan

2.3.2017

S agenturou NA Cesty jsme spokojeni jako vždy proto se vracíme. Pavel C.

2.3.2017

Trochu jsme měly problém na letišti při příletu (konkrétně CK "ITS" - nikdo nepřišel k příletu a neinformoval nás o autobuse, který by nás měl odvézt do hotelu - takže jsme kancelář musely hledat na letišti.
Druhá část výpravy měla CK Neckermann, tam to bylo v pořádku - nakonec jsme jely jedním autobusem. Na zpáteční cestě jsme měly v knize také napsaný odjezd chybně (o půl hodiny dříve než kolegyně), ale po telefonátu do CK se vše vyřešilo a jely jsme zase všechny dohromady. Hana N.

2.3.2017

Skvělá spolupráce s Vámi doporučenou agenturou Mexikočesky moc díky. Monika E.

2.3.2017

Velmi špatná komuniace s německým delegátem. Tím nemyslím jazyková, ale spíše odmítavá, neodpovídá na SMS.

28.2.2017

Velice me mrzi,ze jsem od Vasi cest.kancelare nedostal informaci,ze zpatecni let neni primy HOLGUIN - MNICHOV,ale s mezipristanim na Jamajce a 2h cekanim v odbavovaci hale s opetovnou kontrolou zavazadel a vseho mozneho. Pokud nekdo nema rad vzlety a pristavani,je toto docela podstatna informace pro dotycneho,nebot vse musi absolvovat 2x. Potkali jsme par lidi,kteri leteli s nami domu a ti o mezipristani byli informovani jiz pri nakupu dovolene. S pozdravem Milos Svoboda

28.2.2017

Chtěl bych tímto poděkovat agentuře a především operátorkám, zejména pak paní Míkové za profesionální a příjemný přístup ke klientovi. Po velmi negativní zkušenosti s agenturou Invia, jsem byl velmi příjemně překvapen, že stále existují lidé, kteří mají zájem člověku pomoci na místo toho, aby mu s úsměvem sdělovali, že "letenky jsou již vyprodány, musíte si vybrat jinou destinaci"...
Cesta z německou cestovkou byla naprosto v pohodě za výrazně nižší cenu. Do budoucna už do exotických destinací budu využívat už pouze NaCesty.cz :). Díky, PK

28.2.2017

Není to ani tak na vaší agunturu, ale komu jinému to mám sdělit. Na cestě do Keni jsem se 2x ptal u odbavení v Norinberku, zda si vyzvedneme kufry v célové destinaci, tedy v Mombase, a 2x jsem byl odbavujícím personálem ujištěn (dokonce jsem se zeptal úplně jinak složenou větou, byť anglicky, ale paní uměla velmi dobře), že je tomu tak. U odbavení na vnitrostátní let (hodinu před odletem z Nairobi do Mombasy) jsme zjistili, že kufry stále krouží na pásu mezinárodního letu (naštěstí tam byly), ale už nebylo mnoho času na přesun mezi terminály a odbavení zavazadel.
Vše dobře dopadlo, trochu adrenalinu, ale nikdo z nás nedokázal pochopit, jak se taková věc mohla stát. J:V.

25.2.2017

Vzhledem k tomu,že jsme při příletu do Bangkoku ani na hotelu nedostali žádné informace ani číslo na delegáta děkujeme za pomoc panu Navrátilovi z Vaší cestovní agentury,který se spojil s TUI a sehnal nám číslo telefonu na delegáta. Věra B.

24.2.2017

Děkujeme za zprostředkování nádherné dovolené!!! Dana M.

22.2.2017

Né, že by jsme to vyloženě potřebovali, ale nenašli jsme v hotelu jediný kontakt na cestovní kancelář TUI, ani se k nám nikdo nepřihlásil. Možná je to dnes už standartní, ale setkali jsme se s tím poprvé... Otto B.

22.2.2017

Tui X3 2238 dne 27. 01. v 05:50 a.m.- let s nimi z MUC do Las palmas - letadlo velmi málo prostorné, staré, špinavé, velmi nepříjemný personál, žádný servis ani obligátní voda z kohoutku a to bez info cest. kanceláře, že tomu tak bude! Celé čtyři hodiny nás otravoval palubní personál hlasitými hláškami o různých palubních prodejích! Světlo v kabině nebylo ztlumeno, tedy bez možnosti si odpočinout. Jen připomínám, že odlet byl v 5.50 ráno, takže nikdo nesnídal a cestujíci by si jistě rádi odpočinuli. Horší let jsem nezažila!!!!!!
Zpět to bylo ovšem naprosto ok, prosím uvést jako complain. Gabriela S.

22.2.2017

Nezbývá než poděkovat, jelikož i tentokrát byla dovolená přes CA NaCesty.cz výtečná. A moc děkujeme za kontakt na manžele Fenclovy a jejich agenturu, protože na našich výletech s nimi navodili příjemnou atmosféru a udělali pro nás první poslední. Zdeněk K.

21.2.2017

dekuji za krasnou dovolenou. Vladimíra B.

19.2.2017

Delegát v, autobuse pri transferu na hotel pozadoval vyssi castku, za vizum....!25 dolaru tvrdil,ze se pry plati,pri individualni ceste ,bez ck. Roman B.

18.2.2017

Jako vždy bezvadný servis, děkuji. Daniel Š.

17.2.2017

Chtěl bych poděkovat za zprostředkování, všechno proběhlo bez problémů z vaší strany.
Menší problémy s cestováním, které asi neovlivníte:
parkování na letišti poněkud drahé a parkoviště P12 docela dost daleko.
letadlo tam melo zpoždění což melo za následek pozdní příjezd na hotel po 21 hodine a tudíž bez večeře
cesta z letiště na hotel trvala také pomerne dlouho, protože rozvážejí do jiných hotelů
air berlin nemá občerstvení v ceně
ale to jsou jen drobnosti které se dají řešit
takže celkově spokojenost a díky. Pavel P.

17.2.2017

Dovolenka na ostrove Holiday Island Resort nemala chyby. Cesta do destinácie aj pobyt prebiehali bez problémov. Ďakujeme. Alžběta K.

13.2.2017

Nabízeli jste nám za příplatek pokoj v klidnější části hotelu - v reálných podmínkách to znamenalo mít pokoj vedle výstupu z lanovky a nad garáží roleb a průchod studenou chodbou do hlavní hotelové části vč. welness. Z tohoto pohledu spokojeni nejsme, Váš pracovník měl toto dostatečně dobře popsat, pak bychom se pro příplatkovou variantu určitě nerozhodli. Jaromír Č.

13.2.2017

Měli jsme problémy v první den při check-inu do hotelu. V hoteli neměli naši rezervaci a požadovali po nás opětovné zaplacení pobytu. Řešila jsem to hned telefonicky s Vaší agenturou, avšak ani to nepomohlo (bylo třeba zaslat potvrzení o tom, že náš pobyt byl skutečně hotelu zaplacen, což Vaše agentura neměla, nebo nebyla schopna obstarat). Náš problém nakonec vyřešil až reservation manager hotelu, který přišel jen kvůli nám, a zjistil, že naše rezervace zřejmě není udělána přes 5vorFlug, která byla uvedena ve všech dokladech i ve voucheru, ale přes nějakou jinou něměckou CK... Strávili jsme tím asi půl dne dovolené, což nás ze začátku trochu rozladilo... Katarina H.

10.2.2017

Využili sme služby Vami odporučenej MexicoCesky - neľutujeme. Perfektné. Erika K.

9.2.2017

Naprosto skvělá organizace, neměla jsem jediný problém. Barbora P.

9.2.2017

Děkuji za zprostředkování! Ivan T.

9.2.2017

Jinak Vaše CK odvedla pro nás skvělou, profesionální, ale i velmi příjemnou (často jsem Vám před odletem telefonoval)práci, další exotické výlety rozhodně s Vámi....
Moc děkujeme a ať se Vám daří....
Srdečně zdraví Tučkovi z Brna B-)

Nahoru