24.3.2015
Služby německé CK bez problémů, pohodový let společností Air Berlin. Milan N.
23.3.2015
Doporučuji (spíše bych řekla, že je to nutnost) vylepšit systém zobrazování volných zájezdů. Ztratili jsme strašlivě času a energie tím, že jsme se neustále trefovali do zájezdů, na které jsme ve finále neměli nárok, protože byly určené pouze pro novomanželé. To se zopakovalo během objednávání asi 3x. Díky tomu se jsme objednávku dovolené řešili místo jednoho dne asi týden. Málem nás to odradilo od celé dovolené!! Zobrazujte pouze ty zájezdy, které jsou určeny všem bez rozdílu nebo tam potom uveďte, pro koho je reálně zájezd určen. Monika J.
23.3.2015
Asi bych formuloval jako stížnost služby delegáta pořádající CK.
1) Problém byl i s cetovní kanceláří JT travel. Ta zřejmě nechává servisovat své klienty místní agenturou. Na letišti nebyla dotyčná zástupkyně označená logem JT travel a museli jsme se na ní doptat ostatních čekajících delegátů.
2) Druhou potřebnou informaci, co jsme potřebovali mít, je samozřejmě hodina odletu. V brožuře byly poslední termíny z 10.2. Očekával jsem, že zde dle pravidel bude taktéž 24 hodin před odletem informace a nebyla. Takže jsem byl nucen volat delegátce, aby informaci laskavě sdělila.
3) Zlatým hřebem byla organizace transferu na letiště. Odlet v 10:00, čistý čas přímé cesty na letiště max. 40 minut. Odjezd od Corbety byl ale naplánován již na 6:00 ráno. Takže žádná snídaně (early brekfast), která se podává právě od 6 hodin ráno. Autobus přijel na čas, byli jsme prvními cestujícími. Pak se vydal do těch nejzazších částí Playa Blanky, kde sbíral všechny hosty, aby po 45 minutách projel opět kolem Corbety (jelikož se kolem ní z Playa Blanky odjíždí) směrem na sever. Dále navíc zajížděl pro několik málo hostů do Puerto del Carmen, což celkovou cestu na letiště protáhlo na 2 hodiny. V autobuse nebyla ve výsledku ani polovina cestujících. Tento postup musím označit za diletantství a pohrdání hosty. Martin K.
23.3.2015
Jediná výtka při objednávaní pokojů. Zarezervoval jsem si 4 pokoje, ale pak mi volali, že mají jen jeden a ostatní mají za jiné ceny. Proto jsem si musel objednat pokoje za stejnou cenu u jiné cestovní kanceláře. Nevím proč Vaši zaměstnanci nedohledají pokoje pro uspokojení klienta. Děkuji Josef Martiník
23.3.2015
Cestovní agentůře není co vytknou , cesta byla v pořádku a co se týče hotelu , to si stěžovali všichni už tam na místě. Někteří měnili pokoj i 4x a za to agentůra asi nemůže ..... Karin Kubiczkova
22.3.2015
Vše v pořádku ze strany ck . Ladislav E.
20.3.2015
Dobrý den. Naše zimní dovolená se nám moc líbila, byli jsme tam již podruhé a nic nás nezklamalo, pouze počasí, ale ostatní nám to vykompenzovalo. Bodensdorf je nádherné městečko, nádherné okolí a středisko je super.Uvažujeme i o letní dovolené. Moc děkujeme. Peterkovi
20.3.2015
Děkuji, byl jsem spokojen se servisem, podmínkami i stálou péčí i těsně před odjezdem. Richard P.
20.3.2015
Při zakoupení vyšší třídy v letadle bych předpokládal i zařízení sedaček (i za příplatek). Takhle jsme se ženou i přes výměnu s jinými při zpáteční cestě seděli pouze za sebou. Vladimír Š.
19.3.2015
S prací agentury NaCesty.cz, jsem byl spokojen. Luděk Hykl
19.3.2015
Výlet s českou cest. kanceláří p. Fencla dobrý, ale plánovaný program se občas ne dodrží a paní Marta F. to vede po svém. Někdy je těch improvizací víc něž je zdrávo, a legrace je.
Žízní na výletu nikdo netrpí. Parkování v Mnichově na slevu P4 bez problémů. Josef Irlvek
19.3.2015
děkujeme Július L.
17.3.2015
Vše bylo k naší plné spokojenosti zajištěno, výborná komunikace při zajišťování plateb a zprostředkování informací. Děkujeme. Renata B.
17.3.2015
Vše proběhlo OK - děkuji. Pavel B.
17.3.2015
Vše proběhlo v pořádku v souladu se sděleními
přes CA NaCesty.cz to byl profeionální přístup, za který děkujeme, Luděk Šedivec
17.3.2015
V kolonce "cestovali jste na hotel jako.." jsem dala skupina, jelikož jsem nenašla vhodnější přirovnání k cestování matka s dcerou (věk 75 a 42 let).
Jinak musím cestovní agenturu pochválit za perfektní služby. Poprvé jsem s vámi cestovala a velmi ráda se k vám v příští volbě dovolené vrátím. Veronika B.
17.3.2015
Podivné nalepení víza (ala Egypt) od zástupců německé CK, chtěli platbu v eurech a ne dolarech, jak skutečně vízum stojí.
17.3.2015
Rád bych poděkoval za profesionální přístup a péči při zajištění mé dovolené. Jaroslav Krulik
16.3.2015
V Dubai jsem byla již mnohokrát, v hotelu Dubai Marine Beach Resort & Spa již potřetí, takže jsem věděla, do čeho jdem. Bez toho by to asi bylo horší. První šok byl při příletu na letišti, kde měl zástupce cestovky u našich jmen uveden jiný hotel (Villa Rotana) a vznikl tudíž trochu problém s odvozem do hotelu. Ten se však po předložení ubytovacího voucheru a krátkém čekání zdárně vyřešil. Že se po celou dobu pobytu nikdo ze zastupující agentury neozval nám nijak nevadilo, Dubai znám, žádné služby jsme nepotřebovali. Poněkud horší situace nastala při odjezdu. Nějaké informace v hotelu o klientech cestovky, které by měli podle smlouvy dopravit zpět na letiště se nekonaly a tak ráno v šest hodin lovili hoteloví zaměstnanci na ulici taxi. Ten jsme si samozřejmě museli zaplatit. Myslím, že to by se cestovce (FTI) resp. jejich zástupci stát nemělo. Lenka D.
16.3.2015
Ck výborná, služby delegáta jsme nepotřebovali, tudíž nemůžeme hodnotit. Simona R.
16.3.2015
Jsme velmi rádi, že nám Vaše kancelář hotel vyhledala. Pokud zdraví dá, vybrali bychom si v roce 2016 hotel znovu. Karel S.
16.3.2015
Trochu nás překvapilo chování německé cestovky, delegátku jsme viděli po příletu asi 2min na letišti, pak už nikdy..Termín odletu a času odjezdu autobusu od hotelu jsme si museli najít sami v deskách cestovky uložených ve skříní ve foajé za recepcí..., to nás velmi překvapilo.
Jiné cestovky FTI, TUI atd měly tyto informace pěkně znatelně a čitelně dva dny před odletem vyvěšené na informační tabuli u recepce.
JInak my jsme mladí a domluvíme se jak NJ tak AJ, takže jsme si poradili a vše OK, ale je faktem, že nás to dost překvapilo.Co se týče nabídky výletů, půjčení auta, info o hotelu, prostě nic, od nikoho nic, žádný delegát.Nakonec jsme si výlety i ostatní zařídili vždy sami přes místní, nebo receci hotelu.JInak vše OK. Tomáš Oreský
13.3.2015
Celý zájezd výborný - pouze změna zpátečního letu s dodatečným zařazením mezipřistání na Tenerife nebyla příliš příjemná. Dagmar H.
9.3.2015
Díky za bezvadný sevis. Petr Š.
8.3.2015
Byla to naše první zkušenost s Vaší cestovní agenturou a musíme říci, že jsme byli velmi příjemně překvapeni. Vše proběhlo naprosto bez problémů. Můžeme jedině poděkovat a doporučit Vás našim přátelům. Michal V.
7.3.2015
Děkujeme cestovní agentuře NaCesty, vše proběhlo na jedničku. Petr Theuser
6.3.2015
Byli jsme spokojeni s vašimi službami, zpočátku jsme byli samozřejmě opatrní, platit velké peníze předem někomu, s kým nemá zkušenost, je vždy riziko. Ale dnes musím říct, že poskytujete služby k naší naprosté spokojenosti a servis na telefonu, kde jsem se mnohokrát ptal na nejrůznější věci, byl vždy ochotný a profesionální! Děkujeme Pavel Š.
6.3.2015
Doporučuji v případě zakoupení třílůžkového pokoje jako v našem případě ( obzvláště pro tři dospělé osoby ) upozornit na to, že třetí postel je přistýlka , tudíž není rovnocenná jako standardní postel. Konkrétně v našem případě jsme tuto třetí postel byli nuceni na místě reklamovat u delegáta CK, jelikož byla poměrně menších rozměrů a celkově ve velmi nedobrém stavu. Chápali jsme , že na místní zvyklosti je takováto přistýlka standard, nicméně všechny tři osoby platí stejnou cenu , tudíž jsme reklamovali. K naší spokojenosti byla přistýlka ještě týž den vyměněna , tudíž další kroky jsme nečinili. Tudíž bychom uvítali informaci před zakoupením zájezdu a ne až na místě od místního delegáta. Hana M.
6.3.2015
Už podruhé jste nás nezklamali a ocenili jsme zejména perfektní přípravu dokumentace před cestou. Už jsme si u vás zaplatili další dovolenou :-) Jitka M.
4.3.2015
Děkuji. Jana Z.
4.3.2015
Děkujeme cestovní agentuře, zvláště paní Salvétové, za ochotu při zjišťování informací a na léto máme již opět přes vaši agenturu zaplacen pobyt v Rakousku. Petra R.
4.3.2015
Jako obvykle ze strany agentury NaCesty vše proběhlo bez problémů. Jiří
4.3.2015
Velmi dobrá organizace. Eva V.
4.3.2015
Agentura nám pomohla se zařízením parkingu v Drážďanech, vše ok
organizace ok. Alan Š.
4.3.2015
Ok, vše v pořádku. Martin P.
3.3.2015
Agentura nám poskytla výbornou pomoc! Jana B.
2.3.2015
Jedinou malou výhradu k vaší cestovní agentuře máme a to, že po celou dobu našeho pobytu na Pattaya nás nenavštívil delegát CK s kterou jsme cestovali.
Jinak chceme opět poděkovat vašim zaměstnancům,kteří nám pomohli s výběrem a doporučením právě tohoto hotelu a do posledních dnů vlastně i hodin před odletem nás o všem důležitém informovali.Při příštím výběru naší dovolené se určitě opět rádi obrátíme na vaší agenturu.
S přáním hezkého dne Šustrovi
2.3.2015
Spokojeni. Valent Čičmanec
2.3.2015
Agentura NaCesty byla celou dobu profesionalni a vztrisna a i priste pri vyberu dovolene radi vyuzijeme jejich sluzeb. Igor S.
28.2.2015
Perfektní servis. Děkujeme. Rudolf Zitterbart
27.2.2015
Naprosto jedinečný delegát p. Fencl. Miroslav Kunt
27.2.2015
Moc děkujeme za zprostředkování zájezdu, byli jsme z dovolené nadšeni ! Ctibor P.
25.2.2015
Dobrý den,
dovolená byla nádherná, se všemi službami jsem byla maximálně spokojená. Jen jednu chybu to mělo, že to strašně rychle uteklo :-) NaCesty všude jen doporučuji :-)
Dotazník vyplním během zítřka.
Děkuji
S pozdravem Jana Urbanová
25.2.2015
Děkujeme cestovní agentuře za zprostředkování tak krásné dovolené.Oceňujeme rychlé a jednoduché jednání a vše bez problémů. René K.
25.2.2015
Dobrý den - děkujeme za organizaci a pomoc s naší cestou na Fuerteventuru Všem zaměstnancům Vaší agentury.S pozdravem Jirešovi
24.2.2015
ve smlouve bylo uvedeno, ze nam bude k dispozici cesky mluvici delegat.
fakt je, ze nas na letisti v Santo Domingu nekdo vyzvedl a odvezl do hotelu. nicmene zadny delegat nas nekontakoval
na nastence byl vyvesen kontakt na delegata nemecke ck, se kterou jsme meli uzavrenu smlouvu. kdyz jsem ho tedy kontaktovala, sdelil mi, ze prijede za par dni. mezitim jsme si tedy museli vse zjistit a zaridit sami. kdyz do hotelu prijel, dal nam informace, jak to bude vypadat pri odjezdu a na otazku, zda mluvi cesky se pobavene zasmal a rekl mi, ze o zadnem cesky mluvicim delegatovi mu neni nic znamo, ze v oblasti je snad jen polsky mluvici clovek. Olga D.
24.2.2015
Vše naprosto v pořádku. Kvitujeme vstřícnost při jakémkoli dotazu. Vojtěch Kuchta
24.2.2015
Jste velmi šikovní, profesionální. Pokaždé, když si vybíráme dovolenou, zabrousíme i k jiným agenturám a porovnáváme. Nestalo se nám, že byste nevyhráli.
Tak jen vám, ale i sobě přejeme, aby to tak zůstalo. Josef Šindelář
24.2.2015
Vše bylo v pořádku, byli jsme moc spokojeni. Tomáš Fládr
24.2.2015
Chtěl bych Vám velmi poděkovat, se službami agentury NaCesty jsme byli moc spokojeni. Bylo o nás skvěle postaráno a dovoelnou/líbánky jsme si moc užili. Jste profíci! Tomáš K.