Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

23.2.2015

Přístup cestovní kanceláře byl skvělý.Rádi s vámi pojedeme opět. Martin Matějka

23.2.2015

Opět moc děkuji za služby. Profi a na úrovni. Všechno klapalo a už se těším na další spolupráci s Vaší agenturou. Jana Cypriánová

23.2.2015

Super jako vždy...... Josef K.

23.2.2015

Se službami nacesty.cz jsem byl velmi spokojen. Jaroslav Rejcha

22.2.2015

S vaší cestovkou jsme spokojení,bylo vše dobře zorganizové a nikde nebyl sebemenší problém. Josef Haidinger

20.2.2015

to.že jste mi napsali zprávu,LET NENABÍZÍ OBČERSTVENÍ před odletem je více než POZDE!!!!!!  Rudolf Vyrubek

18.1.2015

Organizačně a s ochotou pracovníků jsme byli velice spokojeni.
Určitě na další dovolenou bude vaše společnost mezi hlavními, které oslovíme k zajištění dovolené.
Ještě musím pochválit i leteckou společnost Fly Niki. Slušnost, úsměv, ochota obsluhy, čistá a nová letadla, nabídnuto bezplatně jídlo a opakovaně během letu studené a teplé nápoje. Radek P.

17.2.2015

Dovolená perfektní, horší servis německých dopravců během letu o proti českým. Emil Svoboda

17.2.2015

Akurát mi vadilo posledný deň, že sme museli odísť z izby do 12:00 a odchod autobusu bol až o 18:00, cestovka by mohla zariadiť aj neskorší odchod(hlavne keď termíny majú rovnaké po celý rok).
Trošku som mal pocit,akoby som organizoval výlet sám, z neckermannu delegáta som videl len na letisku, kým nás nezobrali na hotel a potom ešte na konci,keď nás vyzdvihli. takže nejaké info o mieste,alebo podobne nič... Gabriel Mészáros

17.2.2015

S prací Vaší kanceláře jsme byli velice spokojeni. Josef J.

17.2.2015

Děkujeme za zprostředkování zájezdu, vše bylo v naprostém pořádku a na exotické dovolené nepojedeme už s nikým jiným. Možná by bylo dobré nabízet i business class. Tomáš Surka

16.2.2015

My prostě děkujeme. Spokojenost velká. Jaroslav Kresl

13.2.2015

S cestovní agenturou NaCesty.cz jsem skutečně velice spokojená, neboť se mi líbí, že pro ně nekončí práce tím,že si klient objedná a zaplatí dovolenou,ale stárá se o něj prakticky do odletu. Alena B.

11.2.2015

I vám mockrát děkujeme za vaše skvělé služby, telefonáty a rychlé zařizování zájezdu. Helena Babelová

11.2.2015

Perfektní komunikace, naprostá spokojenost. Milan J.

11.2.2015

Madeira - Funchal. Varování před okružními cestami organizovanými cestovní kanceláří Věra P.

11.2.2015

Osobně jsme byly spokojení je nám (31) a (44) let a potrebovaly jsme se odpocnout vypnout od práce a starostí!! Být v hezkým prostředí a to tak bylo.
Na výlety jsme jezdily taxíkem který jsme našly venku ne před recepcí ale venku před bránou. Byl to starší pán který jezdil za méně peněz než taxíky od hotelu. Mel solidní auto a jezdil hlavně pomalu (ne jako jíné taxikáře ktery jsou v šarmu) Jely jsme deně do města nebo do Soho a moc řády jsme se vracely zpátky do našeho ráje (náš hotel) protože mimo hotel je spína, chaos a chudoba. (to mluvím o starým Sharmu a Naama bay) Soho squere je čísti a na úrovni Evropské). Osobně já i můj manžel by jsme do Egypta už nejely ale kdybychom se přece 1 vrátily tak bychom jely do stejného hotelu.
Agentura NaCesty.cz byla dobrá!! Vše bylo dobře zorganizované!!! A i za rozumné peníze! Josseline Madonna Caputo Voves

10.2.2015

Dobrý den, mé hodnocení by nemělo smysl, v hotelu jsem téměř nebyl..
S Vašimi službami jsem spokojen, opět se na Vás obrátím, budu-li potřebovat podobnou cestu.
Díky,
JS

10.2.2015

Hotel v žádném případě neodpovídá 4*. Byli jsme od vás několikrát v hotelu Orient palace v Sousse 4* který byl na uplne jiné, kvalitnější kategorii. Chtěli jsme bohužel blíže centru a tak jsme připlatili a doufali, že hotel bude také pěkný. Bohužel jsme byli tentokrát zklamáni. Pokoje vybydlene holé, studené, neútulné . Úklid hrůza. Šampon nebo sprchový gel nebyl v koupelně.
Strava byla dobrá. Zuzana S.

10.2.2015

Spokojenost s Vašimi službami i se službami německé CK. Bohuslav N.

10.2.2015

Vzhledem k tomu,že je uváděn český delegát,tak jsme očekávali cestovní pokyny v češtině.(po zkušenostech z jiné CK)Také cesta tam měl být přímý let,ale byl opět s přestupem v Atlantě.Toto se člověk dozví až z cestovního plánu,kdy měly být v ceně všechny poplatky,ale vyřízení Esta karty jsou další peníze navíc. Pavel Dzura

10.2.2015

Spokojenost. Renata P.

10.2.2015

Opět musím vyjádřit naprostou spokojenost s Vašimi službami, nevím, co bych vytkla.
A ani mě nenapadá další vylepšení - snad příště :-) Alena Kaftanová

10.2.2015

Vážený pane Uher.
Byl jsem připraven Vám osobně napsat, ale po návratu z dovolené mi to zatím pracovní vytížení nedovolilo. Váš mail mne donutil dát vše bokem a odpovědět Vám.
Vaše hodnocení vyplním, ale neodpustím si přidat pár osobních řádek. Týkají se pana doktora Fencla. Bez jakékoliv nadsázky musím říct, že nic lepšího jsem nezažil. Profesionalita, se kterou měl zmáknuté výlety (byli jsme na třech celodenních), byla opravdu TOP. K tomu naprosto nadstandartní přístup ke všem klientům a jeho lidskost, ......  Musím říct, že právě Ruda Fencl je důvodem, že přemýšlím o návratu na Dominikány. JInak bylo vše úplně skvělé. Od prvních kontaktů s Vašimi pracovníky na agentuře NaCesty.cz, let, hotel, ..... Skvělé. Moc děkuji a jsem rád, že Vaše firma nebere dovolenkáře jako kusovky. Už jsem toho projel dost, tak mi věřte, že pokud nešetřím slovy chvály, vím proč.
Hezký den a mnoho spokojených klientů. Pavel K.

9.2.2015

Vše Ok.Naprostá spokojenost. Skvělé byly jízdenky na vlak po německu ;) Robin K.

9.2.2015

Žádnou stížnost na zájezd nemáme, vše proběhlo v pořádku. Marie Zieglerová

9.2.2015

Plná spokojenost. Jiří V.

8.2.2015

Velmi děkujeme za doporučení a kontakt na českou průvodkyni v Mexiku, paní Martinu Brychovou.
Jedna poznámka k vyplnění tohoto dotazníku - při výběru možnosti "Cestovali jste na tento hotel jako" tam není žádná možnost odpovídající našemu případu. 34 let a 48 let. Ale to je opravdu jen detail. Možnost "Pár středního věku" neodpovídá věkové kategorii mého partnera a možnost "Mladý pár" neodpovídá fakticky mému věku :-) Nicméně vybrali jsme takovou možnost, která odpovídá tomu, jak se cítíme. Z.K.

7.2.2015

V případě leteckých zájezdů se mně nelíbí změny odletů letadel. Proto letos raději jedu s jinou CK, která mně zajistí lety dle nabídky. Změny jsou totiž již
proti nabídce a pak od Vás přijde potvrzení jinak.To se mně nelíbí i s ohledem na to,že Vaše služby využívám již řadu let a mino tento problém jsem byl vždy spokojen. S pozdravem Olivík

6.2.2015

S vašou agentúrou som dlhodobo spokojný. Oldřich K.

5.2.2015

Příště opět s Nacesty.cz , díky. Petr Prejza

5.2.2015

Děkuji za zprostředkování. Komunikace byla bezproblémová, veškeré informace jsme dostali včas a v dostatečném množství. Nenapadá mne nic, co byste měli zlepšovat. Alena V.

5.2.2015

So zaistením dovolenky zo strany www.nacesty.cz sme boli tak ako vždy, veľmi spokojní. Jarmila S.

5.2.2015

S CK Nacesty jsme jeli poprvé. Byli jsme se službami velmi spokojeni. Ocňujeme vstřícný a profesionální přístup pracovnic  CK v Plzni. Děkujeme Antonín Kaprál

3.2.2015

Se službami cestovní agentury NaCesty.cz jsme byly velice spokojeni a doporučujeme. Kristina M.

3.2.2015

Byli jsme velice nemile překvapeni, že ačkoli jsme elektronické letenky obdrželi v té nejvyšší třídě, na palubě letadla jsme nedostali žádné občerstvení. Bylo to velice nepříjemné, neboť let trval sedm hodin a my jsme na takovou situaci nebyli vůbec připraveni. Věra Ch.

3.2.2015

Bez chyby. Jiří J.

3.2.2015

Moc děkujeme za velmi kvalitní přístup všem vašim zaměstnancům a příště opět s vaší agenturou. Jan F.

3.2.2015

Transfer z letiště byl zajištěn agenturou TUI, což jsme nevěděli a oni nebyli zřetelně označeni logem 1-2-fly. Takže chvíli trvalo, než jsme zjistili, kdo nás odveze. Delegátka TUI nemluvila anglicky, naštěstí umím dostatečně německy. Miloslav Balcar

3.2.2015

Skvělý servis od Vaší společnosti. Jsem zvyklý se spoléhat při cestování sám na sebe, tak bylo velmi milé od Vás zavolání jestli je vše v pořádku i předání voucherů poštou, i se změnou adresy. Byl jsem lehce ohromen s takovou službou. Především chválím komunikaci, člověk si je pak naprosto jistý, že pokud někam odjede, tak v cizí zemi již vše klapne bez problému. Martin S.

3.2.2015

Že sa platí aj nejaká odletová taxa a to výške 45€ sme sa dozvedeli až druhý deň po prílete, neboli sme na to vopred upozornení. Dosť nás to prekvapilo. A nabudúce pri takom dlhom lete určite bussines triedu. Aj napriek tomu ďakujem spoločnosti Condor za let, ktorý som zvládala bez paniky, nakoľko aj keď lietam často, veľmi sa bojím a toto bol prvý taký dlhý let. Helena B.

2.2.2015

Dakujem pekne cestovnej agenture za ustretovy pristup a ochotu. Bol som velmi spokojny s pristupom Vasich zamestnancov. Menovite pan P.Navratil bol velmi ochotny a nasledne aj p.Puzikova. Dakujeme Tomáš.P

31.1.2015

Vážená paní Gruszková,
dovolte mi abych Vám nejen popřál pevné zdraví a mnoho úspěchů v roce 2015 a poděkoval za Vaši podporu při řešení naší reklamace, ale abych Vám oznámil, že Vaše úsilí se neminulo účinkem. Na účet dorazilo 400€!
Ještě jednou děkuji a přeji Vám a všem kolegům a kolegyním z agentury NaCesty vše nejlepší v roce 2015.
S úctou
Zdeněk Kodejš

28.1.2015

Velmi vám děkuji za zprostředkování dovolené,která byla, jako každá krásná věc,neskutečně krátká.Pokud budu potřebovat,obrátím se opět na vás. Stanislav Kořínek

27.1.2015

Doteraz sme nemali žiadne zlé skúsenosti s u vás zakúpeným zájazdom, pri poslednom však máme nasledovné výhrady:
Pri objednávke zájazdu nám vaša pracovníčka deklarovala, že po prílete nás na letisku bude čakať česky/slovensky hovoriaci delegát, ktorý nám bude prípadne k dispozícii počas pobytu, čo sa však vôbec nestalo a delegáta cestovky sme spoznali až v hoteli - inak príjemný miestny chlapík.
Z tohto dôvodu vznikol problém už na letisku, kde som len náhodou zbadal domorodca, ktorý popri iných tabuľkách s názvami cestovných kancelárii mal aj tú našu.
Ak by som tabuľku nezbadal, tak by ju ani nevytiahol.
Vôbec nemal zoznam s našimi menami, len sa nás spýtal, do ktorého hotela cestujeme a koľko nás je - to mal všetko predsa vedieť?!
Manželky začali mať obavy, pretože bolo už neskoro večer a nebola istota, že je to ten skutočný zástupca cestovky, ktorý zabezpečuje skutočný transfer na hotel.... jednoducho amaterizmus a chaos.
Následne nás natrepali do malého 8 miestneho auta,v ktorom boli dve sedadlá pre deti a viezli cca 2,5 hodiny do hotela ("kvalitu" transferu som aj natočil na video).
Pritom pred nami dali nastúpiť 1 nemecký mladý pár do prázdneho minibusu s min. 12 miestami!
To samé auto však po nás prišlo aj v deň odletu, ale o 1,5 hodiny neskôr ako bolo plánované a po niekoľkých telefonátoch z recepcie hotela delegátovi.
Asi na nás zabudol....
Organizácia cestovkou mimo hotela bola žalostná.
Preto vás chcem požiadať, aby ste tieto naše výhrady tlmočili usporiadateľskej cestovnej kancelárii.
S pozdravom,
Milan Gašperák

27.1.2015

Vše v pořádku, nemám výhrad. Michal Šmíd

27.1.2015

Díky, vše bylo perfektní !!! Daniel Rezek

26.1.2015

Vážení přátelé,
děkuji vám za hezký dárek k Novému roku, který budu mít celý rok na očích nad svým pracovním stolem. Samozřejmě, že při svých cestách za poznáváním se na vaši cestovní agenturu opět obrátím. Naposledy jsme v loňském roce s manželkou a přáteli využili Vašich služeb při zprostředkování letenek z Mnichova a Drážďan na Lanzarote a Sao Miguel. V šuplíku mám váš “Cestovní pas”, který je užitečnou pomůckou před cestou kamkoli, aby člověk na něco podstatného nezapomněl.
V srpnu se s českým týmem transplantovaných (CTT) chystám se zúčastnit XX světových her transplantovaných v Mar del Plata v Argentině a zároveň prozkoumat tuto vzdálenou destinaci. Pokud i tam bude možnost si prostřednictvím vaší agentury sjednat půjčení vozu, rád se na vás v létě obrátím. V létě 2013 jsem pro cestu na hry do Durbanu (JAR) použil jiného zprostředkovatele vypůjčení vozu a poprvé po deseti výpůjčkách v různých koutech světa se mi stalo, že jsem byl jihoafrickou pobočkou Europcar okraden a z účtu mi byly odcizeny finanční prostředky...
Přeji Vaší agentuře houfy dalších klientů při zajišťování spokojených dovolených (nejen) v roce 2015 kdekoli na zeměkouli.
Tomáš Dřevíkovský  místopředseda CTT

26.1.2015

děkujeme za typ a vyřízení všeho potřebného. Jiří Švejcar

26.1.2015

Spokojenost. Radek P.

Nahoru