26.1.2015
Nacesty jedině. Oldřich P.
26.1.2015
Jako vždy jste byli perfektní a ve všem mi vyšli vstříc. Děkuji za krásnou dovolenou. Jiřina Štilcová
26.1.2015
Byl jsem velmi příjemně překvapen velmi výhodnou cenovou nabídkou, měl jsem ovšem štěstí, byla tam jen chvíli, doposud jsem takovéto výlety bral přímo od německých cestovek. Také vaši péči o zákazníka považuji za profesionální a zaměřenou i na naprosto neznalé cestovatele. Jste určitě lepší než Jančura.
Letadlo bylo skutečně 4. cenová skupina, kde tedy za 5 hodin letu nedají ani sklenici obyčejné vody. Sice uvádíte, že to Sunexpress nedává také, ale nemáte pravdu, loni jsem s nimi a 5forFlug letěl také na GC a dostali jsme vodu a housku. Je mi ale jasné, že v téhle cenové skupině se asi víc očekávat nedá. Karel Mráček
26.1.2015
Se službami cestovní agentury Na Cesty jsme byli jako vždy velice spokojení. Leonid Bohatov
26.1.2015
Při objednávání pobytu byly informace na stránkách Na Cesty neaktuální a s operátorkou jsem řešil co tedy je a není správné. To je opravdu velice nekomfortní a postrádá pak smysl objednávky v ČR přes internet. Aleš T.
26.1.2015
Vážení manželé Uhrovi,
děkujeme Vám za krásný kalendář. Vážíme si toho, že na nás nezapomínáte, a těšíme se, že si letos u Vás vybereme nějakou dovolenou.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve Vašem osobním životě i v podnikání .
Blanka a Zdeněk Svobodovi.
26.1.2015
Dobrý večer,vážení Uhrovi,
děkuji Vám za milý dárek ve formě kalendáře-je to pro mě velmi příjemné překvapení!
Věřím,že se díky Vaší agentuře ještě někam podívám!
Ještě jednou Vám děkuju za to,že svou práci děláte dobře.
Do roku 2015 Vám všem přeji co nejvíce spokojených klientů,mezi které se počítám a samozřejmě dobré zdraví.
S pozdravem
Dana Poláková
24.1.2015
při příletu na letišti strašné zmatky,ale nakonec vše ok
Egyptáné jsou čím dál otrlejší a chtějí bakšiš úplně za všechno,bohužel už jim pouhé 1 euro málokdy stačí
jinak jsme zde prožili svátky vánoční,a bylo to naprosto luxusní
a co se týká ceny za dovolenou,je to určitě nesrovnatelné s běžnými cestovkami,jsem velice spokojená a v létě se s vámi chystám opět vycestovat
dále pak velice chválím vaše zaměstnance,kteří mi dokázáli během pár hodin sehnat vhodný hotel pro matku s dítětem,dokonce mi těsně před zaplacením volala slečna a doporučila mi úplně jiný hotel,než který jsem si vybrala,kvůli vzdálenosti na pláž
s vašimi službami jsem velice spokojená i co se týká chatu
díky za vše a těším se opět na brzkou dovolenou s vámi. Pavla Tothová
23.1.2015
Dobrý den
pozdrav z Bělé zasílá s přáním všeho nejlepšího a pevného zdraví do Nového roku 2015 Mach Jiří ,Děkuji za kalendář došel v pořádku a je
velmi krásný,letos bych chtěl navštívit pokud zdraví dovolí bud Kubu a nebo Maroko asi už to bude má poslední cesta do dálek,Vše bude
také záležet jestli dostane má přítelkyně dovolenou ,ale jistě zavítám na Vaše www. stránky.Ještě jednou děkuji a nashle a cestování zdar! Jiří M.
23.1.2015
Dobrý den, paní a pane Uhrovi,
děkuji Vám mnohokrát za krásný kalendář.
Byla jsem mile překvapena, nejenom timto Vašim poděkováním klientům, ale i přístupem s vyřízením formalit k zájezdu, který jsme si přes Vás zakoupili. Věřím, že to nebyla poslední dovolená zařizovaná přes vaši agenturu a vřele vás doporučuji našim známým.
Ještě jednou děkuji. S pozdravem Jana Nehasilová
23.1.2015
Vážení manželé Uhrovi, vážený týme Na cesty !! Děkuji za krásný kalendář 2015, přeji pohodový úspěšný rok a těším se na další spolupráci !! Zdraví Štěpán Škorpil
22.1.2015
Perfektní péče a spolupráce včetně doplňkových služeb - objednání auta, apod. Martin Tuček
21.1.2015
Jako vždy, když jsem cestoval přes Vaši agenturu, z Vaší strany bez chyb, z mojí bez výhrad. Vladimír Brom
21.1.2015
Byl jsem poněkud překvapen tím, že si v letadle nebylo možno připlatit lepší sezení a dokonce ani si dopředu vybrat místa - s manželkou jsme nakonec seděli každý jinde Další problém je , že hosté z nejluxusnějších hotelů v Melonares museli absolvovat víc jak hodinovou jízdu se všemi ostatními cestujícími při rozvážení do a z hotelu. Když jsme byli před rokem v Melía Tamarindos, což je navíc blíž k letišti měli jsme k hotelu samostatný odvoz. Kdybych to byl věděl tak si raději zaplatím taxi navíc, zejména s ohledem na to, že letadlo Niki mělo jak na příletu tak na odletu dlouhé zpoždění. Jan M.
21.1.2015
Děkujeme za typ a vyřízení všeho potřebného. Jiří Švejcar
19.1.2015
Nejlepší agentura na pořádání zájezdů od německých CK za velmi příznivé ceny. Věra Pavlacká
18.1.2015
drobný problém s delegátem po příletu na Gran Canaria. Nikdo o mě nevěděl a řešili co se mnou. Renáta Krýdová
18.1.2015
naprostá spokojenost. Luděk Čermák
18.1.2015
- vzhledem k nevyhovující a znečištěné pláži, neschopnosti vedení hotelu situaci řešit, by byla na místě ze strany cestovní kanceláře určitá kompenzace.
- inzerovaný "český delegát" .... ???!!! Hana Karasová
16.1.2015
Nevím,co bych vám napsal.Snad jenom to,že jsme měli při odletu z Mnichova 13 hodin zpoždění.Ale to už řeším s leteckou společností Condor.Ale za to vy vlastně nemůžete.Jinak s vámi byla dobrá komunikace a možná s vámi zase někam pojedu. Petr Pluhař
16.1.2015
Vše prostřednictvím NaCesty.cz opakovaně bez problému.
Oproti minulosti registruji nárůst cen zájezdu ( jedná se pouze o ztrátu hodnoty hodnoty koruny?). Karel Prášek
15.1.2015
Vše výborný,parkování levné jen letecká společnost Germánia nic moc. Jana Bartošová
15.1.2015
Nákup dovolené i zajištění probělo bez jediné chybičky. Libor Š.
15.1.2015
Vse klapalo jak melo. Jiří Š.
14.1.2015
Děkujeme za skvělý typ na tento hotel a za vaše super služby, jako vždy!!!! Josef Š.
14.1.2015
Vízum na letišti do pasu zaznamenán poplatek 25 dolarů na osobu, ale platbu bylo třeba uskutečnit až v autobuse z letiště do hotelu a to ve výši 26 euro na osobu. Václav Ř.
14.1.2015
Zklamání z přístupu CK Thomas Cook. Za celý týden se nedostavil na hotel delegát CK, přitom po odbavení na letišti podána informace, že delegát CK se jmenuje Frank a informace o schůzce jsou na hotelu a na hotelu sdělení, že informace jsme měli obdržet na letišti. Trochu zvláštní přístup.
Informace k přestupu na letišti v Mnichově. Pokud je nutné přesunout se mezi terminály 1 a 2, tak vzhledem k prohlídkám (týká se i přestupujících) a nutnosti použití místní přepravy je 90 minut na přestup skoro nedostatečných. Tomaš S.
14.1.2015
Dobrý den pane Uher, po návratu z Indie jsem si včera vyzvedla Vaši zásilku a děkuji Vám mnohokrát za zaslání krásně provedeného cestovatelského kalendáře.
Se zvoleným ubytováním v Dubaji v Ibis Rigga jsem byla velmi spokojená. (Pro Vaši info, je to lepší volna než Ibis Deira). Skutečnost odpovídala nabídce, cena je adekvátní.
Přeji Vaší kanceláři hodně spokojených klientů, kteří si zvolí za partnera seriózní CK z Německa.
Vaše klientka Anežka Venerová
13.1.2015
Organizace zájezdu byla zajištěná ke spokojenosti klienta.
Slíbený kalendář CK Na cesty, na které jsme se těšili, jsme bohužel do dnešního dne neobdrželi. Ludmila V.
13.1.2015
Dobry den,omlouvam se za pozdni odpoved na hodnoceni. Dekuji za zaslany kalendar ktery nas potesil. Chci podekovat za naprosto uzasne a vstricne jednani z vasi strany. Procestovali jsme uzpomerne dost a servis jaky jste nam poskytli nam zajezdy.cz s kterymi jsme cestovali drive nikdy nevenovali ani pri drazsich zajezdech napr.maledivw
Omlouvam se za zneni meho mailu,pisu ho s tabletu. Jiří J.
13.1.2015
Vadilo nám, že celou dobu pobytu nebylo možné sehnat delegáta, nebo člověka, který by ovládal mimo španělštiny alespoň němčinu, nebo angličtinu, což by mělo být v takovém hotelu samozřejmostí. Již při příletu, byl problém s odvozem do tak vzdáleného hotelu . Po několika minutách jsme byli požádáni, abychom přesedli do takové plečky, která sotva jela a měli jsme strach i z toho řidiče, který byl špinavý, a neuměl nám říci kam s námi jede a jak daleko. Asi po třech hodinách jsme dorazili k hotelu, kde nás čekalo další překvapení a podobě, recepčního, který po nás chtěl 50 dolarů, za údajně lepší pokoj. Po delší době dohadů, proto-že nám absolutně nerozuměl, ani německy, ani anglicky, jsme mu dali 25 dolarů s tímj, že pokoj chceme vidět. Nakonec nás ubytoval v domě, kde se částečně prováděla rekonstrukce. Tam jsme také zůstali. Volali jsme také panu Fenclovi, se kterým jsme měli v loňském roce dobré zkušenosti, ohledně výletů, ale tentokrát se na nás vykašlali, proto,že jsme nechtěli absolvovat trasy, které jsme již viděli. Bylo by toho ještě daleko více , ale jistě víme , že do této destinace se již podívat nechceme. Jaroslav Prediger
13.1.2015
S agentúrou spolupracujem dlhšiu dobu, som veľmi spokojný. Štefan Š.
13.1.2015
Delegátka německé cestovky nás celkem zklamala, tvrdila nám že v Dom. republice není delfinárium, kam jsme měli zájem jet s dcerkou.
Přitom tam samozřejmě je, přímo v Puerto Plata!
Prostě jenom tyto zájezdy neměla nasmlouvané prodávat, tak se na nás vykašlala!
Přitom jsme za ní byli dvakrát, s tím, že jsme viděli promo letáky na stolech v lobby.
Řekla, že o tom nic neví!
Zájezd jsme si tedy koupili u delegáta pro rekreanty z USA!
A stálo to za to, zatím nejkrásnější delfinárium, které jsme měli možnost vidět. Jana G.
13.1.2015
S cestovní agenturou jsem byla velice spokojena a děkuji za, až nadstandartní starost. Lenka R.
12.1.2015
Neumíme německy a tak jsme měli trochu problém s informacemi po příletu na Tenerife- obálka s německy psanými pokyny k hotelu a odjezdu zpět na letiště. Na recepci nám naštěstí pomohli přeložit. Lucie K.
12.1.2015
Dobrý den, chtěli bychom moc poděkovat za zprostředkování zájezdu na Srí Lanku.Neskutečně ochotná sl.Andrea Salvétová,její trpělivost s mými telefonáty,profesionální přístup,prostě bomba.Díky její obětavosti a ochotě jsme zažili ty nejkrásnější vánoce.Musím ještě dodat,že jsme neměli ani jednu špatnou zkušenost jak na letišti,tak na hotelu.Vše bylo jak má být.Také moc děkujeme za dáreček,máme ho na očích každý den,je hodně inspirativní a již dnes plánujeme další dovolenous Vaší kanceláří. S pozdravem a velkým díky Sovová Petra s rodinou
12.1.2015
jelikož jsme byli spokojeni, pak bychom o jarních prázdninách využili stejného hotelu, obrátíme se na Vás jelikož nabídka stejné služby s českou CK je dle kalkulace k dnešnímu dni o 22.000 vyšší! Klára V.
10.1.2015
Vaše služby jako vždy na vysoké úrovni, jen tak dál!
Většinu dovolených si aranžujeme a zařizujeme bez CK, ať už se jedná o letenky, hotely, rezervaci auta a hotelů. V posledních letech se cítíme unavani, takže se částečně svěřujeme do rukou cestovních kanceláří. S českou cestovkou jsem byl naposledy loni na Fuertaventuře. Bylo to s Exim tours, kterou už dlouho nechci použít. Vše začíná letem v ošuntělem Boingu od Travel Servisu a končá tím, že pro Vás ve Španělsku nemají pokoj, který jste si objednali a zaplatili za něj o 5tisíc navíc..
Nemohu se zbavit pocitu, že Španělé se na nás dívají skrze prsty a podle toho pro nás mají i připravený "kvalitní" pokoj. Možná sehrála i role, že jsme turisté a mimo jiné přilítáme do hotelů i s batůžkem. Obsluha si pak myslí, že pro batůžkáře, je vybydlený "brloh" před rekonstrukcí dostačující...To se nam stalo letos s Altours ale i loni s EXIMEM. Pokud bych se nedokázal domluvit anglicky a neudělal scenu a velký řev na recepci hotelu, tak nás Španělé prostě ošidili. Marek J.
10.1.2015
Dekuji za příjemnou dovolenou a bezproblémový servis z vaši strany před odletem. Určitě se zase na vas obrátíme s další dovolenou. S pozdravem TV
9.1.2015
Veľavážený pán Uher!
Veľmi pekne ďakujem za Váš darček - nástenný kalendár. Je prekrásny a určite bude inšpiráciou na ďalšiu dovolenku!
So službami Vašej cestovky sme boli spokojní , radi využijeme jej ďalšie ponuky. O serióznosti a ústretovosti Vašej cestovky budeme hovoriť a odporúčať ju aj našim priateľom.
Želáme Vám mnoho spokojných klientov a všetko dobré v novom roku.
Jozef Bizoň s manželkou Ľubicou.
9.1.2015
Cestovali jsme s Vámi poprvé a služby Vaší agentury byly velice vstřícné a bezchybné. Německé CK nám vyhovují mnohem více než české a počítáme s tím, že bychom Vaše služby opět využili. Možná už letos na další z Kanárských ostrovů - La Palma. Protože nevyhledáváme luxus a ležení na pláži a preferujeme přírodu a fotografování, vždy hledáme ubytování slušné, čisté, za co nejnižší cenu a s bufetovým stravováním, abychom maximum času mohli starávit aktivním odpočinkem bez omezení servírovanou stravou.
Nápady :
1) Možná by nebylo špatné, kdyby mohly být snídaně i dříve než v 8 hod.
2) Hodilo by se nám, kdyby částka za parkovné na zahraničních letištích mohla být odečtena rovnou z ceny zájezdu, což jsme opakovaně využili např. u zájezdů zprostředkovaných Student agency. Pavla M.
9.1.2015
DĚKUJEME CELÝMU TÝMU ZA PĚKNOU DOVOLENOU . C.S.
9.1.2015
Nacesty.cz - jako vždy perfektní servis, bez jediné chybičky..jak to ti lidé dělají ??
Jen tiše závidět tak skvělý tým. Miloš
8.1.2015
Vážený pane Uher,
chtěla bych Vám tímto poděkovat za Váš dárek, který jsem včera obdržela a který mi udělal nesmírnou radost.
Se službami Vaší cestovní agentury jsem byla velice spokojená a vězte, že ráda využiji Vašich služeb i v budoucnu.
Chtěla bych Vám popřát vše nejlepší v novém roce, hodně pracovních i životních úspěchů a spoustu spokojených zákazníků!
Ještě jednou děkuji za dárek i zprostředkování pěkné loňské dovolené.
S přátelským pozdravem
Jitka Šidlochová
8.1.2015
Váš kalendář jsem v pořádku obdržel, vždy mi udělá radost a jako
jediný jej mám skutečně vyvěšený a doufám, že letos Vašich služeb opět
využiji.Hodně zdraví a podnikatelských úspěchů Vám přeje Ing .Dalibor
Koníček
8.1.2015
Vážení manželé Uhrovi,
dnes mi přinesla pošťačka Váš kalendář. Co na to říci? Moc a moc děkuji. Nejen, že jste mne dárkem překvapili, ale navíc Váš kalendář je excelentní a bude ozdobou našeho bytu.
Přeji Vám v novém roce jen úspěšné dny a srdečně zdravím
Jindřich Jirásek
8.1.2015
Dobrý den, pane Uher,
mnohokrát děkuji za dárek v podobě krásného kalendáře na rok 2015. Velmi nás s manželem potěšil a už jsme si stačili vybrat destinaci pro strávení letošní dovolené - Mauritius.
Vám všem v cestovní agentuře Na cesty přejeme hodně krásných zájezdů pro Vaše klienty, především hodně zdraví a životní pohody po celý tento rok i roky příští.
manželé Kafkovi
8.1.2015
Vazeny pane Uher,
Moc Vam dekuji za kalendar !! Dneska dorazil a ja jsem
Normalne zaskocena , jakou jste si s tim
Dal praci a to nemluvim o financich ...\uD83D\uDE04.
Musim uznat, ze jste si mne zavazal a ja si
Toho roku budu prioritne vybirat dovolenou u Vas.
Jeste jednou dekuji a preji pevne zdravi a hodne
Uspechu v podnikani
S pozdravem
Katarina Wagnerova
8.1.2015
Behem zpatecniho letu nam byla poskozena zavazadla. Komunikace a zpusob reseni prepravce (AirBerlin) naprosto otresny - absolutni arogance a nechut cokoliv resit. Argument, ze kufr s polamanou konstrukci, ktera udrzuje vlastni tvar kufru, je mozne dale pouzivat a tudiz nedoslo k poniceni zavazadla, je pro me neakceptovatelny. Denisa Plachá
7.1.2015
Poskytuje stále kvalitní služby na profesionální úrovni! Je tak dál, určitě u vás budeme hledat další naše dovolené:-). Michal Z.