12.5.2015
Problém s letem tam i zpět. Avizovaný odlet v 9:35 byl až v 10:35. Naopak let zpět avizovaný na 19:10 byl o hodinu dříve v 18:10. Při letu zpět jsme nedostali jídlo, tak nevím zda to je standart. Jinak služby vaší agentury perfektní, cestuji s vámi ráda a často. Renáta Pillmanová
12.5.2015
Jako vždy, vše ze strany agentury Na Cesty v pořádku.Příště s vámi jedeme znovu.
Děkujeme. Břetislav Veselý
12.5.2015
Cyklo Malorka
organizovanie zájazdov s grilovaním je perfektná vec. Služby fungujú perfektne. Vyjardujemem maximálnu spokojnosť s agenturou.Peter Szeghy
12.5.2015
Cyklo Malorka
Opět velká spokojenost.
Co se týká možnosti zlepšení - chtělo by to funkční pumpu a internet je po většinu doby nefunkční. Luděk Polčák
12.5.2015
Díky, vše ok. bronislav Šimek
12.5.2015
Cestovní agentuře můžeme jen poděkovat za kvalitní služby, které často využíváme. Zdeněk Přikryl
12.5.2015
Chyběly nám masáže p. Mesárošové, jinak super jako obvykle. Lukáš P.
11.5.2015
Rád bych zde vyzdvihl ochotu a výborné jednání pracovnic cestovní kanceláře (např. Klára Ibehejová). Tým je sehraný, při nepřítomnosti funguje zástup jinou kolegyní a vše je efektivní. Dobrá práce, díky. Michal Stiebal
11.5.2015
Uz nekolik let jezdim na cyklokempy s agenturou "Na cesty" a jsem naprosto spokojeny. Roman Široký
11.5.2015
Mozno by stalo za zvazenie este jedno auto na transfery. Prisli sme v piatok a kym sme sa stihli v sobotu zorientovat, uz boli vsetky auta az do nasledujuceho stvrtku rezervovane. Kedze bol toto nas prvy pobyt s nacesty.cz, neviem posudit, ci ide o pravidlo, alebo sme mali len smolu. Roman M.
11.5.2015
Cyklo Malorka
Jako již zkušení uživatele služeb "Na cesty" pro cyklo-hoby pobyty jsme spokojeni. Jiří Mrázek
11.5.2015
Takze Na cesty opravdu doporucuji. Marie K.
11.5.2015
Cyklo Malorka
A hlavne, pane Uher, jsme si na Mallorce se synem NAAAAAAADHERNE zajezdili.
Diky za to. P.S.
11.5.2015
Dobrý den. Měl bych jednu zásadní připomínku. Nejednalo se zrovna o levný zájezd a tak mě překvapilo, když jste u konkrétního zájezdu uváděly, že je to zájezd na 10 nocí a při tom se jednalo o ubytování pouze na 9 nocí. Vzhledem k tomu, že jedna noc stála cca 10 tis. Kč, domnívám se, že je to neseriózní informace pro zákazníky, kteří si ubytování vybírají. Byl jsem následně po mém dotazu informován, že 10 nocí znamená včetně cesty. To mě ale jako zákazníka nezajímá. Zajímá mě, o kolik nocí pobytu se vlastně jedná. A když je u zájezdu uvedeno, že je to zájezd na 10 nocí, tak se domnívám, že se jedná o pobyt. Co mám dosavadní zkušenost, tak cestovní kanceláře uvádějí počet nocí v rámci ubytování a neuvádějí, že osmá noc je na cestu. Maximálně uvádějí, že se jedná o 8 denní zájezd na 7 nocí. Aleš Zemek
9.5.2015
Cestovní agentura NaCesty provádí profesionální služby od provedení rezervace hotelu, zabezpečení letenek, přepravy z letiště na hotel a zpět. Klientům je vždy nápomocna formou delegátů. Pro cyklisty vynikající služby od zapůjčení kola, přes servis, v případě nehody po zavolání příjezd a odvoz osoby na hotel, nebo do nemocnice. V případě závady na kole a možnosti opravy na místě ochotně za vámi přijedou kdekoli na Mallorce.
Chtěl bych osobně vyzvednout paní Ibehejovou, která nám zabezpečila letenky, perfektní pokoj, a byla velice ochotná a milá i po dobu pobytu na hotelu. Určitě se na ni obrátíme i příští rok při rezervaci. Dále bych vyzvedl perfektní služby mechanika Standy.
Také a to hlavně panu řediteli Václavovi Uhrovi bychom chtěli poděkovat za perfektní služby cestovní agentury a nádherný pobyt na Mallorce. Jiří Mališ
9.5.2015
Po prílete v autobuse delegát ETI povyberal za celý autobus po 28 Eur za víza, čím si veľmi dobre zarobil. V podstate tam bol len na predaj výletov. Na našu požiadavku zmeny hotela za taký v ktorom bude možný vstup do mora povedal že vietor je na celom pobreží. To však nebola pravda, nakoľko keď sme sa z nudy vybrali po pláži na zátoku asi 20 minút pešo prišli sme na súkromnú pláž iného hotela, z ktorej nás ale nejakým zázrakom nikto nevyhnal a dalo sa tam vojsť do mora a trošku šnorchlovať, vietor žiadny. O tom nám ale delegát samozrejme nič nepovedal. Anna Mikušová
9.5.2015
Vše ok, díky, příště zas. Zdeňka K.
8.5.2015
Cyklo Malorka
S agenturou jsme velmi spokojeni. Pomohli a poradili a jejich vypůjčená kola dosahovala velmi dobré kvality, že jsme ani nemuseli šlapat :-)
Žádné kritiky ani výtky nemáme. Drahomíra V.
8.5.2015
Vámi nabízená cena parkování na vídeňském letišti je odlišná od nabídky, která následně dorazila ve voucheru od Thomas Cook. Ušetřili jsme, že jsme nestihli dříve zaplatit parkování u Vás. Michaela Jandová
7.5.2015
Dokonale. Vse opet funkcni. Jiřina Sontágová
7.5.2015
a s Vaší cestovkou je radost spolupracovat díky. Ivo Pravda
7.5.2015
I když chápu tlak na snižování všemožných nákladů, již podruhé se nám stalo, že čekání po příletu v přistaveném autobusu - zřejmě na cestující z jiných letadel - bylo neúměrně dlouhé. Dříve tomu tak nebylo. Tahle připomínka není v kompetenci Vaší agentury, nicméně je to první dojem z Mallorcy, který tak trošku kazí hned začátek dovolené. Miroslav Bünter
6.5.2015
Nemelo by nyni vyznit jako kritika, ale na pocatku po zaknihovani pobytu spatna informace od pracovnika agentury, na jejim zaklade jsem zaplatil pojisteni storna letenky. Bohuzel nebylo platne, a musel jsem zadat banku o vraceni. Ztrata casu. Ostatni zalezitost tykajici se agentury tez prima. Milan S.
6.5.2015
Jak uvádíme, na Mauritiu jsme byli již potřetí. Prvně hotel Berjaya - v blízkosti hory Le Morne, podruhé hotel Casuarina - pláž Trou aux Biches a nyní v Blue Lagoon. V porovnání dvou předchozích, tento hotel byl ze všech nejmenší, nabízel nejméně aktivit, nejmenší výběr jídel, malé pokoje... a přesto tento zájezd nás po Vašich úpravách ceny vyšel nejdráže - to nás dost zklamalo. Nedoporučujeme cestovat přes Paříž ! Čas na přestup při zpátečním letu byl nedostatečný (na přestup počítejte min. 1 hodinu !!!), proto jsme si museli přebukovat letenky na let o tři hodiny později. Přesto nám v Paříži "nestačili přesunovat zavazadla" a přivezli nám je až druhý den. Ochota většiny pracovníků pařížského letiště je na bodu mrazu. Josef Tatíček
6.5.2015
Cyklo Malorka
V letošním roce jsme byli s Vaší ces. agenturou na Malorce podruhé. Náš dojem nebyl moc optimistický: jednak nám nikdo nevysvětlil, k čemu slouží pojištění kol za 10 euro? Platí se přeci balíček pojištění 25 euro. Zaměstnanci by se mohli chovat ke klientům trochu vstřícněji, celý to na nás dělalo dojem, že je obtěžujeme svými dotazy. Trochu úsměvu a vstřícnosti bychom uvítali. Tím myslím tým starající se o kola v garáži. Taktéž bych uvítala /pokud objednávám letenky přes Vaší agenturu/ upozornění, že se stornem neboli přejmenováním letenky na jinou osobu jsou velké a nepřekonatelné problémy. Stačilo by nabídnout samostatně pojištění storna /ne balíček s cestovním pojištěním/. Toto pojištění si většina sportovců zajišťuje na celý rok s výhodnými slevami. Letos to pro nás bylo dost velké zklamání. Dana Musilová
6.5.2015
Se službami jsem byl spokojený. Splnily moje očekávání.
S pozdravem
Gruber
6.5.2015
Cyklo Malorka
S NaCesty jsem maximálně spokojený. Tlačil bych na hotel ať udělají kvalitnější wiif síť na pokojich. Dnes už to je standart na jakémkoliv pensionu,u nás i v cizině,že je kvalitní wifi na pokoji. Stanislav Glac
6.5.2015
děkujeme za perfektní služby a pomoc při výběru a zamluvení naší dovolené. Cestoval jsem s Vámi již poněkolikáté a všude Vás doporučuji. Dušan B.
6.5.2015
Cyklo Malorka
Naprostá spokojenost,Vašek i Standa jsou borci!!! Jen to počasí :-) Tomáš Flora
6.5.2015
Cyklo Malorka
Skvělé, že byla obnovena tradice finky ..Jiří Klečka
6.5.2015
Komentář: váš tým NaCesty.cz nám udal před cestou perfektní informace, tímto moc děkuji a příště budeme cestovat opět s vámi... Světlana G.
6.5.2015
bezchybné zajištění všech služeb. Karolína Slanařová
6.5.2015
Dakujem NaCesty.cz som velmi spokojny. Norbert Omelka
5.5.2015
Navštívili jsem již mnoho exotických destinací, zejména s německými CK, ale s tak příkladnou připraveností zájezdu jako od "Na cesty" jsme se málokdy setkali. Jan Šašek
5.5.2015
Bola som spokojna so vsetkym, preprava z letiska a na letisko fungovala, vsetko v poriadku. Zuzana Lisá
5.5.2015
S CA plná spokojenost - děkujeme. Šárka F.
5.5.2015
Děkuji za perfektní organizaci. Pavel Koukolík
5.5.2015
Cyklo Malorka
Děkujeme za "zaváděcí" cenu letecké přepravy kol v obalech a zejména odlet z Prahy !!! Jiří Jelínek
4.5.2015
Cyklo Malorka
transfery na/z letiště bezvadně zajištěny; kolo, pitný režim jak bylo domluveno. Bronislav Slovák
4.5.2015
Vysoce hodnotím organizaci letištních transferů a možnost svozů rep. závozů včetně kol po ostrově včetně profesionální foto dokumentace pořizované Tomášem .....
Přeji Vám hodně klientů do dalších let ..... Děláte to dobře. Milan Štěrba
4.5.2015
S cestovní agenturou NaCesty cestuji již opakovaně a opět se mi potvrdili předchozí vynikající zkušenosti a velmi profesionální a skvělý přístup od začátku až do konce - opravdu velmi chválím Vaši práci!!! Jiří Tesař
4.5.2015
Zajištění z agentury na 1. Pavel Strouha
4.5.2015
Uvítali bychom podrobnější mapu a návrh zajímavých cyklistických tras jako mapový materiál. např. výsek mapy a zakreslení trasy. Cesty tam jsou dost špatně značené a hodně jsme bloudili. Výlet jsme brali turisticky, nikoliv tréninkově. Jinak se na Mallorku jistě brzy vrátíme i s dalšími přáteli, je to super.
Také je fajn možnost přesunů mikrobusy, ale než jsme se rozkoukali, stačili jsme to jen jednou, škoda....asi by to chtělo zvýšit kapacity. Jinak je vidět, že je vše dobře zorganizováno a mohou tam směle vyrazit i amatéři. Díky. Vojtěch Suchý
3.5.2015
Děkujeme za skvělé služby. Miroslav O.
3.5.2015
Německá agentura komunikovala v místě pouze faxem (Vietnam),ale vše O.K. Otmar S.
3.5.2015
S cestovní agenturou Na Cesty velká spokojenost jako vždy. Leonid B.
3.5.2015
Informace na hotelu - k německým textům by mohl být přidán český překlad. Roman S.
2.5.2015
Děkuji za opět perfektní služby Vaší agentury! Příště se na Vás zase obrátím. Jiřina Štilcová
2.5.2015
Cyklo Malorka
Se službami CK jsme byli spokojeni jako vždy:-) Radek Dušek
1.5.2015
Cyklo Malorca
Díky za skvělou péči i zážitky. Miloš S.