Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

9.6.2015

Dobrý den, dovolená byly suoer, jen nemám na dotazníky  čas. V září budeme možná opakovat. S pozdravy: Lenka Kremerová

9.6.2015

Super sluzby od agentury. I kdybych chtel neco zapomenout, tak to neslo, protoze agentura vse pripominala a myslela castecne za nas. Jan Hanák

9.6.2015

Agenturu Nacesty.cz hodnotím jako vynikající. Delegát německé cest.kanceláře nám zapomněl dát na informační nástěnku termín odletu, což obratem zjistila (na naše požádání )pracovnice této agentury. Pavlína S.

9.6.2015

vše bylo v pořádku a bez problémů- s nacesty.cz jsme vždy spokojeni :) Lenka Hýblová

9.6.2015

Vše v pořádku. Iva Ipserová

9.6.2015

Snad jen delegát TUI by si měl nastavit místní čas. Podle jeho údajů jsme měli odjíždět z hotelu ve 4.05h a odlet v 7,45. Ve skutečnosti se odjíždělo ve 4.50 a letadlo odlétalo až v 8.45h. Vstávali jsme naprosto zbytečně o hodinu dřív a jen díky velmi ochotnému recepčnímu se situace vysvětlila. Neboť po půlhodinovém čekání už jsme začínali být trochu nervozní, zda stihneme letadlo. Jiří Š.

9.6.2015

Komunikace Vaší agentury s námi v pořádku veškeré transfery byly v pořádku. s pozdravem Kubitová

9.6.2015

Perfektní servis! Díky :) Luděk K.

9.6.2015

Dobre zprostredkovani las minute zajezdu.Vse rychle a jasne.Diky ,
Michal Komínek

9.6.2015

Patrně by bylo vhodné nabízet pronájem auta s přistavením do hotelu nebo alespoň na toto upozornit.
Zamluvení přímo v Ománu je problém, protože autopůjčovny jsou pouze na letišti a dostat se na letiště lze pouze taxíkem.
Jinak v Ománu jsou zakázané VOIP služby - skype, viber. Pro mne celkem překvapení.

9.6.2015

Kazdopadne dekuji Vam moc za Vasi ochotu a vstricnost. Dava mi to plnou duveru k zakoupeni si zajezdu u Vas i v budoucnosti
diky moc , pekny den
Michal Kubes

9.6.2015

Jsme naprosto spokojeni s vašimi službami. Patří Vám všem obrovský dík. Pěkný den, Martina Mutschová

9.6.2015

Vážený pane Uhře,
moc děkuji za hezkou dovolenou, kterou jsme s Vaší pomocí absolvovali- po dlouhé době jsme vycestovali přes CK/ agenturu a nebylo co vytknout- od rezervace a  plné informovanosti od Vašich kolegyň- i když od rezervace k odletu byly jen 3 dny- vše jste zvládli bez problémů a s úsměvem, ještě jednou díky!!!
Přeji Vám ve Vašem podnikání mnoho spokojených klientů a hodně štěstí,
s pozdravem a ještě jednou díky, Hana Kovalová

9.6.2015

Opět chválím Vaše služby , určitě je zase využijeme při dalším cestování. Eva D.

8.6.2015

Při odvozu z hotelu na letiště nás řidič zavezl do Punta Cany místo na letiště v Santo Domingu. Nevěnovali jsme pozornost cestě a zaregistrovali jsme omyl až těsně před Punta Canou (řidič měl uvedeno u našeho jména skutečně jako odletové místo letiště v PC). Kontakt na delátku byl přesměrován na centrálu TUI ve Španělsku a kromě omluv nám tam ničím nepomohli. Naštěstí jsme se domluvili s řidičem a místní kanceláří TUI u letiště a zařídili si spěšný odvoz na správné letiště sami. Bohužel jsme ale byli na check-inu později než ostatní a dostali nejhorší místa v letadle... Petr S.

8.6.2015

vše bez problémů, jen nedostatek informací od společnosti Tui ohledně odletu. Zjistili jsme si sami na recepci. Pokud někdo neumí aj/ nj/ portug., mohl by mít problém... Pavla K.

8.6.2015

Vše od rezervace až po návrat proběhlo hladce, byli jsme i přes časový tlak vybaveni vším potřebným- asistence při rezervaci, odlet, přílet, hotel, stravování, služby během pobytu i cesta zpět vše proběhlo bez problémů a hladce- po dlouhé době jsme jeli na dovolenou přes cestovní kancelář a byli jsme velmi spokojeni. Hana K.

8.6.2015

ROZHODNĚ TO NEBYLA POSLEDNÍ DOVOLENÁ S AGENTUROU NA CESTY. Michal D.

8.6.2015

Chválím agenturu NaCesty za rychlý a profesionální přístup ke mě jako klientovi. Radim Dvořáček

8.6.2015

Vrátili jsme se ze Sri Lanky, všechno skvělé, určitě se tam vrátíme. jen nepoletíme s FLY DUBAI, to byl opravdu otřesný zážitek, létám po světě 30 let,ale tohle jsem ještě nezažil. Byla tam stevardka, nějaká polka jménem Anna Marie, která zkazila náladu všem na letadle, její výraz v obličeji prozrazoval jak strašně tu práci nenávidí. chovala se arogantně a příkře. Její způsob obsluhy připomínal šneka. Chtěl jsem si objednat nějaké pití a protože půl hodiny nikdo nepřišel, zmáčkl jsem tlačítko na přivolání stevarda. Přišla s ledovým klidem tlačítko vymáčkla a odešla.
No prostě tragédie a hrůzotrašné. Myslím, že by Váš partner měl vědět jakou firmu najímá jako přepravce.
Jinak Vaše služby i služby hotelu skvělé.
S pozdravem,
Jiří Máška

4.6.2015

Dobrý den,
chceme ještě jednou poděkovat za vyřízení naší dovolené Vaší cestovní kanceláři. Vše rychle vyřízeno, zajištěno i parkování na letišti v Norimberku, vše bez problémů. Rádi se na Vás zase obrátíme. Díky Šteklovi.

2.6.2015

Byli jsme spokojení s celkovým servisem. Petr M.

2.6.2015

Již po čtvrté s NaCesty. A opět veliká spokojenost. Barbora S.

2.6.2015

Díky patří i Vám za výborné služby, ochotu a zajištění všeho potřebného.
Rádi opět využijeme Vaše služby a doporučíme Vás známým a přátelům.
s pozdravem Eva Reinerová

2.6.2015

Dobrý den,
na dovolené proběhlo vše v pořádku, byli jsme spokojeni :-)
Ipserová

1.6.2015

Pri rezervaci zajezdu jsme byli Vami upozorneni, ze na prestup na Sri Lance je treba tranzitni vizum. Zaregistrovali jsme se dle instrukci, ale ve finale vizum treba neni, pokud se letiste neopusti. Veronika Bulková 

1.6.2015

Nedostatečná informovanost stran vaší agentury v souvislosti s chybějícími doklady, myslím dost neprofesionální, nebo spíše nepřesvědčivá sdělení vaší pracovnice několik hodin před odletem. Vlastně jsme odjížděli s možností, že budeme z letiště v Lipsku vráceni zpět. Byli jsme odkázáni na telefonát s vámi - odlet byl v 9.00 hd., vaše pracovní doba začíná ve stejnou dobu. Další plán prostě nebyl :(
Z jednání vaší kanceláře jsem cítila lehký nezájem, což mě po několika letech dovolenkování s vámi trochu zamrzelo :( Eva M.

1.6.2015

Fungovali jste jako hodinky. Vždy jste se snažili odpovědět na veškeré dotazy, ověřovali zaslání podkladů.
V Dominikáně jsme byli poprvé, ale rozhodně doporučíme každému jak hotel, tak cestovní kancelář. Dobře se o své klienty staráte. Jelena T.

1.6.2015

Trochu jsme se báli, jak najdeme v Mnichově to správné letadlo a poté i dopravu na hotel, ale teď víme, že to nebylo vůbec nic složitého. Moc všem tímto děkujeme!!! Kateřina Brožová

1.6.2015

Co se týká hotelu naprostá spokojenost,bohužel cestování se společností Germania nás velmi zklamala.  Renata V.

1.6.2015

Vše bylo v pořádku, děkujeme. Irena S.

1.6.2015

Byli jsme spokojeni. Děkujeme. Jana Horáková

30.5.2015

organizace bez problemu - pojedeme nekam zase...predem koupene parkovani ve Frankfurtu, NH hotelu bylo za dobrou cenu a fungovalo to, ocenuji. Radek O.

29.5.2015

dekujeme moc za krasnou dovolenou za rozumnou cenu. Vladimíra B.

29.5.2015

Neviditelnost delegáta cestovky. Jedinou aktivitou bylo, že nám neustále vnucoval zájezdy, které byly 2x dražší než ty od místních. Jaroslav Laur

29.5.2015

Vše ohledně ubytování proběhlo bez problémů, děkujeme za zajištění. Kateřina N.

29.5.2015

Děkujeme za Vaši spolupráci, byli jsme s Vámi již podruhé a vše perfektně klaplo a dopadlo. Opravdu vážíme si Vaší perfektní práce. Markéta K.

27.5.2015

Vše proběhlo bez problémů...jako vždy :) Eva P.

27.5.2015

Byli jsme velmi nespokojení s cestovní kanceláří, se kterou jsme cestovali (5 vor Flug). Den před odletem a vlastně vůbec do doby odletu (transferu z hotelu) nám nikdo nedal vědět, v kolik budeme odjíždět a odlétat. Na nástěnce CK bylo telefonní číslo delegáta, na které jsme volali, avšak pán nám nebyl schopen vůbec odpovědět. Nakonec jsme museli volat přímo do vaší agentury, kde nám to tedy bylo sděleno. Zažívali jsme velké nervy a už nikdy více. Nakonec byl ještě transfer z hotelu o hodinu později, než nám bylo sděleno, takže jsme si mysleli, že snad ani neodletíme domů. Martina A.

26.5.2015

Cestovali jsme za neuvěřitelně nízkou cenu, což nám trochu komplikovalo komunikaci se zaměstnanci agentury. Jinak ale vše skvěle klaplo. Eva V.

26.5.2015

Děkujeme pracovníkům cestovní kanceláře za zprostředkování opravdu velmi pěkné dovolené. Se službami jsme dlouhodobě spokojeni, proto s Vámi cestujeme už po několikáté. A zvláště děkujeme panu Dr. Fenclovi. Uskutečnili jsme spolu několik výletů, dozvěděli jsme se spoustu zajímavých informací a vůbec pokud je člověk tak daleko od domova, tak i když by žádné výlety neabsolvoval (ač by to byla škoda), je dobré vědět, že se máte kam obrátit. Děkujeme. Jana B.

26.5.2015

Nic fatálního, jen drobnost, kterou jsem si uvědomila až těsně před odjezdem. Prosím v emailu potvrzujícím čas odletu uveďte i místo (slovně nejen zkratkou). A parkoviště na letišti je podstatně levnější, než se mi ukazovala nabídka od Vás při obejdnávce. Každopádně moc děkuji za několikátou hezkou dovolenou. Markéta Švábová

25.5.2015

Letěla jsem přes internet a do Turecka poprvé.
Moc děkuji za trpělivost a vyřízení všech dotazů.
Přeji hodně radosti a spokojených klientů. Anna Thomaser

25.5.2015

Od začátku objednání zájezdu vstřícné jednání, ochota poradit, všechny doklad přišly včas, vše do sebe zapadalo, tak bych si vždy představoval organizaci takového typu zájezdu :-). Děkuji, jsem velmi spokojen. Tomáš Mlčoch

24.5.2015

Nespokojenost s leteckou společností SunExpress, se kterou jsme letěli zpět do ČR. Během tříhodinového letu jsme nedostali ani vodu, natož něco malého k snědku. Vše jen za poplatek. Jitka P.

23.5.2015

dekuji za krasnou dovolenou za priznivou cenu. Vladimíra Brániková

23.5.2015

Byli jsme spokojeni a urcite Vas budeme kontaktovat před pristi zahranicni dovolenou. Monika Rohlenová

23.5.2015

Tak tentokrát překvápko s německou cestovkou, delegát 1-2 Fly o nás při příletu asi nevěděl a celá jeho starostlivost se odbyla předáním jednoho papíru s telefoním číslem na centrální helplinku v Německu a prohlášením "kdyby jste něco potřebovali tak zavolejte". Tím jeho aktivita skončila a i potvrzení o spátečním letu a transferu z hotelu bylo na naší iniciativě. Tohle se nám stalo poprvé a to jsme toho s německými cestovkami (vč. 1-2 Fly) už najezdili dost. Vždy jsme měli přímý kontak na delegáta, občas se v hotelu objevil před odletem jsme měli vzkaz a potvrzení na recepci atd..... Uvidíme příště. Vladimír Č.

23.5.2015

Prosím, zdůrazněte klientům, aby si zaplatili trezor v tomto hotelu. Nebyli jsme jedini, kteří měli problém.. Věra S.

23.5.2015

Rádi využíváme služeb agentury NaCesty.cz, poskytuje dobré služby a vždy splní veškeré naše požadavky. Moc děkujeme. Kristina Málková

Nahoru