26.7.2015
Sleva na parkování v Norimberku byla dodána po odjezdu, ačkoli jsme o ní žádali v čas. Milan K.
26.7.2015
S dovolenou jsme byli maximálně spokojeni. Co se týče komunikace před odjezdem vše bylo na úrovni. Martin K.
26.7.2015
Děkujeme za zprostředkování skvělé odpočinkové dovolené. Renata J.
26.7.2015
Problém s odbavením, neměli naši rodinu v systému, muselo se někam volat a ověřovat. Nakonec vše O.K. Jana T.
26.7.2015
Velice spokojen se služby vaše cestovky. Andrea Bourdon
26.7.2015
Děkujeme za profesionální zprostředkování dovolené :) Věra A.
26.7.2015
- pokusit se zajistit před příjezdem jméno delegáta, který bude mít danou skupinku na starosti včetně kontaktu (telefoního čísla) na něj; v průběhu 10denní dovolené se nám jej nepodařilo zastihnout a v sekci hotelu, kde byly informace o cestovních agenturách bohužel žádný kontakt nebyl. Josef O.
26.7.2015
Vše bez problému, využiji určitě i v budoucnu. Martina V.
25.7.2015
Operátorky zějména slečna Šindélářová velice ochotná a příjemná. Jáchym R.
25.7.2015
Škoda, že v nabídce neuvádíte (možná i u jiných hotelů a destinací), že k ubytování patří zdarma lehátka a slunečník na pláži, je to příjemný bonus, za který se jinde platí. To, co nás nemile překvapilo, bylo ubytování až od 14:00 hod., když do hotelu jsme dorazili již v 10:00. Bylo by dobré na toto předem upozornit, aby s tím lidi mohli dopředu počítat. A to, co nás doslova dostalo, bylo, když nám po příjezdu v 10:00 na recepci sdělili, že začínáme večeří. Tomu jsme při all inclusive ani nechtěli věřit a tento přístup jsme nepochopili. Volali jsme tedy k "vám" do agentury a bylo nám řečeno, že bychom měli mít již obědy, poté jsme volali místní delegátce, která zavolala manažerovi hotelu (alespoň to říkala) a potvrdila, že sice máme začínat večeří, ale nám že tedy dají all inclusive již od oběda .... vůbec nechápu tento přístup a dělá to hotelu zbytečně špatné jméno. Úklid pokojů také nebyl vzorový, sice vyměnili ručníky, ale jinak úklid nic moc, na podlaze zůstával písek, nikdy neotřeli stůl na balkoně .... nijak nás to neotrávilo, ale ve 4hvězdičkovém hotelu by toto mělo fungovat lépe. Jaroslava P.
25.7.2015
Děkujeme za příkladný přístup k zákazníkovi. Jiřina Chmelíková
25.7.2015
Jen by chtělo vybrat lépe leteckou spol.Sunnexpres-šetří ale vybrali jsme ji sami ohledně odletových časů.Ideální je Turkeyairlines(péče,občerstvení,golfbag-zdarma atd.) Drahomír Š.
25.7.2015
Celkově jsme byli spokojeni.
Řešili jsme 2 problémy - měli jsme objednané pokoje s bočním výhledem na moře, ale při ubytování nám řekli, že v podstatě takové pokoje nemají, a že pro tento hotel výhled na moře znamená výhled na bazén. Což se nám nelíbilo, ale v nic se s tím nedalo dělat, pokoje s výhledem na moře opravdu nemají.
Neměli by se ale pak jako takové nabízet.
Dále delegátka CK téměř neuměla anglicky, jen německy, což byla komplikace při objednávání výletu. Víme, že jedem s německou CK, ale i tak by bychom očekávali alespoň základní znalost AJ. Jan S.
25.7.2015
Se službami vaší CK jsme spokojeni (již jsme s vámi byli potřetí :-))!
- pravidelné informace (e-mail, telefonáty)
- tentokrát se trochu opozdily dokumenty (dorazily poštou 1 den před odletem)
- tentokrát fungoval i voucher na parkování na P4 na mnichovském letišti :-)
Děkujeme Jiří V.
25.7.2015
Letěli jsme společností Condor, která na palubě neměla zajištěné jídlo, pouze placené, což jsme nevěděli. Za 5 hodin letu jsme měli jen 2 deci vody a vafli. Možná by bylo dobré toto sdělit. Simona P.
25.7.2015
Hrozná letecká společnost, která nás přepravovala do Turecka (nedostali jsme ani vodu) !!!!! Petr Č.
25.7.2015
Spokojenost,děkujeme za krásnou dovolenou ! Petra V.
25.7.2015
Skusenost s NACESTY. Velmi dobra komunikacia a rychly support a feedback.
Zvlast by som vyzdvihol komunikaciu s Marketou Gruszkovou. Este raz velka vdaka za asistenciu. Ostatne veci ako odlet/prilet, transfer, vsetko v uplnej pohode. 5vorFlug delegat, takisto v pohode.
Dakujeme Richard M.
25.7.2015
Byla to pro nás velmi příjemná, pohodová dovolená ,přestože mi rozbili v leteadle
kufr budu reklamovat. Marie M
25.7.2015
Překvapilo nás, že s námi hotel počítá až odpoledne. Přijeli jsme do hotelu v 8 hodin ráno, s ubytováním od 14-ti hodin jsme počítali. Bohužel do odpoledne nám uschovali pouze kufry, jídlo a pití jsme si museli zajistit sami. Chování personálu hotelu bylo k nám, jako čechům velmi tristní. Pro další dovolenou Vás zkusím požádat o prověřený hotel. Marcela K.
25.7.2015
Podklady na cestu i s vysvětlivkami, perfektní.Vše dobře zorganizováno,bez jakýkoliv komplikací.Děkujeme Lucie L.
24.7.2015
Děkujeme za skvělou dovolenou, všechno klaplo tak, jak mělo. S ničím nebyly sebemenší problémy, jsme maximálně spokojení. Kateřina K.
24.7.2015
Agentuře NaCesty bych rád poděkoval za vyčerpavající informace k mé dovolené, od objednání, přes rezervaci, "stížnosti" na změnu letu , až po zaslání Voucherů k dovolené. Vše klapalo jako vždy, kdy jsem si přes Váši cestovní agenturu objednal dovolenou, ještě jednou děkuji.
Musím se ale svěřit s nepříjemnou zkušeností v podobě cesty, resp. letu na dovolenou. Poprvé co jsme s německou CK letěli na dovolenou, byl výrazně změněn čas odletu, vč. doplněného mezipřistání. Odlet z Drážďan do Düsseldorfu proběhl bez komplikací (letadlo poloprázdné, místenky měli platit až na let Důsseldorf -> Antalye). Při příletu do Düsseldorfu, vystoupili "místní" a Ti kdo měli letět dál do Antalye měli "chvilku počkat na průvodce, který nás provede letištěm opět zpět do letadla". Po ca. 30 minutovém čekání v letadle nás průvodce úspěšně provedl přes celní kontrolu ven, poté přes celní kontrolu opět dovnitř s důkladnou kontrolou přes bezpečnostní rámy s odebráním zakoupených limonád pro děti v bezcelní zóně na letišti v Drážďanech (to vše trvalo dalších ca. 40minut!!) Super zkušenost s mezipřistáním ..... a po nastoupení do toho samého letadla byla naše zarezervovaná sedadla obsazena, tudíž byla naše 5-ti člená rodina rozsazena jednotlivě po celém letadle, kde zbylo místo. (Reservační systém Düsseldorfského letiště jaksi nebral ohled na ten v Drážďanech, nebyly jsme jediní). Obložené bagety v jídelníčku v letadle (občerstvení jak jste nás upozornili v mailu, že v některých leteckých společnostrech již neposkytují) jsem si měl údajně dle letušky objednat již před odletem pravděpodobně přes internet.... Mezipřistání si příště fakt rozmyslím...... Zbytek dovolené již proběhl v pohodě. Miroslav O.
24.7.2015
Co bylo špatné,že nás cestovka neinformovala o tom,že. Není již žádné jidlo v letadle a dále cesta autobusem.120km se mi nezdálo až tak moc,ale 10 zastávek u hotelů a vykládání pasažérů. Takže odlet v 15.00 hod.a na hotel jsme přijeli ve 00.15 hod. celou tuto dobu bez stravy.Hlavně děti s toho měli radost Takže první jídlo bylo ráno.Snídaně na hotelu. Je třeba s tímto počítat,protože je to dost nepříjemný začátek dovolené. Bartoš
24.7.2015
Zprostředkování dovolené proběhlo bez výhrad - rychlost, ochota a spokojenost. Děkujeme. Iveta K.
24.7.2015
Výborné služby, vstřícné jednání, maximální spokojenost! Renata K.
24.7.2015
Cestovní kancelář NaCesty je velmi profesionální, byli jsem s ní spokojeni. Martina F.
24.7.2015
Dobrý den, pane Uhře.
Chci Vám poděkovat za zorganizování naší dovolené-viz níže. Hodnocení jsem odeslal.
Všechno bylo přesně podle našich požadavků a potřeb. Dokonce se Vašemu týmu podařilo i zabukovat pokoj, který jsme chtěli. Prostě paráda.
Jediný zádrhel na cestě byl ze strany letecké společnosti NIKI, kde si jejich systém asi neporadil se dvěma cestujícíma stejného jména (já plus syn). Měli jsme vydané letenky, všechno OK, ale na letišti pravděpodobně počítali pouze s jednou osobou. Na druhou stranu musím pochválit profesionalitu lidí od NIKI, kde po dvou telefonech vše bez mrknutí oka vyřešili. Toto píšu jenom jako malou noticku.
Ještě jednou děkuji za Vaše služby a věřím, že na další letní dovolenou poletíme opět s Vaší společností.
S pozdravem
Pavel Horčička s rodinou
24.7.2015
S agenturou Na cesty jsme cestovali podruhé a byli jsme velmi spokojeni. Velmi dobrá komunikace přispěla k velmi hladkému průběhu před dovolenou i na ní. Můžeme agenturu jen a jen doporučit a určitě s jejich službami počítáme i nadále. Vendula M.
24.7.2015
PŘI UKONČENÍ POBYTU NAÚČTOVÁNÍ POBYTOVÉ TAXY O KTERÉ JSME DOPŘEDU NEVĚDĚLI. Jaroslava M.
23.7.2015
nechci hodnotit, nicméně jsem velmi spokojená se službami agentury nacesty.cz, německou cestovní kanceláří a hotelem Süral.
S pozdravem
Hana P.
23.7.2015
Delegati nevedeli vobec nemecky hoci to bola nemecka cestovna agentura cez ktoru sme sli a ani anglictina im moc nevravela. Zofia C.
23.7.2015
Připomínky k zaslání instrukcí v NJ na cca 5-6 stránek je nevyhovující. Tady by měl být použit buď český jazyk nebo +AJ.
Ostatní podklady k letenkám, voucher na hotel a call centrum bylo velmi dobré a bez připomínek.
Zdraví
Miloš Rais
23.7.2015
S cestovní agenturou je velmi dobrá komunikace:letos jsme s ní jeli již po třetí. Jen po zaplacení dovolené po nás chtěli doplatek cca 120 Euro, kvůli chybné ceně v systému. To bylo trochu zklamání. Před cestou výborná informovanost pro parkování na letišti a včas poslané cestovní doklady. Ilona K.
23.7.2015
Pořádající cestovní kancelář nemá v hotelu žádné informace, brožury atd., takže jsme do poslední chvíle vyčkávat a hledat informace ohledně odvozu na letiště. Jiné cestovní kanceláře zde měly sešity, brožury či plakáty. Stačilo by pouze informovat turisty, že tyto informace naleznou na recepci ve společném šanonu přibližně den předem. Ale to je jenom taková malá drobnost. Věra H.
23.7.2015
Vše v naprostém pořádku. Děkujeme a přejeme mnoho spokojených zákazníků. František N.
23.7.2015
Děkuji CK na cesty, že jsme mohli s nimi jet opakovaně, za její služby, dotazy vždy byly zodpovězeny včas a vždy perfektní vystupování.
Ještě jednou děkujeme a určitě zase příště využijeme Vašich služeb.
manželé Hanuskovi...
přejeme hezký víkend....
23.7.2015
Myslím že cena zájezdu neodpovídala kvalitě poskytovaných služeb. V letadle jsme dostali je slané tyčinky. Lucie K.
23.7.2015
Velmi bychom chtěli poděkovat celému týmu NaCesty.cz za jeho perfektní a velmi ochotný přístup, kdy jsme na poslední chvíli měnili destinaci. Původní destinace byla tuniská Sousse, kde bohužel došlo k oné tragédii těsně před naším odletem. S pomocí NaCesty.cz se nám však podařilo bleskově zajistit storno, novou destinaci a odletět tak na bezpečné a klidné místo jako byla Kréta. Jiří D.
23.7.2015
Agentuře Nacesty nelze nic vytknout. Jejich služeb budeme i nadále využívat. Josef F.
23.7.2015
servis ohledně zajištění parkování na letišti v Norimberku, zapůjčení vozidla bylo vše bez problémů
musím jen opomenout více než hodinové čekání na předání klíčků k autu, které bylo v půlnoci s dětmi opravdu nepříjemné. Michaela Soukupová
23.7.2015
Jak jsem psal do hodnocení doplnil bych popisu hotelu, že pokoje jsou trochu do kopce (info pro maminky s malými dětmi/kočárky nebo pro vozíčkáře, pro které by to mohl být problém) a zmínil bych i to placení pití u večeře pokud nemáte all inclusive (3,50€ na osobu je při větším počtu lidí celkem značná částka, zvlášť pokuď s tím při příjezdu nepočítáte a máte jen nějaké "kapesné") Robert K.
23.7.2015
spokojenost, děkujeme Tomáš S.
23.7.2015
Jediný nedostatek spatřuji v tom, že jsme na letišti v Palmě ( již v autobuse )čekali na cestující z dalšího letadla cca 45 minut. Vladimíra R.
23.7.2015
Jediná malá výtka. Nevěděli jsme, že na letišti ve Franfurktu budeme muset platit ještě zvláštní taxu - 24 euro na osobu. Poslali nás pro ni od check-inu k další přepážce. Tam jsme měli trochu problémy, než jsme si vysvětlili, o co vlastně jde. Jinak s agenturou NaCesty cestujeme už několik let a vždy byly její služby perfektní.
23.7.2015
Děkujeme za pěkný zájezd, všechno proběhlo v pořádku. Jediné, co bych snad mohla vytknout je mírné nepohodlí s němčinou paní delegátky.
I když byla velmi milá a a příjemná, neopakovala své výklady (například na výletě do Olymposu) v angličtině. Přestože jsme na výletě byly dokonce dvě rodiny bez znalosti německého jazyka, z výkladu jsme neměly téměř nic.
Paní delegátka soukromě odpovídala na naše dotazy v angličtině, z obecných informací pro všechny jsme však příliš nepochytily. Nakonec to způsobilo i malé nedorozumění, kvůli kterému jsme špatně porozuměli instrukcím a nechali veškeré opalovací krémy v autobuse, do kterého jsme se později už nevraceli.
Tak ještě jednou děkujeme, příště rádi pojedeme opět s vámi.
Hezký den Pavla Š.
23.7.2015
Děkujeme za pěknou dovolenou a těšíme se na další spolupráci. Pěkný den přeje M.Rokosová
23.7.2015
Když bych to měla shrnout, tak jsme cestovní kancelář ani nepotřebovali kromě zařízeného tranferu do hotelu a z hotelu. Když jsme přijeli po 18ti hodinovém letu na hotel, nikdo o nás nevěděl. Nechali nás čekat půl hodiny venku, aby mohli vyřešit, kde je problém, že nás nemají nahlášeny. Delegát se vůbec nezajímal, na informativní schůzku jsme museli přijít dobrovolně, odbyl nás, řekl přemrštěné ceny výletů a to byla veškerá jeho iniciativa. Příště bez CK. Děkujeme. Michaela W.
23.7.2015
Vše proběhlo bez problémů a v klidu. Nic nám dovolenou nenarušilo. Bohuslav Jiruška
23.7.2015
Jediná připomínka k Vám je nepřipravený pokoj pro 4 osoby, ale jen pro dvě. Trvalo to zbytečně dlouho po nočním příletu. A slibovaný delegát hovořící česky ani anglicky se nekonal a prakticky se tam nevyskytoval, měli jsme smůlu, že jsme německy nehovořili a tudíž jsme nebyli schopni si přečíst ani knihu výletů CK..
Jinak maximální spokojenost. jitka K.