24.2.2016
s prací cestovní agentury jsme spokojená (také už jsme s Vámi jeli asi tak 5x), z toho 3x na Kubu.
Loni jsme byli na Varaderu - to mě trochu zklamalo, tak jsme se vrátili do Guardalavacy, která má komornější charakter. Hana N.
23.2.2016
Cestovní agentuře děkujeme za velmi dobrou organizaci neměli jsme žádné problémy při odletu ani při parkování na německém letišti na základě pokynů,které jsme včas obdrželi. Jiří Polívka
23.2.2016
Cestujeme s vámi poněkolikáté a opět vše v pořádku,velká spokojenost.Děkujeme René K.
23.2.2016
Děkujeme, vše klapalo jak má. Hana S.
23.2.2016
Děkujeme Vám za Vaše služby,za ochotné a vstřícné zaměstnance,kteří byli vždy k dispozici .
Vaše agentura poskytuje opravdu služby na vysoké úrovni,toho si velmi ceníme a pokud se budeme příští rok rozhodovat, s kým na dovolenou,obrátíme se na Vás . Pavel Hoffmann
21.2.2016
Opět skvělá dovolená přes vaši agenturu. Děkujeme, tak zase v červenci! :-) Veronika Č.
21.2.2016
Stratil jsem doklady, obratěl se za pomocí k německému průvodci zajet spolu na policií , dostal odpověd že nemá čas . Taxikáře okrada ji stejně jako v Praze.Na policii nemluví anglicky, jenom španělsky, čekají na peníze .Na pomoc v konzulátu moc nepočítejte, pozor nemluví česky!!!!! ,Před odjezdem musíte u operátora nevyšit limit na rooming jinak ne budete mít spojeni . Mykola T.
19.2.2016
Doprava let tam 21.1. se spol. Condor byl vynikající ale zpáteční cesta 4.2. s touže společností
13 hodin čekání na letišti s minimem info. totálně arogatní palubní personál který proměnil letadlo v samoobsluhu kdo něco chtěl musel si dojit.Seděli jsme v řadě 27 E,D, tak málo mista že nešel dát stolek do vodorovné polohy a do toho se cestující před námi sklopil opěradlo. Reakce posádky
byla ,že my jsme potížisté, věnovali se pouze 1 třídě.
Jen proto příště zájezd bez spo.l Condor z obavy že potkám stejnou posádku. Jan B.
18.2.2016
Služba cestovní kanceláře TUI byla bez problémů. Milena Ch.
18.2.2016
Získali jsme kontakt na místního průvodce, který mluví velmi slušně česky (jeho žena je Češka). Pořádá jakékoliv výlety za slušnou cenu, v max. obsazení 8 lidí. Oproti masovým výletům od cestovek je to úplně jiná úroveň, navíc řekne spoustu zajímavostí o zemi a lidech. Možná by pro Vaši cestovku mohlo být zajímavé zajistit u něj pro české nebo slovenské návštěvníky nějaké výlety. Pokud budete mít zájem, dodám jeho webové stránky. Jaroslava V.
18.2.2016
spokojenost se všemi službami, s transferem i s komunikací s pracovníky agentury. Tomáš V.
18.2.2016
Chtěla by jsem upozornit na špatného delegáta.Přišel pouze jednou a pak ne.Sami jsme si museli zajistit odvoz na letiště,protože delegát dva dny před odjezdem nepřišel a také nebyly desky od cestovní kanceláře. Eva K.
18.2.2016
úplná spokojenost. Jiří Francek
18.2.2016
Vždy za výbornou. Veronika S.
16.2.2015
Cestovní agenturu NaCesty.cz celkově hodnotím kladně, komunikace byla rychlá a vše důležité bylo zařízeno tak jak mělo a v rámci slíbených termínů.
Ochota všech operátorů byla dobrá, ale informovanost některých z nich už menší. Na některé dotazy jsme dostali odpovědi lepší, na některé horší (např. o parkování na letišti, nebo platbě za seating v letadle). Nakonec se ale vše podařilo zařídit k naší spokojenosti. Zde musím zdůraznit, že hlavně díky velké ochotě a informovanosti paní Rumlové, která nám dala spoustu užitečných informací z vlastní zkušenosti a byla mj. ochotna kontaktovat i přímo hotel, aby některé údaje dozjistila. Tímto bychom jí rádi poděkovali.
S koupí zájezdu se nevyplatí nějak otálet, protože jeho cena s časem příliš neklesá (možná o pár procent) a naopak hrozí, že vámi vyhlédutý termín/druh pokoje apod. se vyprodá... Václav Neužil
16.2.2016
Dobrý den, nerad si stěžuji a něco reklamuji, ale musím se s Vámi podělit o zkušenost z tohoto hotelu.
Bohužel pořádající cestovní kancelář deklaruje na ubytovacím voucheru superior pokoj.
Nebudu zbytečně zabíhat do velkých detailů, ale po příchodu do pokoje bych spíše na voucher uváděl standard room možná low cost room.
Klient může být zbytečně zklamaný a předpokládám, že by se našlo dost lidí, kteří by nabídnuté ubytování mohli i reklamovat. Mimo jiné jsme si všimli, že v jiných objektech je provedení pokojů skutečně mnohem lepší. Zřejmě jsme neměli štěstí a byli ubytováni ve starší části hotelu. Na recepci nás ujistili, že se skutečně jedná o superior, což jsem považoval za dostatečné.
Chtěli jsme si dovolenou maximálně užít, takže jsme si nechtěli znepříjemňovat pobyt zbytečnými dohady s CK, zda je ubytování adekvátní nebo ne.
Nakonec kdo létá přes půl světa, aby poté vysedával na hotelovém pokoji.. :) Jaroslav H.
16.2.2016
Rád bych tímto poděkoval společnosti Na Cesty.CZ za to, že jejich pracovníci odvedli naprosto perfektní profesionální práci od prvotní nabídky dovolené, přes hladký průběh plateb a dodání potřebných dokumentů, až po shrnutí a zaslání veškerých nutných informací ještě těsně před odletem, kdy máte pocit, že se zaměstnanci této společnosti opravdu snaží nabídnout svým zákazníkům komplexní servis a nečekají pouze na platbu zájezdu, kterou by jejich zájem skončil, tak jak je to u jiných (nejen cestovních) společností v ČR.
Zároveň bych tímto chtěl pogratulovat panu Václavu Uhrovi za to, že se mu podařilo dát dohromady tak milý a profesionální kolektiv.
Pozn.: Nejsem s panem V. Uhrem a ani s nikým jiným ze zaměstnanců společnosti
Na Cesty.cz v žádném rodinném ani jiném poměru, jsem pouze zákazník,
který je opakovaně maximálně spokojený s jejich servisem !
Martin H.
15.2.2016
Už jsme byli s váší agenturou x krát, ale poprvé jsme se nepotkali s žádným průvodcem ani s žádným odkazem CK na recepci a nedostali jsme ani žádný kontakt. Bylo nám řečeno, že by jej kontaktovali pokud máme nějaký problém. Žádný větší jsme naštěstí neměli, takže jsme toto nemohli prověřit. Zdá se mně to poněkud nestandartní, průvodce většinou nevyužíváme, ale pokud již CK jeho služby nabízí, tak bych alespoň uvítání a nějaké běžné informace o místním prostředí, hotelu, koupání, výletech a.t.d. uvítal. Pokud by to mělo být běžným zvykem, pak bude asi levnější zařídit si ubytování a cestu napřímo. Otto B.
15.2.2016
Chtěla bych touto cestou velice poděkovat týmu lidí vaší agentury za skvělé služby.
Nebýt informací, které nám poskytli, asi bychom dovolenou neměli tak pěknou, jakou jsme ji měli. Lenka A.
15.2.2016
Byla jsme se službami moc spokojeni, žádné problémy se nevyskytly. Denisa D.
15.2.2016
Chtěla bych touto cestou poděkovat týmu pracovnic, kteří nám dovolenou zajišťovali.
Reagovali rychle, včas a upozornili nás n a některé věci, které by mohli mít negativní vliv na naší dovolenou. Byli jsme velice spokojeni. Vaši agenturu mohu jen doporučit známým. Lenka A.
15.2.2016
spolupráce s cestovní agenturou NaCesty.cz byla na velmi dobré a profesionální úrovni, a spokojenost dokládá i to, že jezdíme opakovaně s CA. Luděk Š.
15.2.2016
Děkuji za bezvadné služby, ostatně jako vždy. Aleš T.
14.2.2016
Sdělení agentuře Na cesty se týká jen parkoviště, které jste nám pomohli zamluvit PARK24muc....Je jasné že s ním nemáte nic společného, spíš abych si přidala, pokud měl problém i někdo jiný. Pán nás nechal téměř hodinu čekat, než nás odvezl na letiště - to při příjezdu a při odjezdu to samé....Asi 100x nás upozornil, že vezme jenom řidiče, i když ve smlouvě měl napsané osoby...jde o princip a ne o to že jsme čekali na letišti. Cestou to vypadalo, že si snad ještě dojede nakoupit, protože objížděl co se dalo, a lidi rozvážel snad půl hodiny. Takže to nakonec vypadalo tak, že na terminálu jsme čekali jen my sami minimálně půl hodiny po tom, co ostatní lidi jiná parkoviště rozvezla s tím že se pro ně i stihl řidič vrátit. No děs, fakt jsem si jednu chvíli myslela že neodletíme, protože frajer prostě přeparkovával auta a řekl ať čekáme. Jana K.
14.2.2016
Moc chci poděkovat za ochotu a za zprostředkování zájezdu. Petra S.
14.2.2016
Delegát nebyl v hotelu dostupný. Požadovali jsme řešení transferu na letiště později než uvedl, které neakceptoval a museli jsme kvůli tomu být zbytečně půl dne na letišti. Vladimír M.
12.2.2016
S vašimi službami jsme byli maximálně spokojeni :) Zdeňka B.
11.2.2016
S cestovkou Na Cesty jsme byli na dovolené již po několikáté - a jako vždy to bylo dokonalé - moc děkujeme za pohodovou dovolenou. Vždy co si domluvíme - platí..! Super služby - těšíme se na další.
Roman P.
11.2.2016
Vše proběhlo v pořádku, od objednávky zájezdu až po transfery na a z letiště. Žádný problém se nevyskytl, naprostá spokojenost. Radek
10.2.2016
S organizací cesty jsem byla spokojená, vše proběhlo bez problémů. Byla to již čtvrtá dovolená s Vaší cestovní agenturou a určitě nebudeme měnit. Takže možná už příští rok zase s Vámi na skvělou dovolenou. renata Z.
9.2.2016
Naprostá spokojenost. Jana Š.
8.2.2016
Pozdrav všem a ať se vám daří J.+V. Frankovi
8.2.2016
Ďakujeme Vám za sprostredkovanie dovolenky a ceníme si profesionálne služby z Vašej strany.
V blízkej dobe si opäť budeme vyberať z Vašej ponuky. Premýšľame nad Marakešom v apríli. Helena B.
7.2.2016
Zde bychom měli připomínku k delegátovi. První schůzka proběhla skvěle, vše nám řekl, nic nebylo problém. Později ale když jsme se na něho obraceli s různými dotazy či problémy, odpovídal s takovým zpožděním, že jsme si to již zařídili jinak samy (např. změna termínu výletu, DVD dodané na jiný hotel), nebo jsme si informace sami vyhledali (dotaz na možnost hrát golf - nakonec nám opět s velkým zpožděním napsal, že až něco zjistí, ozve se nám a nenamáhal se napsat aspoň informace dostupné na internetu, natož nám golf nějak zařídit). Stejně tak nám slíbil pozdní check-out a že informace se dozvíme faxem před naším odletem. Fax přišel, ovšem se standardním check-outem a o možnosti pozdějšího nepadla ani zmínka. Vratislav J.
7.2.2016
Nespokojenost s delegátem,informace o hotelu a vyletech pouze v NJ,i když jsme mu říkali,že mluvíme pouze AJ,měli jsme mít informaci o odletu na nastěnce,tato informace tam nebyla ani v den odletu,tyto informace nám musel zjišťovat personál na recepci,let měl zpoždění.Děkujeme personálu hotelu,delegát marný!!! Klára E.S.
7.2.2016
Od CK sme dostali 10 % zľavu na skibusy, čo sme využili. ďakujeme. Jarmila S.
6.2.2016
S vašimi službami jsme velice spokojeni. Kristina M.
6.2.2016
Nebyli jsme moc spokojeni s delegátem, jednak také mluvil špatně německy a byl dost nedochvilný. V knize CK měl napsanou dobu, kdy bude v hotelu, někdy přišel až o hodinu déle . To nás docela mrzelo, protože jsme zbytečně čekali . Dále se nám nelíbilo, že hotel měl nedostatek lehátek a slunečníků na pláži. Také bylo hotelová pláž oddělená malou zítkou od veřejné pláže, kde se stále pohybovali prodejci suvenýrů kteří byli dost otravní. O víkendu se člověk sotva dostal k vodě, protože pláž před zítkou okupovali místní, kteří tam jedli a hlavně byli hodně hluční. Příště budeme určitě vybírat nějaký hotel, který má svou pláž až k vodě a nepřístupnou místním. Marta U.
6.2.2016
Jako vždy bezchybný servis Možná bych uvítal kratičký informační e-mail o tom, že vystavená faktura na doplatek za služby byla uhrazena, tj, že jste platbu obdrželi. Předpokládám, že v opačném případě by jste se ozvali, ale i tak by informace o přijetí platby byla příjemná ve smyslu, že ze strany objednatele je vše v pořádku (zvlášť u vyšších částek). Daniel Š.
6.2.2016
Již jsme přes vaši agenturu vyjeli 5x, pokaždé zcela bez problémů. Děkuji. Vimmrová
6.2.2016
Servis, služby vše profesionální a bez výhrad, příště zase s vámi :-). Petr B.
6.2.2016
Taky spokojenost a podekovani za rychlost.
Jen v zimnich mesicich nedoporucuji nabizet to neskutecne vzdalene parkoviste P12! do te doby/loni predloni/ bylo snesitelne P31
a nebo pozitivni bylo parkovani cca 8km od letiste ale s odvozem. Martin T.
3.2.2016
Naprosto katastrofální transfer z letiště i na něj. Sedět po příletu hodinu v autobuse před letištěm a čekat na odjezd a následně jet další hodinu po všech hotelech cestou mi připadá jako dost velká zkouška trpělivosti! Jiří B.
2.2.2016
profesionální komunikace, vše bez problému. Anna S.
2.2.2016
Tímto děkujeme cestovní agentuře NaCesty.cz za skvělou dovolenou a po příletu už jsme začali šetřit a plánovat dovolenou další. Tentokrát to bude ostrov s nádhernými plážemi, ostrov Fuerteventura. Děkujeme, Monika a Radim
1.2.2016
Diky, zas bylo vse perfektni. Jedina neprijemnost byla jen pri prijezdu na hotel - v recepci kolem 18te hod nikdo nebyl, klice nam dal vrchni cisnik v restauraci (chvilku jsme mysleli, ze budeme cekat az do 21.hod, kdy byla zas provozni doba recepce. A i kdyz jsme hotel objednavali v breznu s tim, ze za priplatek dostaneme mj.lepsi pokoj, skoncili jsme v basementu, kde nam do pokoje behala kocka. Nasledujici den jsme ale pokoj uspesne, bez problemu vymenili za pokoj v 1.patre. Jeste ze nemeli uplne plno, jinak bychom byli docela nastvani. Petr D.
1.2.2016
Byli jsme velmi spokojeni se servisem vaši agentury. Dušan Stejskal
1.2.2016
Děkujeme za perfektní služby Vaší cestovní agentuře, poprvé jsme využili i možnost parkování v Drážďanech u letiště, takže nová zkušenost se kterou jsme byli tak jako se vším od vás velmi spokojeni. Bohumila Klesnová
31.1.2016
Možná by bylo dobré informovat klienty o možnosti buď letu na ostrov Ko Chang nebo jizdě busem z Bangkoku. V hotelu byli němečtí turisté se stejnou německou cestovkou a ti jeli busem a zůstávali v Bangkoku asi dva dny. Tuto flexibilní možnost bychom velice ocenili, navíc jejich stejně dlouhý zájezd byl levnější.
Nebo moznost jet lodí na blízký ostrov a zůstat tam např. jednu noc, jako to mnozí turisté dělají.Zde nám byly nabízeny pouze jednodenní šnorchlovací výlety. Dagmar Š.
31.1.2016
Se vším jsem byl spokojen, děkuji. Roman K.