30.1.2015
Uvítal bych lepší informace o parkování v Mnichově. Josef Kohout
29.1.2016
Se službami cestovní agentury jsem velmi spokojen. Koupě zájezdu a odbavení proběhlo perfektně. Jiří S.
27.1.2016
Jediné negativum - my jsme tento resort vybírali kvůli sand banku na zužující se straně ostrova. Překrásný útvar,ke kterému se ovšem nedostanete pěšky tak jak je popsáno v propagaci kvůli masivní výstavbě vilek a dokonce hotelu. Musíte lodí,která pravidelně jezdí od recepce každou hodinu až dvě. Jindřich Hanzlík
27.1.2016
Rádi bychom poděkovali celé Vaší agentuře za skvělé služby! Přes cestovní agentury cestujeme často, ale toto byl první nákup přes NaCesty.cz a od německé CK. Vše bylo naprosto perfektní! Skvělá komunikace, veškeré informace nám byli zodpovězeny, vše přehledné, srozumitelné. S ničím nebyl problém. Byli jsme s nákupem spokojeni a rozhodně příští dovolenou budeme opět vybírat přes Vaši agenturu! Gabriela Dolenská
27.1.2016
Pro parkování v Mnichově jsme volili ubytování na jednu noc v blízkém hotelu s transferem na a z letiště. Byli bychom uvítali, kdyby vaše agentura předložila nabídku dostupných variant na základě naší poptávky a zajištění hotelu proběhlo přes vás. Dále jsme byli poměrně nemile překvapeni na letišti, když při check-in jsme zjistili, že prakticky všechna místa v letadle jsou zadaná a je obtížné najít 4 místa poblíž sebe. Rozhodně by z vaší strany bylo vhodné, kdybyste na možnost rezervace míst v letadle upozornili a případně do emailové korespondence přidali link, kde je možné úpravy provést. Pro zpáteční cestu jsme s tím již počítali a místa si zarezervovali. Helena K.
26.1.2016
Bez připomínek, vše perfektní. Lenka Š.
25.1.2016
Bohužel nepříjemná část dovolené se týkala letecké společnosti Condore:
1) Letět jsme chtěly z Vídně pouze kvůli přímemu spojení - bohužel bylo změněno a s přestupem!
2) Nezajistila na trase Vídeń - Mnichov-Varadero žádnou bezlepkovou stravu, která byla uhrazená
3) má drzost nepochopitelně požadovat úhradu za bezlepkovou dietu, které nemá ani úroveň stravy, určené pro ostatní pasažéry,(kteří to mají v ceně letenek). Strava byla identická, pouze bez pečiva, bez dezertu a bez omáčky(což chápu). Nerozumím ale doplatku, který není zanedbatelný.
Jelikož s Vámi cestujeme rádi a chceme Vašim služeb využívat i v budoucnu, veřím, že nám s reklamaci můžete pomoci. Manželka byla pracovně mimo ČR, ale bude Vás tento týden kontaktovat.
Předem velice děkujeme.
S pozdravem
Hrubý
22.1.2016
Nákup zájezdu u nacesty.cz proběhl vzorně, jako vždy. Libor Š.
21.1.2016
Rád bych Vám i já poděkoval za zprostředkování dovolené, které proběhlo absolutně profesionálně.
Ještě přidám zpětnou vazbu na váš web... práce s interaktivní mapou destinací je naprosto jedinečná. Pro lidi hledající inspiraci s přímou vazbou na ceny je toto perfektní nástroj!
S přátelským pozdravem
Libor Hudeček
21.1.2016
Děkuji mockrát za kontakt na delegátku, díky ní to byla pro nás asi nejhezčí dovolená za posledních pár let. Karolína P.L.
20.1.2016
"nacesty" nemá nikdy chybu, jsme za to rádi. Děkujeme :) Kornel Sarkozi
20.1.2016
Těžko vám něco vytknout. Perfektní péče jako vždy. Jen tak Dál! Jakmile bude nějaká zajímavá nabídka, jedu opět. Karel Mráček
19.1.2016
S cestovní agenturou vše v pořádku. Snad jen: Měli jsme při odletu z Frankfurtu 3 hodiny zpoždění ( OK to se stává), přiletěli jsme do Varadera a na hotel hodně po půlnoci (možná ve 2) velmi unaveni. Hned ráno v 9,00 hod byla schůzka s delegátem cestovní kanceláře, přičemž snídaně do 10,00 hod. Na schůzce jsme tak byli asi jen 3 lidé. Schůzka měla být později, nebo lépe další den. Ale to je drobnost. Děkujeme za skvělou dovolenou. Eva Budská
18.1.2016
Vzhledem k tomu, že z ČR létá k R. moři více turistů než z některých větších zemí, měly by CK zajistit, aby alespoň 1 program televize byl český nebo slovenský. Václav V.
18.1.2016
Vše zcela OK, nebylo co vytknout, dobrá péče.
Jen odlet jak z Mnichova tak z Punta Cany opožděn (2h vs. 1h), ale za to může společnost Condor, tu bych příště nedoporučoval, ale třeba jen náhoda (ale tím že let měl zpoždění 2x a vždy díky této společnosti tak moc asi ne). Václav Ston
18.1.2016
Dobrý den,
děkujeme za dárek- opravdu krásný kalendář s vyjímečnou kvalitou a záběry snímků, to se jen tak hned nevidí. Udělalo ná to radost a je to motivací pro naše další cesty.
S pozdravem Radek a Jitka Rajovi
18.1.2016
Poděkování
Vážený pane řediteli, vážení všichni z agentury Na cesty, děkujeme za krásný kalendář na rok 2016, který nás opět inspiruje a příjemně vybízí k výběru a nákupu další dovolené prostřednictvím Vaší CA. Jenom doufáme, že události a současná pol. situace ve světě nám do budoucna umožní naše cestovatelské sny uskutečnit! Do roku 2016 přejeme Vám, Vaší rodině a celému Vašemu kolektivu hlavně zdraví, štěstí, pohodu a spoustu spokojených cestovatelů Anita + Milan Klusonovi
18.1.2016
Super služby, děkuji! Josef Š.
17.1.2016
Spolupráce s cestovní agenturou je perfektní! starali se o nás jako o vlastní :-) než jsme odcestovali.
Tímto děkujeme. Ingeborg M.
16.1.2016
CK velice děkuji za velmi příjemnou dovolenou. S pozdravem Pilař
16.1.2016
Děkuji za perfektní organizaci dovolené Vaší agentuře NaCesty - zajištění půjčení auta na Madeiře, parkování v Drážďanech a veškerý info servis k zájezdu. Jan K.
15.1.2016
Zcela jiná káv ale by přístup pořadatelské agentury Schauinsland. Delegát se neobtěžoval ani ukázat, knihu s pokyny přivezl jeden z hostů a problémy, a to tak ženpořádné, s odletem nakonec musela řašit delegátka jiné agentury. Takže Schauinsland - never more! Pavel Poc
15.1.2016
Malá "nespokojenost", že jsme byli "obklopené" v sousedství s malými dětmi( velmi malými) a každou noc jsme se probouzeli pravidelně na dětský pláč po celou dobu naší dovolené. Tak jsme chodili brzy spát:-) abychom se také vyspali, jako ony:-) první budíček okolo 3 a druhý okolo 6....bylo by lepší "řazení" mezi seniory, jako jsem my:-) a maximálně by bylo slyšet chrápání:-))))... Eleonóra Katona
13.1.2016
Cesta tam s Tui Reisen sparťanská...Kdeže jsou časy,kdy se i po Evropě létalo s cigaretou,jídlem alkoholem.V tomto případě nebylo v letadle nic,jídlo i za peníze bídné,porce malé,zdrama ani voda,platit kartou nešlo,obsluha chlapíci.... Karel Z.
13.1.2016
Zkušenost s vaší cestovní agenturou mne velmi příjemně překvapila. Oceňuji perfektní servis, předávání informací, komunikativnost a hlavně lidskost - jak se říká v obchodní branži: pozitivně aktivní přístup ke klientovi. P.H.
12.1.2016
Vyřiďte celému týmu poděkování za krásný kalendář, udělal mi velkou radost. Jiří F.
11.1.2016
Velmi jsme byli spokojeni se servisem agentury Na cesty. Vaši společnost doporučuji všem svým přátelům a znáným. Děkujeme :) Irena K.
Nejprve bych ráda poděkovala za naprosto skvělé fungování vaší cestovní agentury – zajištění, plné instrukce, ochota všech, se kterými jsem měla možnost komunikovat. Jsem z obchodu a tak vnímám, skoro jako svou povinnost říci, že je to v dnešní době velmi příjemná zkušenost. Pavlína H.
11.1.2016
Velmi jsme spokojeni s pracovníky CK Nacesty. Jejich přístup ke klientům je výborný a rádi s Vámi jezdíme. Jsou ochotni vše vysvětlit a zařídit. Díky. Marie K.
11.1.2016
Dobrý den,
Odeslala jsem hodnocení hotelu.
Ráda bych Vám ještě poděkovala za zprostředkování a spolupráci při zřizování naší dovolené. Vydařila se a byla úžasná.
Zprvu jsem se bála, abychom našli parkoviště, našli terminál, odbavení , letadlo. Aby nám neujel transport z letiště do hotelu. Vše vycházelo výborně. Než jsme přijeli do hotelu. Tam to vypadalo, jakoby o nás vůbec nevěděli. Pokoj pro nás neměli. Po 3 hodinách nás umístili do malého pokoje pro dva (my byli 4 – dva dospělí a dvě děti). Žádali jsme pokoj, který jsme měli zaplacený – superior. Nenechali jsme se odbýt a tak jsme získali náš pokoj v pět hodin odpoledne (do hotelu jsme přijeli kolem 6hod ranní).
Byli jsme unavení z cesty a potřebovali jsme dát dětem něco k jídlu. Bohužel nám nechtěli dát snídani L. Po přemluvení pána z jídelny nás pustili na snídani, avšak jsme si museli zaplatit.
Avšak po tomto nepěkném nástupu nás čekala nádherná odpočinková dovolená. Poté už byli všichni ochotní, vstřícní, usměvavý a milý. Podklady a informovanost ze strany Vaší cestovní kanceláře byla vynikající.
Děkujeme
Přeji Vám hezký den
Lenka Hřídelová – klient Vaší spol. NaCesty
10.11.2016
Překvapila mě špatná informovanost cestovní kanceláře a jejího zástupce o nejrůznějších poplatcích. Napřed prý musíme mít 35 dolarů na vstupní vízum, které se už dávno neplatí. Ještě v hotelu jsme potom dostali písemné instrukce o odletu, v kolik nás vyzvednou a odvezou na letiště atd. kde bylo zdůrazněno, že musíme mít 200,000 rupií jak odletovou taxu a zdůrazňovali, že je potřeba mít přesný obnos, že tam nelze nikde nic vyměnit atd. Ještě před odletem jsme tudíž vyrazili do nejbližší směnárny, abychom plnili jejich informace. Až na letišti jsme zjistili, že se žádné odletové poplatky neplatí. To by ale místní zástupce měl vědět!!! Ivo K.
7.1.2016
Děkuji za zaslaný kalendář, který je krásný. A snažil jsem se Vás propagovat u klientů CK Fischer, kteří v hotelu také byli a myslím si, že úspěšně. Petr H.
7.1.2016
Děkujeme za zorganizování báječné dovolené.Vše klapalo na jedničku.Už se těšíme na nabídky na příští zimu na Kubu. Vlkadimír S.
7.1.2016
Děkujeme za vše. Marcela M.
6.1.2015
Jako nadstandartní službu jsme vnímali to, že ihned po objednání zájezdu jsme od Vás dostali kontakt na manželé Fenclovi, s kterými jsme mohli ještě před odletem komunikovat a tím pádem se jich zeptat na některé věci. Také samotné výlety s paní Fenclovou a skupinou čechů byly velmi hezké a poučné, paní Fenclová nám řekla spoustu zajímavých informací jak o navštívených místech, tak o Dominikánské republice vůbec. Příjemně nám to zpestřilo naši svatební cestu. Ladislava V.
6.1.2016
Náš německý delegát začal být celkem neochotný ve chvíli, kdy zjistil, že jsme z České republiky a tudíž nebudeme mít zájem o jím poskytované výlety. Martina K.
6.1.2016
Organizace zájezdu, transfer atd vše OK. Ivan Z.
5.1.2016
Doporučuji informovat Vaše budoucí klienty o aktuálním názvu tohoto resortu, který uvádím v prvním odstavci "Textového hodnocení hotelu". S vyhledáváním polohy hotelu je přes Google Maps opravdu problém .. teprve po zadání názvu "Moracea" to začalo trochu fungovat. Můžete využít info na www.moraceakhaolakresort.com.
V souladu s obsahem Vašeho emailu ze dne 5.1.2016 jsem do hodnocení zařadil též informace o okolí, místních cenách a dopravě. Snad je to přínos pro Vaše klienty, v opačném případě můžete hodnocení redukovat dle Vašeho uvážení.
S Vaší cestovní agenturou jsme byli spokojeni a jako pozitivum shledáváme vzájemnou komunikaci i Vaše info zaslané emailem před uskutečněním cesty.
Nemáme žádné reklamace.
Ing.Jiří Gregor
5.1.2016
Jediným problémem byl odlet domů, kdy chyběly informace o čase odjezdu na letiště. Delegát se o nás celou dobu dovolené vůbec nezajímal, což nevadilo, ale ani den před odletem jsme v knize ani na recepci neměli žádný vzkaz (nakonec jsme poslali SMS a v noci jsme se informaci dozvěděli).
Opravdu by stačilo, kdyby tato informace byla k dispozici den před odletem.
Jinak jsme využili nabídku výletů od Dr. Fencla a byli jsme velmi spokojeni.
Na závěr je třeba dodat, že Vám děkujeme a v příštím roce zase využijeme Vašich služeb (uvažujeme o Thajsku, příp. Maledivach).
S pozdravem
Jana Hejdová
5.1.2016
Byli jsme celkově velmi spokojeni s organizací zájezdu. Let se společností Emirates, který mi doporučil zaměstnanec vaší CK mě opravdu velice příjemně překvapil. Určitě budu doporučovat vaší CK všem svým známým, je to velký rozdíl. Také moc děkuji za kalendář, který jste mi zaslali, je to opravdu velká inspirace. Doufám, že budu moci využít vašich služeb co nejdřív. Alena Š.
5.1.2016
Skvělá organizace, skvělé služby! Vše klapalo bez potíží. Markéta Šaňková
5.1.2016
Nedoporučujte firmu Parkservice Bayern Parkplatz . Na golfový bag ani nesáhl a chtěl 10,-eur
za každý bag, pak 10,-eur za 4x. Smlouval jak na trhu. Při příjezdu byl velký chaos.
Odvolávají se na podmínky /10,-eur za každý golf bag/ , které mají uzavřené s cestovní kanceláří.
V poukazu za 36,-eur, který jsem dostal emailem v podmínkách nic nebylo. Miroslav S.
5.1.2016
Bezvadná organizace. Vladimír S.
5.1.2016
Všechno proběhlo tak, jak bylo sděleno. Akorát mi bylo sděleno, že v letadle cestovní společnosti SunExpress nedostaneme žádné občerstvení, ale pití tam normálně bylo - což je jen připomínka. Jiří Němec
5.1.2016
Jediny problem, ktory sme mali bol pri odchode z Kuby (o den neskor ako sa planovalo), ked sme nedostali uz miesta v lietadle v Premium economy triede, ale reklamujeme to priamo u prepravcu Condor. Eva V.
4.1.2016
Nacesty je agentura, kterou v budoucnosti určitě znovu využiji. Terezie J.
4.1.2016
Opět děkuji za zájezd :) výborné služby! Martin K.
4.1.2016
Velká spokojenost! jako vždy :) Simona F.
4.1.2016
Možná jen při výběru hotelů aby bylo patrné že není "friendly" k dětem. Vyhnuly bychom se opětovnému výběru hotelu.
děkujeme Róbert V.
3.1.2016
Při příletu do Punta Cana na všech hned chtěli 10 dolarů na osobu jako vstupné do DR, teprve doma jsem si všimla,že v na poslední straně dokumentů od německé CK jsou 2 kartičky v ceně 10 dolarů ,které jsme měli použít.Na to v doprovodném dopise nikdo neupozornil,je tam jen text,že jsou nám přeposílány letenky a voucher na ubytování do hotelu.Škoda 20ti dolarů.
Velmi ocenuji telefonát na pokoj, druhý den po příletu, vašeho českého spolupracovníka ,zda je vše v pořádku.To bylo příjemné.
Ujištění,že odlet je beze změn den před odjezdem z ČR, taky z vaší strany velmi příjemná služba. Věra Fastrová
3.1.2016
Vše vaší strany super, děkujeme! Pavel Zitta