Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

17.3.2016

Pokud jde o zasílání informací, bylo vše v pořádku. Jen bych ráda podotkla, že pro lidi, kteří neumí německy nebo anglicky je vyřízení tohoto zájezdu prakticky nemožné- např. vízum, letenky apod. Zdena L.

16.3.2016

I když to není věcí agentury Na Cesty, ale prodejce zájezdu (Bucher), kritizuji způsob odbavení u okénka cestovky v Punta Cana - jinde pár lidí, jediný člověk u cedule Bucher, který odbavoval ještě další tři německé cestovky a fronta na půl hodiny. Zcela zbytečný stres po deseti hodinách letu  Jiří Neumann

16.3.2016

Na pokoji jsme zapomněli bundu, celkem cennou, na letišti, kde jsme to zjistili, nám delegát řekl, že se s tím už nedá nic dělat :(
Tento hotel je tragédie, maximálně 2 hvězdičky !!!! Hana Vondráčková

15.3.2016

Delegát CK ITS Reisen nespolehlivý - nedodržuje předepsané časy schůzek (na avizovanou uvítací informační schůzku se nedostavil). Podal myslnou informaci o času vyzvednutí odvozu na letiště - místo 11:45 hod sdělil čas 13:15 hod. Romana H.

15.3.2016

Cyklo Mallorka
supr jako vždy, počasí mega. Milan Šimek

15.3.2016

Cyklo Mallorka
Bylo to perfekt. Radek Dolejší

15.3.2016

Zbytečně časný odjezd z hotelu na letiště. Čtyři hodiny na letišti, odjezd před snídaní. Peter P.

14.3.2016

cesta autobusem na hotel z letiště trvá 2 hodiny!
totéž i zpět!
pro mě, jelikož nesnáší můj žaludek cestování busem - katastrofa. Hana L.

14.3.2016

Informace k odletu by měla cestovní agentura sdělovat dříve.Obdrželi jsme info o terminálu atd. 22hodin před odletem. Pavel K.

13.3.2016

S cestovní kanceláří jsme byly velmi spokojeni. Všechny informace nám předala včas. Nebyl s ničím problém.Klidně si ji vybereme i příště. Michal Zrnečko

13.3.2016

S agenturou vše OK.  Jan Hýla

12.3.2016

Jednou jste mně zapomněli na Mallorce.Ta sranda mně stála myslím 50,-EUR za taxi na letiště.
Tentokrát jsem ještě čtyři hodiny před odletem nevěděl,jak se dostanu na letiště.
Protože je mojí povinností se zajímat o údaje o transferu na vývěsce nebo v deskách příslušné CK a ne si odjezd na letiště zařizovat a organizovat,do třetice všeho dobrého si třeba prodloužím dovolenou na účet např.12 Fly. Oldřich Sikora

10.3.2016

Pobyt vytecny, stejne jako vas kalendar 2016. Zdravim z Madeiry. Petr K.

9.3.2016

Poděkování agentuře mexikocesky.cz, jmenovatě paní Martině Brychové a Tereze za krásné výlety. Využili jsme jejich služeb opakovaně a vždy jsme byli moc spokojeni. Miloš Z.

8.3.2016

Chci poděkovat vaší cestovce za perfektní služby. Josef H.

8.3.2016

Moc děkuji slečně / paní, která nás měla na starosti. Opravdu se s námi snažila řešit vše obratem v rámci svých možností, jen jsme se to nakonec rozhodli prostě neřešit.
Takže po této stránce pochvala, je mi jasné, že za zmatky v Turecku mohla CK. David P.

8.3.2016

Cyklo Mallorka
Služby CK sú dobré, oceňujem cykloservis a kvalitu bicyklov.
Zlepšiť by sa mal odvoz z letiska. Už po druhý krát sa mi stalo, že v mieste určenom na stretnutie na letisku nikto nebol.
Ale celkove na 1-, a prídem opäť. Martin S.

8.3.2016

Všechno v pořádku, jako vždycky s Vámi?? Jiří N.

8.3.2016

Vše ok, pouze delegátka Christine z CK 5 vor flug se moc nestarala o náš odlet, v deskách s informacemi chyběla informace ohledně našeho odletu, když jsme ji volali, byla nedostupná. Sehnali jsme ji asi až po 5ti hodinách.
To se však může stát každému. Veronika Č.

6.3.2016

Cyklo Mallorka
Komunika s agenturou byla na výborné úrovni. Karel V.

6.3.2016

Děkujeme za vzornou přípravu a asisitenci, rádi se na vás znovu obrátíme a všem vás doporučujeme. Miroslava S.

6.3.2016

Děkujeme za kontakt na paní Klimo. Ochotně a dle našeho přání organizovala a zúčastnila se s námi dvoudenního výletu do nitra ostrova. Vše bez chyby. Rovněž nám byla zasvěcenou průvodkyní po Aluthgamě. Chtěli bychom jí Vaším prostřednictvím ještě jednou poděkovat!
Služby Vaší CA byly vždy na vysoké profi úrovni. Bude-li možnost, rádi Vaše služby znovu využijeme.
Děkujeme Jiří Š.

5.3.2016

O co víc se nám líbil hotel, o to méně jsme byli spokojeni s cestovní agenturou. Cestovali jsme dva páry já+1 a bratr+1. Bratr objednával zájezd o den později. Jemu jste napsali, že je hotel zavřený a přiložili dopis od německé cestovní kanceláře, kde bylo napsáno, že se stala chyba v rezervaci....
Chtěli jsme jet spolu a snažili se rezervaci stronovat, ale u něj to šlo a u mne ne.
Když jsme dojeli do Mnichova, na letišti nám oznámili, že nemáme místo v letadle a odsunuli nás bokem. Nepomohl telefonát do cestovky, nakonec jsem si to musel vyhádat a do letadla, kde měla manželka navíc objednanou dietu nás pustili.
Jeli jsme s Vámi již potřetí, dvakrát jsme byli v Karibiku a bez problémů, ale tento zájezd se nepovedl.
Pěkný den. V. Němec

5.3.2016

Děkujeme cestovní agentuře NaCesty za sprostředkování ubytování. Potřebné materiály k cestě jsme obdželi včas. Na místě klaplo všechno tak, jak jsme měli objednáno.
Přejeme vám mnoho spokojených klientů. Jitka R.

4.3.2016

Profesionální přístup. Ladislav F.

4.3.2016

Jediné, co nás překvapilo bylo chování delegáta slovenské národnosti. Při prvním setkání se nás otráveně slovensky zeptal,jestli umíme aspoň trochu německy.Hovořil s námi velmi stroze .Naivně jsme si mysleli,že bude mít radost,že uvidí téměř své krajany.Proto jsme raději kontaktovali pana Fencla,který nám zorganizoval výlet dle našeho přání.Byl to nádherný zážitek.Pokud tedy Češi budou cestovat do tohoto hotelu,lépe se domluví s panem Fenclem. Miroslava Vejvarová

4.3.2016

Velká spokojenost s Vaší cestovní kanceláří. Jistě využijeme Vašich služeb i v budoucnu. Miluše P.

4.3.2016

Při našem příjezdu nám hotel oznámil, že nemá pro nás zaplacený pokoj, dostali jsme pokoj s výhledem do ulice a 20 m od pokoje byla diskotéka. To co následovalo do pozdních ranních hodin vám nemusím popisovat.
Druhý den jsme trvali na našem pokoji s výhledem na moře, který jsme měli zaplacený. Postup byl následující:
Do 12,00 hod jsme museli vyklidit nás prozatímní pokoj a ve 14,30 jsme obdrželi klíče od nového pokoje. Velice nepříjemné narušení dovolené. Zájezd byl zakoupen skoro tři měsíce dopředu.
Argumentace, že hotel má na toto právo není doopravdy na místě. Alena T.

4.3.2016

Zpoždění letu o přibližně 24 hodin, přišli jsme o jeden den pobytu. Helena B.

4.3.2016

Perfektní servis při příjezdu i odjezdu. Nemuseli jsme se o nic starat, vše na čas- Jana Z.

4.3.2016

Děkujeme za zprostředkování báječné dovolené! Dana M.

4.3.2016

letecká společnost Condor je příšerná, v podstatě asi jediná vada na kráse celé akce Jaroslav N.

4.3.2016

Cyklo Mallorka
Trošku mě překvapilo značení (neznačení) silnic. Několikrát jsem bloudil ale s tím asi nic neuděláte. Po týdnu jsem už znalec a přestože je tras mnoho už bych se snad neztratil ale ne každý se zorientuje tak rychle. Prostě mě překvapilo že při opravdu obrovském množství cyklistů si hlavně nováčci cestující individuálně musí projít takovou anabází. Michal J.

3.3.2016

Dobry den,
s Vasi/nasi dovolenou jsme byli MOC spokojene, uzily jsme si to. Omlouvam se, ale nemam cas vyplnovat dotazniky. Byly jsme spokojene se vsim.
Dekuji
S pozdravem
Zuzana Zahradnikova

3.3.2016

S takovou Ck jsme se ještě nesetkali. Po dvou hodinách čekání na pasové odbavení jsme byli rádi, že jsme CK našli. Na letišti nám dal delegát kus papíru s tel. čísly, když bude problém ať si zavoláme.i Poslal nás k číslu autobusu, který nás na hotel odvezl. Až na hotelu jsme zjistili, že delegát pro náš hotel neexistuje a že žádná informační schůzka nebude a my se nedozvíme datum odjezdu. Tak jsme hledali informační knihu, kde jsme se dozvěděli, že pravděpodobně bude odjezd od hotelu v 12,30. Tento termín platil od září do března. Nic bližšího. Tak jsme čekali 20 minut, ale autobus nikde. Když už jsme šíleli, že na nás zapomněli, na recepci se s námi nebavili a telefon jsme neměli, tak autobus přijel v 13,00 hodin a my odjeli. Kdybychom to tam neznali, byli na takové dovolené poprvé, tak ji máme od začátku zkaženou. Jaroslav P.

3.3.2016

Děkuji vám za zprostředkování skvělé dovolené v Mexiku. Těším se na další spolupráci. Aleš Pail

3.3.2016

Cyklo Mallorka
Hodnoceni CK vyborne. Doufam, ze jeste dlouho na Mallorce vydrzite. Roman Š.

3.3.2016

Vše bylo super, pouze chyběla informace o tom, že se všude ( včetně jídelny) chodí v písku a bez bot. Bylo to příjemné, akorát v kufru jsme zbytečně vezli několik párů bot. Pavel R.

3.3.2016

Zaměstnanci agentury Na cesty okamžitě reagovali na naše dotazy a přání před cestou, poradili i se zajištěním parkování na mnichovském letišti. Od nás mají jedničku. Jiří M.

3.3.2016

Opravdu vše bez problémů. Děkujeme! Jana D.

3.3.2016

Vše OK. Miroslav H.

1.3.2016

Naprostá spokojenost s CK Thomas Cook a Nacesty.

30.1.2016

Opět skvělý servis z vaší strany,jako vždy.Díky za krásné dovči. Jan Š.

29.2.2016

Next time of we fly... Probably needed to pay extra for bigger seats even whole our family is skinny :)
For kids definitely an option to prepay meal on the board as I couldn't believe that you are not offered even a cup of water for free :(( Tomáš K.

29.2.2016

Děkujeme moc za zprostředkování, dovolenou jsme si užily a nemáme vůbec žádné výhrady. Perfektní zorganizování. Veronika L.

28.2.2016

Lety měly být oba přímé Mnichov-Holguin a zpět bez mezipřistání.Po telefonu jsme byli dvakrát ujištěni,že není mezipřistání,ani Váš poslední e-mail na to neupozornil!Na letenkách byl napsán přímý let.Tak opravdu nechápu co jsme dělali na Jamajce.Proč dáváte špatné informace,když na hotelu jsou vyvěšeny pravidelné odlety přes Jamajku! Pavel D.

27.2.2016

Děkujeme za vaše již tradiční výborné služby, vše probíhalo absolutně v poklidu a k naší plné spokojenosti. Příště, samozřejmě, zase jenom s vámi! :-) Hana K.

26.2.2016

Byli jsme spokojeni se službami delegáta, který nám poskytl veškeré informace a zajistil výlety. Hana Kožíšková

26.2.2016

 ..měli jsme nějaké dotazy na delegáta c.k.Neckerman,dal najevo absolutní nezájem...  Rudolf Výrubek

24.2.2016

Přeji hezký den. Děkuji za krásnou dovolenou na Kubě, kde jediným mínusem bylo týdenní deštivé počasí.
Zdraví Hana Neustupná, Cheb

Nahoru