17.3.2016
Pokud jde o zasílání informací, bylo vše v pořádku. Jen bych ráda podotkla, že pro lidi, kteří neumí německy nebo anglicky je vyřízení tohoto zájezdu prakticky nemožné- např. vízum, letenky apod. Zdena L.
16.3.2016
I když to není věcí agentury Na Cesty, ale prodejce zájezdu (Bucher), kritizuji způsob odbavení u okénka cestovky v Punta Cana - jinde pár lidí, jediný člověk u cedule Bucher, který odbavoval ještě další tři německé cestovky a fronta na půl hodiny. Zcela zbytečný stres po deseti hodinách letu Jiří Neumann
16.3.2016
Na pokoji jsme zapomněli bundu, celkem cennou, na letišti, kde jsme to zjistili, nám delegát řekl, že se s tím už nedá nic dělat :(
Tento hotel je tragédie, maximálně 2 hvězdičky !!!! Hana Vondráčková
15.3.2016
Delegát CK ITS Reisen nespolehlivý - nedodržuje předepsané časy schůzek (na avizovanou uvítací informační schůzku se nedostavil). Podal myslnou informaci o času vyzvednutí odvozu na letiště - místo 11:45 hod sdělil čas 13:15 hod. Romana H.
15.3.2016
Cyklo Mallorka
supr jako vždy, počasí mega. Milan Šimek
15.3.2016
Cyklo Mallorka
Bylo to perfekt. Radek Dolejší
15.3.2016
Zbytečně časný odjezd z hotelu na letiště. Čtyři hodiny na letišti, odjezd před snídaní. Peter P.
14.3.2016
cesta autobusem na hotel z letiště trvá 2 hodiny!
totéž i zpět!
pro mě, jelikož nesnáší můj žaludek cestování busem - katastrofa. Hana L.
14.3.2016
Informace k odletu by měla cestovní agentura sdělovat dříve.Obdrželi jsme info o terminálu atd. 22hodin před odletem. Pavel K.
13.3.2016
S cestovní kanceláří jsme byly velmi spokojeni. Všechny informace nám předala včas. Nebyl s ničím problém.Klidně si ji vybereme i příště. Michal Zrnečko
13.3.2016
S agenturou vše OK. Jan Hýla
12.3.2016
Jednou jste mně zapomněli na Mallorce.Ta sranda mně stála myslím 50,-EUR za taxi na letiště.
Tentokrát jsem ještě čtyři hodiny před odletem nevěděl,jak se dostanu na letiště.
Protože je mojí povinností se zajímat o údaje o transferu na vývěsce nebo v deskách příslušné CK a ne si odjezd na letiště zařizovat a organizovat,do třetice všeho dobrého si třeba prodloužím dovolenou na účet např.12 Fly. Oldřich Sikora
10.3.2016
Pobyt vytecny, stejne jako vas kalendar 2016. Zdravim z Madeiry. Petr K.
9.3.2016
Poděkování agentuře mexikocesky.cz, jmenovatě paní Martině Brychové a Tereze za krásné výlety. Využili jsme jejich služeb opakovaně a vždy jsme byli moc spokojeni. Miloš Z.
8.3.2016
Chci poděkovat vaší cestovce za perfektní služby. Josef H.
8.3.2016
Moc děkuji slečně / paní, která nás měla na starosti. Opravdu se s námi snažila řešit vše obratem v rámci svých možností, jen jsme se to nakonec rozhodli prostě neřešit.
Takže po této stránce pochvala, je mi jasné, že za zmatky v Turecku mohla CK. David P.
8.3.2016
Cyklo Mallorka
Služby CK sú dobré, oceňujem cykloservis a kvalitu bicyklov.
Zlepšiť by sa mal odvoz z letiska. Už po druhý krát sa mi stalo, že v mieste určenom na stretnutie na letisku nikto nebol.
Ale celkove na 1-, a prídem opäť. Martin S.
8.3.2016
Všechno v pořádku, jako vždycky s Vámi?? Jiří N.
8.3.2016
Vše ok, pouze delegátka Christine z CK 5 vor flug se moc nestarala o náš odlet, v deskách s informacemi chyběla informace ohledně našeho odletu, když jsme ji volali, byla nedostupná. Sehnali jsme ji asi až po 5ti hodinách.
To se však může stát každému. Veronika Č.
6.3.2016
Cyklo Mallorka
Komunika s agenturou byla na výborné úrovni. Karel V.
6.3.2016
Děkujeme za vzornou přípravu a asisitenci, rádi se na vás znovu obrátíme a všem vás doporučujeme. Miroslava S.
6.3.2016
Děkujeme za kontakt na paní Klimo. Ochotně a dle našeho přání organizovala a zúčastnila se s námi dvoudenního výletu do nitra ostrova. Vše bez chyby. Rovněž nám byla zasvěcenou průvodkyní po Aluthgamě. Chtěli bychom jí Vaším prostřednictvím ještě jednou poděkovat!
Služby Vaší CA byly vždy na vysoké profi úrovni. Bude-li možnost, rádi Vaše služby znovu využijeme.
Děkujeme Jiří Š.
5.3.2016
O co víc se nám líbil hotel, o to méně jsme byli spokojeni s cestovní agenturou. Cestovali jsme dva páry já+1 a bratr+1. Bratr objednával zájezd o den později. Jemu jste napsali, že je hotel zavřený a přiložili dopis od německé cestovní kanceláře, kde bylo napsáno, že se stala chyba v rezervaci....
Chtěli jsme jet spolu a snažili se rezervaci stronovat, ale u něj to šlo a u mne ne.
Když jsme dojeli do Mnichova, na letišti nám oznámili, že nemáme místo v letadle a odsunuli nás bokem. Nepomohl telefonát do cestovky, nakonec jsem si to musel vyhádat a do letadla, kde měla manželka navíc objednanou dietu nás pustili.
Jeli jsme s Vámi již potřetí, dvakrát jsme byli v Karibiku a bez problémů, ale tento zájezd se nepovedl.
Pěkný den. V. Němec
5.3.2016
Děkujeme cestovní agentuře NaCesty za sprostředkování ubytování. Potřebné materiály k cestě jsme obdželi včas. Na místě klaplo všechno tak, jak jsme měli objednáno.
Přejeme vám mnoho spokojených klientů. Jitka R.
4.3.2016
Profesionální přístup. Ladislav F.
4.3.2016
Jediné, co nás překvapilo bylo chování delegáta slovenské národnosti. Při prvním setkání se nás otráveně slovensky zeptal,jestli umíme aspoň trochu německy.Hovořil s námi velmi stroze .Naivně jsme si mysleli,že bude mít radost,že uvidí téměř své krajany.Proto jsme raději kontaktovali pana Fencla,který nám zorganizoval výlet dle našeho přání.Byl to nádherný zážitek.Pokud tedy Češi budou cestovat do tohoto hotelu,lépe se domluví s panem Fenclem. Miroslava Vejvarová
4.3.2016
Velká spokojenost s Vaší cestovní kanceláří. Jistě využijeme Vašich služeb i v budoucnu. Miluše P.
4.3.2016
Při našem příjezdu nám hotel oznámil, že nemá pro nás zaplacený pokoj, dostali jsme pokoj s výhledem do ulice a 20 m od pokoje byla diskotéka. To co následovalo do pozdních ranních hodin vám nemusím popisovat.
Druhý den jsme trvali na našem pokoji s výhledem na moře, který jsme měli zaplacený. Postup byl následující:
Do 12,00 hod jsme museli vyklidit nás prozatímní pokoj a ve 14,30 jsme obdrželi klíče od nového pokoje. Velice nepříjemné narušení dovolené. Zájezd byl zakoupen skoro tři měsíce dopředu.
Argumentace, že hotel má na toto právo není doopravdy na místě. Alena T.
4.3.2016
Zpoždění letu o přibližně 24 hodin, přišli jsme o jeden den pobytu. Helena B.
4.3.2016
Perfektní servis při příjezdu i odjezdu. Nemuseli jsme se o nic starat, vše na čas- Jana Z.
4.3.2016
Děkujeme za zprostředkování báječné dovolené! Dana M.
4.3.2016
letecká společnost Condor je příšerná, v podstatě asi jediná vada na kráse celé akce Jaroslav N.
4.3.2016
Cyklo Mallorka
Trošku mě překvapilo značení (neznačení) silnic. Několikrát jsem bloudil ale s tím asi nic neuděláte. Po týdnu jsem už znalec a přestože je tras mnoho už bych se snad neztratil ale ne každý se zorientuje tak rychle. Prostě mě překvapilo že při opravdu obrovském množství cyklistů si hlavně nováčci cestující individuálně musí projít takovou anabází. Michal J.
3.3.2016
Dobry den,
s Vasi/nasi dovolenou jsme byli MOC spokojene, uzily jsme si to. Omlouvam se, ale nemam cas vyplnovat dotazniky. Byly jsme spokojene se vsim.
Dekuji
S pozdravem
Zuzana Zahradnikova
3.3.2016
S takovou Ck jsme se ještě nesetkali. Po dvou hodinách čekání na pasové odbavení jsme byli rádi, že jsme CK našli. Na letišti nám dal delegát kus papíru s tel. čísly, když bude problém ať si zavoláme.i Poslal nás k číslu autobusu, který nás na hotel odvezl. Až na hotelu jsme zjistili, že delegát pro náš hotel neexistuje a že žádná informační schůzka nebude a my se nedozvíme datum odjezdu. Tak jsme hledali informační knihu, kde jsme se dozvěděli, že pravděpodobně bude odjezd od hotelu v 12,30. Tento termín platil od září do března. Nic bližšího. Tak jsme čekali 20 minut, ale autobus nikde. Když už jsme šíleli, že na nás zapomněli, na recepci se s námi nebavili a telefon jsme neměli, tak autobus přijel v 13,00 hodin a my odjeli. Kdybychom to tam neznali, byli na takové dovolené poprvé, tak ji máme od začátku zkaženou. Jaroslav P.
3.3.2016
Děkuji vám za zprostředkování skvělé dovolené v Mexiku. Těším se na další spolupráci. Aleš Pail
3.3.2016
Cyklo Mallorka
Hodnoceni CK vyborne. Doufam, ze jeste dlouho na Mallorce vydrzite. Roman Š.
3.3.2016
Vše bylo super, pouze chyběla informace o tom, že se všude ( včetně jídelny) chodí v písku a bez bot. Bylo to příjemné, akorát v kufru jsme zbytečně vezli několik párů bot. Pavel R.
3.3.2016
Zaměstnanci agentury Na cesty okamžitě reagovali na naše dotazy a přání před cestou, poradili i se zajištěním parkování na mnichovském letišti. Od nás mají jedničku. Jiří M.
3.3.2016
Opravdu vše bez problémů. Děkujeme! Jana D.
3.3.2016
Vše OK. Miroslav H.
1.3.2016
Naprostá spokojenost s CK Thomas Cook a Nacesty.
30.1.2016
Opět skvělý servis z vaší strany,jako vždy.Díky za krásné dovči. Jan Š.
29.2.2016
Next time of we fly... Probably needed to pay extra for bigger seats even whole our family is skinny :)
For kids definitely an option to prepay meal on the board as I couldn't believe that you are not offered even a cup of water for free :(( Tomáš K.
29.2.2016
Děkujeme moc za zprostředkování, dovolenou jsme si užily a nemáme vůbec žádné výhrady. Perfektní zorganizování. Veronika L.
28.2.2016
Lety měly být oba přímé Mnichov-Holguin a zpět bez mezipřistání.Po telefonu jsme byli dvakrát ujištěni,že není mezipřistání,ani Váš poslední e-mail na to neupozornil!Na letenkách byl napsán přímý let.Tak opravdu nechápu co jsme dělali na Jamajce.Proč dáváte špatné informace,když na hotelu jsou vyvěšeny pravidelné odlety přes Jamajku! Pavel D.
27.2.2016
Děkujeme za vaše již tradiční výborné služby, vše probíhalo absolutně v poklidu a k naší plné spokojenosti. Příště, samozřejmě, zase jenom s vámi! :-) Hana K.
26.2.2016
Byli jsme spokojeni se službami delegáta, který nám poskytl veškeré informace a zajistil výlety. Hana Kožíšková
26.2.2016
..měli jsme nějaké dotazy na delegáta c.k.Neckerman,dal najevo absolutní nezájem... Rudolf Výrubek
24.2.2016
Přeji hezký den. Děkuji za krásnou dovolenou na Kubě, kde jediným mínusem bylo týdenní deštivé počasí.
Zdraví Hana Neustupná, Cheb