Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

4.4.2016

Moc děkuji za opětovně velmi pěknou dovolenou. To je důvod, proč se při hledání vždy obracím jako první na vás. Helena V.

4.4.2016

I když nám bylo jasné, že letíme s německou CK, každý Čech by jistě uvítal více informací o letu v češtině (check-in, doprava zavazadel při přestupech, základní info o přestupu v USA..). Takový cestovní průvodce (nebo průvodce letem) v češtině se základními informacemi by se hodil (např. na jakých letištích je self check-in, jak je to se zavazadly při přestupu v USA či Kanadě, co vůbec dělat při přestupu v USA...)Josef Zajíc

4.4.2016

Jinak dovolená výtečná, vše zorganizované perfektně (to němci umí), našli jsme si po vlastní linii českého průvodce, takže jsme z Koh Samui viděli téměř vše. Cestujeme s Vámi nebo s jinými agenturami, které dělají německé cestovky již asi 7 let a do budoucna na tom nebudeme nic měnit.
Možná by stálo za to, dát nám klientům, pokud je to vůbec možné, nějaké info o možnosti českého průvodce v dané destiinaci. Nejedná se snad ani o to,aby byl k dispozici v hotelu, ale ohledně výletů . Myslím, že to řadu lidí odrazuje jet s vámi (německou cestovkou) na dovolenou. Leoš Vaněk

3.4.2016

Jako obvykle, vše proběhlo ze strany NaCesty.cz bez problémů. Jiří S.

2.4.2016

Prakticky není co dodat, vše probíhalo bez závad od zajištění přesunů na letiště a zpět, přes kontakt na místního delegáta i zajištění výletů.
Moc se nám líbilo a hodláme využít služeb vaší agentury i v budoucnosti. Stanislav Šlehofer

1.4.2016

Celkově jsme byli spokojeni! Služby CA Na cesty opět bezchybné! Aleš T.

31.3.2016

Moc děkuji za zprostředkování CK.
PS. jen bych asi dodala do pokynů tučným písmem pro ženy aby si zajistili léky/injekce na cestu tam a zpět proti trombóze. Já osobně užívám i horm.antikoncepci a známá zdr.sestřička byla zaražená, jak je možné že o tak závažné věci cestovka neinformuje. Kristýna V.

31.3.2016

Děkujeme za příjemnou dovolenou. Jaromíra K.

31.3.2016

S NaCesty.cz naprostá spokojenost! Vojtěch Kuchta

31.3.2016

Nemam zadne pripominky, snad ze si jeste letos koupim zajezd od Vasi agentury:-) Zdeněk Korf

31.1.2016

Cyklo Mallorka
Dakujem vam za ustretovost a ochotu. Norbert Omelka

31.3.2016

Děkujeme za kvalitní služby před i v průběhu zájezdu. Vše proběhlo k naší spokojenosti. Rekreanti z nejmenované české firmy nám mohli jen závidět. Renata D.

31.3.2016

vadilo mi, že cestovní kancelář s námi komunikuje pouze v německém jazyce, myslím si, že by nevadilo, kdyby instrukce byly též v anglickém jazyce. Ladislav V.

30.3.2016

Cyklo Mallorka
Váš servis výborný příští rok s Vámi určitě se uvidíme.Nashledanou. Pavel A.

30.3.2016

Výborná reakce i CK NaCesty.cz, když jsem si špatně vytiskl voucher na ubytování, stačilo zavolat, minutový hovor a vše ostatní již bylo s recepcí hotelu vyřízeno za mě. Výborný servis. Michal K.

30.3.2016

Děkujeme opět za perfektně zajištěnou cestu a těšíme se na další dovolenkovou sezonu 2017 s Vaší cestovní kanceláří. Vladimír Máca

30.3.2016

Dobrý den
Se službami Vaší cestovní kanceláře jsem byl velice spokojen.
Mnohokrát děkuji Ladislav J.

30.3.2016

Spíš bych jenom pro informaci uvedla, že by bylo dobré vědět o prázdninách kanadských "náctiletých". Jedná se o 2 týdny v březnu, většinou od cca poloviny března a pak v červnu. Je to jako invaze. Dělají neuvěřitelný hluk přes noc skoro do rána, řvou, pořádají party a samozřejmě pijí. Je to opravdu nepříjemné a možná to zbytečně přidělává problémy delegátům. I když musím říct, že delegát byl úžasný a hned nabídl řešení. To s českými CK neznám. Za toto nemohl ani hotel, i když mohl důrazněji zasáhnout a vůbec ne cestovka, spíš mi přišlo dobré Vás o tom informovat, třeba to využijete :-). Kateřina P.

30.3.2016

Cyklo Mallorka
Agentura NaCesty se o nás velice dobře postarala. Vše bylo skvěle zajištěno, jak letadlo, tak doprava z letiště a zpět na letiště. Protože jsme nechtěli mít starost s kolama na cestě letadlem, tak jsme si zapůjčili kola od agentury NaCesty, a kola byly v bezvadném stavu.
Když jsme odjížděli domů na letiště brzy ráno, tak bylo velice milé, že se pan Uher s námi přišel
osobně rozloučit. Děkujeme za příjemnou dovolenou a určitě jsme tam nebyli naposled. Marie K.

30.3.2016

Marně jsme čekali na klasického delegáta s cedulkou agentury. Vše bylo organizováno přes
" Meet point" - agentura, která zajišťovala transfer i výlety.Bylo by dobré tuto informaci sdělit dopředu a zabránit nedorozumění. Delegát uvedený v deskách CK 5 vor Flug se vůbec neukázal a odkázal nás telefonicky na kolegu.
Po dvou dnech jsme naštěstí dostali kontakt na agenturu Desert Gate se slovenskou delegátkou, která nám nabídla výlety i s českou průvodkyní. Jiří T.

30.3.2016

S CK Nacesty jsme jiz dlouhodobe spojkojeni a jak zajiste vite, cestujeme s vami jiz nejakych 12-15 let. Mozna jedinou vec bychom doplnili, a sice odlety i z Prahy. Je nam ovsem jasne, ze zalezi na destinaci a poctu ucastniku. Napr. z Mnichova nepripada v uvahu, aby bylo malo ucastniku, a krom toho v Mnichove muze spolupracovat vice cestovkami. Jan Havelka

30.3.2016

V cenové relaci tento hotel splní standartní požadavky na příjemnou dovolenou. Pochopitelně v novější hotelové výstavbě na dalších plážích vznikly a vznikají obrovské luxusní hotelové komplexy ,měl jsem možnost krátce je navštívit .Jsou naprosto neosobní a člověk se v nich doslova ztrácí. Je zde pochopitelně hotelová přeprava po areálu ale........Raději mám osobitější/domácnější hotely pokud se dá takto mluvit o hotelu s 250 pokoji.
Dále je nutno DOBŘE si vybrat vzhledem k dlouhé cestě leteckou společnost i za cenu vyšší ceny zájezdu a promyslet si dobu odletu a návratu. V opačném případě může doprava hodně poškodit dojem a zážitky z této doviolené. Josef Irlvek

28.3.2016

Cyklo Mallorka
Dobry den, Klarko,
uz od doby, co jsem nastoupil v PMI do letadla, se chystam, ze Vam alespon touto cestou podekuju, ale stale jsem se k tomu mou vinou nedostal :-(
Ale nyni bych to rad napravil, jsem rad, ze jste se o nas peclive starala a neustale rozdavala Vas usmev (my chlapi tomu rikame okouzlujici (snad mne za to pracovnici NaCesty.cz nepotrestaji))
Mejte se fajn, doufam, ze se v pristim roce zase uslyšíme.
Petr Hruska

28.3.2016

Při zpáteční cestě jsme měli problémy, kdy nám v Düsseldorfu uletělo vlivem pozdního příletu letadlo do Mnichova.Sice jsme dostali nové letenky, ale až na odpoledne a tím nám propadly zakoupené jízdenky na vlak z Mnichova do Prahy,což nám zkomplikovalo návrat domů.
Myslím, že hodina na přestup je s ohledem k naším zkušenostem malá. Jaroslav P.

24.3.2016

Pobyt se nám líbil a byli jsme spokojeni. Naopak hodně nespokojeni jsme byli s parkováním. Zaplatili jsme parkování na letišti. Představovali jsme si, že přijedeme na letiště a zaparkujeme v parkovacím domě. Místo toho jsme čekali, dosti nervozně, protože odlet se blížil a čekali jsme na zákazu stání, až přijede člověk, který dlouho ani nebral telefon, a auto odveze. Začátek cesty se nám tím dosti znepříjemnil, navíc to bylo v noci. Při příletu se to zopakovalo, pán nám tvrdil, že čekal s autem na vedlejším terminálu. Miroslava J.

24.3.2016

Dobry den, meli jsme velky problem po platbe online parkingu v Munic, platba prosla, ale neprisel mail s potvrzenim a bar codem a nasledne dokazovani platby a komunikace s oddelenim parkingu v Muc byla prekvapive velmi komplikovana a neprijemna pred cestou - nejdriv tvrdili, ze platbu nemaji, po zaslani vypisu, ze maji, ale at zaplatime znovu a 1.platbu vyreklamujeme a to uz bylo parkoviste plne..Vyresila jsem to diky sve anglictine, duraznemu jednani a pozadovani toho, co bylo zaplacene..
Nikdy predtim jsme s timto problem nemeli.
Pekny den! Richard B.

24.3.2016

Přestup v Abu Dhabí je velice hektický v obou směrech. Vzhledem k pravidelnému zpoždění letů na vše max 15-30minut! František K.

24.3.2016

Děkujeme také cestovní agentuře Na Cesty.
Již jsme od vás cestovali za teplem a opět jenom chválíme.
Tak na podzim zase s vámi.
Hezký den přejí Eva Novotná a Miroslav Urbánek

23.3.2016

Cyklo Mallorka
Rád jsem využil Vašich služeb, bylo velice pohodlné se nechat odvézt z letiště do hotelu a zpět. Komunikace byla bezproblémová a na všem jsme se dohodli. Půjčené kolo fungovalo bez problémů a ocenil jsem i každodenně přítomný servis. Pro mě sice první ježdění na silničním kole v životě, ale určitě ne poslední! Za sebe nemám co vytknout. Libor N.

23.3.2016

Cestovní agentura NaCesty - hodnotím 1*. Hana O.

23.3.2016

Naše cesta měla být přes německou cestovní kancelář Olimar(?). Nikdy jsme nikoho z této cestovky neviděli a ani stopy po nich jsme nezaznamenali. Informaci o odletu jsme v šanonu nenašli, na recepci nám to ochotně sdělili - na stránkách letiště to bylo.
Auto jsme měli předem zajištěné už na letišti (cestovka nezajišťovala transfer na hotel) a na letišti ho zase vraceli.
Zajímavá věc se nám stala při pokusu o odbavení zavazadel při zpáteční cestě. Nebyli jsme v systému a nemohli vystavit palubní vstupenky. Vypadalo to, že na Azorech asi zůstaneme. Celkem se to týkalo šesti osob, kromě nás ještě čtyř Němců. Slečna na přepážce to nakonec vyřešila. Museli volat do Německa, kde se údajně stala chyba. Nějak nás do systému dopsali a pak už to šlo. Naštěstí jsme na odbavení přišli včas a všechno se stihlo. Rudolf J.

23.3.2015

Spokojenost. Jedna vytka. Rozvoz z letiste na hotel. Po mnoha hodinove ceste je velice unavne rozvazet dvojice jednim minibusem po vsech certech. Myslim, ze za ty penize pri cene taxiku v SAE je korektnejsi rozvoz zvlast. Tomáš D.

23.3.2016

Vše proběhlo dobře. Jana V.

22.3.2016

Cyklo Mallorka
Pokud budou k dispozici podrobnější mapky a popisy jednotlivých tras, bude to výhodné pro obě strany.
Shodli jsme se na tom, že pobyt neměl v podstatě chybu. I deštivý den přišel v pravý čas.
Následující hodnocení je z pohledu denního režimu: snídaně - kolo - večeře - kam zítra. Bufet jsme stihli asi dvakrát, nákupy minimální, další atrakce mimo návštěvy Palmy žádné. Příště třeba vlak do Solleru nebo pěšky po horách. Karel B.

22.3.2016

Jako vždy děkujeme za perfektní služby a zase brzy na viděnou ! Michal

22.3.2016

Cestovní agentuře nemám co vytknout, informace řeší inned a k spokojenosti. Požadavky zařídí bez odkladu a doporučí i výlety s delegátem. Jeste jedno díky za ochotu. Miloš Kadlec

21.3.2016

Upozorňuji jen na jediný problém, o kterém ale jistě již dávno budete vědět. Při příletu na letiště do Hurghady si každý musí zakoupit egyptské vízum. Všude stojí, že cena víza je "jen" 25 dolarů. Byli jsme čtyřčlená rodina, takže jsem měl připraveno 100 dolarů. Dolary místní prodejci víz, pravděpodobně přiživující se svoloč, odmítali a chtěli po turistech 28 ne dolarů, ale EUR. Když jsem odmítl, že eura s sebou nemám, začal mi místní prodejce vízum odlepovat se slovy, že když nechci, tak mám smůlu. Dlužno říci, že to bylo ve večerních hodinách a na letišti bylo jak vymeteno a jiná možnost získání víza nebyla. Ve spolupráci s dalšími cestujícími jsem nakonec požadovanou částku v EUR dal dohromady a vízum nám bylo uděleno. Kdybych nebyl s rodinou, egyptští hoši by se divili. Jsem přesvědčen, že toto zrovna nevrhá dobrý pohled na Egypt, jako na zemi, která by o turisty stála. Stálo by to za nápravu. Jinak byla maximální spokojenost. Jaroslav S.

21.3.2016

Snad jen,že za celou dovolenou jsme neviděli delegáta,žádné písemné informace,a ve finále nás na letiště doprovázel delegát jiné ck. Daniel Š.

21.3.2016

Cestovní agentura dostává jedničku. Informace jsme dostali včas a v potřebné kvalitě. Naše dotazy byly zodpovězeny obratem. Další požadavky ( objednání parkování), rychle a bez problémů. Pavel Kop

21.3.2016

S Vašimi službami jsme byli jako vždy naprosto spokojeni. Lumír K.

21.3.2016

Dobry den, pani Korecka,
chtela bych podekovat vam i cele spolecnosti NaCesty. Dovolena, kterou jsem si pres vas objednala byla velmi prijemna a i diky vasi praci opravdu bezstarostna.
S pozdravem
Lucie Dvorakova

20.3.2016

Co se týká dopravy, na cestě do Dominikánské rep. jsme si veškerou konzumaci a občerstvení v letadle museli platit, přitom naprostá většina cestujících měla tzv. oběd a pití nealkoholických nápojů zdarma. Při cestě zpět jsme měli servis na palubě letadla shodný s ostatními cestujícími. Toto jsem nepochopil a bylo by více než žádoucí, aby na to cestovní agentura upozornila, jaký servis při cestě má klient v rámci letenek sjednán. Předejde se nepříjemným situacím. Rovněž bych doporučil vyměnit delegáta, který pracuje v navštíveném hotelu pro ITS Billa. je nespolehlivý a s tím jsme se nesetkali jen my, ale byla to zkušenost i ostatních hostů, kteří pobývali v hotelu v téže době jako my. Vladimir V.

19.3.2016

Děkujeme za krásnou dovolenou a bezproblémovou komunikaci s Vaší cestovní kanceláří. V létě se s Vámi chystáme na rodinnou dovolenou do Řecka :-) Radka Koubková

19.3.2016

Bezchybný servis, děkujeme. Daniel

18.3.2016

Nemám výhrady k postupu i vstřícnosti agentury Na cesty
snaha o profesionální přístup a péči o zákazníka
jen tak dále
Děkuji za spolupráci a přeji mnoho úspěchů
Čestmír Černý

18.3.2016

Objednavali jsme v sobotu vecer, v nedeli jste potvrzovali a v pondeli jsme odleteli. Bohuzel v Malaze na letisti ani na hotelu o nas nevedeli, takze na letisti jsme stravili trosku vice casu nez nam zajistili transfer, ale jinak asi vse v pohode, diky. Patrik S

18.3.2016

Cestuji s Vámi asi po páte a jsem spokojený. Hubert K.

18.3.2016

Poprvé za všechny roky, kdy využíváme k cestování služeb německých cestovních kanceláří, jsme byli nespokojeni s delegátem, který nám neřekl nic o zemi, o lidech atd., jen ho zajímallo, jestli víme kam a v kolik jít na jídlo. Jarmila K.

18.3.2016

Cyklo Mallorka
Vše v pohodě ale Standa chybí. Jan Ságl

18.3.2016

Výborné služby CA Na Cesty. František S.

Nahoru