Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

10.5.2016

Německý delegát je lhostejný vůči neněmeckým turistům. V ničem nepomůže, nespolehejte se na něj v ničem, pokud si nekoupíte u něj předražený výlet. Odjezd na letiště byl nesmyslně brzy. Na letišti byli více jak 3 hodiny před odletem! (myslím, že také chyba delegáta!) Jiří N.

10.5.2016

Děkuji za příjemný pobyt a těším se na další spolupráci.
S pozdravem
Rudolf Kuranda

10.5.2016

Cyklo Mallorka
Transfer z a na letiště funguje přesně a rychle. Spokojenost s přípravou a servisem kol. Šikovní mechanici. Různá doladění na počkání. Převoz na druhý konec ostrova při dlouhé vyjížďce bez komplikací. Personál ochotný a poradí kdykoliv. Celkově jsme byli spokojení. Jan P.

9.5.2016

Cyklo Mallorka
služby a starostlivost personálu na místě velmi příjemné,
informace a servis před odletem, tranfer - perfektní
kola a služby kolem prima. Vladimír J.

5.5.2016

Cyklo Mallorka
spolupráce byla výborná, musím vyzdvihnout paní delegátku, moc příjemná, ochotná a mladá slečna, která nám vždy poradila a vyhověla. Jitka A.

5.5.2016

Byli jsme s vámi opět spokojeni a těšíme se na další dovču přes vás. ;-) Petr N.

5.5.2016

Bylo nám sděleno , že máme k dispozici českého průvodce a dostali jsme na něho číslo na vizitce.
Tento průvodce se za celých 23 dní našeho pobytu nesnažil s námi kontaktovat. Za tyto neslužby by měl být zájezd slevněn o 500,- Kč/osobu.
Kontaktoval nás průvodce z Exim Tour, když slyšel že mluvíme česky a nebyli jsme na jeho schůzce. řekl nám , že pokud bude třeba , že se o nás postará. A opravdu kdykoliv nás potkal , tak se ptal , jestli je vše v pořádku.
Dále jste nám jako cestovní agentura doporučili parking v Berlíně bez možnosti další slevy. Nabídli jste nám jen obvyklou internetovou slevu cca 5 % , takže parking mělk stát 96 EURO.
Při troše štěstí jsem se probral nabídkou parkování kolem letiště sám a našel jsem parking za 76,- EURO. Tuto službu jste mohli mít již předem zajištěnou, zvláště , když jste specialisté na německé cestovky.
Dále jsme nedostali žádnou slevu ani pobídku za to , že již poněkolikáté jedeme s Vaší cestouvkou. Milan Ch.

5.5.2016

Cyklo Mallorka
Výhodou je transfer z letiska do hotela, tiež busový odvoz na ostrove. Ochotný personál agentúry. Zrejme pôjdeme aj na budúci rok. Viliam P.

5.5.2016

V hotelu nebyl ani jednou přítomen delegát. Již na letišti nás na to upozorňovali. Nebyla tam ani vyvěšena informace o odjezdu. To jsme si museli zjistit sami. Luboš B.

4.5.2016

Cyklo Mallorka
Celková spokojenost se službami cestovní agentury zejména se servisem a půjčovnou kol. Pavel Ď.

4.5.2016

Cyklo Mallorka
Dakujeme za super tyzden, za perfektne sluzby a ustretovost ci uz pri rozvozoch na trasy alebo promptne riesenie technickych problemov, ktore sa nam tento rok nevyhli. Roman M.

4.5.2016

servis jako vzdy perfektni, pristi rok pojedeme zase. Martin J.

4.5.2016

S cestovní agenturou jsme byli opakovaně velice spokojeni, její služby jsme již využili několikrát a vždy jsou perfektní. Vše, co je domluveno, tak vždy platí. Ještě se nestalo, abychom měli problém. Jana P.

4.5.2016

Cyklo Mallorka
Maximální spokojenost jako každý rok.
Jen by to chtělo pořádného maséra jako v minulých letech a zajistit více aut na rozvozy. Luděk P.

4.5.2016

zájezd nám slouží jako poznání zajímavé přírody a místních obyvatel,úroveň a vybavení hotelu není pro nás tak podstatná
s pozdravem J.Koliha

4.5.2016

Velmi spokojeni se servisem a spolehlivostí kanceláře i personálu. Telefonní hovory velmi příjemné. Aleš Paclík

4.5.2016

Ze strany NaCesty.cz bylo všechno v pořádku. Děkujeme!  Adéla V.

4.5.2016

Cyklo Mallorka
Není co dodat ,jsem velmi spokojen. Petr Š.

3.5.2016

Delegátka ITS Billa byla dosti arogantní. Jiří Smysl

3.5.2016

Agentuře NaCesty děkuji za perfektní servis a podporu při zřizování zájezdu a za poskytnutí odpovědí na všechny naše dotazy. Určitě jsme s vámi nejeli naposled! Moc za vše děkujeme, jste skvělí! Ivona P.

2.5.2016

Vše proběhlo dle plánu a chtěla bych tímto hlavně poděkovat paní Kláře Ibehejové! Skvělá a okamžitá komunikace, při řešení vše mých otázek. Velice ochotná paní!!! Tímto jí moc děkujeme :-). Lucie Sekanová

2.5.2016

Cyklo Mallorka
Chtěli bychom poděkovat za vstřícnost a starostlivost po celou dobu našeho pobytu. Spolupráce byla skvělá jak od naší prvotní objednávky cyklistického pobytu, až po náš návrat zpět z dovolené. Oceňujeme také obětavost mechanika, který neváhal poskytnout pomoc při údržbě kol, i když byly naše vlastní. Děkujeme a rozhodně, příští rok opět na shledanou. Martin G.

2.5.2016

Ke službám Vaší cestovní kanceláře nemám připomínek, vše bylo v pořádku jak při zajištění ubytování, tak i při změnách před zahájením mého pobytu. Miroslav Vlasák

2.5.2016

S agenturou NaCesty mám z minulých zájezdů velmi dobré zkušenosti,ale letos jsem byla silně rozladěna z pracovnice,kterou nebudu jmenovat,když mi zaslala údaje o zrušení letu na adresu do mého bývalého zaměstnání,kde díky kolegovi,který mě okamžitě e-mail přeposlal jsem na změnu mohla reagovat.Jinak další Vaše pracovníky musím pochválit za perfektní služby. Jana L.

1.5.2016

Velké díky všem zaměstnancům Nacesty, CK Tui, letecké společnosti (příjemný let s bohatým občerstvením). Jen ten začátek byl trochu nešťastný - zařízení dopravy na letiště, vysvětlení pojmu slevy na zájezd, zrušení zpátečního letu - pokus o zkrácení dovolené nebo úplné zrušení a vrácení peněz... Několik dovolených už jsme s CK Nacesty absolvovali - vždy bez problémů, jen u této dovolené předcházelo několik nemilých situací a dlouhý čas jsme žili v nejistotě, zda vůbec odletíme. (Viz E-maily). Ale po této pro nás zatím nejkrásnější dovolené jsme usoudili, že příště si dovolenou vybereme u CK Nacesty zas. Se srdečným pozdravem Erbenovi

1.5.2016

Cyklo Mallorka
Servis Na Cesty byl jako vždy bezvadný. Delegátka, mechanici, fotograf - vše super Michal R.

1.5.2016

Opakovane jsme vyuzili sluzeb nacesty.cz a doporucuji dale vsem znamym :-) Richard R.

30.4.2016

Transfer z letiště na Maltě na ostrov Gozo není úplně triviální záležitost. Z letiště přes celou Maltu mikrobusem na terminál trajektu. Trajekt Gozo Channel (trochu "šachy" s kufry). Přestup na další mikrobus (jiný dopravce). Odvoz na hotel.. Vše dopadlo na jedničku. Skvěle načasováno. V obou směrech. Děkujeme CK Bucher Reisen. Jiří P.

29.4.2016

S dovolenou na Kubě jsme byli spokojeni. Kuba, jako taková na nás zapůsobila velmi dobře. Chtěli bychom poděkovat za doporučeni pana Davida Lobiana, který se nás ujal a velmi profesionálně se o nás postaral. Karel K.

29.4.2016

Se všemi službami agentury NaCesty.cz jsme byli moc spokojeni! A celkově jsme si dovolenou velmi užili, i přes výše uvedenou menší kritiku hotelu. Lukáš Č.

29.4.2016

S Vašimi službami jsme byli nadmíru spokojeni. Ať jsem hovořila po telefonu nebo komunikovala s kterýmkoliv z vašich zaměstnanců po mailu, všichni naprosto profesionální, ochotní, velmi milí a rádi se se mnou podělili o své vlastní zkušenosti. Určitě budeme vaši cestovní agenturu doporučovat. Toto můžete rovněž úvést do mé recenze. Lucie Velcl

29.4.2016

Cyklo Mallorka
Myslím, že službám není ce vyknout, vše fungovalo jak mělo a speciální díky Klárce za věčný úsměv a ochotu..takže díky moc všem super práce;) Radek Pazourek

29.4.2016

Vřelé dílka za operativnost v zajištění skvělých kol pro naši skupinu. Bronislav Šimek

29.4.2016

Ze strany cesty a jejího zajištění a půběhu není co vytknout Roman B.

28.4.2016

Cyklo Mallorka
Velky dik celemu prima tymu za skvely tyden. Velka spokojenost, budeli to v pristim roce mozne, tesim se na videnou! Martin M.

28.4.2016

Dekujeme za služby, byli jsme spokojení příště na podzim opět s Vámi pojedem. Lenka Š.

28.4.2016

Děkujeme za skvělou spolupráci a organizaci našeho pobytu. Vašich služeb jsme využili již po několikáté a vždy vše proběhlo bez problému. Lucie J.

27.4.2016

Děkujeme, s Vašimi službami jsme byli spokojeni. Jen malé doporučení od nás.
Měli jsme zaplacený ekonomický pokoj, domnívala jsem se, že půjde hlavě o malý pokoj s neatraktivním výhledem. Výhled i pokoj byl standardní, velmi hezký, jen blízko vchodu k recepci.
Co jsme ale nedostali v programu AI, právě proto že jsme měli ekonom.klase, vstup do Aquaparku (naproti hotelu), jehož cena byla 14 EUR na den. Ostatní klienti s programem AI měli tento vstup v ceně. Také mi uniklo, že byste nás upozornili, že je třeba dopředu udělat seating přes internet. Jako problém tuto věc nevidím, ale těch 5 Euro, které jsme museli zaplatit na osobu bychom investovali jinak. Nějakou dobu jsem necestovala, takže mě i překvapilo, že v letadle jsme nedostali vůbec nic, ani jeden nápoj nebyl v ceně letenky, což se domnívám, že byla opět ekonom.klase. Tolik z našich postřehů, jinak velká spokojenost, určitě zase někdy pojedeme :-)) Olga B.

27.4.2016

K organizaci nemáme výhrady. Možná jen doporučení pro ostatní cestovatele, aby si dopředu vyplnili turistickou kartu. Pokud tak neučiní, vyplní je za ně úředník na letišti, avšak veškerý výstupní proces (registrace turistů) se tím neúměrně natáhne. Aleška S.

27.4.2016

Moc děkujeme za zprostředkování naší cesty. Vše proběhlo k naší spokojenosti. Ostatně jako vždy, když jsme přes Vás cokoli objednávali. Ilona S.

27.4.2016

Váš servis naprosto špičkový , budu doporučovat všem ve svém okolí. Vladimír V.

27.4.2016

Dobrý den,
Tentokrát nebudu hodnotit, neboť do hotelu jezdíme každý rok a již 3 hodnocení jsou v recenzi uvedena.
Děkuji za vzorné služby a těším se na další spolupráci ! Stanislav F.

25.4.2016

Cyklo Mallorka
Měli jsme trochu smůlu na závady na kolech. Praskaly špice a lanka přehazovačky. To se, ale stává. Zvládnul jsem i jízdu ze Solleru s prasklým lankem přehazovačky. Přesto hodnotíme organizaci pracovníky agentury NaCesty jako velmi dobrou. Ivan K.

25.4.2016

Vše proběhlo bez problémů. Jiří S.

25.4.2016

Cyklo Mallorka
Vzhledem ke skutečnosti, že jsme navštívili hotel Ayron již po několikáté můžeme srovnávat. Náš dojem je, že pestrost, nabídka a kvalita jídel se postupně zhoršuje. Také stále není vyřešeno pokrytí wifi signálem i když se za připojení platí. Jaroslav H.

25.4.2016

Cyklo Mallorka
Ochotní servisáci, perfektní skladování kol i transfery na letiště a zpět.
Opravdu jsme s Vašimi službami spokojení. Měli jsme na půl svá kola, napůl půjčená - ta dobře seřízená.Miloslav Smutek

25.4.2016

Vše bylo dobře zorganizováno, i 2 výlety, které jsem si tam zařídil. Všude o vás věděli.
Pouze na letišti v Bělehradu bylo tam i zpět na přestup pouhých 55 minut a při zpátečním letu letadlo do Bělehradu mělo asi 30 minut zpoždění a málem mně to uletělo - mají tam asi špatné značení. Pavel N.

24.4.2016

Vše klaplo, neměli jsme žádný problém. Jarmila Štechová

24.4.2016

Cyklo Mallorka
Užasná spolupráce s Vaším servisním týmem a zejména s Klárkou Ibehej. jiří K.

23.4.2016

Cyklo Mallorka
Díky za služby kolem kol i tras.
Škoda, že nevyšel čas na ten společný folklórní večer...
A ještě taková praktická poznámka: doporučujte turistům vzít si kromě pedálů i svá osvědčená sedla...
Jinak perfektní.
Možná, že si to s Vámi ještě zopakujeme. Jiří D.

Nahoru