10.6.2016
Hotel v pořádku. Delegátka CK FTI profesionální a mluví dobře i anglicky.
Atlantis autopůjčovna je už něco jiného - auto bylo nové, ale hodně vzdálené od toho, co jsme si objednali. Když jsme připomněli, že jsme chtěli navigaci, pracovník půjčovny velmi arogantně prohlásil, že na ostrově se ztratit nemůžeme, protože je to přece ostrov. A že se mu do Ponty pro navigaci nechce. Vím, že od června půjčí všechna auta a ještě se jich budou zájemci doprošovat, ale přesto - Zkuste preferovat jinou půjčovnu nebo jim dejte vědět, že k zákazníkům se mají chovat lépe. Radek H.
10.6.2016
Poděkování za veškeré služby všem, kteří se o nás z Vaší agentury starali. Nemám připomínek, byli jsme moc spokojeni. Petr B.
10.6.2016
Vše fungovalo perfektně (jak se dá od cestovky pod Thomas Cook očekávat). Petr Č.
10.6.2016
dobré. Eva H.
9.6.2016
se službami vaší společnosti jsme byli velice spokojení, rádi se na vás obrátíme i s naší další cestou. Martina P.
7.6.2016
Dobrý den,
vrátili jsme se z pobytu /21.5. - 4.6. hotel Primasol Sineva Park / v Bulharsku a já bych chtěla touto cestou zhodnotit celý zájezd.
Byli jsme /3+2/ všichni nadmíru spokojeni,a to se vším : odbavením na letišti,letem,transferem do hotelu,ubytováním,jídlem /kvalitou,výběrem i množstvím/ až moc/,službami,programy,mořem - vše bylo naprosto bezvadné. Pozornost,která potěší : do hotelu jsme dorazili kol. 3. hod ranní a na stolku bylo připraveno občerstvení i s ovocem a lahví vody pro každého....! Personál byl ochotný,vstřícný,všude čisto a kupodivu žádný hluk,takže jsme se v noci i vyspali a odpočinuli si.
Velký dík patří i Vaší cestovní agentuře za poskytované informace,vstřícnou korespondenci a poskytnuté rady/měli jsme problémy při odjezdu kvůli manželově zranění,ale nakonec se vše vyřešilo a manžel odletěl také/. Letěli jsme s Vaší CA již potřetí a doporučujeme Vás všem známým.
Ale.... při všech perfektních službách jsme byli ale velice rozladěni situací na pláži. Chybějící sprchy nám nevadily,Černé moře není tak slané a večer jsme se osprchovali na pokoji,ale už pronájem slunečníků a lehátek byl šok : poplatek nebyl za set,ale za slunečník a každé lehátko zvlášť /á 8 leva/,takže za 14 dní bychom zaplatili téměř jako za 1 osobu pobytu. I bohatší Němci a Rusové byli se situací nespokojeni. Naštěstí s ohledem na vnoučata si bereme z domova ještě i slunečník vlastní. A vrchol všeho byly PLACENÉ toalety !! Přivezli 2 mobilní toalety,které uzamkli a klíč byl u plážového baru !!! Chápeme,že místní provozovatelé chtějí během sezóny vydělávat,ale WC je základní lidská potřeba a město má z poplatků jistě nemalé zisky,takže by bylo pro turisty /s náramky o příslušnosti ke konkrétnímu hotelu/ určitě důstojnější,kdyby tato služba byla kdykoliv a bezplatně k dispozici ! Náš postřeh by mohl být podnětem k jednání s hotelem a následně i se správou města. Podobnou situaci jsme dosud NIKDE nezažili,proto to zmiňujeme.
Ještě jednou děkujeme a přejeme mnoho dalších spokojených zákazníků jako jsme my.
S pozdravem Jarmila Kunertová
7.6.2016
Agenturu NaCesty považujeme za jedničku. Vašich služeb jsme využili již podruhé. V elektronicke poště i v osobním kontaktu ve vaší kanceláři jste, naprosto přesně, sdělovali nám všechno, co jsme potřebovali vědět.
Jste spolehliví a profesionální.
Děkujeme a přejeme hodně úspěchů. Olga S.
7.6.2016
Jediná výtka - po příletu do Puerto Plata jsme vyhledali příslušnou delegátku, sdělili jsme jména a název hotelu. Delegátka si vyhledala seznam a sdělila číslo autobusu. Naštěstí nám popřála krásnou dovolenou a zdůraznila, že nás čekají 3 hodiny v autobusu (místo odhadovaných 15 minut). Díky této poznámce jsme se ohradili a bylo zjištěno správné číslo vozidla. Po usazení v busu dorazila i delegátka a vyzvala pár, který byl chybně usazen k přemístění. Přiznáme se, že při naší neznalosti světových jazyků toto drobné zaváhání mohlo zkazit začátek dovolené. Milan K.
6.6.2016
Menší problém při vyzvednutí na letišti, kdy jsme nemohli najít náš odvoz. Ale spíše to bylo způsobeno naší roztržitostí. Pavel Berka
6.6.2016
Asi by bylo fajn mít na stránkách aktuální fotky. Ty které jsou na vašich stránkách jsou zastaralé, z dob, kdy se jednalo o Steigenberger Club. Laura A.
6.6.2016
Určitě v brzké době služeb vaší agentury zase využiji, vše bylo naprosto v pořádku. Děkuji :-) Zdenka Ch.
5.6.2016
Na zpáteční cestě jsme letěli se Švýcarskou posádkou. Docela nás překvapilo, že jsme nedostali ani deky, a ani sluchátka. Velmi omezené množství nápojů. Přestože obě cesty jsme vykonávali s leteckou společnosti Eurowings, byla naprosto rozdílná úroveň servisu. K jídlu jsme dostali jen jeden nápoj, pivo, či vino bylo za poplatek, jakož i deka a sluchátka. Jelena T.
4.6.2016
S agenturou vše v naprostém pořádku. Vojtěch Karban
4.6.2016
Perfektní služby kanceláře NaCesty. Díky. František Horáček
3.6.2016
Špatná úroveň služeb letecké společnosti AirEuropa. Pro futuro bych doporučoval, aby si kancelář FTI Touristik našla jiného dopravce, a to ze tří důvodů:
1. Jednalo se o tzv. hladový let. Samozřejmě nikdo nevstupuje na palubu primárně proto, aby se dobře najedl. K cestě na dovolenou však podle mého názoru určitý min. servis patří, zvláště při cestě do hotelu této kategorie.
2. Při zpátečním letu jsem měli během mezipřistání v Madridu zpoždění více jak 3 hodiny. To se samozřejmě může stát, trvalo však téměř 2 hodiny, než jsem se dozvěděli informace o dalším letu do Mnichova, resp. pracovnice letiště u gatu se probraly z příjemného hovoru až na náš důrazný dotaz a tyto informace zjistily.
3. K cestě na Kanárské ostrovy by se zřejmě měly využívat jen přímé lety!
Celé to bohužel zapadá do stále klesající úrovně letecké dopravy a často používané označení "letěl jsem dobytčákem" není příliš nadnesené při srovnání např. se začátkem devadesátých let minulého století. Zdeněk Hajžman
3.6.2016
Organizace jak NaCesty, tak Alltours, tak i hotelu Sirenis byla perfektní. Moc děkujeme a všem přejeme vydařenou dovolenou. Kateřina B.
2.6.2016
Dekuji za vyborny servis z vasi strany.
Vse klaplo na 100 procent. Hana K.
2.6.2016
Léta cestuji s vaší agenturou a znovu palec nahoru.Děkujeme. Břetislav V.
31.5.2016
Opět jsme spokojení s Vašimi službami, děkujeme.
Marcela s rodinou
31.5.2016
Musím ocenit změnu webu, která je kompiktibilní pro smatphony.. Libor Hájek
31.5.2016
Toto byl náš druhý pobyt s agenturou NaCesty.cz a musím opět jen pochválit! Vše v naprostém pořádku, vše rychle vyřízeno a opravdu skvělý přístup. Děkuji! Gabriela D.
30.5.2016
Nacesty.cz je super a vobec nerozmyslam nad niecim inym. Sk a cz cestovky vzhladom k skusenostiam ako delegat uplne odmietam. Naděžda S.
30.5.2016
Možná byjste měli nabízet kontakt na dopravu na letiště . Sehnal jsem soukroměho dopravce , což vřele doporučuji, protože když jsme jezdili vlastním autem, vzdy po přijezdu domů jsme byli utahaní . ..
Zdraví Vastl
30.5.2016
1. Uvádění "českého průvodce" u pobytových zájezdů do Turecka na webu CK NaCesty.cz je přinejmenším klamavé a zavádějící. Po zkontaktování osoby uvedené ve vizitce zaslané od CK NaCesty.cz jsem zjistil, že jedná se pouze o paní, která nemá s CK NaCesty uzavřenou žádnou smlouvu, ale že je ochotna pro event. dotazy na tureckém telef. čísle. V rámci vlastního zájezdu byl k dispozici pouze německý delegát, který se osobně objeví v hotelu pouze 1x, jinak je rovněž dostupný pouze na tureckém telefonním čísle
2. Německá CK Oger Tours, u které jsme měli zájezd objednán nabízí možnost využití bezplatného voucheru (v rámci all inclusive) na celodenní výlet do Antalya (vodopád, přístav, historické jádro). Pokud ale chcete oběd, musíte si jej zaplatit (6 €/osoba). Jak "velkorysá" je tato nabídka pozná účastník až při vlastním zájezdu (v informacích CK se to záměrně??!! neuvádí). Většinu času jsme strávili objížděním 3 obchodních společností, (klenoty+šperky, textil, kůže), kde nabízeli exkluzivní zboží v cenách pro VIP zákazníky. Z celodenního výletu (7 - 18.30) tak zbyly na pamětihodnosti pouhé 2,5 hodiny. František J.
26.5.2016
Od agentury jsme byly spokojené se vším. Kateřina V.
26.5.2016
S Vaší cestovní agenturou jsem jela na Srí lanku již podruhé a pokud mohu srovnat služby v roce 2015 a 2016, V roce 2015 jsem byla spokojenější.
1) Je problém se k Vám dovolat
2) Již nezajišťujete parkování na letišti, dostala jsem pouze odkaz na webové stránky (neumím německy, tudíž byl trochu problém)
3) Delegát německé cestovní kanceláře nás v roce 2015 navštívil na hotelu, vše vysvětlil, nabídl výlety. Delegát v roce 2016 pouze zatelefonoval jestli něco potřebujeme a evidentně se mu do hotelu nechtělo a ani nedorazil
4) Dost kritiky, děkuji za pěknou a cenově dostupnou dovolenou a i přes drobné nedostatky ráda využiji Vašich služeb znovu. Karolína S.
25.5.2016
Děkujeme týmu nacesty.cz a také číšníkům / číšnicím a perzonálu hotelu, jak se pozorně starali o našeho prcka, ale také i o nás. Rád bych ovšem vyjádřil svoji hořkost nad Německými spolu dovolenkáři a to jak na hotelu, tak také v celé délce pobřeží. Ti nám zejména narušovali příjemný pobyt svým neurvalým a neomaleným chováním, kdy ve 4 ráno přišli na pokoj a pokračovali v "kalbě", kterou rozjeli někde v nedalekém baru. Tato hořkost se bohužel netýká jen jedněch konkrétních Německých obyvatel hotelu, ale i dalších, měnících se sousedů a také těch, kteří zrovna hlasitě, do rána slavili v přilehlých ulicích.
Nemyslím si, že bychom si polepšili, kdybychom zažádali o přesun do jiného pokoje v hotelu.
V žádném případě na tom "nacesty.cz" nenese žádnou vinu! Je ale smutné jak si naši západní sousedé počínají - a to dle mého názoru zejména v zahraničí. Samozřejmě se toto tvrzení nedá paušalizovat, ale co za "brajgl" Němci předvádí na Mallorce, jsem snad ještě nikde nezažil.
Takže závěrem bych chtěl říct, že buď jsme na návštěvu ostrova zvolili špatný termín anebo tuto lokalitu nemohu pro rodiny s malými dětmi zcela uplně doporučit. Aleš S.
25.5.2016
Neosobní a až divadelní vystoupení delgátky na začátku pobytu. Předpokládal bych, že by jí potřeby cizinců, zvlášť když manželka má státní zkoušku z němčiny, mohly zajímat více. Na druhou stranu jsme ji o nic nežádali, tak nemohu hodnotit její celkovou vstřícnost.
Nejhorším zážitkem z cesty byl desetihidinový let Boingem 767. Uspořádání sedaček co se týče místa pro cestujícího je naprosto nevyhovující. Společnost Condor zřejmě nepočítá, že by mohli cestovat lidé vyšší než 190cm. Zmenšení místa z důvodu vyššího počtu sedaček tímto způsobem se mi zdá přímo skandální. Pavel Ř.
25.5.2016
S cestovní agenturou "NaCesty" jsem byla již 7x, tudíž myslím, že bych mohla příště aspirovat na nějakou tu slevičku při koupi zájezdu. -:)
Jinak nemám, co bych dodala, vzhledem k četnosti zájezdů od Vás. Jsem spokojena a nemám v úmyslu měnit CK. Ivana K.
25.5.2016
Naprosto dokonalá součinnost CA NaCesty.cz, s klientem.
Při výběru příští dovolené upřednostníme tuto agenturu. Jaroslav D.
25.5.2016
Ve dnech 30.4.-10.5.2016 jsme se zůčastnili sportovního kempu na Mallorce a to již po několikáté.Je to ráj cyklistů.Profesionálních,amaterských,turistických i začínajících a různého věku.Vhodné pro jednotlivce a celé skupiny a to i s různou fyzickou zdatností.Možnost kombinace cykloturistiky s normální turistikou,prohlídek kulturních památek s relaxací na pláži u moře.Sehraným českým týmem pracovníků jsou zajištěny veškeré služby,které nabízejí a nabídka je několikanásobně překročena.Kola perfektně připravena dle požadavku včetně servisu během pobytu.Doporučuji si kola zajistit na celý pobyt.Možnost odpočinku s kombinací normální turistiky,prohlídek památek,nebo vyjímečně změna počasí.Dále doporučuji využít transféry po ostrově a výletový kemp s grilováním v horách.Ubytování v hotelu DUNAS BLANCAS odpovídá nabídce.Po-
koje čisté,útulné,personál velmi ochotný,příjemný.Jídelna čistá a obsluha perfektní.
Chtěl bych poděkovat všem pracovníkům NaCesty.CZ hlavně majiteli cestovky panu Václavovi Uhrovi,delegátce slečně Klárce Ibehejové a Tomášovi za
pomoc při řešení úrazu pádu na kole mé manželky,kdy zajistili odvoz z místa úrazu na kliniku v Palmě včetně veškerého vyřizování potřebných formalit na klinice a s pojišťovnou ,a zajištění mojich návštěv na klinice včetně dovozu.
Určitě se všichni a to již pošesté zase vrátíme.
25.5.2016
Děkuji všem členům cestovní agentury NaCesty.cz za zajištění pobytu, přátelskou atmosféru i ochotu. Určitě s vámi budu dál létat do exotiky a budu se k vám vracet na Mallorcu na kolo :-)! Jiří Vomáčka
25.5.2016
Cyklo Mallorka
Těšíme se na další akci a spolupráci s V. Uhrem který je pro nás zárukou duvěry. Pavel S.
24.5.2016
Cyklo Mallorka
Dakujeme za vyborne sluzby, rychly servis, krasne vylety a prijemny spolocny vecer. Vladimír N.
13.5.2016
Tímto děkuji slečně Gruszkové za její milé osobní jednání v zákaznickém centru v Plzni a to i po pracovní době.
S ubytováním mi pomohla bez váhání a zodpověděla veškeré mé otázky.
Není to poprvé a naposledy co chválím její profesionální jednání.
Už teď se těším až s NaCesty.cz opět odcestuji. Michaela R.
20.5.2016
Cyklo Mallorka
vaši cestovku mezi sportovně založenými přáteli doporučuji, určitě je výhoda že se nic nevnucuje včetně dopravy, každý si může zvolit odletové místo ap sám a přesto jsme z letiště odvezeni, konkretně o mě byla nadstandartní péče v případě úrazu, kdy do odhaduji 30 km vzdálené nemocnice se kvůli mně jelo celkem 3 x, to by běžná plážová cestovka rozhodně nezařizovala, po upozornění na malý rám jsem okamžitě vyfasoval větší kolo s lepší skladbou převodů, majitel se opravdu snažil a je takřka kdykoliv k dispozici,
výhoda pro méně zdatné je tzv. vyvezené na libovolně zvolenou část ostrova a jen návrat po vlastní ose, což umožní vidět větší část ostrova, v případě poruch kola s kterými si účastník zájezdu neví rady přijede odborná pomoc, což je Absolutní nadstandart!!!!
nemohu hodnotit práci mechanika v hotelu - naštěstí jsme nic nepotřebovali
p.s. škoda že jsme letos nechytli paellu kterou chystá šéf cestovky, je vynikající, lepší než v hispánských restauracích v brně. Lenka Š.
18.5.2016
Zarazilo mě, že jsme letěli s německou Ck Neckerman, leteckou společností Thomas Cook a přesto s Air Franc. Letěli jsme s německou Ck aby jsme se vyhli tomu , že by jsme nerozumněli. Což se stalo. Při letu zpět jsme se dozvěděli až na letišti , že máme ještě zastávku navíc v Santo Dominku, tím se náš let z Paříže přesunul a čekali jsme v Paříži necelých hodin.Myslim ze nas měli informovat mailem ci telefonem. Ivana M.
18.5.2016
Děkujeme za zprostředkování zájezdu. Hana U.
18.5.2016
kvalitni servis. Vít F.
18.5.2016
Vše bez chyby ze strany agentury. Petr L.
17.5.2016
Vše proběhlo v pořádku. Lukáš Ch.
17.5.2016
Cyklo Mallorka
So službami CK sme boli max. spokojný. Delegáti ochotný pomôcť, poradiť.
Týmto pozdravujeme a ďakujeme za starostlivosť. Tešíme sa o rok zas.. Daniel C.
17.5.2016
Dobrý den,
ráda bych oficiálně poděkovala Vaší cestovní kanceláři, zejména pak Vaší zaměstnankyni paní Simoně Mikové.
Touto cestou bych jí ráda oficiálně poděkovala a pochválila, neboť i přes komplikace, které nastaly při objednávání našeho zájezdu v únoru (dokázala vyhovět požadavkům naší početné rodiny), vždy ochotně mě kontaktovala a situaci vyřešila.
Přeji Vám mnoho dalších úspěchů a zaměstnanců jako je paní Simona Miková.
S pozdravem,
Jana Kindlová
16.5.2016
Jen tak dál...jeli jsme s Vámi podruhé a opět jsme byli spokojení!!! Tadeusz C.
15.5.2016
Cyklo Mallorka
Vzpomínali jsme na Standovu péči a starostlivost o kola. No, časy se mění a věřím, že servis bude opět fungovat na výtečnou.
Děkuji opět za výbornou agendu agentury NaCesty. Pavel M.
15.5.2016
Spolupráce s cestovní agenturou byla výborná, další dovolenou určitě budu chtít zrealizovat opět přes Vás!!!
Děkuji. Kamila O.
14.5.2016
Sprievodkyňa nám, nenechala odkaz o ceste späť v danom termíne, museli sme ju deň pred odjazdom kontaktovať sami. Juraj A.
11.5.2016
Cyklo Mallorka
Naše první dovolená s cestovní agenturou NaCesty.cz. Maximální spokojenost. Bezproblémová komunikace. Perfektní až rodinná péče o klienty. Určitě jsme nejeli s vámi naposledy. Stanislav Č.
10.5.2016
Moc děkujeme, Vaší agentuře, vše bylo perfektně zorganizované, vše jsme v pořádku zvládli jak do Colomba, tak i zpět. Určitě rádi příště využijeme Vaší nabídky dovolené. Ivana a Petr Pospíšilovi
10.5.2016
Líbila se mi péče agentury před cestou, zavolání, poslání emailu, vysvětlení atd Tomáš Č.