28.6.2016
Velice děkujeme za zprostředkování zájezdu německé CK, s Vámi jsme byli již po druhé, oceňuji možnost částečné úhrady z osobního účtu zaměstnavatele, výbornou komunikaci Vašeho personálu a včasné zaslání všech informací a dispozic.
Jen tak dál. Michal Č.
28.6.2016
Dobrý den,
děkujeme za zprostředkování dovolené. Při naší další cestě se určitě opět obrátíme na vaši cestovní agenturu.
Dovolená se vydařila, vše bylo perfektní. Jen při zpáteční cestě s leteckou společností Condor jsem byla trochu nespokojena. Ještě nikdy se nám totiž nestalo, že by nám během letu letuška oznámila, že mladší dcera 8let nesmí sedět u okénka. Dcera vždy v letadle už od svých 4 let seděla u okénka a nikdy to nikomu nevadilo. A také nás dost překvapilo, když dcerám letuška dala pouze jedno jídlo dohromady se slovy že to jim stačí, tak to se nám také ještě nestalo.
Je dobré, že u většiny zájezdu uvádíte předběžné časy letů a leteckou společnost. Alespoň se tak příště mohu rozhodnout s jakou leteckou společností poletím. Michaela N.
28.6.2016
Organizace, předání dokladů, zajištění parkoviště na letišti - vše proběhlo v pořádku. Díky. Zdeněk S.
27.6.2016
Jako vždy, můj pobyt byl ze strany Neckermann Reisen perfektně zajištěn. Byl jsem jediným klientem v letadle mířícím do tohoto hotelu, takže z letiště do hotelu a na konci pobytu zpět na letiště jsem jel jako nějaký VIP sám v luxusním BMW. A rozhodně bych doporučil všem, kteří cestují jako klienti některé CK ze skupiny Thomas Cook, aby si do svých smartphonů nainstalovali jejich aplikaci Travelguide. Dozvědí se tam všechno podstatné o svém pobytu, aniž by museli kontaktovat místního delegáta CK. Pavel S.
27.6.2016
Super hotel a jeho služby. Nej hotel pro malé děti. Doporučujeme.. NaCesty také super !!Petra K.
27.6.2016
Na recepci na nás stále vyžadovali voucher ,ale nakonec nám doklad od vás obdržený, uznali. Gisela H.
27.6.2016
Jako vždy SUPER. Zdeněk Fleischmann
27.6.2016
Jako vždy SUPER. Zdeněk Fleischmann
27.6.2016
Dobrý den,
mám dvě výhrady vůči CK. Za prvé se nám neosvědčil delegát - ještě v neděli večer (při odjezdu v pondělí ráno) jsme nenašli vyvěšený papír s časem odjezdu. Na zaslanou sms již delegát zareagoval okamžitě, zavolal na recepci a tam jsme se vše potřebné dozvěděli. Trochu jsme byli rozčarovaní už při příletu na letišti, kde na nás čekal řidič s autem, ale kromě nás čtyř měl odvézt do jiného hotelu ještě další dva lidi, kteří ovšem přiletěli jiným letadlem - za více než hodinu po nás. Jednalo se o půlnoční čas, takže jsme byli nuceni s dvěma malými dětmi (jednomu je rok) přes hodinu v noci čekat na letišti, to nám nepřišlo příliš empatické.
Za druhé se mi zdá, že "uvádíte v omyl" :-) klienty ohledně pláže. Pláž není písčitá, ale především oblázková (pořádně velké oblázky), písku je tam vskutku málo. Pláž sama o sobě je opravdu hodně malá, je to jen takový cípek země, vlastně jenom ten pás, který je vidět na fotce, nikam dál už nepokračuje. V moři jsou všude kameny, takže pro děti to rozhodně není vhodné moře a pláž (hotel už ano). Vypadalo to (podle hromad písku), že se pláž asi má uměle rozšiřovat, za našeho pobytu to ovšem neplatilo a ani nikdo na rozšíření nepracoval.
Pokud jsme však z toho byli trochu rozčarovaní, spokojenost s hotelovými službami a jeho umístěním a samozřejmě i perfektní personál jakékoli rozčarování překryly:-)
Daniela Sládková
27.6.2016
Rádi bychom příští rok chtěli zkusit Albánii , zatím ji nemáte v nabídce. Děkuji také za vše co vaše cestovní kancelář dělá pro své klienty a že vše je bez problémů . Děkuji. Jana Lísková
27.6.2016
Vše dobře zorganizované, příště bychom neváhali opět využít NaCesty.cz, a klidně zvolíme opět odlet z Německa. Lucie Bradová
27.6.2016
Ďakujeme za sprostredkovanie ďalšej peknej dovolenky a tešíme sa na tú najbližšiu. Helena Bajusová
30. 6. 2010
S agenturou NaCesty.cz absolutní spokojenost, doufám, že budu mít opět někdy tu čest. Moc děkuji za příležotost kvalitně a levně cestovat.
Eva Bryndová
27.6.2016
Delegát si nás příliš nevšímal, ani welcome drink nezajistil. Ale vůbec nám to nevadilo. Klára S.
27.6.2016
Při odletu nastal menší problém (bylo mi sděleno, že cestovní kancelář zrušila náš zájezd a musím si koupit nové letenky), ale naštěstí se vše vyřešilo. Pokud byste chtěl více informací, rád Vám je poskytnu na e-mail. Lukáš Pokorný
24.6.2016
Oceňujeme rychlou a jasnou komunikaci i rychlou zpětnou vazbu v případě dotazů. Cestovní dokumenty a další administrativa v pořádku. Zdeněk S.
24.6.2016
Nemám další doporučení, vše fungovalo tak, jak jsme očekávali. Pavel K.
23.6.2016
Zájezd jsem si objednala i s cestou vlakem po Německu, avšak jste mi do odjezdu nedokázali vygenerovat jízdenky, což bylo velké zklamán a hlavně vše jsme museli na poslední chvíli přeorganizovat. Nakonec jsme museli jet na letiště autem a parkovat tam. Lísteček za parkovné Vám posílám v následném emailu.
Jinak vše proběhlo ok. a velmi jsme ocenila Late check-out v ceně zájezdu. Martina T.
23.6.2016
Děkuji Vaší cestovní kanceláři za nádhernou dovolenou a služby ochotného a příjemného personálu cestovní kanceláře Na cesty. Luděk M.
23.6.2015
Během dvouměsíčního předstihu v objednávce hotelu, došlo ke dvěma změnám a to vždy k horšímu.
1.Změna odl. a příl. letiště /Lipsko namísto Drážďan/
2.Změna hotelu. /namísto hotelu u moře s velkým bazénem, hotel uprostřed města s plivátkem.
Vím, že k vhledem k markantnímu úbytku turistů v Turecku, mají Vaše partnerské německé CK v organizaci trochu zmatek, Bylo by dobré je na tyto zmatky upozornit.
Vaší CK nadále důvěřuji a s jejími službami jsem spokojen a budu je nadále využívat. Jan Šíma
23.6.2016
Slečny v kanceláři byly velmi vstřícné, milé, ochotné a problematiky CR velmi znalé. Děkuji. Stanislav Tyšer
23.6.2016
Vše proběhlo bez problémů a v pořádku, děkujeme za pěknou dovolenou:-) Petra S.
23.6.2016
byli jsme moc spokojeni! Pavla K.
23.6.2016
Mírné zmatky na letišti na Rhodosu (- než se najde správný autobus). Pro mimopražské účastníky, kteří nemají možnost cestovat vlastním autem, složitější cestování na mnichovské letiště. - Přínosem by byla možnost užívání lehátek a slunečníků v rámci ceny zájezdu než nosit s sebou každý den eura na pláž. Jiří Motáň
23.6.2016
Děkujeme za Vaši spolupráci, vše proběhlo z Vaší strany perfektně. Markéta K.
22.6.2016
Výborné služby cest. kanceláře Olimar, zejména dovoz taxi z a na letiště kdy jsme ocenili že se 5x nezastavovalo u jiných hotelů jak už to u svozů autobusy bývá!
Byli jsme velice spokojeni i s cest. agenturou NaCesty, bezproblémová a rychlá komunikace po emailu i telefonem, nehledě na tu super cenu :-) Příště zase s vámi! Hana T.
21.6.2016
Vše proběhlo v pořádku, ale... doporučuji, aby německé CK věděli, že s nimi cestují i neněměčtí turisté a veškeré informace byly min.v angličtině (ideálně v češtině). Informační materiály jsme v Antalyii dostali v NJ(AJ neměli!), to samé info na letišti. Museli jsme se na vše chodit ptát. Češtinu neočekávám, ale AJ rozhodně ano!!!!
:-)
Jinak vás doporučuji dále. Dobré ceny, kvalita. Martina R.
21.6.2016
Byli jsme spokojení, není asi co vytknout. Michaela I.
21.6.2016
Trošku mi vadilo, že při vyřizování zájezdu musím mluvit (týká se i emailové korespondence) pokaždé s někým jiným. Zájezd jsem vyřizovala na poslední chvíli a během jednoho dne jsem snad 5-ti lidem pořád dokola musela vysvětlovat o co jde. I když všichni byli velmi ochotní a milí, je to ztráta času.
Agentura nebyla schopná závazně potvrdit naše požadavky (např. dětské autosedačky, dětskou postýlku a zvláště kuchyňský kout). Nakonec vše dobře dopadlo, ale odjížděli jsme dost nervozní. Klára K.
21.6.2016
Děkujeme za pěknou dovolenou. Milan P.
21.6.2016
dostal jsem vše v němčině, místo v angličtině. Německy neumím a vím, že materiály jsou i v angličtině. Petr P.
20.6.2016
Delegát se vůbec na schůzku nedostavil, kupovali jsme zájezdy od jiných cestovek v hotelu. Marie F.
20.6.2016
Trochu nervozity prinesl odjezd kdyz nas autobus mel nastavene spatne cislo ale po 15minutach zmatku jsme se s ridicem nasli. Pavla M.
20.6.2016
Bylo nám řečeno, že občerstvení při letu tam je součástí, ovšem zpátky nebude. Chtěl bych jen dodat, že občerstvení bylo tam i zpátky, nicméně všechno pěkně za eura. Jinak naprostá spokojenost, bylo o nás krásně postaráno, veškeré informace včas dorazily na email, v případě potřeby telefonní kontakt bez problémů. Vytištěné letenky po mě nechtěli, při odbavení stačily pasy, parkování na letišti v Mnichově levnější při online objednání. Tam, resp. na místě o několik eur dražší. Jan K.
20.6.2016
Delegátka vše vysvětlila na požádání i anglicky. Děkujeme . Karolína M.
17.6.2016
Děkuji za zprostřdkování krásné dovolené a těším se na další spolupráci. Jakš
17.6.2016
Opět perfektní! Michal Š.
16.6.2016
Dobrý den
Vážený pane jednateli
Tímto si dovoluji poděkovat za zprostředkování nádherné dovolené v hotelu Iberostar Royal Andalus (Costa de la Luz -St. Petri) a dále bych chtěl poděkovat Vašim zaměstnancům, zejména p. Navrátilovi, pí./sl. Ibehejové a pí./sl. Korecké za poskytnutí perfektních služeb a profesionální přístup k zákazníkovi.
Těším se s Vaší cestovní kanceláří na další dovolenou (asi ještě letos) .
S pozdravem
Luděk Mizuň
15.6.2016
Na dovolené bylo vše v pořádku. Jen německá mládež v hotelu byla velmi hlučná a neukázněná přes den i noc. Toto jediné kazí jinak bezproblémovou dovolenou. Alena P.
15.6.2016
Děkuji za rychlé vyřízení cestovních dokladů. Cesta z letiště na hotel a zpět byla rychlá a navazovala hned na let.
Doporučila bych možnost zajištění autobusového nebo vlakového spojení do Norimberka.
Cestovala jsem s dcerou a nechtěly jsme ani jedna řídit auto. Využily jsme možnost jet autobusem společnosti DB Bahn (IC Bus). Je to jednoduché spojení od hlavního vlakového nádraží z Prahy. Autobus jede zase k hlavnímu vlakovému nádraží v Norimberku. Metro jede od nádraží přímo na letiště. Vystoupíte a jste před hlavním vchodem letiště.
Děkuji za Vaše služby.
Dovolená se vydařila.
Odeslala jsem hodnocení i s fotografiemi na vaše stránky. Svetluse J.
15.6.2016
Naprostá spokojenost s prací všech zaměstnanců Vaší CK,s kterými jsem komunikovala: ochota,vstřícnost,rychlost a profesionalita. Velké DÍKY za celou naši rodinu !
Mgr. J.Kunertová
15.6.2016
Všechno v pořádku , bez problému a připomínek. Radim Ř.
15.6.2016
Agentuře děkuji za skvělé zprostředkování, podrobné informace (zasílané automaticky, nikoli na vyžádání) a milý přístup. Vše bylo přesně tak, jak sdělili! Daniela M.
15.6.2016
Dobrý den, paní Korecká,
chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za skvělé služby a naprosto skvělou dovolenou! Už nikdy nepojedeme s jinou cestovkou :-).. Loni jsme byli s CK Fischer a mají se od Vás a Vašich německých partnerů co učit!
Vše klaplo přesně podle Vašich informací, nikde nebyl žádný problém!
Mohla byste, prosím, poděkovat i CK 1-2-Fly! Delegáta jsme sice neviděli (nepotřebovali jsme ho), ale vše, co měl na starosti - především transfery, bylo bez chyby (mikrobusy a absolutně přesnými časovými nástupy).
Děkuji tedy ještě jednou Vám a celému týmu a přeji hodně spokojených zákazníků! Daniela Moulisová
14.6.2016
Uvitali by sme lepsiu a sirsiu ponuku ubytovania v zmysle vyhladavania a naslednej ponuky izieb - t.j. moznost vyhladat si vilku s bazenom, vacsie izby, vstup do bazena z izby, rodinnu izbu s bazenom, dvojizbovy apartman/vilku, atd.. nakolko mame dve deti, tato moznost by nam vela ulahcila a nemuseli by sme hotely pozerat na inych strankach, kedze u Vas sa tato ponuka konkretne neda najst. Radi by sme vyuzili Vase sluzby aj do buducna. Dakujeme za spolupracu! Lucia F.
14.6.2016
Komunikace s agenturou NaCesty.cz výborná. Byly mi poskytnuty i rady nad rámec povinných a základních údajů. Komunikace blesková a pokaždé pohotová odpověď na mé doplňující, dotazové emaily. Michaela H.
13.6.2016
Byli jsme naprosto spokojeni, mohu jen doporučit. Jeli by jsme tam klidně znovu. Zuzana J.
12.6.2016
Vše ok. Radek M.
11.6.2016
Opět maximální spokojenost s vyřízením veškerých cestovních náležitostí.
Služby na max. profesionállní úrovni a tudíž zůstávám i nadále věrným klientem.
Za vše děkujeme. Čestmír Chovančík
11.6.2016
Dobrý den, při check in na letišti v Antalyi (Pegasus Airlines), tedy při cestě zpět domů, jsme nebyli na seznamu letecké společnosti a musela přijet turecká delegátka z "meeting point", která vše vyřešila k naši spokojenosti. Asi půl hodinové zdržení při odbavení bylo ale nepříjemné a byli jsme v očekávání, zdali nás do letu vezmou či nikoliv. Roman Š.