Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

01. 09. 2011

S přístupem cestovní agentury NaCesty.cz jsme byli velmi spokojeni. Zdeněk P.

01. 09. 2011

Děkujeme za výbornou a rychlou komunikaci. Vše bylo v naprostém pořádku. Michaela P.

31. 08. 2011

Ještě zde musím pochválit cestovní agenturu NaCesty.
Dovolenou jsem objednával v neděli 7.8.2011 v 16:30 hod. a druhý den 8.8.2011 v 10 hod. jsem už s rodinou seděl v Drážďanech v letadle. Perfektní a rychlé zprostředkování. Všem vřele doporučuji cestovní agenturu NaCesty. Jaroslav R.

31. 08. 2011

Vážený pane Uher,

poprvé jsme využili služeb vaší agentury a musíme poděkovat za perfektní zprostředkování naší dovolené. Vše bylo výborně zorganizováno a dovolenou jsme si užili bez jediného problému. V hotelu Dana beach jsme byli už po šesté a můžeme jen doporučit! Už teď se těšíme na léto 2012, kdy si dovolíme opět využít vašich služeb. Ještě jednou díky!! Hana P.

31. 08. 2011

Děkuji agentuře za perfektní zabezpečení. Využili jsme vašich služeb již podruhé a obrátíme se na vás v budoucnu určitě opět. Ještě jednou DÍKY - Josef M.

31. 08. 2011

Jsem velice spokojena s vašimi službami. Vše proběhlo bez problému a v pohodě. Příští rok využiji vaše služby znovu. Květoslava B.

31. 08. 2011

Cestovní agentuře Na Cesty.cz bych tímto chtěla poděkovat za zprostředkovatelské služby(vyřízení víz, cestovních dokladů,letenky atd.). Vše proběholo na výtečnou, bleskově a kvalitně. Jarmila N.

31. 08. 2011

Spokojenost s komunikací s Vaší agenturou. Veronika R.

30. 08. 2011

Za vaše služby děkujeme a těšíme se na další dovolenou s vámi! Tomáš P.

30. 08. 2011

Se službami vaší cestovní kanceláře, jakož i s dovozem z letiště do hotelu a zpět jsme byli spokojeni. Kladně jsme hodnotili, že nám byly zaslány letenky, tak jak bylo slíbeno a nemuseli jsme nic urgovat. Petr M.

30. 08. 2011

Tímto bych Vám chtěl poděkovat za to, že vše proběhlo bez problémů. Byla to dokonalá dovolená bez komplikací a s nádhernými zážitky. Děkujeme, David Š.

30. 08. 2011

Z Vašej strany bolo zabezpečené všetko super, avšak veľký problém bol so zástupcom agentúry Thomas Cook (Musa Sahin) prišiel raz na stretnutie, hovoril iba Turecky, po nemecky veľmi slabo. Povedal iba jednu vetu, s ničím nás neoboznámil a povedal, že mu máme dať nejaké otázky.Celé stretnutie trvalo 3 minúty. Ak nemám info - nemám sa na čo pýtať? Opýtali sme sa, kde a kedy sa dozvieme o odchode informácie. Povedal, že 2 dni pred odchodom to bude zverejnené na vývesnej tabuli. Nepovedal, však, kde sa tá tabuľa nachádza! To sme si zistili, no ani deň pred odchodom tam nič nebolo. Nevedeli sme.,kto pre nás príde, o koľkej, ako sa dostaneme na letisko?!?! Na vývesnej tabuli mal uvedené zle telefonne číslo!!! neboli tam uvedené žiadne dni a ani hodiny, kedy by bolo možné sa s ním spojiť(mám o tom doklad). Veľmi nám pomohli na recepcii, riešili to s nami deň pred odchodom cca 7! hodín. ANO, čítate správne! Posledný deň pekného pobytu sme mali stres a dosť som bola naštvaná, namiesto kľudného kúpania sa a opaľovania som riešila za delegáta náš odvoz na letisko. Okrem tohoto záverečného stresu bol pobyt úžasný. Dana C.

30. 08. 2011

Děkuji za skvělou spolupráci panu Třískovi a panu Valentovi. Pavla H.

30. 08. 2011

Služby Vaší agentury bez jakýchkoli přpomínek. Připomínky mám pouze ke korektuře údajů na vašich stránkách: Město v Německu je Würzburg, nikoli Würtzburg. Letecké společnosti jsou dopravci nikoli přepravci (držitel dopravních prostředků je dopravce, objednatel přepravního výkonu - letu s cestujícími nebo nákladem - je přepravce, např. CK.) Dopravní výkon je pohyb dopravního prostředku vytíženého (přeprava) i nevytíženého (většinou technologický přesun prázdného dopravního prosředku). Omlouvám se za profesionální deformaci. Z nějakých dalších námětů pro služby zákazníkům mě napadá rozšířit nabídku zvýhodněného parkování na letištích (ve Frankfurtu je sleva v parkovacích domech možná při rezevaci min. 4 týdny před odletem. Chyběly mi dva dny, jednal jsem s parkovací firmou, vyjímku mi ale neposkytli (rozdíl cca 70 EUR). Dále možnost rezervace konkrétního místa v letadle s větším místem pro nohy nebo v lepší třídě, samozřejmě za úhradu. Nebo i nabídku přepravy na výchozí letiště letadlem z Prahy za nějakých výhodnějších podmínek. Sondoval jsem si možnosti, ale byl jsem docela překvapen (Wien - Fr. s Air Berlin cca 2 400,- Kč, Pha - Fr. cca 12 500,- Kč s ČSA nebo cca 17 500,- Kč s Lufthansou. A v hlavičce tohoto dotazníku by spíše mělo být místo: Pwani Beach nebo Kiwenga a destinace Zanzibar. Vladimír B.

29. 08. 2011

Děkujeme za perfektní zajištění, vše proběhlo bez problémů; ostatně jako vždy :-). Karel F.

29. 08. 2011

Byli jsme velmi spokojeni jak s celým zájezdem,tak i s průběhem zajištění tohoto zájezdu u Vaší agentury. Jediným drobným problémem je skutečnost, že k zájezdu dává ITS i dálniční známku, kterou je však nutné vyzvednout v Německu.Pro cestující z Východních Čech a Moravy je to zajížďka. Bylo by vhodnější, kdyby bylo možné Vignetu poslat s cestovními doklady,případně tuto výměnu voucheru za známku umožniti na hranicích v ČR, tak jak to mají uděláno ve Švýcarsku a Itálii. Toto je jen námět pro případné vylepšení této služby, nikoliv reklamace. Jiří A.

29. 08. 2011

Služby poskytované CK NaCesty.cz byly jako obvykle výborné a jistě je budeme využívat i nadále. Zvláštní poděkování z naší strany patří průvodkyni Sarah od CK Bucherer, která byla velice nápomocná při našich zdravotnich problémech. Pokud by bylo možné toto poděkování tlumočit jejímu zaměstnavateli, byli bychom vám vděčni. Daniel H.

29. 08. 2011

Se službami Vaší agentury jsme zatím velmi spokojeni a nemáme připomínky.         Bedřich R.

26. 08. 2011

Dobrý den, pane Uher,
v tomto případě raději nechci nic hodnotit, protože ubytování nebylo tak jsme si zaplatili, ale jinak dovolená byla krásná.
Děkuji všem vašim kolegům za vždy milé a vstřícné jednání.
Z Olomouce zdraví rodina Kočí

26. 08. 2011

Děkujeme za zorganizování naší dovolené. Z vaší strany bylo vše dobře zorganizováno a pokyny k dovolené byly stručné a přesné. Transfer z letiště a zpět byl také v pořádku. Děkujeme za zaslání slevové karty na parkování. Někteří němečtí hosté si stěžovali u delegátky, ale ta je odbyla, proto si vyřizovali stížnosti přímo s cestovní agenturou Bucher Reisen. Rádi využijeme i v budoucnu vašich služeb, ale budeme dávat větší pozor při výběru hotelu a termínu pobytu. Vendula T.

26. 08. 2011

Ďakujem za mimoriadne precíznu organizáciu mojej dovolenky, zachovajte si túto úroveň aj do budúcna. Určite budem Vaše služby odporúčať aj svojim priateľom a známym. Beáta H.

25. 08. 2011

Želám pekný večer pán Uher,

prepáčte prosím že reagujem až teraz , ale od návratu z dovolenky som veľa mimo domu a na mail chodím len občas. Dovolenka v Turecku v Cornelia De luxe Resort splnila moje očakávania vo všetkých smeroch. Ubytovanie , strava, vybavenie resortu a možnosti vyžitia sú na výbornej úrovni vrátane servisu, ktorý hotel poskytuje. Počasie v tejto oblasti je počas celého leta výborné na dovolenkové aktivity. Páčilo sa mi aj prepojenie resortu na more. V tejto oblasti poskytuje možnosti kúpania aj pre menej zdatných plavcov a služby na pláži sú výborné. Vaše odporúčanie na webovej stránke je presné a ak noví záujemci si budú z nej vyberať, môžem ich len uistiť, že skutočnosť je rovnaká ako ju propagujete. Rovnako organizácia odletu a príletu bola perfektne pripravená bez najmenších komplikácií. Záverom už iba chcem povedať aj za moju rodinu len jedno veľké ďakujem. Určite Vaše služby v budúcnosti využijem a tiež odporučím priateľom a známym. Prikladám aj niektoré fotky, máme ich veľa, ale tieto sobrazujú komplex hotela. S úctou, Dušan Vávra

25. 08. 2011

Bylo to z Vaší strany fajn, ani málo informací, ani jste nebyli nepříjemně vlezlí. Jiří K.

25. 08. 2011

Zvláště vždy perfektní snaha a ochota vaší cestovní agentury je asi důvodem, že s vámi cestuji již poněkolikáté. Reakce odpovědí před odjezdem jsou bleskové i na úplně malicherné otázky:) Jiří H.

25. 08. 2011

Se službami vaší kanceláře jsme spokojeni, využili jsme je letos již potřetí, ale vadí nám, nevíme kde je problém, že ani jednou na hotel nepřišel delegát, který by jistě problém s hotelem vyřešil bryskně. Je tomu tak již potřetí, i když vždy jedeme s jinou pořádající CK. To je současný trend? Eva P.

25. 08. 2011

Děkujeme za zprostředkování krásné dovolené. Vše proběhlo naprosto bez problémů. Příští rok jedeme zase s vámi. Markéta N.

25. 08. 2011

takto si představuji služby cestovní agentury. věděli jsme vše a včas. Jana V.

24. 08. 2011

Nechtěl bych komentovat služby Cestovní kanceláře Nacesty.cz, protože jsou na velice dobré úrovni a se vším jsem byl spokojen. Spíš bych rád okomentoval služby německé cestovky 5 for Flug.
Na mnichovském letišti jsem sice našel stánek, kde bylo napsáno "5 for Flug", ale pani mi jednoduše řekla, že můžu jít rovnou na odbavení a to bylo tak všechno. Říkal jsem dobrá, cíl je jasný a po příletu na nás určitě bude čekat nějaký delegát, který nám řekne, jak se dostat do hotelu Costa Verde. Zmýlil jsem se. Stejně jako na mnichovském letišti na mě nikdo nečekal, marně jsem pátral po delegátovi. Začal jsem tedy ptát ostatních delegátu, kde je náš delegát. Jedna paní, myslím, že byla ze společnosti Neckerman mi ukázala na stánek, odkud prý dostanu informace. Skutečně poradili mi i když to chvilku práce dalo. Vůbec si nedovedu představit absolvovat tento výlet bez znalosti cizích jazyků, protože se znalostí češtiny bych také prožil krásných 14 dní, ale na letišti v Mnichově. Služby delegáta ze strany 5 for Flug jsem prostě nenašel. Našel jsem na recepci rozpis, kdy má přijít náš delegát, bylo tam uvedeno 16.30 v pondělí, spěchal jsem proto z pláže, ale bohužel se nikdo nedostavil. Nejsem náročný, ale chtěl jsem jen nějaké informace o místních výletech po okolí. Po několika dnech jsem si sám zamluvil zájezd na pláži a jel na výlet zcela nezávisle, protože bych se služeb z německé strany nemusel dočkat. Tomáš R.

24. 08. 2011

Je videt, ze organizaci provadela nemecka cestovni kancelar - vse velmi dobre zorganizovano. Libor H.

24. 08. 2011

Děkujeme, s Vaší prací jsme byli spokojeni, pomohli jste navíc s několika věcmi ( ubytování, zaplacení, parkovaní u Mnichova). Vámi poskytnuté služby odpovídaly ceně. Je možné, že i v budoucnu Vaše služby využijeme, ovšem cestování z Německa je nutno uvážit - nemá to jen výhody, záleží i na ročním období, dostatku času ap.      S pozdravem M.záhoř

24. 08. 2011

Děkujeme za super servis ... prosíme o poděkování pro p.Filipa Kozáka za profesionální práci. Robert H.

24. 08. 2011

cesta proběhla v pohodě, delegátka CK ITS byla velmi ochotná a snadno k zastižení. Byli jsme spokojení. Rudolf S.

24. 08. 2011

Vše bylo zorganizováno, tak, že jsme byli plně spokojeni s Vašimi službami. Děkuji, Radka Š

23. 08. 2011

Organizace zájezdu jak ze strany FTI, tak podpora ze strany agentury Na cesty výborná. Cesta včetně pobytu proběhla zcela bez problemů.Doporučím obě agentury našim přátelům. Vlastimil Š.

22. 08. 2011

Našla jsem si Vás na internetu. Neměla jsem s Vámi žádné zkušenosti ani žádné reference. Musím ale říci, že jsem byla velmi spokojená. Vše jsem zařizovala v pohodlí domova a vše klapalo od začátku až do konce. I při telefonickém kontaktu jste byli všichni milí a vstřícní. Díky moc všem. S pozdravem Zd. Pištěláková

22. 08. 2011

Vážený pane Uhře, formulář s radostí vyplním a jěště bych i rád sdělil něco Vám osobně. Již po několikáté a v tomto roce po druhé cestujeme s agenturou nacesty a z vlastní zkušenosti musím konstatovat, že se vaše služby neustále zlepšují. Naše letošní cesty jsem domlouval s paní Lindou Ledeckou a je to opravdu velice slušná a příjemná paní. Nechci se dotknout žádného jiného zaměstnance, ale při telefonátech do agentury jsem se nechal vždy na paní Ledeckou přepojit. Dobrá služba je v dnešní době považována za samozřejmost a zůstává většinou prostor pouze pro stížnosti a zlobu. Proto jsem rád , že mohu touto cestou vyjádřit svou spokojenost a popřát Vám i vašim zaměstnancům hodně pohody, klidu a spokojených zákazníků. S pozdravem Stanislav Šanda s rodinou

22. 08. 2011

S prací cestovní agntury jsme byli spokojeni, tak jako v minulosti, vše probíhalo perfektně. Německá cestovní kancelář má částečně zkreslený popis hotelu a okolí, za to vy však nemůžete. Děkujeme za vaše služby. Zora H.

22. 08. 2011

Izba ktora nam bola pridelena pod nazvom sea-side-view nemala takmer ziadny vyhlad na more a bola rovno vedla cesty nad tavernou - zaroven to bola jedna s najmensich izieb v hoteli s malinkym balkonom a smrdela v nej kupelna od kanalizacie. Po dohode s hotelom a priplatku 20eur na den nam dali krasnu izbu rovno nad morom, uvital by som aby taketo veci boli transparentnejsie komunikovane v ponuke - 140eur za zajazd ma uz financne nezabije ale ked pridem a dostanem kvoli takemuto rozdielu zlu izbu a skazim celu dovolenku tak to naozaj nahneva a myslim si ze zbytocne! PROSIM KOMUNIKUJTE JASNE O AKE IZBY SA JEDNA IDEALNE SPOLU S FOTKAMI KTORE REFLEKTUJU CO SI NAOZAJ KUPUJEM! Martin Z.

19. 08. 2011

Dobrý den. Navštívili jsme apartmány Luna Falesia Mar, není u pláže praia falesia - ta je 2 km vzdálená, ale spíše u pláže olhos de aqua. Apartmán prostorný, pohodlně pro 4 lidi. Denně úklid. Pláž široká písečná, celkem čistá. Musí se počítat s tím, že atlantik je studený,osvěžující. Program all inclusive - hlavní jídla 2, jedno vždy ryba, přílohy dobrý výběr, sladkosti, zelenina, ovoce. Na baru dobrý výběr. Pláž po schodech. krásné písečné útesy. Obsluha pozorná. Klidná atmosféra, obýváno spíše portugalci, cizinců v komplexu méně. Pro nás to splnilo svůj účel, jeli jsme za známými. Je to celkem drahé v porovnání třeba s Tureckem za stejné peníze mnohem více komfortu. Program jsme si udělali vlastní. Delegátka příjemná německy hovořící. Na letišti výklad ve Francoužštině a holandštině. Let z Mnichova bez problémů, zpět přes Mallorku, nepřeložena zavazadla, čili zavazadla až druhý den, doručena z Ruzyně autem. Doklady od vás včas, bez problémů. Doprava letiště - ubytování a zpět též bez problémů. Spokojenost. Zdravím Zikmundová

19. 08. 2011

Děkuji cestovní agentuře NaCesty.cz za spolupráci, za profesionální a rychlé vyřizování, velmi nám usnadňuje cestování. Martina N.

19. 08. 2011

Služby Vaší agentury jsme využili opakovaně a jsme spokojeni. Iva H.

18. 08. 2011

Úplná pohoda, po zkušenosti s CK Čedok před 7 lety jsem se zařekl, že s českou cestovkou již nikdy nikam. Po 6 letech trucování a cestování na vlastní pěst, mohu s klidem konstatovat, že vaše služby včetně nemecké CK jsou kvalitní a bezproblémové. Jan P.

17. 08. 2011

Cestovní agentura NaCesty.cz se nám velice zamlouvala, vše jsme vyřídili z domova buď emailem nebo po telefonu. Zaměstnanci agentury byli velmi vstřícní a pružní. Opravdu jsme byli s vyřízením naší dovolené velice spokojeni. Oldřich L.

17. 08. 2011

Sluzby kancelare NaCesty a Jahn Reisen na jednicku. Naprosta spokojenost!!!!!      Klara M.

17. 08. 2011

Všechno bylo naprosto v pořádku. Jen parkoviště v Mnichově nás stálo víc, než mi bylo sděleno. Vydedukovala jsem, že to bylo zřejmě tím, že jsme stáli na parkovišti, které bylo velmi blízko - tuším P5. Na těch vzdálenějších to byla zřejmě ona cena, o které jste mě informovali. Bylo by asi dobré na toto upozornit. Jinak bylo všechno OK. Děkuji. S. Veisová

17. 08. 2011

Opět jsem byli spokojeni. Děkujeme a předpokládám, že příští rok využijeme opět Vašich služeb. Roman G.

17. 08. 2011

Delegát německé CK Alltours na smluvenou informační schůzku vůbec nepřišel a ani později se nás nesnažil kontaktovat.Fakultativní výlety jsme řešili u jiné CK. Se službami Vaší agentury jsme byli velmi spokojeni, vše fungovalo perfektně a bezproblémově. Lenka V. S.

17. 08. 2011

Výborně zorganizovana dovolená agenturou NaCesty a Německé společnosti Neckerman. Oceňuji předevšim přesnost a spohehlivost cestovní agentury. Václav K.

16. 08. 2011

Kdo chce opravdovou \"relax\" dovolenou,tak musí jet do Delphin palace. Jídlo,pití je skvělé. Hotel je ideální pro všechny. Nechybí zde opravdu nic. Na závěr dodávám: kdo chce ušetřit,ať letí s německou ck. Rudolf Mašek

16. 08. 2011

Bezproblémová dovolená, díky Vaší společnosti, David V.

Nahoru