02. 08. 2011
Na zpatecni ceste nastaly bohuzel problemy na letisti, coz nas mrzelo, nebot nejdrive bylo zpozdenin jiz z Mnichova, pak po 4 hodinach zdrzeni jsme konecne s opravenym letadlem spolecnosti Sun Expres vzletli, ovsem asi po hodine letu nam bylo oznameno, ze se vracime zpet do Izmiru, neebot ma leetadlo nejake problemy s tlakem a nemuzeme vzletnout do pozadovane vysky. Letadlo se jiz od startu nejak divne traslo i opakovane ve vzduchu mirne balancovalo, coz nebylo moc prijemne, ale rikala jsem si, ze snad jeste doletime. Pak,kdyz sdelili, ze jsou technicke problemy, jedna pani za nami zacala histericky brecet a loucit se se zivotem, na to v prednich liniich zacal nekdo zvracet, nato hned nekdo za nim, takze letusky nevedeli kolem koho drive skakat. Deti uz pobrekavaly, nebot byly asi unavene - myslim ne me velke deti). Vratili jsme se tedy uspesne zpet do Izmiru, tam jsme jeste asi hodinu cekali v letadle, ktere priletelo pro nas z Istanbulu a pilot si musel udelat prestavku. To se samozrejme neda nic delat, lepsi nez kdybychom spadli. Do Mnichova jsme prileteli ve 21.00, ale nastaly potize mezi spolecnostmi Sun Expres a Lufthansa. To me dost nastvalo, nebot Sun Expres nezajistil zadny nasledujici let do Vidne. Behali jsem po mnichovskem letisti jako blazni sem a tam a kazdy si nas prehazoval jak horky brambor. Lufthansa s tim nechtela mit nic spolecneho, nebot od Sun Expresu nedostali zaplaceno. Pak nas nejaka pani spojila se zastupiteli Sun Expres a ti nam rekli, ze musime do jejich kancelare prijit do 10 minut, jinak uz zaviraji a jdou domu. Takze jsme opet bezeli pres cele letiste do jineho terminalu. Me uz bylo na zvraceni, jak jsem byla pretazena. Pak nam nejaka pani z AHS - nejak spolupracovali se Sun Expres, vyridila, ze jsme vyzvedli zavazadla a zajistila nam hotel s tim, ze dalsi letadlo stejne leti prvni nekdy rano v 7.00, prinejhorsim v 8.20 a ze nam da na hotelovou recepci vedet, ve kterem by pro nas byla mista. Na hotel jsme prijeli cca ve 23.30 a od 4.00 jsme byli zase vzhuru a stale volali recepci,jestli uz neco vedi. Ti volali i letiste, ale nikoho uz jsme se nedovolali. Toho jsme se nejvice obavali. Takze jsme rano v 7.00 dojeli autobusem zase na letiste a znovu jsme sli otravovat k prepazce Lufthansy,nebot u AHS nikdo nebyl k dispozici. Zajistili jsme si let do Vidne na 11.20, to bylo jedine volne misto. Ted slo o to, kdo to zaplati. V 9.00 otvirala kancelar ALLtoursu. Volal tam muj pritel, zda si nemame radsi pujcit auto a jestli nam ho zaplati. Ti pry, ze bychom si ho museli zatim zaplatit sami. To nevim, z koho bychom to ale nakonec tahali. Nakonec Lufthansa trochu vice tlacila na Sun Expres a ti nakonec ten let zaplatili. Nevim ale, jestli je to jejich povinnost z nekoho neco tahat. Takze to bylo jedine minus na cele dovolene. Porucha se muze prihodit, ale to, ze uz se o nas nikdo na letisti v Mnichove dal nepostaral se mi nelibilo. I to, ze pani slibila, ze zavola a uz jsme o ni nic nevedeli. Zkratka , delej , co umis. Jinak pracovnik Alltoursu slibil, ze obratem zavola zpet a uz se taky neozval. Nicmene my uz jsme meli vse zarizene, tak uz to bylo jedno. Mozna uz jim to i oznamili, ale byla by to slusnost. Do Vidne jsme vitezoslavne po 29 hodinach po opusteni letoviska doleteli asi v 12.30hod. Takze jsem rikala deckam, ze na tom musi videt i to pozitivni, ze malokdo behem dvou dnu startuje s letadlem 3x, take kazdy se nepodiva do Mnichova na hotel a vzhledem k tomu, ze syn jde od zari studovat turismus, tak jsem mu rekla, ze se mu to vse bude jeste hodit. Takze si jinak na zadnou cestovku stezovat nemuzu,problem byl jen v Sun Expres. Tak zatim diky. Budu Vas doporucovat. Dita B.
02. 08. 2011
Vážený pane Kozáku, zasíláme Vám a celému kolektivu NaCesty , velké díky za pomoc při objednávce naší dovolené. Byli jsme velmi spokojeni se službami, které jste nám zajistili. Přejeme Vám a celému kolektivu hodně úspěchu ve Vaší záslužné práci. Zdraví manželé Kaufmannovi z Bíliny
02. 08. 2011
Všetko bolo v poriadku, služby vašej spoločnosti využívame už niekoľko rokov po sebe a ešte ste nás našťastie nesklamali. ďakujeme. Daniela S.
02. 08. 2011
Byli jsme celkově spokojení s celou organizací dovolené. Velmi vstřícný přístup německých delegátů. Dominika S.
02. 08. 2011
velmi dobrá spolupráce a ochota ihned pomoci. vše se dá shrnout pod heslem: vše se dá vyřešit a vše děláme pro spokojenost klienta...díky... Magdalena N.
02. 08. 2011
Chtěla bych ale také zhodnotit kladně služby cestovní agentury NaCesty.cz s vyřizováním při koupi našeho zájezdu a následným rychlým zasláním všech cestovních dokladů.Určitě někdy v budoucnu využijeme Vašich služeb. Alena a Roman Otiepkovi
02. 08. 2011
Poděkování cestovní agentuře, vše bylo v naprostém pořádku, jen připomínka, v době od 24:00 - 4:00 nejezdí spoje BUS mezi centrálním parkovištěm P41 na terminál mnichovského letiště. Miloš S.
02. 08. 2011
Byli jsme spokojeni a děkujeme za krásnou dovolenou, Hana K.
02. 08. 2011
Parkování na mnichovské letišti: Otevřené vzdálené parkoviště P41 bylo obsazené a auto jsem zaparkoval ve vedlejší hale P81. Při placení jsem ovšem zjistil, že mám platit nikoli 35 Euro parkovací slevovou kartou, ale 51 Euro, tj. zaplatil jsem plnou cenu (15+36Euro). Asi chybí upozornění, že slevovou kartu lze výhodně uplatnit jen na otevřených parkovištích. Miloš R.
01. 08. 2011
S Vaší cestovní agenturou jsme jeli již podruhé. Byli jsme velmi spokojeni. Žádná chybička se nevloudila. To, co jsme od dovolené očekávali, se splnilo. Cesta proběhla v pořádku, cestování z Drážďan bylo pro nás pohodlné. Děkujeme za slevu na parkování, využili jsme ji. Dáváme Vám jedničku s hvězdičkou. Ivana S.
01. 08. 2011
V první řadě bych Vám chtěla poděkovat, bylo to skvělé jako vždycky. Poslední roky už jinou CK kromě Na cesty nevyužívám. Jen bych doporučila upozorňovat cestující - při letu s Air Berlin - že na 4,5 hodiny letu na La Palmu se na palubě letadla dostane k jídlu pouze jeden (bohužel ne dobrý) sendvič... aby se před cestou pořádně najedli :-) My jsme totiž měli hlad. Air Berlin umožňuje vzít si s sebou do letadla jídlo, čehož informovaní cestující plně využili a během cesty si vybalili vlastní svačiny. Daniela S.
01. 08. 2011
Perfektní zajištění, komunikace...nikde žádné prostoje na letišti, ubytování proběhlo hne po příjezdu na hotel v 02:15... Děkujeme, Marek Š.
01. 08. 2011
Služby agentury jsou i nadále na dobré úrovni, doporučuji mít ale hodnocení od co největšího počtu klientů u všech \"prodávaných\" destinací (hotelů). Jiří D.
01. 08. 2011
Ďakujem za doporučenie cestovnej agentúry v Dominikánske republike Dominicana Sun. Veľmi nám to pomohlo pri spoznávaní krajiny. Zuzana B.
31. 07. 2011
Cestovní agenturu NaCesty.cz jsme využili podruhé a opět musím poděkovat za naprosto skvělý přístup a bezchybné fungování všech operátorů. Příští rok volím znovu dovolenou s vámi. Díky! Jana B.
31. 07. 2011
Prosime cestovní kancelář Na cesty, se kterou jezdime již 6let,aby si udělala pořádek u nemeckých cestovek.Meli jsme již druhý rok v Turecku problémy s ubytovaním.Po příjezdu nás vždy ubytovali v nízkonákladovém pokoji.Stalo se to všem českým rodinám.To o něčem svědčí.Jinak jsme s Vašimi službami velice spokojeni a za rok pojedeme zase s Vámi. Dušan K.
31. 07. 2011
Děkujeme cestovní agentuře Na cesty.Při další dovolené se opět na vás obrátíme. Děkuji Huml Tomáš
31. 07. 2011
Komunikace s agenturou naprosto bez problémů, přestože šlo o \"last\" minute všechny infromace dorazily včas a vše se zvládlo (týden před odletem). Jediná nejasnost a nesoulad byl s cenou za parkovné. Podle dodaných informací měla být cena za 8 denní parkování 45E, ale hradili jsme 56E. Olga C.
31. 07. 2011
Hodnocení píšu za dvě dovolené, byli jsme veliká rodina, jedna se starším dítětem - Bohatý a jedna s malým - Pavlíkovi. Letenky a vouchery přišly na jméno manžela, ačkoliv jsem 2x žádala, aby byly poslány na moje jméno. Manžel byl do poslední chvíle mimo republiku, naštěstí jsem byla doma, když přišla pošta. Jinak bychom měli problém s vyzvednutím na poště. Vše dopadlo OK, ale píšu pro zlepšení pro příště :) Celkově komunikace s cestovkou byla v pořádku. Pavlíková D.
30. 07. 2011
Jeli jsme s vámi poprvé a byli jsme spokojeni. Jen moře bylo moc studené,s tím jsme nepočítali. Ale to není samozřejmě vaše chyba. Škoda,že jste neuvedli,že se v tomto termínu koná nějaký svátek nebo oslavy. Nebylo moc příjemné poslouchat hlasitou hudbu 4 dny až do 4 hodin do rána. Ladislava L.
30. 07. 2011
Služby Vaší agentury jsme použili již poněkolikáte a vždy k naší úplné spokojenosti. Drahomíra B.
30. 07. 2011
Děkujeme moc za pomoc ohledně reklamace zájezdu a její úspěšné vyřízení. Martina L.
30. 07. 2011
Již po třetí jsme s vámi prožili pěknou dovolenou a i na dále budeme vašich služeb využívat. Pavlína H.
30. 07. 2011
Děkuji za zajištění dovolené, k Vaší agentuře nemám žádné výhrady, jsem s Vámi spokojený a věřím, že Vašich služeb využiji i v budoucnu. Michal Č.
29. 07. 2011
vase cestovni kancelar a hlavne slecna Ledecka je na perfektni urovni co se tyka servisu pro klienty Rad s vami pojedu na dovolenou znovu. Bohumil S.
29. 07. 2011
Cestovní agentuře \"NaCesty\" bych chtěl poděkovat za perfektní služby a vřele je doporučit každému. Robert T.
29. 07. 2011
Děkuji za příkladné služby Vaši agentury. Dostala jsem na Vás doporučení od známých. Jarka M.
28. 07. 2011
Velmi profesionální přístup pracovníků, kteří zajistili dovolenou i mimo standardní nabídku cest. agentury. Velmi milé překvapení. Díky. Tomáš Č.
28. 07. 2011
Velice děkujeme za Vaši péči i v době pobytu, když bylo potřeba ověřit zpáteční let. Byly jsme překvapeny promptním vyřízením. Bez pochyby budeme cestovat i příště s Vaší kanceláří a již Vás vřele doporučujeme známým. Hana B.
28. 07. 2011
Ďakujeme celému týmu za sprostredkovanie dovolenky. Už sa teším na ďaľšiu v septembri do Turecka. Františka B.
28. 07. 2011
Jako ostatně vždy jsem byla s Vaší agenturou moc spokojená, rychlost jednání, ochota a vstřícnost. Marina P.
28. 07. 2011
S Vaší CK a potažmo německými CK jsem jel poprvé a počáteční úzkost vystřídalo uspokojení. Zvážím-li, že Váš prodejní SW pracuje z daty, které generuje jiný program v Německu, co zase pracuje z daty roztroušenými mezi leteckými společnostmi a cestovními agenturami, považuji za zázrak, že s několika přílohami emailů jsem se dostal až na pláž. Příště to risknu nejspíše znova. Jaroslav V.
28. 07. 2011
S vaší agenturou jsem cestoval poprvé a musím konstatovat,že jsem byl velmi překvapen s přístupem ke klientovi.Všichni vaši zástupci, s kterými jsem jednal byli vždy ochotní s profesionálním přístupem ke klientovi.Přeji Vám ,,Moře\" zákazníků a rád v budoucnosti využiji vaši agenturu při realizaci mojí další dovolené. S pozdravem Jan Šustr-Karlovy Vary
28. 07. 2011
S cestovní agenturou jsem velice spokojen. Martin V.
28. 07. 2011
Boli sme ako vždy veľmi spokojní, ešte raz ďakujeme za všetko. Už sa tešíme na ďalšiu dovolenku s Vami! Imrich F.
28. 07. 2011
Celkově jsme byli se zájezdem spokojeni. Z vaší strany vše fungovalo - podklady, komunikace, vše jasné a přehledné. Děkujeme. Určitě v budoucnu budeme dále vašich služeb využívat a doporučovat je ostatním. Daniel R.
28. 07. 2011
Děkuji za zprostředkování hezké dovolené. Já s dcerou jsem byla spokojená. Určitě i v budoucnu využijeme vašich služeb. S pozdravem M.Doležalová
27. 07. 2011
Se službami agentury nacesty.cz jsme byli maximálně spokojeni. Helena N.
27. 07. 2011
Velká spokojenost s přístupem cestovní ag. NaCesty.cz. Karel B.
27. 07. 2011
Chtěla bych poděkovat agentuře NaCesty za jejich služby,zvláště pak sl.Kláře Ibehejové za její ochotu a servis,který mnohonásobně převýšil její běžnou pracovní náplň.Ještě jednou.Děkuji. Ilona Špilková
27. 07. 2011
Na letišti v Norimberku i Heraklionu byl problém s tím, že cestovali dva lidé se stejným jménem (otec a syn) - bylo počítáno zřejmě jen s jedním. Nakonec se vše promptně vyřešilo. Organizace i přístup ze strany Vaší agentury byl jako vždy 100%. Proto jsme Vašimi stálými klienty a doporučujeme Vaše služby. Přeji mnoho spokojených zákazníku! S pozdravem Simona M.
26. 07. 2011
Již třetí ubytování Vámi zprostředkované a opět spokojenost. Tomáš Č.
26. 07. 2011
Měli jsme z Vás příjemný pocit, že nás jistíte. Zkrátka za ruce už vodit nepotřebujeme, ale bylo příjemné vědět, že nám pomůžete při případném parkování u letiště, že o nás víte, že odjíždíme a tedy potřebujeme informace ohledně odletu atd. Díky. Vlasta R.
26. 07. 2011
byli jsme moc spokojeni, děkujeme! Jiří P.
26. 07. 2011
Dobrá komunikace - děkujeme. Martina Š.
26. 07. 2011
vše v pořádku, děkujeme, Lucie V.
26. 07. 2011
Byli jsme spokojeni se službami CA. Lucie P.
26. 07. 2011
Děkuji Vám za perfektní zajištění mé dovolené a Váš vstřícný přístup včetně pomoci při zajištění parkování na parkovišti MAZUR ve Vídni. Tento způsob parkování je opravdu výhodný a mohu jej doporučit ostatním. Martin A.
26. 07. 2011
Vše bylo perfekntní. Andrzej W.
26. 07. 2011
Dobrý den pane Uhere, Právě jsme zaplatili a zaknihovali naši dovolenou na Maledivách. Už se nesmírně těšíme, vaše info o Maledivách a resortu pro nás je velmi cenné. Dnes jsem od rána vše dolaďovala s panem Pavlem Navrátilem z Vaší cestovky. Je to profík, všechny mé výmysly ihned ověřil a zařídil jak lepší pokoje, tak transfer hydroplánem, dokonce letíme snad i přímým letem z Frankfurtu. Touto cestou mu ještě jednou velice děkuji a moc chválím. Nesmírně si cením Vašeho času, rad a ochoty, kterou jste mi věnoval při výběru dovolené. Vaši cestovku jsem vždy chválila a budu ji o to více doporučovat dále svým známým.
S pozdravem Jana Poliaková