Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

10.7.2015

Jako vždy jsme byli se vším velmi spokojeni. Děkujeme. Tereza H.

10.7.2015

Jako vždy - vše super a bez chybičky !!! Eva Dolejší

10.7.2015

Vše v pořádku. Michela M.

10.7.2015

Poděkování Vám všem. Tomáš Šperk

10.7.2015

Ze strany CK Na cesty a CK Bücher klaplo vše, jak mělo. Dokumenty k vyzvednutí na letišti připravené, delegát pro CK Thomas Cook, Neckerman a Bücher nakonec čech, takže domluva bez problémů. Petra V.

9.7.2015

Bez výhrad, všetko v poriadku len podotknem že nizkonákladová spoločnosť Norwegian nám v letadle zdarma neposkytli ani čistú vodu, všetko platiť.. ale to tak u nízkonákladových společností chodí :-) Patrícia M.

9.7.2015

Děkuji za pěkný pobyt a super přístup :-) Robert K.

9.7.2015

S organizací zájezdu nebyl problém, snad jen delegátka od cestovky se neukázala celých 14 dnů a v knize bylo napsáno, že když ji potřebujeme, tak si ji máme zavolat. Vladimír S.

8.7.2015

Delegát CK Neckermann nedorazil na uvítací schůzku. Jelikož jsme od CK obdrželi Gutschein na výlet do Side a měl nám k výletu podat další informace, tak to trochu mrzelo. Pavel P.

8.7.2015

plna spokojenost. Žaneta C.

8.7.2015

Vše OK až na odbavení na letišti v Lipsku. Poté co jsme si odstáli frontu nám bylo sděleno, že nejsme na seznamu cestujících a ať vystoupíme stranou. Volala jsem ihned k vám do kanceláře, ale jelikož ještě nebylo 9 hodin, tak to u vás nikdo nebral. Zažili jsme s celou rodinou dost horké chvilky. Naštěstí to dobře dopadlo a nakonec jsme letenky dostali, jen to bylo hodně nepříjemné. Lenka A.

8.7.2015

Vše skvělé, doporučuji všem. Jana Markvartová

8.7.2015

Problematická cesta s přistáním Düsseldorfu, zmatky na letišti. Francizsek J.

8.7.2015

Dovolená byla úžasná, všechno klaplo podle plánu, včetně odletů a transferu. Bylo nás 8 a všichni jsme byli spokojeni. Děkujeme! Dana M.

8.7.2015

Výborná komunikace, možná by bylo dobré zajistit i jinou možnost parkování než Mazur - Vídeň. Ivan Š.

8.7.2015

Letecká společnost Travel Service nesplňuje naší představu o pohodlném a kvalitním cestování. Nedodržují se časy odletů, žádné informace ani omluva od zástupců Travel Service kvůli opožděným odletům. Tak to bylo bohužel vždy u všech zájezdů, které jsme absolvovali s touto leteckou společností. Ludmila V.

8.7.2015

Snad jediné sdělení: příště zase a na delší dobu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Martin J.

8.7.2015

Rád bych poděkoval všem zaměstnancům cestovní agentury NaCesty.cz za jejich přístup k zákazníkovi. Váš servis, který poskytujete, je naprosto perfektní. V případě dotazů jsem se na Vás neváhal obrátit a vždy jste mi velmi pomohli. Cestoval jsem už s mnoha cestovními kancelářemi, ale troufám si tvrdit, že Vaše cestovní agentura je nejlepší! Příští dovolená už jen s německou CK přes NaCesty.cz .
Ještě jednou Vám děkuji.
Filip Fajkus – Váš spokojený zákazník

8.7.2015

Se službami cestovní agentury maximální spokojenost. Bezprobémové zajištění pobytu. Hana O.

8.7.2015

Byli jsme poměrně nemile překvapeni tím, že nebyl letos již poskytnut slevový kupon na parkování v Drážďanech, přičemž cena za parkování na 10 dnů se navýšila oproti loňsku. Takže celková suma za 10 dnů parkování byao 90 Euro - což je dost. Navíc jsme v ceně zájezdu měli zaplacenou i poslední noc z 25.-26.6., ale tuto jsme nemohli celou strávit na pokoji, protože odjezd z hotelu byl již ve 2.40 v noci. Odlet byl až v 8.40. Tedy odjížděli jsme z hotelu 6 hodin před odletem - bez snídaně (nebo alespoň balíčku z hotelu). Stejná praxe jako u českých cestovek.... I když tyto již to možná nepraktikují, ale Němci v případě Čechů, začali....Karel F.

7.7.2015

Cestovali jsem s Vámi již podruhé a vážíme si servisu, který poskytujete. Dovolte mi však dva drobné návrhy:
1/ Komunikujte nějak zákazníkům, že dnes poměrně značná část CK využívá k informování o odjezdu autobusu z hotelu on-line aplikaci. Určitá část cestovatelů by mohla nervózně přešlapovat před nástěnkou cestovních kanceláří a zbytečně vyčkávat, až delegát vyvěsí hodinu odjezdu. (Nám se nic takového pochopitelně nestalo :) )
2/ Informace k odjezdu, které zasíláte formou "cestovního pasu Nacesty" je perfektní. Letěli jsme na last minute a pas našli ve schránce až po návratu. Prosím zvažte vytvoření PDF případně nějaké aplikace pro smartphone.
Nejedná se o stížnosti ani nedostatky, ale podnět k zamyšlení, až budete mít po hlavní sezóně. Vladimír M.

7.7.2015

Se službami NaCesty.cz jsme spokojení, všechno zařizování proběhlo, rychle, ochotně a bez problémů a komplikací.
Děkujeme! Lenka K.

7.7.2015

super služby, budu vaší cestovku jen chválit. vladimír P.

7.7.2015

Organizace okolo cesty opravdu špatná. Na poslední chvíli dost razantně změněné podmínky letu. S malým dítětem obrovská komplikace. Na hotelu o nás nevěděli, špatná organizace a komunikace. Letadla tam i zpátky katastrofa, asi by stálo za to změnit letecké společnosti. Žaneta B.

7.7.2015

Vám děkuji za rychlost vyřízení a za informace,které byly opravdu dostačující,aby člověk nemusel nic shánět.Vše na cestu jsem vyřídila od počítače. Ještě jednou děkuji. Nechvátalová

7.7.2015

Vyborna cestovni kancelář, prijemni a ochotni zaměstnanci. Vyborna komunikace. Diky, dalsi dovolenou zarizuji opet pres Vas. Milan H.

7.7.2015

Překvapila mě změna časů odletů u společnosti Neckermann (Condor), nikdy dřív se mi to nestalo a doufám, že ani nestane. Normálně by mi to bylo jedno, ale s ohledem na děti jsem vybírala echt termín s denními lety. Naštěstí to dobře dopadlo ;-)
Jinak spokojenost jako vždy :)

7.7.2015

Jako vždy výborné! :-) Miroslav Š.

7.7.2015

Váš servis byl opět perfektní. moc děkujem. Jiřina Š.

7.7.2015

Dobrý den, včera jsem se vrátila z dovolené. Byla skvělá. Chtěla bych Vám prostřednictvím tohoto emailu poděkovat za výborné služby,které jste pro mě udělali. Ještě jednou mnohokrát děkuji, servis z Vaší strany byl 100%. S přáním dalších úspěchů Lenka N.

6.7.2015

Dobrý den,
dnes jsme se vrátili z dololené na Mallorce (Iberostar Alcudia Park) - žádné problém na letišti kvůli jménu manželky na letence nenastal a odbavení proběhlo hladce, tak jako samotný let tam i zpět.
Děkuji za Vaši ochotu a trpělivost. I díky Vám budeme vybírat příští rok z Vaší nabídky (a možná zopakujeme Iberostar Alcudia Park)
S pozdravem
 R. Růžička

6.7.2015

Maximální spokojenost od cestovní agentury Nacesty.cz i od německého Neckermanna ( ani jsme nepotřebovali českého delegáta ). Vše bylo zařízeno a vše do posledního puntíku splněno...... pokud zbyde čas na delší dovolenou i příští rok, jedeme na 100% s Váma..... :-)  Petr Novák

6.7.2015

Velké díky za zprostředkování s rakouskou cestovkou, dovolená byla pěkná a pohodová.
Spolupráce s vaší agenturou byla velmi dobrá, všechny naše dotazy bala vždy zodpovězeny v co nejkratší době.
Ještě jednou díky a pokud budeme v příštím roce vpořádku, asi se na vaši agenturu zase obrátíme.
Díky , Blanka H.

6.7.2015

ďakujem s Vašou CK je to bez problémov Vladimir T.

6.7.2015

Se sluzbami cestovni agentury jsme byli take plne spokojeni. Vse probihalo hladce, veskere informace jsme meli k dispozici. Zadne komplikace nenastaly.
Pristi rok urcite poletime s Vami :) Radek Janovský

6.7.2015

Vše v pořádku Adéla Š.

6.7.2015

Děkujeme za zprostředkování a těšíme se opět na příští rok. Richard Ryska

5.7.2015

výborná informovanost o každém kroku před odletem. děkuji Jan H.

5.7.2015

Cestovali jsme od Vás poprvé, vše proběhlo bez komplikací....tak snad někdy příště.-)) Jana T.

3.7.2015

S cestovní agenturou jsme jeli poprvé a nato, že jsme se učili jen rusky, tak jsme se v německu celkem slušně domluvili :-). Bylo vše připraveno,není se třeba bát jazykové bariéry. Agentura si zaslouží veřejnou pochvalu. Jaroslav B.

3.7.2015

Komunikace i celé zprostředkování zájezdu bylo super! Jakub P.

3.7.2015

Hezký dobrý den,
využila jsem vašich služeb poprvé a jsem spokojená. Vše klaplo, jak bylo slibováno, transfery, parkovné v Mnichově. Děkuji, nemám co vytknout.
Snad jen připomínka. Např. u našeho ubytování bylo napsáno, že je to 2,5 km na pláž (La terra dei sogni). My jsme první den neměli auto, tak jsme šli na pláž pěšky. Byl to hnus, protože jsme v podstatě museli jít skoro celou cestu po silnici(nepořádek podél silnic nemohu vytýkat vám), nic příjemného. Možná vhodné více upřesnit v nabídce. Z La terra dei sogni bych tedy rozhodně nechtěla chodit pěšky na pláž a přitom jsem 2,5 km považovala za příjemnou procházku. Než jsme to zkusili. Tady bych klientům rozhodně doporučovala auto, bez auta budou ztraceni. A nebo hodně peněz na taxíky.
Jinak opravdu děkuji, spokojenost. Lenka D.

3.7.2015

Chtěl bych Vám poděkovat za skvělou organizaci mého zájezdu a za celkový přístup .Byl jsem velmi spokojen. Vřelý dík všem pracovníkům www.nacesty.cz :-) . Doporučím Vás přátelům a známým a určitě příště pojedu zase s Vámi Jiří V.

3.7.2015

Vše proběhlo bez problému. Parkování, let, odvoz do hotelu. Děkuji. Příští rok se na Vaši agenturu určitě obrátím. Tereza Bafiová

2.7.2015

- doporučit, aby klienti více využívali služeb, např. snídaně při časném odjezdu apod.
- personál recepce je skutečně úslužný a přívětivý a pomůže kdykoliv
- vybavení od CK NaCesty bylo perfektní, možná že by pomohly slevy od pořadatelů na placení parkoviště na letišti MUC. Parkoviště P80 na 8 dní 60,- Euro. Totéž na P81,P41,P42. František V.

2.7.2015

Agentura NaCesty.cz je bezeslov bezproblémová. Několikrát jsem s vámi zrealizovala zájezd a vždy bylo vše perfektní. Děkuji vám za vstřícné vyřízení naší dovolené. S přítelem nikdy nezapomene na tuto dovolenou snů. Veronika T.

2.7.2015

Dobrá organizace zájezdu. Vaše komunikace před odjezdem naprosto v pořádku (i to je důvod, proč s Vámi opakovaně jezdíme.
Mínus pouze dlouhé čekání na odjezd autobus po příjezdu letadlem - čekání na další letadlo s novými klienty. Asi jste chtěli ušetřit (naplnění velkých autobusů), ale za rozčarování klientů to nestojí.
Poznámka: ocenili bychom v budoucnu větší možnosti výběru apartmánů, hotelů bez stravování, resp. mít možnost se ubytovat bez polopenze. Rádi poznáváme nové, vč. restaurací.
Děkujeme Vám, Thassos byl nádherný a (i přes nepřízeň počasí) jsme si to užili.
Robert Bordás, Iva Marsová, manzelé z Brne.

2.7.2015

Fatálně selhala delegátka od CK Neckermann. Nebýt manažera hotelu a recepční, tak jsme se ani nevrátili. Nedodala na hotel informace o transferu na letiště z hotelu. Josef Š.

2.7.2015

Cestovna agentura NaCesty, ako zakazdym = SPOKOJNOST. Simona S.

2.7.2015

Agentura nám byla doporučena koleginí a vše dopadlo na 100%... žadný zádrhel.. Děkujeme a příště opět využijeme. Kubalovi

Nahoru