Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

5.11.2015

Děkujeme vždy perfektní služby. Eva P.

5.11.2015

S organizaci jsme byli spokojeni. Karolína D.

5.11.2015

Komunikace s agenturou výborná,přehledná a rychlá ,příště jedeme znovu s Vámi. Radek A.

4.11.2015

Snad jen opětovné poděkování :) Jaroslava B.

4.11.2015

Doporučila bych hotelu, aby zlepšil úklid pláží. Současně bych apelovala na změnu přístupu zaměstnanců. Bakšiši ano, ale přiměřený kolem 5 EUR a né 20 EUR. Očekávám, že pokud si zaplatím hotel ALL INCLUSIVE, nebudu muset platit za obsluhu a ostatní služby. Jana V.

4.11.2015

Více odletů z CR
Za 50 EUR jsme si zakoupili zájezd do Antalie s romantickou večeří v přístavu, plavbu lodí a noční prohlídku starého města s možností nákupu zlata a kůže.
Byl to podvod, jednalo se pouze o akci u nás známou jako šmejdi. 80 procent byla propaganda a zbylých 20 procent rychle se najjíst, rychle nasednout na lod , která jela tmou a viděli jsme jen pouliční světla a na prohlídku města zbylo 90 minut a ještě si řekli o bakšiš. Stanislav Š.

4.11.2015

Během naší dovolené se měnil čas z letního na zimní. Čas se podle knižního průvodce i mexické televize měnil i v Mexiku (přenastavil se nám i na telefonech), ale bohužel se od letošního roku neměnil na Yucatánu. Z toho důvodu jsme zmeškali transfer na letiště a museli si vzít taxíka. Při komunikaci s delegátem německé CK nám nikdo tuto informaci neřekl. To byla nepříjemná tečka za jinak krásnou dovolenou. Z toho důvodu bychom doporučovali, abyste klienty v případě dovolených v termínu možné změny času informovali, zda se v dané zemi mění nebo nemění. Jinak jsme byli s prací Vaší společnosti jako vždy velice spokojeni a vše klaplo podle našich představ. Děkujeme :o) Jan H.

4.11.2015

Vše proběhlo naprosto bez problémů, děkujeme. Jan U.

3.11.2015

Cyklo Mallorka
Byli jsme spokojeni.
Kdyby to bylo možné, tak na podzim více odletů z Prahy.......... Jana K.

3.11.2015

Cyklo Mallorka
Spokojenost při zařizování pobytu, vše fungovalo dle plánu.
Bez připomínek. Jiří Čechura

3.11.2015

Velice děkuji za nabídku služby pana Dr.Fencla, společně jsme byli na krásném výletě, kde vše perfektně zorganizováno a mnoho zajímavého jsme se dozvěděli. Skvělé !!!! Jitka Sobotková

2.11.2015

Dobrý den,
chtěla bych Vám i celému týmu dodatečně poděkovat za organizaci naší dovolené na Mauriciu.
Vše klaplo bez potíží, hotel perfektní, dle očekávání, moc jsme si to užili.
Jediná věc, a to spíš možná do budoucna, by mě zajímalo, zda se dá přes cestovku ovlivnit- protože jsme letěli s 3 letou dcerou, po cestě tam mi aerolinie samy ochotně zajistily dětské menu, při cestě zpět mi paní vysvětlovala, že si to musíme předem objednat, což předpokládám, že by měla asi udělat CK? (pokud jsem objednávala letenky sama, vím, že se požadavky na menu objednávají při zakoupení letenky, ale pokud to objednává CK, lze je na to nějak upozornit, případně nějak ovlivnit při objednávání zájezdu?)
Děkuji za odpověď a přeji hezký den,
Jaroslava Bestová

2.11.2015

Velice děkujeme za zprostředkování naší dovolené. Cestovali jsme s vámi již po několikáté a vždy jsme byli moc spokojeni. Poskytujete prvotřídní servis. Václav Hruška

30.10.2015

Děkujeme za výborné, profesionální služby, osobní přístup a už se těšíme na další (lednové) cestování s Vámi. Lukáš H.

30.10.2015

Jezdíme s vámi dlouho a tak často, jak jen nám to důchody dovolí. Čas od času se díváme na jiné kanceláře a agentury, ale nějak se nám nedaří vybrat lepší. Možná je to tím, že není.
Děkujeme, že se tak držíte. Josef Šindelář

30.10.2015

Výborně zorganizovaná cesta, transfery, parking na letišti v Drážďanech.
Horší doby letů - v podstatě je pobyt jen 6-ti denní
Přípravná fáze zájezdu - info od CK výborné. Jaroslav Beránek

30.10.2015

Děkuji za pěknou dovolenou a kvalitní servis. Jan Chloupek

30.10.2015

Děkuji za hezký zájezd. Tomáš N.

28.10.2015

Cyklo Mallorka
za mne bezproblémová komunikace. Servis cyklistický , ale i doplňkové výlety
vynikající. Těším se na jaro 2016

28.10.2015

Spokojenost jako vždy !!! Vše perfektně organizačně sladěné. Eva D.

28.10.2015

Cyklo Mallorka
Servis pre klienta, ktori si platime v servisnom balicku, a na ktory sme boli zvyknuti, akoby uz vlastne ani nebol. Pavol L.

28.10.2015

Cyklo Mallorka
Ahoj parto Plzeňská:-):-)
Budu se asi neustále opakovat, ale nemůžu jinak.
Takže:
Díky Tobě, Vašku, že jsi dotáhl svoje snažení k dokonalosti a můžeme tak díky tobě jezdit a objevovat i nadále tak nádhernou destinaci jakou Mallorca zkrátka JE!
Tvoje kulinářské umění u jezera už se stalo doslova legendou a já se prostě už teď, spolu s Gabčou, těším na říjen 2016, kdy ti "šoupnem třicet éček" a pomažeme s tebou na celodeňák:-):-)
Fascinuje mne tvoje životní naladění, kdy jsi pozitivní u snídaně a večer u večeře zase, prostě celý den v pohodě, i když je mi jasný kolik dřiny se za projektem NaCesty skrývá. A vlastně mi to jasný vůbec není, jelikož si tu práci neumím ani představit.
Klobouk dolů!!
Dále: PŘEMLUVTE STANDU KEPLA na další rok!!!
Co se týče princezny Klárky Ibehejové, tak jsem asi všechno řekl. Její obětavost, profesionalita, pozitivní myšlení, smysl pro humor a vůbec žívotní postoj je ukázkou loajálního pracovníka, který skutečně reálně ovlivňuje rozhodnutí klientů zda jet s Vámi další rok, či nikoli. Navrhuji zvýšit odměny, navýšit základní plat a ohodnotit pracovnicí roku 2015!!
Co na závěr? Bylo nám s Vámi skvěle, je nám s Vámi skvěle, jste napevno v našich hlavách a těšíme se na 30.září 2016, kdy vzlétneme, dáli zdraví, opět k Vám na Ayron do 207ky:-):-)
Mějte se všichni krásně a ahoooooj. Jan Možný

28.10.2015

Měli jsme velký problém při odletu. Při příletu na nás čekal řidič s cedulí s naším jménem a odvezl nás do hotelu. Při
odjezdu přijel pro nás do hotelu řidič, odvezl nás na letiště a odjel. V hale jsme marně hledali informace o našem letu.
Teprve na informacích jsme zjistili, že jsme na špatném terminálu. Což je v Dubaji půlnoci velký problém. Terminály jsou
od sebe vzdáleny několik kilometrů a neexistuje letištní doprava mezi nimi. Veřejná doprava jezdí mezi terminály jen do 22
hodin. Metrem lze dojet na druhý terminál jen s přestupy, což jsme si netroufli. Nakonec jsme museli vyjít z letiště a
vzít si taxi. Naštěstí mluvíme anglicky a zbyly nám peníze, tak jsme si poradili. Jak je možné, že nás dokázali vyzvednout
na správném terminálu a odvezli na jiný, my nemohli vědět na který terminál jsme přistáli ani kolik je v Dubaji terminálů.
A naše letecká společnost létá vždy ze stejného terminálu. Helena Tichá

28.8.2015

Cyklo Mallorka
Se službama CK Nacesty sjme byli spokojeni, zvlášť bych zdúraznila spolehlivý a přátelský
přístup manželú,Uhrových, kteří nám zpříjemňovali náš cyklo pobyt.
Dovolená se nám moc líbila a přemýšlíme, že příští rok pojedeme znovu. Jarmila Malovaná

28.10.2015

vsetko ok, ziadneho delegata sme nikdy nevideli, ale ani sme ho nepotrebovali :) Michal D.

28.10.2015

CK - super servis. Vše hodnotím na jedničku, maximální spokojenost. Alena T.

27.10.2015

Dobrý den,vzhledem k tomu,že jsme do tohoto hotelu cestovali Vašim prostřednictvím již nejméně 10krát,považuji za zbytečné vyjadřovat svoje názory a spokojenost,jež zůstává stále maximální.
Totéž se týká i práce Vaší agentury
S pozdravem
Ing. Ladislav Kratěna

27.10.2015

Nastastie ked som vytvaral u vas objednavku tak som uviedol do poznamky ze ziadam o typ izby ako je na obrazku.
Nerozumiem ako mozu taketo praktiky vykonavat hotely.
Za rovnaku cenu poskytovat ubytovanie v obidvoch komplexoch.
Su neporovnatelne rozdiely medzi ubytovanim v starej a novej casti hotela.
Na interente prezentuju len novu cast hotela a tym padom je to neferova praktika.
Keby rozdelili svoj hotrel na dva komplexy s rozdielnymi cenami a klientela by sa mohla rozhodnut sama kam chce ist podla financnych moznosti to by bolo fer. František R.

27.10.2015

Cyklo Mallorka
Jarní kemp ubytovaní výhradně v hlavní budově! Budeme 3 týdny a chceme si to užít.
Při objednávce budu žádat o potvrzení mého požadavku na pokoj! č.403,404,405,č303,304, 305.
Ze zkušenosti vím, že to co dohodnu s Vámi na recepci hotelu neplatí!! Jak platba tak ubytování!
To považuji za vážný problém který odrazuje klienty. Pavel Soukup

27.10.2015

Komunikace i ochota ze strany cestovní agentury byla výborná. Jan J.

27.10.2015

Ze stany vaší CK vše v naprostém pořádku. Děkuji, Martin Spišák

27.10.2015

Děkujeme, určitě příště zase pjedeme s Vaší agenturou. Jaroslav L.

27.10.2015

Jel jsem s vámi poprvé a musim ocenit profesionální přistup ve srovnaní s konkurencními cestovkami....:0) David Veselý

27.10.2015

Cyklo Mallorka
Agentuře Nacesty.cz patří opakované poděkování a jako vždy jsme byli velmi spokojeni.
Hotelové služby nezklamaly a stále se postupně zkvalitňují.
Všichni účastníci, také ocenili zkvalitnění signálu internetu. Ivan Krejsa a parta amatérských cyklistů

26.10.2015

Vše, co se týče organizace dovolené proběhlo v pořádku a děkujem za zprostředkování krásné dovolené. Pavla Z.

23.10.2015

S agenturou NaCesty jsme cestovali již pošesté, jsme velmi spokojeni a napřesrok pojedeme opět. Ludvík Š.

23.10.2015

díky za zprostředkování fajn dovolené bez jakýchkoliv komplikací. Veronika P.

23.10.2015

Vše fungovalo na 1*. Budeme rádi, když nám doporučíte menší luxusní hotel v Side 5*. Dík! Petr Z.

23.10.2015

Cyklo Mallorka
placené wifi s omezenou dostupností hodnotím jako nedostatek. Simona N.

23.10.2015

omlouvám se, ale opravdu se mi nechce vyplňovat dotazník. Nicméně bych rád vysoce ocenil agenturu Na cesty. Zpracování webu, rychlost, variabilita nabídek, přístup, komunikace byly naprosto perfektní, což mne vede k ujištění, že příští dovolenou bude objednávat u Vás.
V Turecku jsme byli poněkolikáté, takže můžeme srovnávat a se samotným hotelem Santai jsme byli naprosto spokojeni. Služby, čistota, prostředí, vše výborné. Kuchyně zcela bezkonkurenční !!!
Výhrady jako poněkud chladný neosobní přístup některých tureckých zaměstnanců, či chování malé části ruské klientely (55 let a výše) v restauraci, která pravděpodobně musí pamatovat hladomor ve 30.letech, nemá smysl v dotazníku zmiňovat.
S pozdravem
Lubomír Chmelař

23.10.2015

Německá cestovní kancelář se kterou jsme cestovali nabízí výlety, které nejsou certifikované. S průvodkyní nebyl žádný problém, ale výlet který nám zajistila byl katastrofický z hlediska organizace a i bezpečnosti. Proto by bylo dobré klienty předem informovat, že je opravdu lepší kontaktovat česky mluvící delegátku a od té si zajistit výlet. Kateřina P.

22.10.2015

Měli jsme trochu náročnou cestu tam, letěli jsme 15:10 a měli přestupovat v Istanbulu, kde jsme měli hodinu na přestup, ale letadlo z Prahy mělo zpoždění, takže jsme nestihli spoj v Istanbulu. Přitom nám v Praze říkali, že když to není velké zpoždění, letadlo počká. Naháněli nás k přepážce, tak jsme mysleli, že to stihneme, ale až když jsem koukla na letenku, kterou nám tam dali, zjistila jsem, že nás dali na let až za 4 hodiny, o půlnoci. Což bylo trochu nepříjemné, měli jsme s sebou roční dcerku. Ještě jsme pak museli řešit transfer na hotel, ale to jsme vyřídili. Bohužel i toto letadlo mělo zpoždění (hodinu a čtvrt), takže jsme dorazili do Antalye v půl 3 ráno a na hotel ve 4 ráno. Takže jsme ztratili půl dne, kdy jsme dospávali náročnou cestu.
Každopádně nás za celý pobyt ani jednou nekontaktoval delegát....s recepčním, který neuměl skoro anglicky ani německy, bylo těžké cokoli vyřídit.
Také jsme obtížně hledali stánek CK 5 fur Flug před letištěm, protože spadal pod jiný stánek, takže jsme na cedulích 5 fur Flug hledali marně a to bylo velmi matoucí, protože hledat něco takového ve 4 ráno po 12h cestě z Prahy bylo opravdu náročné, ještě s ročním dítětem.
Ale chápeme, že za zpoždění CK nemůže, jen to bylo nepříjemné. Jinak bylo vše v naprostém pořádku. Tereza F.

22.10.2015

S Vašimi službami jsem byla jako vždy velmi spokojena! Děkuji a těším se na další cestu přes Vaši agenturu. Jiřina Š.

22.10.2015

Cyklo Malorka
Hotel s výbornou úrovňou stravovania, delegáti CK NaCesty ako zlatý /každodenný/ klinec zájazdu. Vrelá vďaka Vašku. Renata Macejková

22.10.2015

JSME VELMI NESPOKOJENÍ S NAÚČTOVÁNÍM DODATEČNÝCH CCA 530,-EURO ZA ZMĚNU PŘÍJMENÍ NAŠÍ DCERY V LETENCE U TURECKÝCH AEROLINIÍ U JIŽ ZAPLACENÉHO ZÁJEZDU. PO TÉTO ZKUŠENOSTI JIŽ NIKDY VÍCE NEBUDEME DOPŘEDU REZERVOVAT ZÁJEZD, ALE BUDEME JEZDIT JEN NA LAST MINUTE VE CHVÍLI, KDY TO BUDE AKTUÁLNÍ. REZERVACE 1/2 ROKU DOPŘEDU SE NÁM PĚKNĚ PRODRAŽILA. Petr Š.

22.10.2015

S agenturou NaCesty.cz jsem velice spokojený, služby, komunikace a vstřícnost byla dostatečná, nemám žádnou špatnou zkušenost. Jaroslav V.

22.10.2015

Cyklo Mallorka
Doporučuji všem!!! Václav P.

22.10.2015

Jediné, co mi dost zkomplikovalo situaci bylo, že jsem byl při odletu z Drážďan přeřazen na jiný let cca o 3,5 hodiny dříve, přestože můj původní let nebyl zrušen a letadlo letělo dle plánu. Při zpátečním letu jsme všichni dle letového plánu počítali, že poletíme nejprve do Drážďan a pak teprve do Zurichu. Bohužel to nakonec bylo obráceně a do Drážďan jsme místo avizovaných 9 hod. dorazili cca v poledne. Za celou dobu jsem se nesetkal se žádným delegátem německé CK, vše jsem si zjišťoval a vyřizoval sám, avšak informace o transferu na letiště do hotelu dorazila včas, takže to nepovažuji za mínus. Jiří N.

21.10.2015

Vše proběhlo dle instrukcí naprosto skvěle. Jistě ještě někdy využiji vašich služeb. Michala Špačková

21.10.2015

S cestovní agenturou NaCesty.cz jsme byli velmi spokojeni. Eliška M.

Nahoru