Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

21.11.2015

V hotelu nikdo nemá zájem o klienty z Evropy. Recepční hovoří pouze Španělsky a Anglicky (ale to není až tak podstatné). Při příjezdu na hotel Vám nikdo nepomůže s kufrem, hned Vás přepošlou do jiné části hotelu (měl jsem zaplacen hotel Be Live Hamaca a byl jsem ubytován s rodinou v hotelu Be Live Hamaca Garden). Na tom by také nic nebylo až tak vážného, ale pokoj byl opravdu hroznej, (přiložím opravdové fotky). Reklamace je Vám k ničenu pokuď si nechcete připlatit na den a 50 USD. Pak dostanete pokoj lepší kvality. Dle mého názoru a to že cestuji 3 do roka na dovolenou toto byla zatím nejhorší dovolená kterou jsem měl.
K pokoji: spíte na skládací posteli na kolečkách, přistýlka je ještě horší. vybavení pokoje je již za zenitem, v koupelně neteče teplá voda, televize nefunguje (možná jeden kanál), klimatizace tak běží fajn, ale po zdi vám teče voda, na zdi je plíseň, a v šatně nejde světlo. opravdu velmi ale velmi ekonomický hotel. Radek Ž.

19.11.2015

Rádi si zase vybereme dovolenou pře vaši agenturu. Zuzana Hledíková

19.11.2015

nevím jestli to byla náhoda, ale v letadle jsme dostali tam i zpět řadu 36, což je poslední řada před toaletami. takže nám 10 hodin za hlavami mlátilo 200 lidí dveřmi. Radomír J.

19.11.2015

Cestovní kancelář Vašeho jména je velmi pohotová, vstřícná s čímkoli poradit a popřípadě doporučit a proto nadále budu vyhledávat zprostředkování svého pobytu v zahraničí Vás.
Rádi se právě na toto místo ,přes Vaši cestovní kancelář, se svou partnerkou budeme vracet a doporučíme Všem příbuzným a známým s absolutně kladným hodnocením zprostředkování i lokality.
Tímto zároveň velké poděkování. Josef K.

18.11.2015

Vše fungovalo dobře. David T.

18.11.2015

Delegátka ITS nás nenavštívila, jen na obálku poznamenala, že ji v případě potřeby máme kontaktovat telefonicky. Myslel jsem, že se jí to kvůli dvěma osobám nevyplatí. Když jsem ji o několik dnů později spatřil, jak vše vysvětluje také "pouze" dvěma německým hostům, napadlo mě, že si myslela, že kvůli nějakým Čechům, kteří jí nejspíše nebudou pořádně rozumět nepřijede. Podotýkám, že pracují jako soudní tlumočník pro jazyk německý a moje manželka má zastoupení německé firmy pro český trh a denně komunikuje s německými kolegy.
Jednání delegátky mě nepřipadalo správné. Jiří F.

18.11.2015

Nechci hodnotit.Ale spokojeni.S pozdravem Tomáš H.

17.11.2015

bylo by dobré poskytnout informace k odletu a hotelu v češtině
delegát hovořil německy, anglicky pouze stroze, veškeré informace předal v němčině Petra Z.

17.11.2015

dvakrát jsme využily službu Nacesty.cz, naprostá spokojenost.děkujeme Sunil A.

17.11.2015

Doprava na hotel byla katastrofou.
Řidič se vracel po cestě zpět cca 60 km. Absolutně nevěděl kde se jaký hotel nachází,bloudil
ulicemi a ptal se taxikářů a řidičů autobusů.Takže naše cesta trvala asi o 1,5 hodiny déle než měla.Po nastoupení cestujících bych čekal že se zeptá kam kdo jede a zkontroluje pasažéry.
Však se nic takového nestalo a cesta dle toho vypadala.
S pozdravem Erik Nájemník.

17.11.2015

Bohužel tradičně byl problém při odbavení na letišti ve Frankfurtu, kde imigrant třetí generace nebyl schopen to zvládnout, takže mu musela přispěchat na pomoc nějaká nadřízená, nicméně ns druhou část letu - 10 hodin- jsme měli místo každý v jiné části letadala. Ach ty počítače. Nakonec se nám v letadle z Amsterodamu do Cuaracaa podařilo si vyměnit místa s ochotným cestujícím. Zpáteční odbavení - domorodým personálem na Curacao - proběhlo perfektně. Asi by bylo dobré tam poslat německý personál na přeškolení.
A to jsme měli štěstí, že se neletělo se společností Lufthansa, kde sestávkovalo. Danuše Š.

17.11.2015

Delegáta jsme nepotkali a instrukce o odletu byli na recepci cca 12 hodin před odjezdem. Roman D.

17.11.2015

jako vždy ze strany nacesty.cz bezchybný servis Kateřina S.

16.11.2015

S vašimi službami jsem byl velice spokojen. Jiří Basl

16.11.2015

Cyklo Mallorka
jen tak dál :-) a ahoj na podzim 2016. Tomáš K.

15.11.2015

Doprava - Schauinsland - v pořádku.(transfery přesně na čas).
Air Berlin poskytuje nápoje zdarma (3x během letu) a rohlík nebo sušenku, ostatní ke koupi.
Možnost objednání jídla předem na stránkách AB.
Úroveň vyšší než Travel Service z ČR a ceny dodatečného občerstvení stejné. Jiří P.

15.11.2015

Děkujeme za zprostředkování hotelu. Využívali jsme dosud služeb konkurenčního airstopu, ale tentokrát nám řekli že hotel nelze za inzerovanou cenu objednat, zatímco komunikace s vaší operátorkou při objednávce byla super a narozdíl od konkurence se jí to povedlo. Tak se příště obrátíme zase na vás. Robert H.

15.11.2015

upozornili jste,že Condor nedává v letadle jídlo,ale měli jsme ho 3x. Eliška V.

15.11.2015

Spokojenost vyplývá i z toho, že s Vámi cestujeme mnoho let. František S.

15.11.2015

Děkujeme, vše fungovalo, informace rychlé a přesné. Lenka W.

14.11.2015

Děkuji - ve všech směrech super. Tomáš L.

13.11.2015

To vše jsme vyřizovali se společností NaCesty, a to zpočátku s obavami, jelikož to byla první cesta z Německa a Německou CK. Výsledek nás mile překvapil, a tak děkujeme i společnosti NaCesty. Jiří Š.

12.11.2015

Se službami vaší cestovní kanceláře jsme byli opět spokojeni. Využili jsme i voucher na parkování u vídeňského letiště. Jiří B.

12.11.2015

Celkem bez připomínek, pouze jen letecká společnost zajišťující přepravu nemusí vyhovovat všem zákazníkům. Ale je to otázka ceny letenky. Josef Irlvek

11.11.2015

Přes počáteční problémy se zaparkováním ve Vídni proběhlo téměř vše na jedničku. Komplikace nastala až při komunikaci s delegátkou od Neckermann Reisen, která nám sdělila, že nemáme zajištěn transfer na letiště v den odletu. Vše jsme řešili dodatečně komunikací s cestovní kanceláří Nacesty.
Nakonec jsme odletěli a vše se vyřešilo.  Stanislav V.

11.11.2015

Podle mého názoru, by jste měli zkvalitnit zákaznické služby, které například za Invií silně zaostávají.
Neměli jsme s tímto zájezdem dobrou zkušenost s Vaším zákaznickým servisem. Nejdříve se nám po objednání nikdo dva dny neozval, až po mé urgenci nám Vaše pracovnice odpověděla, že zájezd je plný i když ve Vaší nabídce stále byl. Nakonec jsme si museli dostupnost ověřit sami přímo u německé CK, a až poté co jsme opět urgovali Váš zákaznický servis, tak byla Vaše pracovnice ochotná zjistit skutečnou kapacitu zájezdu.
Nepřijde mi takové chování k zákazníkům normální, zvlášť když Vaše podnikání je postaveno hlavně na zákaznickém servisu. Dana Šteinigerová

11.11.2015

Byli jsme naprosto spokojeni.
Vřele doporučujeme. Luděk Č.

10.11.2015

I přesto že neovládáme němčinu, tak organizace v pohodě, pěkná odpočinková dovolená za super cenu. Děkujeme. V budoucnu Vašich služeb určitě zase vyzřijeme. Petr F.

10.11.2015

Parkování v Mnichově perfektní,mohu doporučit Richard R.

10.11.2015

Děkuji, Vaše služby jsem určitě nevyužila naposledy a budu Vás doporučovat svému okolí. Vše klaplo perfektně - parkování na letišti, sjednané služby hotelu až po návrat. Lucie S.

10.11.2015

spoločnost pegasus(letecka) mi prisla skor ako keby privazali dobytok nie ludí...
Som pilot a tak ako pristavali oni, poviem Vam že som sa bal že urvu, podvozok, ešte že tie 737 su tak predimenzovane a znesu aj hrubšie zaobchadzanie...
Co sa týka obcerstvenia, na palube, no minule sme leteli za tu istu cenu s turkish airlines a dostal som 3 chodovu veceru plus flasu vina ... tak myslím že kludne by som priplatil par eur za letenku a necestoval ako dobytok!
Celu batozinu nam po pristati v dalamane vyvalali v nejakej mocke čo smrdela ako ryba, takže celu dovolenku som mal pocit že sa mi v batozine pokazili nejake rybacie konzervy, všetko bolo mokre a smradlave! Nechcel som to riesit ale ked silou mocou mi vypisujete e maily že mam ohodnotit moju dovolenku tak nech sa paci...
Transfer z letiska štandar pohoda, nebol som tam prvy krat takže som vedel že ma čaka turek ktory pojde 140 cely cas, červena na semafore mu nič nehovori , ale tak to je pohodička, skor by som ho chcel pochvalit že nam dal vychladenu vodu každemu z posadky :) Aleš H.

10.11.2015

Spokojenost. Doufám, že nám podaří jet s vámi i v příštím roce. Jiří Petera

9.11.2015

Cyklo Mallorka
Super!!! Libor B.

9.11.2015

Nebyli jsme spokojeni s prací delegáta, který se na sjednanou schůzku nedostavil ani nás nijak nekontaktoval, přesto že jsme nechávali mob. na recepci. Den před odletem jsme se informovali na recepci v kolik hodin máme odvoz na letiště, byl nám sdělen čas 13,15 až 13,30 a ve 13 hodin nám náš odvoz ujel a nechal nás na hotelu. Po telefonickém dohadováním se s delegátem, který nám jen ubral čas na dopravu na letiště nijak situaci neřešil ani nepomohl. Museli jsme se postarat sami zavolat si taxi zaplatit již už zaplacený transfer na letiště. Jednání delegáta nám pokazilo jinak vydařenou dovolenou a celou záležitost budeme předávat dále. Kamila S.

9.11.2015

Agentuře NaCesty.cz poděkování za kvalitní služby. Budeme se těšit opět příště. Jaroslav Z.

8.11.2015

nemuzu nic vytknout CA na cesty. Gabriela P.

8.11.2015

Při výběru zájezdu jsem měla požadavek - hlavně možnost sportovního vyžití. Beach voley a cvičení. Bohužel volejbalové hřiště bylo pouze jedno a animace již nefungovala. Z toho jsme byli velmi zklamaní. V lonském roce jsme byli v hotelu kde bylo pět hřist na pláži a spousta sportovních lidí, to nám letos velmi chybělo. Myslím, že by Vaše cestovní agentura měla umět lépe poradit s výběrem. Je vidět, že tento hotel nebo tuto oblast od Vás asi nikdo nenavštívil a tudíž poskytujete pouze informace, které si člověk může přečíst na internetu. Zde jsou sice popsané informace jak hotel funguje a co v něm je za možnosti, ale když přijedete na podzim tak zjistíte, že zde nefunguje vlastně nic. Asi byste na to měli své klienty upozornovat, aby pak nebyli zklamaní jako my. Přesto jsme si naší dovolenou užili a snažili se vidět jen to pozitivní.
Ještě jsem skoro zapomněla napsat, že pro pět lidí /3 dospělí a děti 13 a 16let/ je pokoj, který jsme dostali první noc velmi nedostačující. Byla v něm jenom jedna skřín a na tu přistýlku zde v podstatě nebylo místo. Hotel nám naštěstí vyšel vstříc a druhý den nás přestěhovali, ale prý nám dali víc než jsme si zaplatili. Tak to je pro vás asi také dobré vědět až budete tyto pokoje nabízet. Je to maximálně pro dva dospělé a dvě malé děti. Jana Šimková

8.11.2015

Cyklo Mallorka
všetko funguje perfektne, nie je čo dodať. tak si predstavujem cyklistickú dovolenku. Peter Szegy.

8.11.2015

Delegáta jsem ani nezahlédla. Gabriela U.

8.11.2015

Agenturu NaCesty mohu jen doporučit. Zaměstatnci byli vždy vstřícní, oceňovala jsem chat přes Skype. Zaměstnanec agentury ochoten pomoct, poradit, ochotně hledal různá řešení a alternativy. Oceňovali jsme rychlost a profesionalní jednání. Moc nás potěšilo, že požadavky na pokoj (chtěli jsme mezonet), které jsme agentuře sdělili, ochotně zanesli do smlouvy a předali německé cestovce. Požadovaný pokoj jsme dostali.
S touto agenturou a německou cestovkou TUI jsme byli moc spokojení. Hana P.

8.11.2015

Nejsme ti, kterým náleží právo cokoli radit. Nicméně si dovolíme uvést vlastní názor o tom, že by stálo za úvahu, aby na serveru Nacesty.cz byla ke každé destinaci zveřejňována předpověď počasí a teplota vody pro danou destinaci. Myslíme si, že většina lidí by to přivítala. Jan R.

8.11.2015

Cyklo Mallorka
Nejsme ti, kterým náleží právo cokoli radit. Nicméně si dovolíme uvést vlastní názor o tom, že by stálo za úvahu, aby na serveru Nacesty.cz byla ke každé destinaci zveřejňována předpověď počasí a teplota vody pro danou destinaci. Myslíme si, že většina lidí by to přivítala. Jan R.
manžel byl nadšen, Mallorca jako taková a cyklistické služby od Nacesty.cz ho nadchly do té míry, že příští rok na jaře tam chce jet znovu, aby si doprohlížel to, co za ten týden nestihl projet. Hotel se nám líbil - lokalita dobrá, kvalita ubytování vzhledem k ceně přiměřená (=slušná), stravování velmi dobré.
Jediné, co stálo opravdu za psí štěk, byl ten iternet. Wi-fi sice ukazovala, že interní router má silný signál, ale neustále padalo internetové připojení směrem z hotelu ven. A vzhledem k tomu, že internet byl placený (10 EUR na týden/1 zařízení), byli jsme občas pěkně vytočení. V exponovaných dobách jako ráno mezi 7,30 - 10,00 a odpoledne mezi 17,00 - 21,00 se prakticky nedalo připojit. A když už se připojení povedlo, tak po pár minutách, někdy vteřinách, spadlo. Na tomhle by měl hotel opravdu zapracovat, ale jak už jsem řekla - problém není podle mého soudu v jejich interních anténách, nýbrž v poskytovateli, resp. v přívodu signálu do hotelového routeru.
Takže na Mallorce se nám moc líbilo, akorát jsem musela smolit maily  a manžel musel zkoumat mapy a předpovědi počasí místo na velkém notebooku, tak na telefonu, v němž mám datový roaming.
Zdraví
Ivana Ferová

7.11.2015

Všechny pokyny k cestě by jsme uvítali v českém jazyce. Magdalena S.

7.11.2015

Pokud se týče agentury Nacesty proběhlo vše jako obvykle bez problémů.
Připomínku mám jenom k dopravě. Poprvé jsme použili leteckou společnost Pegasus s odletem z Prahy a přestupem v Istanbulu.
Když jsem si před odletem na internetu vyhledal hodnocení této letecké společnosti, zjistil jsem, že je převážně negativní. To se týkalo hlavně zpoždění letů.
Proto mě překvapilo, že na přestup v Istanbulu je jen jedna hodina. O mé obavě z nedostatku času jsem také informoval vaši agenturu.
Moje obava se přesně potvrdila. Letadlo odlétlo z Prahy se zpožděním asi 80 minut, což bylo pro ně běžné zpoždění.
Navazující let do Antalye jsme samozřejmě nestihli. Ten den letělo naštěstí ještě jedno letadlo. Jen tak mimochodem mělo zpoždění asi 90 minut. Cesta se nám tedy trochu protáhla.
Domnívám se proto, že u této letecké společnosti je jedna hodina na přestup naprosto nedostatečná.
Jen pro zajímavost: když jsme přiletěli na letiště v Antalyi, naše zavazadla už tam byla. Tzn., že na rozdíl od nás původní letadlo stihla. To je s ohledem na bezpečnost letecké dopravy dosti zarážející. Jiří

7.11.2015

Spokojenost! Jiří Š.

6.11.2015

Delegáta jsme neviděli celý pobyt, neměli jsme avízo kdy se bude v hotelu vyskytovat, zanechal nám na sebe telefon pod dveřmi pokoje, na sms nereagoval. Volat mu nebyl důvod, protože jsme měli vlastní program. Ale pokud bychom chtěli služby delegáta....nevím jak moc byl připraven být nápomocen . Takže to vidím jako slabinu, která nám ale ve finále nevadila.
Jinak vše bezvadné.
Jo, ještě maličkost. Na zpáteční cestě nás ve správnou hodinu odvezlo auto na letiště, ale ke špatnému terminálu ( což jsme my zjistili až když auto odjelo). Museli jsme si tedy vzít taxi na terminál 2, čemuž se myslím, mohlo předejít kontrolou letu.
Obecně jsme byli ale opravdu spokojeni, jednak s perfektní informovaností před odletem i samotným pobytem. Hana Kovandová

6.11.2015

Z Vaší strany vše v pořádku. Vladimír Š.

6.11.2015

Cyklo Mallorka
Děkujeme. Zdeněk Němec

6.11.2015

Naprosto profesionální přístup bez jediné chybičky. Moc děkujeme a příště pojedeme určitě zase s vámi. Daniela Š.

5.11.2015

Organizace proběhla naprosto bez problémů. Delegát byl milý a ochotný a snažil se nám pomoct jak to jen šlo. Milena Š.

Nahoru