Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

20.7.2017

agentura jako vždy perfektní všude vás chválím. Simona D.

20.7.2017

Spokojenost, rychla komunikace. Antonín K.

20.7.2017

Nemám co bych k vašim službám dodal, vše ok. David J.

20.7.2017

Vážíme si spolupráce s Vaší CA Na cesty, veškeré dokumenty od počátku do konce před naší cestou byly záslány včas a přehledně. Péče o zákazníka je u Vás na prvním místě, to chválíme. Do budoucna se jistě budeme obracet se svými požadavky na dovolenou výhradně na Vás. Děkujeme. Vendula C.

20.7.2017

Děkujeme týmu Na cesty za ochotu a profesionalitu při sjednávání cestovní služby.Jste super :-) Blanka B.

19.7.2017

Nedoporučuji mít v nabídce parking společnosti Parkservice Sky Munchen, neprofesionální a nespolehlivý. Martin S.

19.7.2017

Rozumím tomu, že cenová válka letecký dopravců k tomu nutí, ale to že vám v letadle nedají (bez zaplacení) ani vodu a přitom dost přísně kontrolují jakékoliv tekutiny na palubu mi vadí. Filip B.

18.7.2017

Chcem velmi pekne podakovat agenture nacesty.cz za profesionalny pristup a perfektne vybavenie sluzieb. Sme spokojnymi klientmi uz niekolko rokov a vzdy vsetko prebehlo v poriadku. Ivana J.

18.7.2017

Při odletu z Norimberka bych doporučil nechat automobil na parkovišti, které je cca 20 minut od letiště. Je to sice trochu rizika, ale ušetříte cca 60-70 euro za parkovný na letišti. Kufry a rodinu vysadíte na letišti a pak si v klidu dojedete zaparkovat a zpátky pěšky, busem nebo jejich metrem. Jezdíme takhle pravidelně a nikdy žádný problém nebyl. Vladimír P.

18.7.2017

Ne recepci hotelu jsme neměli informaci o transferu na letiště při zpáteční cestě, přesto, že to bylo v pokynech zájezdu. Museli jsme to zjišťovat sami složitě přes centrálu německé cestovky. Jana Č.

18.7.2017

Jediný problém, který jsme měli byl po příletu. Na letišti jsme nemohli najít delegáta a to ani když jsme letištní halu třikrát prošli. Až pán z informací nás dovedl k malému společnému stánku, který byl poměrně daleko a kde bylo logo naší cestovní agentury tak malé, že se opravdu lehce přehlédlo. Navíc tam v té době nikdo nebyl a museli jsme dost dlouho čekat, aby nám řekli číslo autobusu, kterým nás přepraví dál. Řidič autobusu ale v klidu čekal a měl alespoň seznam castujících. Určitě jsme nebyli sami, kdo měl problémy najít správný bus. Ještě i dlouho po nás tam dobíhali zmatení lidé. Celkem jsme tam po příletu strávili hledáním a čekáním více než dvě hodiny.
Přitom by stačilo, když už tam tedy není člověk, který by stál u příletu, pokud by tam alespoň umístili nějaké viditelné směrové šipky, kde příslušného delegáta najdeme. Stanislav V.

18.7.2017

Dekuji za vyborne sluzby vasi spolecnosti !!! Renata Svobodová

18.7.2017

Jen snad informace pro cestovní kancelář s kterou jsme cestovali - na letišti nám delegátka dala seznam hotelů, kde bylo uvedeno v kolik hodin a kde v hotelu se koná informační schůzka, ale delegátce zřejmě uniklo, že náš hotel (ALOE) se na seznamu nenachází, takže ani informační schůzka neproběhla - delegátka se ani neobtěžovala nám nechat nějakou zprávu na recepci, kde jsme se ptali, jen den před odletem napsala do knihy datum transferu na letiště, tudíž jsme si všechny informace museli zjišťovat sami a výlety zajišťovat přes místní agentury. Simona P.

18.7.2017

Měli jsme problémy s transportem z hotelu na letiště, ani v předvečer odletu žádná zpráva od cestovky, nakonec nám pomohli až na recepci , po několika hovorech vše úspěšně dopadlo. Josef H.
HORENOVSKY JOSEF

18.7.2017

S cestoví kanceláří jsme byli VELICE SPOKOJENI.
VÝBORNÁ SPOLUPRÁCE, rychlé řešení, veškeré informace k dispozici.
V minulých letech jsme lítali na dovolenou pouze s českými cestovními kancelářemi. Ta Vaše NaCesty.cz má zatím NEJLEPŠÍ HODNOCENÍ.
VELIKÁ POCHVALA A SPOKOJENOST !!!!
V budoucnu se opět a rádi Vaše služky využijeme. 

17.7.2017

Přijeli jsme do Popradu už ráno ( auto vlak) a na recepci jsme dostali ubytování již v 8 hodin, což po celonoční jízdě vlakem bylo velmi příjemné. Velice ochotný a slušný byl také personál v celém hotelu. Můžeme jenom doporučit. Děkujeme.Frankovi

17.7.2017

Letos i minulý rok jsme měly vždy nějaký problém.
Minulý rok stávka leteckých dispečerů na ostrove Karphatos, letos obsazené pokoje, přesto musím hodnotit, že vždy byl problém
solidně vyřešen. Proto jsme jednáním vaší ( německými cestovními kancelářemi ) kanceláří velmi spokojeni.
Markéta a Petr Neradovi

17.7.2017

vše proběhlo bez potíží od rezervace po přílet - děkujeme Ladislav Ch.

17.7.2017

Delegát německé CK nám sdělil špatné místo vyzvednutí z odjezdu zpět na letiště, což nebylo zrovna ideální při odjezdu ve 2 h ráno s dětmi. Martin P.

16.7.2017

Cena zájezdu odpovídala kvalitě.
Díky za nádherný výhled z našeho pokoje. Monika M.

16.7.2017

Děkujeme za spolehlivé služby již několikátým rokem :-)  jitka K.

16.7.2017

Cestovka ok,akarat mohli informovat pri odletu z Egypta aby jsme si vzali sebou VOUCHER kontrolovali pri odjezdu. Jaroslav S.

15.7.2017

S pobytem jsme byli spokojeni ale s doplacenim výhledu na moře z apartmánu ne.
Celkové hodnocení 3-4 hvězdičky . Milan V.

15.7.2017

Také chválíme cestovní agenturu Na cesty,která mán vše dostatečném termínu zdělila a poslala.Naše mínus bylo,že neumíme německy.Manžel se trochu domluvíl anglicky. Františka P.

14.7.2017

Již jsme byli s vámi několikrát a vždy vynikající bez jediného problému. Eva Hronová

14.7.2017

Německá cestovní kancelář nám nedodala termín transféru z hotelu na letiště. Vaše pracovnice, bohužel si nepamatuji jméno, ač byl v Čechách svátek snažila se dovolat do Německa a dělala vše možné. Za což jí velmi děkuji. Nakonec jsme časový termín získali přes recepční a dopravní společnost na Tenerife dříve , než jí byl někdo ochoten v Německu poskytnout tuto informaci. Svatava

13.7.2017

Nepříjemný kontakt s delegátkou z ALLTOURS - bylo nám řečeno, že informace podává pouze v němčině a je zde pouze pro německy hovořící klientelu.. nikoliv pro podávání informací v angličtině.. Blanka Ř.

13.7.2017

NaCesty má kvalitní a přehlednou nabídku a jejich přístup k zákazníkovi je příkadný. Ihned po rezervování zájezdu nás kontaktovali a i dodání cesrtovních dokumentů bylo bez problémů. Petr Synek

13.7.2017

Děkujeme za opět parádní dovolenou. Výborný servis jako vždy na jedničku. Vladimír

13.7.2017

Děkujeme za skvělou dovolenou a rádi s Vámi opět někam vyrazíme ...
NaCesty máte na JEDNA :) Jan Jílek

12.7.2017

Máme pouze výhradu k německé cestovní kanceláři, při příletu jsme byli informování, že VIZA dostaneme přes cest. kanc. a zaplatíme je cestou do hotelu! VIZA STOJÍ 25 USD, my jsme byli nuceni zaplatit místo 100USD pro čtyrčlenou rodinu 136 USD.
Prý je to jejich standardní postup! Takže můžete upozornit ostatní klienty, at si VIZA koupi sami primo na letiši v Marsa Alam, ušetří peníze i zbytečné dohady, které jsme museli podstupovat my. Pavel Š.
STOCEK PAVEL
zaslána reakce

12.7.2017

Opět děkuji Vaší agentuře za perfektní zprostředkování naší dovolené Vašimi pracovníky.
 S pozdravem
 Josef Pýcha

12.7.2017

Velice dobře fungující procesy od zabukování zájezdu, přes platbu, zaslání podkladů na cestu , průběžná komunikace s klientem, ochota operátorek, opravdu paráda a příklad pro ostatní. Daniel Bacík

12.7.2017

Nejsem spokojená jen s přístupem německé delegátky.
Byli jsme jediní z CK FTI kteří bydleli v tomto hotelu, delegátka slíbila informační schůzku na druhý den v 19 hod. Nakonec se nedostavila, na recepci byl jen vzkaz, že se schůzka ruší, žádný náhradní termín, jen telefonní číslo na ni, kdybychom něco potřebovali.
O výskytu divokých prasat, která jsou údajně zvyklá na lidi a která tam pobíhají v noci, někdy naráží do Vašich dveří, o tom, že se jich nemusíme bát nás informovali turisté z Čech, které jejich delegátka informovala. Byla to docela podstatná informace, protože tu noc kdy jsme přiletěli a já ještě nevěděla o divokých prasatech jsem nechala dveře v noci dokořán. To že bychom s dcerou měli okamžitě infarkt, kdyby nám prasata vběhly do pokoje, nepochybujte. Apartmány byli totiž bezbariérové.
Byl den před odletem a my jsme stále nebyli informováni o odletu, transferu ... chyběli informace na recepci. Museli jsme delegátku sami volat telefonicky a zeptat se jestli na nás nezapomněla, že zítra ráno nám letí letadlo.
Měla jsem docela stres, neboť jsem byla s dcerou a ročním vnukem, abychom se dostali včas na letiště.
Info nám poslala až večer před odletem. Iva V.

12.7.2017

Děkujeme za skvělou dovolenou a rádi zase využijeme vašich služeb. Petr Š.

11.7.2017

Vše fungovalo perfektně ze strany Vaší kanceláře. Průvodce od Neckermanna se zaučoval, trochu tápal, ale byl milý a ochotný. Stanislav K.

11.7.2017

Komunikace s cestovní agenturou byla vždy velice rychlá, příjemná. Informace přesné a přehledné, rádi vás využijeme znovu :-) a doporučíme. Jana K.

11.7.2017

Velmi nepříjemná byla zpáteční cesta na letišti Korfu, ale to samozřejmě nemůžete ovlivnit.
S NaCesty jsme velmi spokojeni, při výběru bychom uvítali už snad jen lepší a více fotografií, případně relevantnější reference. Jana H.

11.7.2017

Bohužel to nemůžeme říci o aeroliniích Corendon. Hned v počátku jsme absolvovali 5h čekání na letišti, jelikož náš let byl bez jakýchkoliv dalších informací zpožděn o 3h. Po nástupu do letadla patrná únava palubního personálu, v letadle binec jak ve vlaku 3 třídy (nalepené žvejkačky v přihrádkách, staré posmrkané kapesníky, prostě otřes). Občerstvení i přes značné zpoždění žádné, žádná omluva, žádné vysvětlení...tak s touto aerolinkou už opravdu neeee Vojtěch K.

11.7.2017

Byli jsme s Vámi již podruhé, vše proběhlo perfektně.
Již loni nás upozornili němečtí policisté při odbavování v Norimberku, pokud nejsme manželé a jedeme s našimi dětmi, abychom si příště vzali rodné listy dětí.
Letos jsme letěli z Mnichova a rodné listy jsme měli sebou a stejně se ptali dětí jestli je to tatínek.No co asi mohou čekat od 3 letého dítěte když se ho zeptají německy,ale vše proběhlo ok. Josef Podestat

11.7.2017

Delegát CK se vůbec nedostavil na plánovanou schůzku po příjezdu na hotel tudíž jsme celý pobyt postrádali ze strany CK jakékoliv informace, příkladně informace o transferu na letiště vyvěšena až v den odletu. Z naší strany nedobrý přístup pořádající CK.
Váš servis byl jako vždy kvalitní a bez závad a proto Vám děkuji. Petr M.

11.7.2017

Moc děkuji za kvalitní služby a to jak agentuře Na cesty, tak Německé cestovní agentuře. Vše proběhlo bez nejmenších komplikací. Václav Ch.

10.7.2017

Se službami cestovní kanceláře jsem byl spokojen, byli vstřícní a ochotní jako vždy . Jejich služby jsme využili již vícekrát.
Jediným negativem byla nepříjemnost na parkovišti u letiště v Lipsku. Při placení automat odmítal přijmout kartu mé dcery a proto jsem použil svou platební kartu. Doma jsme zjistili, že bylo parkovné strženo z obou karet. Bohuslav S.

10.7.2017

První delegátka která nás měla na starosti byla ochotná a příjemná. Bohužel v polovině pobytu ji začala dovolená. Zastupující delegátka nebyla v uvedené časy na recepci. Do mobilu mluvila napůl anglicky na půl španělsky. Se spojením špatného signálu sem se nic nedozvěděl. Na SMS nereagovala vůbec. Ivan Dřevikovský

10.7.2017

Změna doby trvání letu kvůli mezipřistání (prodloužení na 5h) i když jsem byl na dodatečný dotaz ujištěn, že se jedná o přímý let. Cesta s dětmi nic moc zážitek. Občerstvení v letadle není levné, takže příště musím lépe volit a ptát se než koupím zájezd.
Transfer na místě úplně v pořádku. Zájezd výborná volba cena/výkon. Libor V.

10.7.2017

Děkujeme CK za zajištění tohoto ubytování, s jejími službami jsme byli také spokojeni, vše proběhlo v pohodě a můžeme ji
určitě doporučit. Hotel Palazzo Bandino (Chianciano Terme > Toskánsko > Itálie)Hana B.

10.7.2017

Šmouhou na celé dovolené byla cesta zpět, za kterou už samozřejmě agentura "Na Cesty" ani hotel... Let z Tenerife měl zpoždění dvě hodiny, čímž jsme nestihli autobus z Mnichova do Prahy a když jsem toto šel na letišti reklamovat, bylo mi řečeno, že pokud se nejedná o autobus letecké společnosti, nezajímá je to... Zdeněk D.

10.7.2017

Perfektní komunikace, všechno v pořádku. Bohumil Č.

9.7.2017

Vážený pane Uher,
druhá připomínka se týká delegáta C.K. OLIMAR.
V hotelové recepci takového delegáta neznají, jeho jméno mi nesdělili,
o tel. čísle ani nemluvě.
Štěstí bylo, že slečny v recepci velmi slušně hovořily německy, byly ochotné a tak jsem
všechny problémy pořešil s nimi. Naštěstí se nejednalo o závažné problémy.

9.7.2017

Veškeré služby, které jsme obdrželi byly na vysoké úrovni a tímto za ně děkujeme.
Tip pro zlepšení: je sice na klientovi "ohlídat" si zpáteční odlet včetně souvisejícího transferu z hotelu - s čímž jsem byla seznámena a nekladu to nikomu za vinu, nicméně na hotelu nám tak trochu chyběly tyto informace, které měly být na jakési "nástěnce" (tabuli) (tj. čas a místo zpátečního transferu na letiště), které však na nástěnce umístěny nebyly vůbec, měly jsme tak trochu štěstí, že při cestě od bazénu jsme narazili v lobby na delegátku "naší cestovní kanceláře" a tak jsme se jí na to zeptaly, pokud bychom však toto štěstí neměly do poslední chvíle bychom nic netušili, jsem si sice vědoma, že s těmito informacemi co se týče místa a času zpátečního transferu jsem obdržela email, nicméně vzhledem k tomu, že na dovolené jsem skutečně absolutně bez internetu a telefonu (s vyjimkou nouzových volání), dorazily ke mě tyto informace až dávno po tom co jsem je potřebovala, tak to jen tip v případě, že si někdo jako já jede na dovču odpočinout a neběhá všude s mobilním zařízením, určitě by tu "nástěnku s info" ocenil, jinak děkuji jménem celé rodiny za krásnou a příjemnou dovolenou a již se těšíme na další :-) Kriglová V.

Nahoru