23.3.2013
Byl jsem velice spokojenej s jednáním všech vaších zaměstnanců. Vojtěch Čabala
22.3.2013
Dobrý den,
poděkování je na mé straně, již podruhé jsem měla možnost užít si velmi kvalitního servisu ze strany Vašich zaměstnanců (p. Šikýřová, p. Miková). Při jakémkoli dalším cestování budete mou první volbou a zároveň vás ráda doporučuji svým známým.
Přeji Vám hodně úspěchů při Vašem podnikání a co nejvíce stejně spokojených zákazníků.
S pozdravem,
Petra Stolářová
21.3.2013
Dobrý den,
rád bych vám poděkoval za zprostředkování dovolené v Egyptě. Služby německé kanceláře byly bezchybné, letecká přeprava na vysoké úrovni, hotel i služby skvělé. Nemáme sebemenší výhrady, vše fungovalo na jedničku, jistě vaše služby využijeme i do budoucna. Velké díky patří také paní Salvétové, která s námi řešila nezbytné detaily v den odletu, protože to bylo opravdu na poslední chvíli a ještě k tomu v sobotu. Výše uvedený formulář vám vyplníme.
Ještě jednou díky David J.
21.3.2013
Z cestovní agenturou Nacesty.cz cestuji od jejího vzniku a mohu ji každému doporučit. Miloš K.
21.3.2013
Dobrý den,
dovolená a ubytování super, ale cesta tam jeden z nejhorších životních zážitků. Na ostrově zuřila bouře, takže při prvním pokusu o přistání jsme si v letadle užili neuvěřitelných poryvů nahoru, dolů, do stran, které byly bezprostředně následovány zvracením množství jedinců v celém letadle. Cloumání kabiny společně s charakteristickým odérem ve finále umocnila starší paní sedící vedle nás, která si ze zavazadla pod sebou odtrhla jmenovku a zastrčila do kapsy u kalhot kvůli identifikaci ostatků.
První přistání na Madeiře bylo přerušeno, protože letadlo už absolutně nebylo schopné držet směr ani výšku. Vzhledem k povaze tamního letiště na sloupech nad mořem a pobřežím to s odstupem času oceňuji. Přistáli jsme na vedlejším ostrově Santo Porto. Po cca 4-5 hodinové pauze s večeří jsme znovu nastoupili do letadla s doplněnými prázdnými pytlíky s tím, že přelet na Madeiru potrvá asi 10 minut. Po dosažení vyšší letové hladiny bylo kapitánem oznámeno prodloužení letu na cca 40 minut z důvodu letadel přistávajících před námi. Na chvilku jsem usnul, po asi 30 minutách otevřel oči a zaostřil na LCD obrazovku s mapkou a letovými údaji nad sebou a nevěřil vlastním očím. Několikrát jsem si je protíral, ale název ostrova, na který jsme mířili nebyl Madeira, ale Gran Canaria. Opravdu jsme opět při masivních větrných poryvech přistáli v Las Palmas na Gran Canarii. Na Madeiře se údajně přistává jen za světla, což jsme nestihli. Proto náhradní řešení s přistáním na Kanárských ostrovech. Po asi 2 hodinách jsme byli dopraveni do hotelu, to už bylo něco mezi 22 a 23 hodinou. I zde řádila bouře se silným větrem. Druhý den ráno byla na 6:30 plánována snídaně, 7:30 odjezd zpět na letiště. Znovu odbavení, nějaké zpoždění. Odlet namísto 10:00 asi v 11, ale už s přistáním na Madeiře.
Pak už standardní dovolená v překrásné přírodě, vše bez problémů. Včetně zpáteční cesty.
Chápu, že vyšší moc je především v letecké dopravě nutno brát vážně. Kapitán letadla naopak prokázal velkou dávku zkušeností a nadhledu. Za to pár letušek mělo při prvním přistání hodně neprofesionálně vytřeštěné oči a strnulý výraz. Letecká společnost náhlou změnu plánu zvládla v rámci možností dobře.
Děkuji vám i pořadatelské cestovní kanceláři
S pozdravem
Petr Novák
21.3.2013
Vynikající ubytování a služby. Hotel bezprostředně u nádherné pláže. Stravování výborné, očekával jsem ale větší podíl plodů moře a klimatizaci jídelny. Doporučuji celodenní výlet lodí na sousední ostrovy, nádherná příroda. Jindřich Z.
21.3.2013
Byli jsme s Vaším "servisem" spokojeni. Pouze nás překvapilo, že součástí ceny nebyly župany, které jsme u wellness hotelu předpokládaly. Záleží to prý na příslušné cestovní společnosti. Asi si příště musíme dát pozor, co je obsahem dané ceny :) Hana S.
20.3.2013
Byl jsem trochu zklamany ze služeb cestovní kanceláře Alltours. Po příletu na nás sice zástupkyně této cestovní kanceláře čekala, nicméně nevědělanic o transportu našich kol. Po zdržení při zjišťování kapacity poloprázdného autobusu a zaplacení podle mého názoru dost přemrštěného poplatku 25Eur za přepravu jednoho kola jsme byli odvezeni na hotel. Před odletem pro nás přijel prázdný mikrobus s jen španělsky mluvícím řidičem, který mi vysvětloval, že o našich kolech nic neví, přestože ve složce s pokyny před odletem na recepci byla kola jasně poznačena samotnou CK Alltours. Řidič pouze telefonoval, rozhazoval rukama a odmítal komunikovat jinak než španělsky (zkoušel jsem angličinu a němčinu). Postupně jsem zvyšoval intenzitu svého projevu až nás řidič i s koly odvezl na letiště a včas jsme odletěli. Nicméně ani tato zbytečná komplikacemi můj zažítek z Mallorcy nijak nekazí a rád se kdykoliv vrátím. Petr Novák
20.3.2013
Práce agentury korektní - mohu a budu doporučovat. Otakar Valihrach
20.3.2013
Menší problém s parkovacou kartou , ale bez problému vyriešený na mieste s personálom. Monika S.
20.3.2013
CK v pořádku a bez problémů. Jiří Kazík
20.3.2013
Při výběru pobytu v tomto hotelu jsem se namohl zorientovat v nabídce pokojů, protože každá CK má jiné hodnocení. Hotel má dvě části a pokud to nevíte, tak skončíte kilometr od pláže. Doporučuji zástupci CK si hotel pořádně prohlédnout, než tam pošlou zákazníky. Stav koupelen je nevyhovující. Ondřej Toman
20.3.2013
Děkuji touto cestou Vaší cestovce, úplně všechno klapalo podle plánů a představ, odlety, přílety, odvozy z/na letiště, objednávky v hotelu. Péče z Vaší strany před odletem - příkladná, díky za pomoc při rezervaci sedadel v letadle3029.
Pouze v hotelu jsme neviděli delegáta CK Neckermann, ale domluvili jsme se sami, takže jsme ho ani nepotřebovali. Ilja H.
19.3.2013
S NaCesty.cz již poněkolikáté a opět perfektní - děkujeme a těšíme se na další dovolenou s Vámi - tentokrát již v červenci 2013. Michal L.
18.3.2013
Air Berlin si jako jediná cestovka účtuje nesmyslně vysoké ceny za přepravu bagů a to i v případě, že nemám žádné jiné zavazadlo, než jen ten bag. Jaromír Hronza
18.3.2013
Od momentu zaslania objednávky a uhradenie zájazdu všetko prebehlo bez problémov, parkovanie na letisku, odvoz do hotela a späť na letisko, všetko bolo dobre zorganizované bez nedostatkov
Peter G.
16.3.2013
Jezdíme už s Vámi několikátou sezonu a vaše služby jsou vždy 100 %, tak si nemám ani na co stěžovat. Možná, že by jste pro ty stálé zákazníky mohli udělat nějakou slevu/bonus/. Aby se k Vám zase vraceli . S pozdravem Zdeněk Hečl
15.3.2013
Jsme již několik let spokojeni s profesionální úrovní Vašich zaměstnanců, s jejichž pomocí dovolenou zajišťujeme. Tak tomu bylo i u tohoto pobytu. Alena K.
15.3.2013
Děkuji za skvělé a rychlé služby, opět jsme byli velmi spokojeni s prací všech vašich zaměstnanců, se kterými jsme přišli do kontaktu. Petra S.
15.3.2013
Moc díky, Váš servis na jedničku. Radek Novák
14.3.2013
Výborný servis ze strany vaší agentury, naprosto profesionální přístup ke klientům. Petr Minařík
14.3.2013
Hotel jsme vybíraly na poslední chvilku takže super cena. V Egyptě jsem byla už po 9 té takže mám s čím srovnávat a musim říci, že hotel nenadchne ani neurazí. Vše bylo na svém místě.
Silvie S.
14.3.2013
Na stránkách NaCesty je hotel označen třemi hvědičkami, ve skutečnosti má jenom dvě...
Na Tererife jsme byli před dvěma lety s agenturou NaCesty daleko lépe, laciněji, a spokojeněji... Robert Š.
12.3.2013
S Vašimi službami jsme byli spokojeni až na závěrečné sdělení o změně hotelu ani ne 24 hod před příletem do destinace.Tento hotel bychom si sami nevybrali,ale neměli jsme jinou možnost v časovém presu. Na druhou stranu kladně hodnotím, že vše proběhlo i bez nových voucherů v naprostém pořádku,vše klaplo a dovolenou jsme strávili podle svých představ, i když ne na lehátkách u bazénu.
Tomáš V.
12.3.2013
Vaše služby, byly perfektní, Vaše starost o klienta se jen tak nevidí. Moc děkujeme za zprostředkování krásné dovolené. Pavlas
12.3.2013
Díky agentuře nacesty.cz za pomoc se zajištěním parkingu a hotelu Leonardo v Berlíně a vůbec vše bylo OK. Příště pojedeme zase s vámi. Lenka A.
11.3.2013
Vážený pane Uhře,
díky za Váš zájem o dojmy z naší cesty. Jedním slovem spokojenost. Je zcela logické, že úroveň služeb je většinou odvislá od ceny / ne vždy /. A proto říkám veliká spokojenost.
Vzhledem k tomu, že jsme na Azory jeli objevit pro nás nová golfová hřiště a poznat jejich kvalitu a služby, byli jsme okouzleni. Nikde nikdo. Absolutní ráj. Chystáme se příští rok s našimi přáteli / cca 4 manželské dvojice / odjet na Azory / Ponta Delgada / koncem února, začátkem března příštího roku. S největší pravděpodobností oslovíme Vaši agenturu, aby nám zprostředkovala letenky a ubytování.
Ještě jednou díky!
Zdraví Vás Peterkovi
11.3.2013
Se servisem cestovní kanceláře nacesty jsme byli spokojeni. Lukáš V.
9.3.2013
Děkuji za vstřícnost a přesnost.Vše s Vámi proběhlo bez problému.(jen malá chybka nefungovala slevová karta na parkovné :(.
Daniel K.
8.3.2013
Odlet z letiště v Lipsku je naprostý ideál. Parkování pod střechou doslova vedle terminálu bylo s Vaším bonusem 30€ za nádhernou cenu 59€ na 14 dní. V letadle jsme byli přivítáni kapitánem dokonce v Češtině.
Radislav Sikora
7.3.2013
Se sluzbami slecny Ledecke jako vzdy plna spokojenost starala se o nas dobre a patri ji muj dik. Bohumil Sloupský
7.3.2013
S Agenturou NaCesty cz. jsme byli spokojeni :-). Vladislava Starostová
7.3.2013
Velká spokojenost i se službami Vaší agentury - zasílání informací, nabídky, ověřování přijatých dokumentů atd., pracovní doba i v neděli - OK. Pavel V.
7.3.2013
Jak už jsem informovala paní Salvétovou esemeskou ještě z dovolené, při odletu z Lipska nám při check-inu řekli pracovník letiště, že na naše jméno není v letadle rezervace a tvářil se víceméně, že do letadla se dostaneme pouze, jestli po odbavení ostatních cestujících zbyde v letadle místo. Byla to dost krušná chvilka - cestovalo nás 8 včetně 4 dětí - a v tu chvíli se nám pomoci nedostalo ani ze strany Vaší společnosti - na hotline 14.2. kolem 5:40 opakovaně nikdo nebral telefony. Ať to byl zmatek FTI, Air Berlin nebo neschopnost pracovníka odbavení, rozhodně to pro nás byla hodně stresující půl hodinka. Květoslava D.
7.3.2013
Děkuji za výtečné zajištění zájezdu z Vaší strany. Byl jsem s Vámi již několikrát a zdá se, že perfektní práce je pro Vás běžnou záležitostí. Ještě jednou děkuji. Jiří Petrů s manželkou
4.3.2013
Byli jsme spokojeni s hotelem,personálem,počasím.S domorodci jsme se přátelili, jsou velmi milí, vstřícní. Bylo to bezva.
Děkujeme, všem Vás doporučujeme za bezproblémový pobyt. Mikundová
5.3.2013
Materiály od německé cestovní kanceláře mohly být i v angličtině.
Služby personálu agentury NaCesty.cz byly vynikající. Rozhodli jsme se na poslední chvíli a vstřícnost ze strany personálu nás velmi mile překvapila. Děkujeme Krupičková
3.3.2013
Děkujeme agentuře za vstřícnost na naše prvotní neustálé dotazy. Důvodem bylo první vycestování ze SRN a neznalost (spíše naše nevěřícnost) ve formulářové jednoduchosti (letenky, privatní transfer, parkování..... ) Vše proběhlo perfektně. Příště už budeme znalí situace, tudíž nebudeme mít prostodivné dotazy. Prostřednictvím vaší agentury jsme cestovali již podruhé, poprvé jsme však odlétávali z Prahy. Prostě vše OK. Díky
Martina H.
3.3.2013
S pobytom a poskytnutými službami sme boli veľmi spokojní, služby agentúry boli na veľmi dobrej úrovni, pracovníčky, s ktorými sme komunikovali boli veľmi milé a ochotné, veľmi radi s Vami budeme naďalej komunikovať a dostávať od Vás ponuky.
Igor Košťálik
3.3.2013
S cestovní kanceláří jsem spokojená, jen mě mrzelo, že byl hotel Abou Sofiane uzavřen a tak mě přesunuli na Rivieru, ale vím, že tohle není problém cestovní kanceláře, ale hotelu. Z cestovní kanceláře byli všichni příjemní a ochotní. Děkuji za pěknou dovolenou.
Jana K.
1.3.2013
Nic negativního mne nenapadá. Takže děkujeme. :) Doporučujeme vás stále dále.:)
Zuzana B.
27.2. 2013
Krásná dovolená děkujeme! Tomáš Preisinger
26.2.2013
S Vašimi službami jsme byli v roce 2012 i 2011 velmi spokojeni a těšíme se na příp. budoucí spolupráci s Vámi.
S přáním hezkého dne
Josef Zienert
23.2.2013
Absolutní spokojenost. Milan P.
23.2.2013
Nejlepsi dovolena!!! Užili jsme si krásnou dovolenou.
Monika a Richard
22.2.2013
Ďakujem cestovnej agentúre, nemám čo vytknúť, môžem len opäť pochváliť. Ďakujeme. Lubica Flamíková
3.2.2013
Vážený pane Uher,
moc a moc Vám děkuji za překrásný kalendář, omlouvám se, že píšu až teď, ale máme hodně napilno - zdravotní a pracovní problémy, tak jsem na Vás jen myslela, ale nenapsala. Přeji Vám, aby Vám letošní rok přinesl hodně radosti. Kresová
21.2.2013
Zcela bezproblémové a velmi vstřícné jednání CA - děkujeme a určitě při výběru další dovolené služeb CA NaCesty.cz využijeme. Alena P.A.
21.2.2013
S nákupem dovolené přes Vaši agenturu jsme byli velmi spokojeni,
byl to velmi profesionální přístup všech zaměstnanců, se kterými jsem byla v kontaktu.
Při výběru příští dovolené se na Vás určitě opět obrátíme.
Děkujeme. Renata Petránková
21.2.2013
Díky za Váš servis. Pavel P.