Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

18.4.2013

Byli jsme velmi spokojeni s celkovou organizací zájezdu, vše bylo v pořádku - předání letenek, doprava z letiště i na letiště, delegát CK. Hana P.

18.4.2013

Cyklo Malorka
Najviac sa mi pačilo riešenie garaže na bicykle a mini servis so Standou. Všetky moje požiadavky boli vyriešene kladne a s usmevom. Praca ludi z Nacesty cz je vyborna. Adam Čapucha

18.4.2013

Jeli jsme s NaCesty.cz a byli jsme s jejich sluzbami velmi spokojeni, byl to nas prvni zajezd pres nemeckou cestovku a tak jsme meli spoustu dotazu. Delegata nemecke cestovky jsme videli pouze v Male pri priletu. Vse co jsem potreboval jsem resil sam na recepci. Jana R.

18.4.2013

Služby a komunikace s nacesty.cz byly skvělé. Petr Herník

18.4.2013

Cyklo Malorka
Mohla by byť chladnička na izbe.Strava sa zlepšila,hlavne čo sa týka ovocia,mohli by lepšie uvariť ryžu a brambory.
Pranie nebolo dostatočné
Celkovo hodnotíme pobyt aj s manželkou ako vynikajúci a prijdeme aj na budúci rok. Peter Szeghy

17.4.2013

Cyklo Malorka
Jen tak dál, děláte to pěkně!!!! Milan Maršalík

16.4.2013

Jsem rád, že jsme si vás vybrali jako realizovatele našeho pobytu a rádi se vrátíme. Pokud by šla snídaně prodloužit až do 10:30 (na žádost) bylo bvy to fajn. Plavecký bazén je totiž otevřen ráno až od 8:00 a stíhat trénink a snídani do 10:00 bylo nekomfortní. Vím, že to není vaše starost, ale nám by to trošku občas pomohlo:-) Jinak vše super. Děkujeme! Martin Hotový Triatlon ČTA

16.4.2013

Jako vždy vše klapalo jak má, děkujeme za péči. Zdeněk Přikryl

16.4.2013

Cykllo Malorka
příště prosím zařídit trochu menší vítr, dík :) Otakar F.

15.4.2013

Veľká vďaka aj Vám bol to super zážitok,ktorý si človek uvedomí až doma v každodennej realite našej spoločnosti .Na Mallorke človek márne hľadá na ceste výtlk,márne čaká ,že na neho vybehne s poza plota zúrivý pes,že na neho budú vytrubovať nervózny šoféri a preto je TRÉNING na MALLORKE NEJVÍC. Nie je to totiž o počasí ,pertože neexistuje zlé počasie na kolo existuje len zlé oblečenie na kolo všetko je to o ľuďoch a na Mallorke sú tý správny ľudia.
Ďakujem za všetko a dúfam,že sa o rok stretneme. Roman Perička

15.4.2013

Cyklo Malorka
velice příjemný a ochotný tým lidí, díky. Jiří Pinďák

 15.4.2013

Jen velké poděkování, byla to naše druhá cesta s vámi a určitě ne poslední. Opět vše fungovalo naprosto perfektně. Zuzana V.D.

17.4.2013

Tak jako v několikrát v minulosti jsme byli se službami hotelu i se servisem poskytovaným firmou Na cesty bez výhrad spokojeni. Miroslav Podrábský

15.4.2013

Jen velké poděkování, byla to naše druhá cesta s vámi a určitě ne poslední. Opět vše fungovalo naprosto perfektně. Zuzana V.D.

17.4.2013

Vážený pane Uhre,
Byli jsme ubytování v Hotelu Ayron od 25.3. do 2.4. Ubytování bylo perfektní. Dobrá byla i kuchyně. Mám dokonce pocit, že kuchyně se oproti loňskému roku zlepšila.
Díky za skvělý servis a snad za rok zase nashledanou.
V úctě
Ladislav Prošek

14.4.2013

Cyklo Malorka
Vynikající služby poskytovala rovněž masérka Eva Mesárošová,která mi několikrát zachránila pohybový aparát. Zkrátka super,děkuji a nejpozději příští jaro opět na viděnou. Miroslav Pfeiler

13.4.2013

Cyklo Malorka
Na jaře je na Ayronu blaze.  Na Mallorcu jezdíme rádi.Tentokráte jsme s sebou vzali za odměnu i mistry republiky ČR v cyklistice a trenéry mládeže.Bylo nás celkem 8.Bydleli jsme v apartmánu hotelu Ayron ,ale spokojenost byla jako vždy.Hotel,strava,personál a navíc i počasí 12dní slunečno,takže veliká spokojenost.
S pozdravem,Alice Čechmanová+ Cykloteam Ostrov(www.cykloteam.eu).
 

13.4.2013

Cyklo Malorka
Celý zájezd nám zajišťoval pan Galko a bylo to k plné spokojenosti. Petr Klouček

13.4.2013                                    

Cyklo Malorka
Vyborna organizace, vstricnost, kamaradsky pristup a velka ochota pomoci kdykoli s cimkoli. Opravdu to byla jedna z mych nejlepsich aktivnich dovolenych. Urcite pojedu znovu. Roman Široký

13.4.2013

Cyklo Malorka
Když to jen trochu půjde, tak se za rok uvidíme znova. Michal B.

12.4.2013

děkujeme za vstřícné jednání při objednávání i za informace před odletem. Tomáš Čada

12.4.2013

Cyklo Malorka
Jste dobří, dík!  Jiří Čechman

12.4.2013

Nemáme žádné připomínky, jako vždy vše v pořádku. Martin R.

12.4.2013

Výše uvedené se netýká cesty. Chtěli jsme si ušetřit cestu autobusem z Punta Cany na Juan Dolio, takže jsme uvítali let s Air France do Santa Dominga. Až po zaplacení jsme se jen tak mimoděk dozvěděli od pracovnice C.K., že "je možné, že letadlo bude mít mezipřistání v Punta Caně". Teprve potom jsme našli na webu Air France, že je to ne "možné", ale naprosto automatické. Cesta se tím zoufale prodloužila, zpoždění přibývalo. Celý průběh letu by byl na delší povídání, takže jen konstatování: celkové zpoždění bylo dvě a tři čtvrtě hodiny. Při cestě zpátky jako vyvrcholení letu s Air France nám sebrali při přechodu tranzitem věci, nakoupené ve free shopu na letišti v Santa Domingu . Naše doporučení: tento způsob přepravy raději vůbec nenabízet.
Zůstáváme i nadále klienty vaší C.A. a konstatujeme, že je lepší létat bez přestupů, bez mezipřistání a s německými přepravci. Erika Neumannová

12.4.2013

Se službami agentury "na.cesty.cz" jsme maximálně spokojeni bez výhrad. Jiří M.

12.4.2013

Děkuji za zprostředkování zájezdu, odlet z malého letiště v Norimberku proběhl přesně podle plánu, byli jsme moc spokojeni s organizací celého zájezdu, bylo to přesně tak, jak jsme potřebovali - objednat přes PC, zaplatit přes PC, obdržet poštou podklady a za týden letět.
Bude-li příští rok zase dlouhá zima, obrátíme se opět na vás se žádostí o zprostředkování další dovolené v březnu u moře.
Zdraví Dana P.

12.4.2013

Cyklo Malorka
spokojení jako vždy - byli jsme zde už 4x. Hedvika C.

11.4.2013

Vačí CK jako obvykle děkuji a chválím za perfektní a rychlé  podklady před odletem.

S pozdravem

Kojzarová Markéta

10.4.2013

Dobrý den pane Galko,

pozdrav i ostatním vašim spolupracovníkům.
Jen v krátkosti info o naší cestě do a z Francouzské Polynésie. Celkový dojem - výborný, přes některé drobnosti.
Nejdříve ty problémy:
Místa v letadle z Paříže - nebyli jsme úplně jediní, kdo neměl předem zajistěná místa v letadle, ale moc takových nebylo. A nešlo to zarezervovat ani z bydliště, ani na letišti v Praze. A Francouzi nás opravdu rozházeli po celém letadle. Na jedno z našich míst byly dokonce vydány dvě stejné "místenky". Nicméně na to jsou letušky z Air France asi zvyklé a v letadle po neskutečném chaosu trvajícím asi půl hodiny rozesadili všechny tak, jak kdo chtěl. Nevím, jestli to bylo možné zařídit lépe, ale s ohledem na to, že většina ostatních měla místa zajištěná předem, tak asi ano.
Další problém v LA. Skutečně všechny vyženou se všemi příručními zavazadly z letadla a bohužel musí projít všemi imigračními přepážkami a v podstatě skutečně vyjít ve až z letiště a všechno absolvovat znovu zase opačným směrem. Něco jako tranzit tam totiž nemají nebo neznají nebo nechtějí znát. Největším problémem pro "Amíky" bylo to, že spolu cestovaly dvě osoby stejného jména. Vítězslavy Fričové. To nemohli přes jejich úžasné skenovací a fotografické přístroje překousnout. Zadrhli jsme celou frontu a museli svolat "výrobní" poradu s tím, že v konečném verdiktu se mé ženy zeptali, jestli nemá sestru... =-O
Nejen tímto, ale neskutečnou pomalostí nebo důkladností odbavovacích celníků, kteří absolutně nebrali na zřetel neštastně pobíhající servismany z Air France, došlo k tomu, že nám sice letadlo neuletělo, ale dobrou hodinu a půl muselo čekat na poslední cestující (to jsme ovšem netušili, že bude čekat, takže nerovzita stoupala s každou minutou) než je odbaví o půlnoci fungující pouze tři přepážky. Běh z letiště ven a následně zpět do gate, kde se odbavovalo pro Air France, byl hrůzný, zvláště proto, že nikde nebylo nic pořádně označené, jen sem tam někde zoufale mávali rukama technici od Ari France.
Shodli jsme se na tom, že příště ne přes Ameriku, ale radši delší let přes Zéland...
O to příjemnější byl potom další let, kdy se šikovné francouzské letušky převlékli do tahitských šatů. na krk korálky z černých perel a do vlasů květy..
Vůbec se o nás překvapivě dobře staraly (mám za sebou už asi 100 vzletů, tak to snad mohu posoudit objektivně).
Dalšímu hrozícímu problému jsme se shodou příznivých okolností vyhli. Na letišti v Papeete visí všude cedule, že se nesmí (kromě jiného) dovážet žádné ovoce a zelenina. A my měli různě po kufrech jablka z naší zahrádky... Už jsme se blížili k místu, kde všem prohrabávali kufry a počítali jsme, jakou pokutu nám asi napaří, když tu se zjevil ceník, který s krátkým slovem "Češi??" (to nepoznal podle pasů, ale podle řeči!!) nás všech šest protáhl mimo kontrolu a byli jsme na Tahiti... Pak z něj vypadlo, že jeho syn má přítelkyni Češku.
Mimochodem nás tam (na všech třech ostrovech) všude docela dobře znají, umí sem tam i nějaká česká slova a vůbec to vypadalo, že nás mají (na rozdíl od Američanů a Japonců, který je tam jako máku) rádi.
K ubytování: Hotel v Papeete příjemný, některé pokoje do zahrady, některé k silnici, ale dalo se to vydržet. Prostory s výhledem k oceánu byly asi za jinou cenu...
Jako jediné místo v celé nám známé části Polynesie, zde bylo zdarma připojení na internet!!! Všude jinde, v hotelích, na letištích a dokonce i v internetových kavárnách bylo připojení zaheslované za poplatek v připočtu cca 100,- Kč za 0,5 hodiny, což je dost.
Nejlepší jídlo na parkovištích (!), kam navečer (je to Francie, jí se nejdříve až od sedmi večer) najedou auta, něco jako TRANSPORTERY, VANY, které se rozloží, z bočních a zadní stěny se stanou obslužné pulty, ven se vytáhne gril, židle, stolky, jedno auto "vyrábí" pizzu, druhé griluje ryby a podobně. Naprosto super (pokud netrváte na luxusní restaraci) v cenách od 250,- do 500,- Kč za kompletní jídlo, kterého je tolik, že se z jedné porce opravdu nacpou dva lidi.
Transfery - z letiště busem, z hotelu mikrobusy, dále lodí mezi motu (korálové ostrovy obepínající vnitřní laguny hlavních ostrovů Moorea a Bora-Bora) a vnitřní částí ostrova, letadlem.. byly zorganizovány dokonale s německou přesností. Ani jednou se nečekalo, vše bylo naprosto OK.
Hotel na Moorea - Intercontinental - neexistuje nic lepšího, tak jsme si představovali ráj. Bungalovy s přístupem z pevniny a na druhé straně s terasou s vnější sprchou a se schůdky přímo do laguny... (odkud na lodičce za příplatek na přiváží třeba snídaně..). Trochu však máme pocit, že jsme se tam ocitli neprávem, protože hlavní budova, která byla v zahradě, se zrovna opravovala.
Bora-Bora - ubytování v hotelu Maitai - z počátku dost velké zklamání. Apartmány za silnicí v kopci (5 minut k vodě) v prakticky botanické zahradě. Recepční náš šupla do nejníže posazeného bungalovu do spodního podlaží, bylo tam zatuchlo, vybavení docela ubohé, terasa bez zábradlí, výhled do keřů. Tak jsme se vzbouřili a přesunuli nás do horních bungalovu, který vypadal úplně jinak i s krásným pohledem na lagunu. Chtěli jsme si připlatit, ale přemístili nás zadarmo. Takže nakonec zase úplná spokojenost.
Pozor na Bora-Bora. Je tam sousta toulavých psů a koušou. Recepční měla pokousanou nohu, náš kolega Hájek byl kousnut hned první den a sestřička, která ho ošetřovala, tak byla kousnutá taky. Já se psů nebojím, tak nevím, jestli to vycítí; prostě jsem problémy neměl. Ale prý je to docela běžné.
Tady mě napadá myšlenka na zlepšení informací z vaší strany - trochu blíže seznámit s ubytováním a s možnostmi. Pokud bychom měli být v tom, kam nás umístili v prvním okamžiku na Bora-Bora nebo pokud bychom neměli být v bungalovech na Moorea, ale v hlavní budově, určitě bychom si rádi připlatili. Ale to se takto pozná až na místě, což už by mohlo být pozdě. My jsme měli štěstí, že sezona ještě nezačala a že hotely byly poloprázdné..
Snad vaší cestovní agentuře budou tyto informace k užitku.
Každopádně za celou naši skupinu Vám i vám moc děkujeme, když odhlédneme od drobností, tak to byla skutečně dovolená snů v ráji.
Pokud budete chtít nějaké fotografie, případně nějaké filmové ukázky (ze všech našich dovolených tvořím klasické ozvučené filmy, které nejsou osobní, takže se dají použít i jako reklamní materiál - dělám to pro potěšení, nic za to nechci :-) ), tak pošlu.
Za celou cestovní skupinu váš spokojený stálý zákazník
Mirek Frič

 

10.4.2013

Cyklo Malorka
Dobry den, mate to dobre zariadene, jedalen je pruzna obsluha, vela jedla, a dobreho. ubztovanie -vzdy vymenia uteraky....
ked sme ale pozerali cenovo iba o par eur drahsi hotel, a vacsi lucxus, tak moyno dop buducna znizit cenu....
pacilo sa mi, super.
Vilo

10.4.2013

Děkuji Vaší agentuře za skvělý servis a pohotovost při vyřizování zájezdu. Blanka H.

10.4.2013

Překvapilo nás, že jsme neměli automaticky rezervovaná sedadla vedle sebe - týká se i zpáteční cesty. Cestovali jsme na Maledivy již potřetí a toto jsme řešili poprvé. Při ceně a exklusivitě zájezdu bychom toto očekávali jako samozřejmost (stejně jako to bylo u předchozí CK, s níž jsme opakovaně cestovali). Jinak nemáme ke službám Vaší CK žádné výhrady a děkujeme za kalendář. Miloš P.

9.4.2013

Dovolenou jsem si přes internet kupovala poprvé, stejně tak jsem poprvé cestovala z jiného letiště než z Prahy, i přes jazykovou bariéru, se vše dalo v pohodě zvládnout. Pokud budu hledat něco podobného,jistě se znovu obrátím na Vaši agenturu, takže spokojenost
Petra H.

9.4.2013

Cyklo Malorka
Děkuji, těším se již na příští rok! Zdeněk S.

9.4.2013

V Thajsku jsem byl s Vámi již 3x a ještě určitě pojedu. Výborná komunikace, zajištění služeb.
Ale: - letos zájezd výrazně podražil při zhoršení služeb (nově přestup v Doha)
- nemůžu se zbavit špatného pocitu ze zajištění cesty tam (přestup v Doha
téměř 9 hodin byl téměř k nevydržení). Přitom v době rezervace a ještě
několik týdnů potom bylo na webu deklarováno spojení o cca 7 hod kratší!!! Evžen V.

8.4.2013


Absolutně nejlepší hotel. Jediné co nechápeme, proč my v Evropě musíme tolik za to platit?
Amíci platili za výrazně lepší mezonetové byty s jacuzou necelý 40% .....za ty prachy bych tam byl dva měsíce v roce......v letence to není, to víte určitě ale taky....
Tomáš Ludvík

8.4.2013

Norbert Omelka
všetko super len v popise je transfer z let. na hot. a z hot. na letisko v cene.......
a opak je pravdou. Norbert Omelka

29.3.2013

Cyklo Malorka
Dobrý den paní Strejcová,
právě jsem se vrátil z Mallorky. Nevím komu se svěřit a poto píši vám.
Hotel bezvadný, půjčené kolo super, oba hoši Vašek i Tomáš vstřícní a nápomocní.
Standa v servisu príma. Od začátku do konce vše klaplo.
Prostě nadšení
Děláte to dobře!
Srdečně zdravím
Ing. Zdeněk Krchov

2.4.2013

Dovolená super bomba.Kanárské ostovy jsou nádherné v každém období.
Golfové hřiště skvělé. Jen to jídlo, katastrofa.
Hezký den.
Hnátovi

30.3.2013

Dobrý den,
vrátili jsme se z Karibiku (do psí zimy) a já bych - i jménem svých třech spolucestujících - ráda poděkovala za Vaše služby.
Vše, co jste zařizovali klaplo jako na drátkách, let bez vady, delegátka taktéž.
Dovolená se povedla a až zase budeme chtít někam do tepla - tak jedině s Vámi !
Chtěla bych možná poradit - také  pro další cestovatele do Dominikany: doporučujte víc cestovní služby pana Dr. Fencla!
I my jsme měli zpočátku zábrany, ale tihle profesionálové jsou zvlášt při první návštěvě téhle země naprosto nutní !
Už to, že jedete na výlet místo ve velkém autobuse pouze v šesti lidech, vidíte a ukáží Vám místa, kam se velký zájezd nedostane a zodpovi Vaše všechny možné i nemožné otázky je senzační. Zařídí pro Vás to, co jako turista nesvedete a jejich ceny jsou pod cenami nabízených výletů. Konstatovali jsme, že setkání s nimi velmi přispělo k našemu pozitivnímu vnímání celé destinace.
Takže ještě jednou děkujeme a přejeme hodně zdaru v podnikání !
Josef Bednář
Eva Bednářová
Miloslav Volf
Alena Volfová

29.3.2013

Vše bylo opravdu báječné. Jen jednu malou chybu celý pobyt měl a to tu, že jsme neměli dovolenou 7 dní a 7 nocí ale pouze 6 dní ! Do hotelu jsme přijeli v neděli 17.2.2013 ve 21.hod a apartmán jsme opouštěli v neděli 24.2.2013 v 5.30! SMŮLA  Petr D.

28.3.2013

s agenturou spokojenost. Oldřich Kempný

27.3.2013

Oceňujeme rychlé a jednoduché vyřízení,vše bylo bez problémů.Určitě s agenturou NaCesty.cz budem cestovat i nadále.Děkujeme René K.

27.3.2013

Jedinou nevýhodou bylo parkování, které nám zajistila Vaše cestovní kancelář. Konkrétně se jedná o parkoviště Mazur Parkplatz. Z důvodu nepřehlednosti a nepřesných instrukcí jsme toto parkoviště nenalezli a proto jsme museli zaplatit parkoviště přímo na letišti, abychom stihli let do Dubaje. Jelikož obě parkovací karty platí až do roku 2014, stihneme je využít, jen bychom uvítali lepší značení a přehlednost. Žaneta M.

26.3.2013

Dobrý den, moc se nám líbilo na GK, Vista Flor. Teplo, klid, výlety koupání, bydlení. Byli jsme se službami Vaší CK spokojeni, Viera Nouzová

26.3.2013

Zaměstnancům agentury patří náš dík za bezvadné vyřízení všech náležitostí, vstřícnost a pomoc při řešení nečekaných událostí před odjezdem.
Děkujeme. Jaroslav Vláčil

26.3.2013

Byli s námi i děti, které jsou již dospělí 20,23 let a u nich byla také naprostá spokojenost. Vše v pořádku. Děkujeme :) Martin P.

25.3.2013

dekujeme za sprostredkovani hezke dovolene, tento hotel byl dokonce v kalendari, ktery jsme od Vas dostali k vanocum . Jechovi

24.3.2013

Děkujeme za výbornou spolupráci s agenturou NaCesty, zejména pí Salvétové a pí Strejcové, za jejich ochotu a přístup.
Horší byl přístup ze strany oganizující cestovní kanceláře FTI. S delegátkou této kanceláře jsme se vůbec nesetkali, přes dalšího prostředníka jsme při příletu obdrželi pouze vzkaz, na jakém tel. čísle je k zastižení a při odletu jsme již nebyli na rozdíl od jiných kanceláří kontaktováni nikým. S naším požadavkem nám ochotně pomohla tedy delegátka úplně jiné kanceláře. Ta nám též sdělila, že FTI se odjíždějícím turistům věnuje výjimečně. Václav V.

23.3.2013

ako vždy, sme boli s Vašimi službami spokojní . Imrich F.

Nahoru