10.2.2014
Dobrý den,
Jsem velmi spokojen s Vašimi službami, hotel odpovdá službami a stravováním deklarovaným
třem hvězdám a je velmi vstřícný pro golfisty, což je důvod koupě zájezdu.
Dříve jsem cestoval s českými CK, ale jejich služby, zejména letecká přeprava, je nesrovnatelně
horší a to nekomentuji cenu.
S pozdravem, M.Kubina
8.2.2014
V hotelu je hodně klientů z Libye.
Se zajištěním zájezdu jsem byla velice spokojená, líbí se mi komunikace mezi agenturou a klientem, zcela jistě opět Vašich služeb využiji. Alena B.
8.2.2014
Chtěla bych poděkovat za zprostředkování naší zimní dovolené. Vše proběhlo NAPROSTO hladce - také díky výborné komunikaci z vaší strany. Již Vás všude možně protěžuji :-)...Taková drobnost ohledně parkování. Nakonec jsme si vyřídili parkování individuálně a 15 dní parkování nás v Lipsku vyšlo na 39 Euro. Třeba by to mohlo být pro vaše budoucí zákazníky zajímavé.
http://www.airportpark24.de/. Karolína B.
7.2.2014
S vašimi službami jsem byla naprosto spokojená, děkuji. Také služby CK Jahn byly v pořádku.
Pozn.: Hotel Dream Gran Tacande je pětihvězdičkový, nikoliv čtyř, jak máte uvedeno v záhlaví hodnocení. Alena V.
5.2.2014
CK Na cesty jsme jeli již po několikáté a jsme velmi spokojeni. Děkujeme Tomáš P.
4.2.2014
Dobrý den paní Uhrová a pane Uhere,
chtěla jsem Vám se zpožděním poděkovat za krásný kalendář a popřát v novém roce mnoho úspěchů a spokojenosti. S Vašimi službami jsme byli vždy nadmíru spokojeni.
S pozdravem
Lucie Matějková
4.2.2014
Vážení Uhrovi,
se značným zpoždění, ale rádi bychom Vám poděkovali za pěkný dárek.
Připomene nám, kde jsme byli, kam bychom se rádi podívali nebo kam třeba mohou jet s Vámi naši přátelé či známí.
Myslíme, že Vás nemusíme ani ujišťovat, že www.nacesty.cz je mezi prvními adresami, na které se obracíme, když plánujeme naší dovolenou. Mezi cestovními kancelářemi máte pro nás pozici naprosto výjimečnou. Rádi si někdy připlatíme ve srovnání s přímými rezervacemi dopravy a ubytování s tím, že to máme s polovinou starostí a jsme v rukou odborníků.
Bohužel se stává, že se někdy nemůžeme trefit do termínu v plánované destinaci.
V nejbližších letech již ale určitě budeme mít daleko více času. A Vaši adresu neztratíme.
S přáním mnoha dalších úspěchů a spokojených klientů
Květa a Jirka Bukáčkovi z Brna
4.2.2014
Dobrý den,
" nechci hodnotit".
Z týmu "NaCesty" bych chtěla poděkovat paní Lindě Ledecké, která mi velice ochotně pomohla
při objednání zájezdu a optimalizaci časů letů do Mexika.
Přeji hezký den
Uvarová
4.2.2014
Děkujeme za bezvadný předodletový servis. J. Vacek
4.2.2014
Nemám co dodat, se službami "NaCesty" jsem byla jako vždy plně spokojena.Alena Kaftanová
3.2.2014
Zástupce mistní cestovky si nepokrytě řekl o bakšiš pro řidiče, ktreý nás vezl do hotelu, kde bydlela většina hostů.
Řidič hotelu Koggala Beach, který nás v tomto hotelu přebíral, si nic takovéko nedovolil. Byl velmi příjemný a staral se o nás, jak to šlo.
Díky " vynikající" organizaci místní cestovky jsme cca 120 km "hravě" urazili za 5 hodin! Jaroslav Š.
3.2.2014
S Vaši agenturou jsme cestovali poprvé, byli jsme velice spokojeni se službami zákazníkům.
Děkujeme. Zuzana G.
2.2.2014
Dobrý den, bohužel nemohu hodnotit pobyt na Djerbě v hotelu Sun Club, jelikož jsem neodletěla, ale s vyřízením potřebných dokladů, jejich zaslání a informacemi ohledně odletu jsem byla velice spokojena.
Zcela jistě v budoucnu opět vaše služby využiji.
S pozdravem
Alena Brücknerová
31.1.2014
Dobrý den , využila jsem Vašich služeb a musím říct,jste výborní ,úžasné web stránky ,výborná komunikace, nezapomenutelné zážitky díky Vaší společnosti.Úroveň ubytování .Rozhodně Vás v budoucnu využiji znovu.Pokud to zdravotní stav člena rodiny dovolí.
Moc na to vzpomínáme...děkuji Dana Šuláková,Zlín
31.1.2014
Vyhovuje mi vyhledávání zájezdů na vašich stránkách - je zde uvedena celková cena, CK, čas odletu i doba letu - velmi důležitá informace. Radka Krupová
30.1.2014
Jinak moc děkujeme za třínedělní svatební pobyt.Martina M.
29.1.2014
Dobrý den,
Dovolená se nám velice líbila. Se službami Vaší agentury jsme byli též naprosto spokojeni... Přesto dotazník s hodnocením vyplňovat nechci...
Předem děkuji za pochopení a budu se těšit na další cesty s Vámi :)... S pozdravem S.V.
29.1.2014
Ještě k hotelu Beirut - nemyslím, že by svojí úrovní patřil do nabídky německých cestovek. Byl sice levnější než ostatní, ale ne výrazně.
Děkuji za pokytnuté služby, jiní připomínky nemám. Pospíšilová
29.1.2014
Pojedu zase, ale do Primasolu EL Mehdi, děkuji agentuře na Cesty, doufám, že jsem vedena jako věrný klient... . Péče agentury lepší, než Exim tours.Jana Šestáková
29.1.2014
Skvělá práce. Díky za pomoc při objednávce, ale i dodatečných informacích. Jiří Knap
29.1.2014
Děkujeme!! Vše klapalo tak, jak mělo. Tomáš N.
29.1.2014
Děkuji za zajištění krásné dovolené.
Už jezdíme roky jenom přes vás. Jste skvělí ! Daniel Rezek
29.1.2014
Nacesty. cz to už asi jiné nebude...
Zase vše bez problémů, komunikace, rezervace, servis před odjezdem atd..není co vytknout. Miloš
29.1.2014
V zásadě vše OK. Uvedu jen několik drobností :
Problém s doručením letenek atp. prostřednictvím České pošty. Jinak vše OK.
Maličko zmatky na letišti při příletu do Las Palmas - k jakému delegátovi máme jít, když ty cestovky si to přeprodávají. CK Bucher např. na letišti nezvládali nápor lidí a dlouho se čekalo. Podobně dost krkolomná a zdlouhavá doprava do hotelu ( objížděli s náma hromadu hotelů a pak - za hodinu - se vrátili, kde jsme začínali s vystupováním a vyložili nás). Zbyněk Linhart
28.1.2014
Dovolená se nám moc líbila. Petr Havel
28.1.2014
S organizací zájezdu jsme byli velice spokojeni a služby využijeme určitě i příští rok :-) Tomáš. K.
28.1.2014
Je pravdou, že jsem cestovala sama, ale netušila jsem, že poslední 2 dny se budou hoteloví zaměstnanci starat pouze o mne, jako jediného klienta. I přes to fungovalo vše tak, jako kdyby byl hotel obsazen. Co se týká CK nedoporučovala bych hotel, jehož obsazenost rekreanty bude minimální .Daniela N.
28.1.2014
Nevím proč stále vyzýváte k hodnocení paní Ježkovou, když se této cesty nezúčastnila?
Já se vám za opožděnou odpověď omlouvám, ale po příjezdu (22.12.2013) jsem téměř měsíc neměl možnost kontaktu s vaší agenturou přes počítač, proto odpovídám až teď.
Pokud se týká hodnocení cestovní agentury NaCesty - nemám žádné negativní připomínky a naopak velmi chválím všechny pracovníky této agentury, kteří tuto cestu zabezpečovali - vážím si jejich pečlivého, svědomitého a odborného přístupu. Před odjezdem odpověděli na všechny moje otázky.
Pokud se týká shora uvedené připomínky o úhradě za trezor až namístě, na to jsem se pochopitelně nezeptal, vůbec mě to totiž nenapadlo, protože ve všech předchozích hotelích kde jsem byl, to bylo vždy v ceně zájezu.
S vaší agenturou NaCesty jsem byl poprvé a myslím, že ne naposled.
Děkuji a přeji vám všem, ať se vám daří.
Ing. Miloš Ježek
27.1.2014
Máte perfektní služby, od počátku až po odjezd jsem byl přímo opečováván. Je to velký kontrast k dovolena.cz, kde je jednání nepříjemné. Karel M.
27.1.2014
Stejně tak jako v minulosti jsme díky vaší CA prožili krásnou dovolenou a doufáme, že nebyla poslední :) Hodně štěstí v roce 2014 !Eva M.
26.1.2014
Dobrý den.Jediný s čím jsme měli problém byl český delegát, který měl být součástí dovolené.Na dovolené jsme byli od 4.12 do 14.12 2013.Pana Fencla i když jsem kontaktovala po příletu na hotel, jsme poprvé vyděli až 12.prosince dva dny před odletem domů.Martina Z.
26.1.2014
Každopádně ještě jednou díky za fajn dovču a budu se těšit zase příště
někam s Vámi do světa :)
Přeji hezký zbytek dne
Jaromír M.
26.1.2014
Výhrady máme vůči cestování s Qatar Airways, které se chlubí tím, že jsou ***** společnost 1. Chtěli jsme si rezervovat místa v letadle dle vlastního výběru, protože jsme byli skupina 6 lidí ale:
- zástupce nacesty.cz nám sdělil, že to máme provést 3 hodiny před odletem přímo na letišti, protože jiná forma není možná
- na stránkách Qatar je ale informace, že můžete provést checking online 36 hodin před odletem, včetně rezervace sedadel - není tam žádný kontaktní telefon ani chat, kde byste se mohli zeptat na podrobnosti
- abychom se mohli přihlásit online, tak ale potřebujeme platné rezervační číslo, které nám bylo sděleno cca 42 hodin před odletem
- přihlásil jsem se zkušebně cca 39 hodin před odletem do online rezervace, k mému překvapení to již bylo možné, a po vyplnění všech údajů nám bylo sděleno, že v prvním letu si můžeme vybrat ze dvou možných míst a v navazujícím druhém letu již bylo vše rezervováno a zůstala na nás místa v posledních řadách (dle SeatGuru ta nejhorší možná)
- vysvětlení toho, jak je to možné nám nikdo nedal, na check-in přepážce na letišti mi řekli, že jiní byli asi rychlejší bez dalšího komentáře, letuška mi pak řekla, že se to otevírá asi již 48 hodin předem 2. Nedoporučím nikomu s výškou přes 175 cm, aby zkoušel letět na delší trasy s Boeing 787 Dreamliner - letadlo je sice nové, má jistě spoustu pozitiv, ale oproti Jumbo Jetu má výrazně méně místa na nohy (v podstatě máte kolena zaražená do sedaček před vámi) 3. Personál v letadle nebyl příliš příjemný a ani nijak zvlášť lepší oproti jiným společnostem 4. Jídlo, včetně dětského bylo velmi pálivé a nepříliš chutné, personál to ale nijak nechtěl řešit a ani nám nenabídl nic jiného 5. Na letišti v Kuala Lumpur jsme čekali 7 hodin na opravu letadla 6. Chtěl jsem naše potíže s cestou řešit se zástupcem Alltours, ale paní bohužel žádné tušení, jak probíhá check-in a ani o tom, že je možné to udělat online neměla 7. Přes hotelovou recepci jsem si zjistil telefonní číslo na přepážku Qatar na letišti v Phuketu, tam mi řekli, že se mám pro rezervaci místa přihlásit 48 hodin před odletem. Toto jsem zkusil, ale online přihlášení nefungovalo, telefonicky mi řekli, že si již můžu udělat rezervaci, nejbližší volná řada byla ale č. 30 v zadní části letadla, ale v druhém letadle prý již žádné místo není a systém rezervaci vůbec neumožňuje. Nemohu si prý stěžovat a mám to vyřešit až osobně na letišti. Na check-in přepážce nám dali v druhém letadle místa v poslední řadě (opět podle Seat Guru ta nejhorší místa, která se dala vzít - vedle toalet a kuchyňky). Na mou žádost o vysvětlení toho, jak si mám udělat rezervaci opět nikdo nereagoval 8. Personál na cestě zpět byl stejně nepříjemný, jídlo opět pálivé bez možnosti výběru, 16 hodin v letadle se zaraženými koleny bylo utrpením.
Závěr: Myslíme si, že cestovní kancelář nakoupila "levné" letenky (Boarding Pass měl napsáno Category Y), takže jsme asi žádnou možnost výběru místa neměli. Příště poletíme s jinou cestovkou, než AllTours.de a asi opět s Thai Air, kde vše funguje, jak má a bez mezipřistání i když mají starší, hlučnější ale zato větší letadla a příjemný personál. Jan R.
25.1.2014
děkuji. Lukáš H.
24.1.2014
Nemáme žádné připomínky k Vaší agentuře , přístup Vašich manažerů , vše velmi profesonální.Božena Ř.
24.1.2014
Dekujeme za perfektni servis. Zuzana J.
23.1.2014
Doporučuji individuální výlety taxíkem Colectivo - Tulum -( moc pěkná pláž nedaleko ruin mayského města s příjemným barem) , Playa Mayor -pěkné letovisko s pěknou pláží,četnými obchody a bary.
Výlety pořádané cestovními kancelářemi jsou předražené - kvalita neodpovídala ceně -výlet Chichen Itza - víc času než prohlídkou areálu jsme byli v restauraci na zbytečném obědě...
Další výlety jsme si pořádali sami s využitím místní dopravy - funguje dobře.Karel H.
23.1.2014
Mnohokrát děkuji za pěkný kalendář 2014. Vladimír Martin
23.1.2014
vše bylo perfektní, rychlé a přesné. děkujeme moc. Jiří M.
23.1.2014
Děkujeme za prima dovolenou a servis.Martin Kejha
21.1.2014
Opět mi nezbývá než poděkovat za super služby od vaší cestovní agentury :) Děkuji. Martin K.
21.1.2014
Se službami CK jsme byli plně spokojeni. Hana Machová
21.1.2014
Všechny informace byly pravdivé, všechny služby odpovídaly nabídce a kategorii hotelu a vše fungovalo jak mělo. Děkujeme.
Jen se domnívám, že hotel měl 2** a ne tři, jak píšete v hlavičce tohoto dotazníku a jako takový ho také hodnotím. Samozřejmě s pohledu španělských zvyklostí. Luboš Z.
22.1.2014
S NaCesty.cz spokojenost jako vždy.
Když něčemu předchází perfektní příprava, nemůže se to pokazit. Milena
21.1.2014
všechno super, jako obvykle. Moc děkujeme za kalendář :-). Příště zas! Magdalena U.
21.1.2014
Byla bych ráda, kdyby při objednávání pobytu jsme byli upozorněni, že je to ruský hotel, což jsme v Hiltonu nečekali.
Odlet z Lipska byl v pořádku, parkování jsme si zajistili sami, protože to bylo levnější a vše v pořádku klaplo.
Těšíme se na další pobyty s Vaší cestovou a přeji hezký den. Monika O.
21.1.2014
K Vám - cestovní agenturu NaCesty.cz jen chválím a rádi využijeme Vašich služeb. Jinak zájezdy si kupuji přímo v Německu, někdy i na letišti v Drážďanech - last minute apod.
S pozdravem
Martin Dolák
21.1.2014
Byl jsem spokojený se servisem Vašich zaměstnanců, všechny dotazy mi byly zodpovězeny.
Děkuji Pavel R.
21.1.2014
Celkově lze říct, že za tu cenu a v tomto termínu jsme byli plně spokojeni, využili jsme i zadarmo službu vlak k letadlu a vše bylo v pořádku včetně cesty letadlem. Tomáš B.
21.1.2014
Opět mi nezbývá než poděkovat za super služby od vaší cestovní agentury :) Děkuji. Martin K.