Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

10.4.2014

Se službami cestovní agentury jsem byl velmi spokojen a rád bych je v budoucnu využil znovu. Josef Č.

9.4.2014

Výlet na pyramidu Chichen Itza jsme chtěli realizovat s českou průvodkyní Martinou, ale ta zdražila z původní ceny USD 110,- na EUR 110,- , A tak jsme si odjednali výlet ve stejném rozsahu u mexické agentury "mycancun" za USD 58,-.
Dovolenou v tomto resortu doporučuji všem.
Ladislav K. 

8.4.2014

Tímto bych ráda poděkovala cestovní ag.NaCesty.cz. a kolektivu jejich zaměstnanců.Za jejich profesionální přístup ke klientovi a za vyčerpávající informace,které mi poskytli od začátku
objednání zájezdu až do odletu. Moc ,moc děkuji a přeji hodně spokojených klientů
Eva Boučková

8.4.2014

Není co dodat. Bylo to super. Pavel Jonásek

7.4.2014

Byli jsme celkem silně zklamáni, že při výběru a zaplacení dovolené nám ihned druhý den přišla zpráva o změně letu. Přišli jsme tak o celý den strávený na dovolené. Nešlo s touto situací nic dělat, například zvolit jiný zájezd od stejné společnosti, i kdybychom si připlatili.

Chtěli jsme strávit více dní na dovolené a nakonec jsme si zaplatili něco, pro co bychom se dopředu vůbec nerozhodli (méně dní za vysokou cenu). Proto celkový dojem z dovolené byl sražen touto situací. A protože se toto nedá nijak ošetřit dopředu, nelze ani změnit termín (když se tedy změní lety), pak budeme hodně uvažovat jakou dovolenou si zvolíme. Více nejistoty totiž nevzbuzuje tolik zájmu. Renata Drahošová

7.4.2014

Cestujeme s Vámi opakovaně a stále jsme velmi spokojeni :) snad to bude i nadále :) Eva M.

7.4.2014

Komunikace před odletem nebyla ůplně 100%, nedostal jsem vouchery, až po reklamaci.  Luboš J.

7.4.2014

Je radost s Vámi cestovat! Díky! Martin D. 

6.4.2014

Cyklo Mallorka
Celý pobyt jsme si maximálně užili, Mallorcu máme zase o trochu raději :-) Petr L.

6.4.2014

Děkuji za zprostředkování skvělé dovolené! Dana H. 

6.4.2014

Cyklo Mallorka
Tým kluků a holek z NaCesty.cz pracoval výborně. Na začátku podal všechny důležité informace, ochotně pomáhal, nastal-li problém, takže jen chvála. To platí už od vyplnění zájmu na internetu přes komunikaci a zajištění zájezdu, tak pro působení týmu na místě.
Celkově zájezd splnil přesně má očekávání, doporučuji a budu doporučovat. Pavel K. 

6.4.2014

Cyklo Mallorka
Vše proběhlo hladce. Určitě využiji zase příště. Siegfried P.

4.4.2014

asi OK. Zdeněk S. 

6. 5. 2010

Dobrý den.
Chtěla bych velice poděkovat cestovní kanceláři NaCesty.cz za kvalitní služby, které poskytuje. Objednala jsem si u vaší společnosti zájezd a jsem nadmíru spokojená s profesionálním jednáním hlavně p. Kučery s kterým jsem měla tu čest jednat. Jakýkoliv dotaz či problém byl okamžitě zodpovězen nebo vyřešen.
Vaši cestovní kancelář budu s radostí doporučovat všem svým zmámím.
S přátelským pozdravem
Ivana Vocelková

4.4.2014

O hotelu jsem vše již popsala,nejsem moc spisovatelka.Bohužel nás postihla nemoc dcery 4 den našeho pobytu -zánět stř.ucha.Museli jsme na hotelu vyhledat doktora.Chvilku jsme na něj čekali,potom ,ale nastal komunikační problém,/neovládáme dobře žádný cizí jazyk/nakonec jsme tel.vytočili p.Fencla ,který nám překládal.Pochopila jsem ,že musíme sanitou na dětskou pediatrii do Punta Cana,ale doktor dlouho ověřoval naše pojištění ,ikdyž jsme ukazovali ,že máme pl.kartu i dolary.To jediné mi vadilo jak vše dlouho trvalo ,ale tam je to asi obvyklé.Nakonec v nemocnici -taky po delší době nás velice milá doktorka ošetřila a dcera dostala nejsilnější antibiotika a kapky.Vše dobře dopadlo a druhý den už byla dcera bez bolestí a teplota klesala.Další dny nakonec ještě stihla i nějaké cachtání v moři.Velmi nás mrzelo,že jsme nemohli na žádný výlet s p.Fenclem.Doufám,že se nám splní sen a někdy jěště do DR vyrazíme.A pozitivní na cestě zpět domů bylo,že si spol.Lufhansa vybrala stávku zaměstanců letiště až den po našem návratu domů.
S Vaší agenturou spokojenost,vše celkem klaplo jak mělo.
S pozdravem Jitka T.

4.4.2014

Musím pochválit pana Fencla - vyšel nám vstříc, výlety s ním byly moc fajn. Moc příjemný pán, perfektní jednání. Marie M.

2.4.2014

Cyklo Mallorka
Velká vďaka servismanovi za perfeknú prípravu bicykla a vašej cestovnej agentúre za profesionálny a bezproblémový priebeh celého zájazdu od rezervácie až po odlet z Palmy.
Ešte raz ďakujem . Ľubomír Belis

2.4.2014

Německá cestovka opět nezklamala. Stanislav Vávra

2.4.2014

 Ještě jednou děkujeme vaší pracovnici, která nás upozornila na nesrovnalost při odjezdu, takže vše dopadlo k naší spokojenosti.
Všechny vámi poskytnuté doklady, sleva na parkovné apod. byly v pořádku, vše fungovalo bez problémů.
Děkujeme za poskytnuté služby a plánujeme, že na příští dovolenou zase využijeme vaše služby. Pelikánovi

1.4.2014

Bez připomínek, servis perfektní. Daniel K.

1.4.2014

Velká spokojenost s činností cestovní agentury, i když bych očekával při dotazu na připsání dalšího účastníka do zájezdu větší vstřícnost.
Problém nastal při příletu na letišti, kdy nebyl přítomen zástupce cestovní kanceláře, takže jsme museli asi hodinu čekat než pro nás přijel autobus, což se stalo po několika telefonních hovorech. Petr Dohnal

31.3.2014

Delegát CK nás neumístil na seznam hostů při transferu z hotelu na letiště, takze nás nechtěli odvést i přes platný voucher. Musel jsem zbytečně zatlačit na řidiče, aby nás vzal. Patrik K.

31.3.2014

Scházel česky  nebo anglicky mluvící delegát. Stačily by  písemné informace pro účastníky zájezdu. Olga B.

31.3.2014

Děkujeme personálu a cestovní kanceláři Na cesty, za vstřícnost, ochotu a vysokou kvalitu služeb. Jana D.S.

31.3.2014

Přesto, že jsem s vaší kanceláří o zajištění bezlepkového jídla v letadle minimálně 3 x telefonoval a vy jste to údajně zajišťovali, nakonec jsem byl bez jídla po obě cesty.
Zpáteční jsem věděl, že mít jídlo nebudu - to mi váš pracovník řekl ( požadavek na úhradu 10 euro od Condora byl za několik let první).
Ale jak bylo zajištěno bezlepkové jídlo u Air Berlin, to je mi záhada. Docela by mne zajímalo, kdo způsobil, že v letadle o ničem nevěděli. Letuška někam telefonovala a tam se dozvěděla, že jídlo zajištěné není. Nelze se spolehnout, že jídlo bude a let více než pětihodinový jen o vodě není nic příjemného.
S Air Berlinem mám jen špatné zkušenosti, minule mi zničili nový kufr a náhrady jsem se žádné nedočkal. Nejdřív napsali dlouhý složitý dopis, že nemají čas problém řešit a prosí o trpělivost a po několika měsících si vyžádali doklady, které bylo jasné, že už mít nebudu. Jednání veskrze podvodné, ale zabalené do seriózního obalu.
Nejraději bych s nimi už necestoval, pokud to nebude nutné. Rudolf J.

31.3.2014

Ti pitomci od BUCHERU zmundili náš transfer na hotel/nakonec jsme se dostali,takže O.K.
Na cestu zpět se na nás totálně vy..,takže v krizi jsem v 16.30 musil vzít taxi a dopravit se na letiště sám,protože naděje,že pojedem autobusem v tomto čase pohasla.
Takže pro  CK BUCHER tu mám účet za taxi ve výši 50,-EUR k proplacení.
A ať děkuji  Pánu Bohu,že nejsme v USA,kde bych z nich vyrazil za utrpěnou újmu na mém duševním zdraví majlant.
Udělal jsem si pár fotek do mobilu,v případě pochybností o mém tvrzení jsou k dispozici ke stažení. Oldřich S.

30.3.2014

Děkujeme personálu a cestovní kanceláři Na cesty, za vstřícnost, ochotu a vysokou kvalitu služeb. Jana Daňková Skořepová

28.3.2014

Omlouvám se, že píšu se zpožděním, až dnes , kdy s Vaší cestovní agenturou s dcerou opět odlétáme do Thapsusu. Moc se těšíme.
Byla jsem s Vašimi službami velice spokojena.
Dovolila bych si uvést dvě poznámky.
1. Ne všichni spoluobčané hovoří cizími jazyky. Možná, že by bylo dobré uvést do "Pokynů na cestu" že je možno zakoupit vlakový lístek přímo na letiště Leipzig - Halle. Nemusí potom hledat automaty na lístky.
2. Nebo alespoň uvést orientační cenu - v lednu to bylo 4,20 euro
Omlouvám se, že píšu v bodech, ale jsem pouze profesorka fyziky, takže razím heslo rychle, stručně a hospodárně. Jolana J.

27.3.2014

Vše vpořádku. Jiří Pintr

27.3.2014 

Vaší cestovní agentuře srdečně děkujeme za zprostředkování tohoto pobytu.Pro nás bylo cestování na Severní Kypr celkem snadné,protože již několik let žijeme s manželem v Alanyi.Na Severní Kypr jsme cestovali nejprve autobusem do přístavního města Taşucu a pak lodí do Girne.Zdravíme celou Vaší agenturu do Plzně a s důvěrou se na Vás zase někdy obrátíme při našich dalších cestách za poznáním.
Přejeme Vám hodně spokojených zákazníků nejen pro letošní sezonu,ale i do budoucna.
Pokud budete mít na nás ještě nějaké další dotazy,rádi Vám je zodpovíme.
S pozdravem
manželé Davídkovi

26.3.2014

Děkujeme vám a těšíme se na další dovolenou,budeme-li živi a zdrávi. Hečlovi

26.3.2014

Potíže jsme zaznamenali při odbavování na letišti, nebyli jsme zaneseni do systému. S malým dítětem odbavení trvalo déle než hodinu. Přepravu kola, kterou jsme dopředu uhradili, jsme museli uhradit znovu. Již jsme reklamovali. Dušan Stejskal

26.3.2014

Cyklo Mallorka
Díky... Martin K.

26.3.2014

Ako vždy s Vami spokojnosť, tešíme sa na ďaľšiu dovolenku s Vami. Imrich F.

25.3.2014

S Vámi už několikátá dovolená a opět perfektní jako vždy - děkujeme a těšíme se brzy na shledanou !!! Michal Ludvík

25.3.2014

Naprostá spokojenost se službami agentury NaCesty. Pavel Pohl

25.3.2014

Dobrý den,
konečně jsem se k tomu hodnocení dostal, snad to někomu pomůže, ostrov je opravdu nádherný, stálo to za to.
A děkuji za tu rezervaci na poslední chvíli.
Chtěl bych se zeptat, zda vám tam nezůstal ještě jeden volný kalendář na letošní rok? Hodil by se mi na zeď do kanceláře - oddělení zaměstnaneckých letenek :))
S pozdravem,
Lukas Rosenberg

25.3.2014

Vše o.k.,  přeji pevné nervy při plnění "požadavků" některých stále nespokojených klientů .... ale těmi se nenechte odradit, jsou to VOLOVÉ ....
Takže pokud budu zdráv a bude mi to jezdit, rád pojedu příští rok znovu ....
Zdravím p.mechanika ... Milan K.

24.3.2014

Vsetko ok, dakujeme. (pri cyklo "zajazdoch"/dovolenke si treba naplanovat niektore trasy detailnejsie dopredu / doniest si mozno detailnejsiu mapu alebo spolahlive GPS, stalo sa nam ze sme skoncili na vyjazde na dialnicu /pri Palme/, ale dalo sa pokracovat dalej po ceste pre pesich - co asi bola nakoniec spravna cesta). Ivan M.

 

24.3.2014

Byla jsem nespokojena s travel servis . Bohužel jsme dostaly místo v letadle, kde nebylo okénko , navíc před námi, vedle nás i za námi celou cestu otravovaly malé děti a to tak, že jsme se nemohly v klidu najíst , natož usnout ...Při dotazu, zda bysme nemohly dostat jiné místo nám bylo řečeno , že je vše obsazené, přitom vepředu v byznys třídě bylo víc , než polovina míst volných . Odlet z Prahy měl být v 6.40, byl v 7,40. Autem jsem jela s dětmi až z Tanvaldu ve 2 h ráno,  takže jsem vubec nespala a těšila se, že se vyspím v letadle . Bohužel. Lenka L.

24.3.2014

Ideální odpočinková dovolená pro zimní měsíce. Tepla tak akorát, na sluníčku i o něco více, ráno a navečer trochu chladnější vítr. Takové naše běžné léto. Moře spíše pro otužilejší, doporučuji zajímat se o ubytování s vyhřívaným bazénem. S CK a službami portálu Na Cesty maximální spokojenost, služeb jsem ostatně nevyužil poprvé a ani naposledy. Vladimír Brom

24.3.2014

Služby Vaší agentury na velmi slušné úrovni, jako vždycky. Měl bych jen jednu výtku k ceně zájezdu, byla mi potvrzena nějaká cena, když jsem si objednal comfort class, ceny za pobyt se zvýšila u toho samého zájezdu o 590,-Eur ( nepočítám příplatek za comfort, ten byl 1.200,- Eur / osobu ). Josef Procházka

24.3.2014

Nabízíte kvalitní dovolené, jako zákazníci jsme byli maximálně spokojeni.František Pešek

20.3.2014

Všechno bylo perfektní jako obvykle, ještě jednou děkujeme. Marek M.

 

 

23.3.2014

Služby agentury NaCesty.cz splnili naše očekávání, nic nám nechybělo. Děkujeme Stanislav Bambula

23.3.2014

Služby Vaší cestovní kanceláře jsou na velmi profesionální úrovní, máte dobrou organizaci a zájezd splnil naše očekávání. Jan Z.

22.3.2014

Byli jsme mile překvapeni úrovní cesty s TUIJet oproti Air Berlin. Tam nám předloni cestou z Kanárů nabídli jen okoralý sendvič se sýrem, zde plné jídlo.... Vladimír Š.

21.3.2014

Vzorný byl nákup zájezdu u nacesty.cz. Dostali jsme veškeré informace. Pomohli nám zajistit ubytování v Berlíně v hotelu Bärlin, kde jsme mohli nechat během pobytu v Portugalsku zaparkované auto. Trochu problém byl najít delegátku německé CK na letišti ve Faru. Zastupovala víc cestovek. Samolepku naší CK bohužel na deskách neměla. :-) Libor Š.

21.3.2014

Cestovali jsme již podruhé, vše v absolutní pohodě. Jen tak dál přátelé.
Jaroslav Peterka

20.3.2014

Jako vždy všechno perfektní. Děkujeme! Tomáš N.

Nahoru