14.6.2014
Se společností Na Cesty jsme na zahraniční dovolenou jeli již po čtvrté, Jednou větou profesionální perfektní přístup. Petr Jelínek
13.6.2014
Děkujeme za krásnou dovolenou :) Andrea M.
13.6.201
Skvělý servis. Radana Jesipcuková
12.6.2014
Opět vše perfekt. zorganizované. Jitka P.
12.6.2014
1. kontakt s delegátem - informační schůzka proběhla v jiném hotelu (ok, proč ne). Ale když jsme pak plánovali návrat, nevěděli jsme, kde najít informace o našem návratu (nakonec byly zcela správně v našem hotelu v suterénu v knize Thomas Cook). Mohl nám to dát vědět nebo si nás vyhledat 2 dny před odletem, abychom nebyli zbytečně ve stresu.
2. jak jsem psal o těch velbloudářích a koňařích - opravdu to bylo nejen nepříjemné, ale zdálo se mi to nebezpečné. Každých 5 minut projel kůň mezi lehátky a někdy dosti rychle. Nevím, jestli s tím něco zmůžete, ale tak hotel by mohl to nějak omezit, když bude chtít (mezi sebou se Arabové domluví).
3. Super dovolená, děkuji. Kamil Burda
12.6.2014
Organizace ze strany agentury perfektní, nemám výhrad.
Bohužel pršelo a převážnou část týdne bylo moře nepoužitelné, což ovšem nikdo z nás neovlivní, že? Radomila Unarová
12.6.2014
Chtěla bych tímto ovšem uplatnit stížnost na delegáta cestovní kanceláře Bucher, který měl na starosti hotel Konakli Club.
Jméno odmítal prozradit, označen nebyl.
Po příjezdu jsme byli do hotelu dopraveni pouze řidičem, bez průvodce, někteří z turistů tento fakt sice nehodlali akceptovat, já proti tomuto řešení výhrad nemám. Je mi jasné, že v této destinaci, vzdálenosti Antalya - Alanya a množství letů, které agentura Thomas Cook pro CK Bucher obsluhuje, jinak ani zorganizovat nelze. Co jsme tedy potřebovali, zajistitli jsme si sami při check-in přímo na recepci.
Na druhý den jsem se dostavila na info schůzku s delegátem, kde jsem si s ním pouze ověřila, že odletové informace budou uvedeny 2 dny před odletem na místě recepcí tomu určenému, tedy v info - knize, tabuli, kterou mi delegát ochotně ukázal.
Trávili jsme bezstarostně dovolenou a 2 dny před odletem jsem šla zkontrolovat info tabuli. Ani na tabuli,ani v info knize nebyla ani čárka. Navíc info kniha obsahovala pouhé 3 strany A4 s prázdnými formulářemi na informace o odletu - tedy žádné info o agentuře, na kterou se v případě nouze obrátit, představení delegáta či informace o místě pobytu. 1 den před odletem při odchodu z restaurace po snídani jsem viděla jiného delegáta v recepci, který měl před sebou desky mimo jiné s logem Bucher. Obrátila jsem se tedy na něj, zda je delegátem pro CK Bucher, odpověděl, že ano. Podotýkám, že mi odpověděl na mou v angličtině položenou otázku anglicky. Když jsem se ho zeptala, proč ještě informace o odletu nemáme uvedeny v info knize, odpověděl, že neumí anglicky a ať se ptám na recepci. Tedy, zeptala jsem se na totéž velmi ochotné recepční. Ta mě vrátila zpět k delegátovi s tím, že "logicky" tyto informace poskytuje klientům on. Já odvětila, že se mnou pán odmítá komunikovat, neboť nemluví anglicky. Načež se recepční velmi podivila, řekla, že tento pán určitě anglicky mluví a následně se už nestačila divit aroganci daného delegáta. Přišel k recepci a anglicky mi řekl, velmi nevybíravým tonem, že netvrdil, že nemluví anglicky,ale že se mám ptát na recepci. Nastalo kolečko dohadování, já mu tvrdila, že tyto informace je povinnen nám sdělit on, neboť on je zde pro nás a toto je pokud je mi známo jeho největší povinnost, informovat klienty o odletu a časech transferů z hotelu. Jeho arogance nabývala větších a větších rozměrů, začal se dohadovat již v turečtině i s danou recepční. Nakonec si nechal nafaxovat z agentury časy transferů a já se měla dotázat recepční. Do chvíle transferu na letiště tyto informace byly uloženy v šanonu na recepci, delegát se nijak neobtěžovat je nikam vyvěsit. A to i přesto, že nás cestovalo celkem 7 osob v různých letech, tedy o druhou rodinu jsem měla obavu i po našem odletu, že se infomace o jejich letu, pakliže by byly změněny, nijak nedozví.
Celá událost se odehrála v recepci hotelu Konakli Club v úterý 27.5.2014 v dopoledních hodinách, cca 9,30 hod. Daného delegáta je tedy jistě možné vyhledat dle jeho plánu pobytu v jednotlivých hotelech.
Věřte mi, že ještě nikde a nikdy jsem se nesetkala s tak arogantním přístupem delegáta v místě pobytu a navíc tak fatální absence základních povinností.Po delegátovi jsem za celou dobu pobytu žádala pouze tuto jedinou a to dost podstatnou informaci. Neobtěžovala jsem jej žádostmi o informace jiného typu, popř. voláním lékaře apod. Tyto důvody mě tedy donutily sepsat tuto stížnost na CK BUCHER, ref. číslo našeho pobytu je uvedeno v předmětu zprávy, kterou jste mi zaslal. Žádám Vás tedy o přesný překlad a zaslání CK Bucher, s tím, že za tak fatální selhání požaduji kompenzaci a zpětnou vazbu, jak situace byla vyřešena v zájmu dalších klientů.
Děkuji a zdravím,
Pavla Hlavnová
11.6.2014
Cyklo Mallorka
Auch diese Jahr war das Trainingslager wieder ein voller Erfolg, alles klappte super! Die geborgten Räder waren tadelos vorbereitet, An- und Abreise zum Flughafen klappe super, sogar der Extra-Wunsch auf ein bestimmtes Hotelzimmer konnte erfüllt werden-Danke!
Wir kommen gern wieder. Roland Selle
11.6.2014
Naprostá spokojenost se službami agentury NaCesty.cz. Cestujeme s Vámi již po několikáté a rozhodně ne naposled. Děkujeme :) Radim M.
11.6.2014
Výborná spolupráce a komunikace. Alena P.
11.03.50
Vážený pane Uhre, vážený pane Valento,
chtěla bych pochválit paní M. Gruszkovou za pomoc, ochotu a profesionální jednání. Doufám (jsem o tom přesvědčena), že budeme na dovolené opět spokojeni, stejně jako v minulých letech.
S přáním příjemného dne
Zdena Müllerová
10.6.2014
Dobrý den , krátce bych chtěla zhodnotit svůj pobyt. Perfektní služby vaší agentury,vše klaplo bezvadně , hotel jsem navštívila již opakovaně , vhodně umístěn , blízko market s potravinami i restaurace s občerstvením ,služby hotelu bez problémů, personál příjemný ,ochotný.Ráda se budu vracet a opět bych kontaktovala Vaší Agenturu. S pozdravem Gášková Lenka
10.6.2014
Špatná informace o letenkách a woucherech.
Pracovnice mi měla říci, že vše zasílá v elektronické podobě, což stačí k odbavení. Bohužel mi ale řekla, že originály letenek a wouchrů si musíme vyzvednou na letišti u stánku, protože doklady nestačí poslat poštou. Stánek jsme složitě hledaly a připravily jsme si hodně horké chvíle, kdy jsme pobíhaly z místa na místo.
Takže z mého pohledu by měla být lepší informovanost ohledně cestovních dokladů a pokud musí člověk hledat stánek, tak uvést přesné umístění a jak se ke stánku dostat. Jana H.
10.6.2014
Se službami CA NaCesty jsem nadmíru spokojen a nemám připomínky. Příště bych s Vámi jel znova. Vyjadřuji pochvalu. Ján P.
10.6.2014
Vše bez problémů. byli jsme hodně spokojeni. Drahomír Šindler
10.6.2014
Byl jsem zklamán změnou, posunem, odletu z Noriberku. Vybral jsem toto letiště kvůli brzkého odletu a zaplatil i bus z Prahy. Leopold Škrach
10.6.2014
Služby Vaší agentury byly jako vždy na skvělé úrovni, jediné co mě zklamalo a zřejmě to nelze ovlivnit je, že byl zájezd prodáván jako cesta s přímým letem a dodatečně bylo přidáno mezipřistání, ale chápu, že na to nemáte vliv.
Jinak zůstanu určitě Vaším klientem i do budoucna a doporučuji přátelům. Eva O.
9.6.2014
Vašich služeb jsme již využili několikrát a vždy k naší plné spokojenosti. Miroslav S.
9.6.2014
nejasna funkce delegata, o jeho existenci jsme se museli informovat az v CK.
nebyl pro nas problem, jedine co jsme chteli overit, byl odjezd autobusu na letiste.. takze az takova kritika to neni.
jinak dekujeme, i tento rok, jako i predesle vsechno probehlo v nejlspsim poradku. doporucujeme kudy chodime, pekny den. Zdenek B
9.6.2014
Chtěl jsem si dovolenou prodloužit o jeden den u stejné cestovní kanceláře, ale nebylo mně vyhověnio. Na letišti jsem měl problémy s odbavením, měli jsme kufry a tašky obalené, bylo nám sděleno, že jsme cizinci, že se musíme podrobit z tohoto důvodu speciální kontrole, což v danném momentě nás zaskočilo, nevěděli jsme o co jde a trochu jsme zmatkovali než se vše vyřešilo u jiné přepážky. V letadle při letu do Antalye - ONUNTUR - Turecká letecká společnost nedostanete ani napít, schválně topí, aby jste měl žízeň a něco jste si koupil, docela vše trapné. Miroslav Dvořák
9.6.2014
Překvapila mě cena za vizum. Dle původních informací mělo stát 15 USD, nakonec jsme byli nuceni zaplatit 35 USD (či 25 Eur). To bylo jediné minus, že jsme to nevěděli dopředu. Jinak dovolená byla fakt výborná :-) Jana D.
9.6.2014
Pochvala za kvalitní servis,již po druhé.Děkujeme. Petr Malec
8.6.2014
Cyklo Mallorka
Pozdravujem superšéfa Vaška, skvělého "byciklmekanika" Standu a jeho parťáka Zdendu a profifotografa Toma.
Celému kolektivu NaCesty.cz velký dík a jen tak dál :-) Miloš Plechatý
8.6.2014
Cestovali jsme již s Vaší CA několikrát (to si určitě dokážete zjistit). Při objednání a zakoupení zájezdu jsme volili destinaci vzhedem k cestování s dítětem ve věku 1,5 roku tj. aby byl let co možná nějkratší. Těsně před odletem jsme zjistili na palubní letence, že tam i zpět máme let ještě do Erfurtu ( úplně let na druhou stranu) což z letu 3 hod. bylo najednou dlouhých 5 hod. To nás nemile překvapilo a pokud bychom to věděli, tak jsme tu destinaci, resp. leteckou společnost vůbec nevybrali. Nehledě ta to, že v místě mezipřistání jsme letadlo museli vždy opustit.
Dobře víme, že si letecká společnost vyhrazuje změnu trasy a časy letů, ale vůči zakazníkovi je to zcela nekorektní a tím jsme se rozhodli už Vašich služeb v budoucnu nevyužívat.
Naprostá spokojenost byla se zdravotním pojištěním, zajištění akutní hospitalizace dítěte v nemocnici a převoz na letistě. Doporučujeme všem se zdravotně vždy připojistit. Ivan Novotný
5.6.2014
Dobrý den,
vše bylo ve finále v pořádku,hotel je velice pěkný v pěkném stylu,bohužel v našem termínu byl v opravě bezén po havárii,což byla jedna z věcí,která ovlivnila volbu hotelu a z tohoto důvodu jsme požádali o změnu hotelu a byli jsme přemístěni do jiného hotelu,kde jsme byli maximálně spokojeni.
Timto bych chtěla poděkovat Vám,potažmo Flug vor 5 a ck ve Španělsku za velice rychlé a k naši spokojenosti vyřízení naší prosby.
Dovolená se nám velice líbila a věřím,že kdyby se nestala havárie v hotelu Finca Eslava,byli bychom tam maximálně spokojeni
S pozdravem
Romana Rakusová
5.6.2014
Vážený pane? Holiči,
co se týká změny pokoje za pokoj s kuchyňským koutem , není toto již možné.
Pořadatel FTI již nemá v tomto termínu k dispozici studia, kde je kuchyňský koutek.
Vy máte zaknihován dvoulůžkový pokoj s výhledem do zahrady.
Výše uvedené je odpověď cestovní kanceláře Nacesty.cz na náš požadavek ohledně přidělení pokoje s kuchyňským koutkem. Na místě jsme nakonec dostali pokoj s kuchyňským koutkem i přes to, že jste nám tvrdili, že pokoje s kuchyňským koutkem již nemáte k dispozici. Po celou dobu pobytu jsme byli v hotelovém koplexu téměř sami. Tímto vyjadřuji nespokojenost s Vaším jednáním.
5.6.2014
Veškeré organizační věci bez problémů,vše perfektní,jako vždycky! Leoš L.
5.6.2014
Děkuji za skvělý servis cestovní agentuře. Pavel R.
5.6.2014
Škoda jen opožděného letu a po přesunutí nakonec i zrušení naší rezervace v ala-carte rest. Barbora Koreisová
5.6.2014
BYLA JSEM VELICE SPOKOJENA , JIDLO ,PERSONAL SUPERRR ,POCASI KRASNE DEKUJI A VZPOMINAM
HELLINGEROVA
5.6.2014
Velmi oceňuji příjemnou a proaktivní komunikaci se všemi zaměstnanci vaší agentury v průběhu objednání, potvrzení rezervace i zaslání instrukcí pro cestu tam i zpět.
Rád s vaší agenturou zase někam pocestuji a doporučím jí i svým přátelům. Petr V.
5.6.2014
Vše probíhalo v pořádku, takže děkujeme :) David H.
4.6.2014
Dobrý den,
včera jsme se s manželkou vrátili z dovolené na Fuerteventuře, pro kterou jste pro nás zařizovaly přepravu a ubytování prostřednictví cestovní kanceláře 1-2 Fly.
Cesta tam i zpět proběhla bez problémů, pobyt v hotelu Fuerteventura Princess byl také příjemný, a proto Vám děkuji za perfektní organizaci a zajištění všech potřebných rezervací, letenek apod.
Vaši agenturu NaCesty.cz budu určitě doporučovat všem svým přátelům, protože jsem byl s Vašimi službami velmi spokojen.
Příjemný letní den, Petr Vobecký, Ústí nad Labem
4.6.2014
Vím, že asi nedokážete ovlivnit dvě věci.
1. výběr společnosti zajišťující transfer na a z letiště. To, co předvedl "řidič" 25.5. kdy nás naložil u Hotelu Boran Mare beach club ve 3,00 ráno jsem nikdy neviděl. Většinu cesty je povolená rychlost 70 km/h ale jeli jsme rychlostí mezi 100 - 120 ( viděl jsem na tachometr) Jel stylem brzda plyn, přestože vezl 3 malé děti v narucí rodičů. Samozřejmě bez dětských sedaček. Během zkratky přes centrum města jel minimálně 2 km jednosměrkou v protisměru!!! Na semaforech předjel opakovaně vozidla stojící na červené z pravé strany po krajnici a na zelenou okamžitě všechny předjel. Věřte mi, že po vystoupení jsme všichni byli hodně znechuceni a dvě německé rodiny byly opravdu v šoku.
Druhá věc která nám zkazila dojem z jinak nádherné dovolené byla změna letu. Již před dvěma lety jsme museli vytrpět let do Drážďan s mezipřistáním v Karlsruhe. Tento rok jsme si pro změnu prohlédli dráhu v Düsseldorfu... Let se tak prodloužil ze tří na šest hodin. Kdybychom si nepřiplatili za místa v první řadě s větším prostorem pro nohy, nedokážu si cestu představit. Měřím 199 cm a mít roční dítě 6 hodin na klíně, kde se nedá hnout je opravdu problém. Vím, že cestovní kancelář má v podmínkách právo na změnu letu, ale myslím si že je to prostě pravidlem a je ostuda prodávat zpáteční přímý let s tím, že přímý nebude a bude trvat dvojnásobek. O reklamaci neuvažujeme, CK mají určitě vše právně ošetřené, ale bylo by dobré, aby jste je vy, jako jejich významný prodejce na tyto problémy upozornili.
Jinak jednání ze strany Na cesty.cz bylo výborné :-) Michal Kuba
4.6.2014
Cesta tam i zpět proběhla bez komplikací včetně transferu z letiště Olbia do hotelu a zpět. Miloslav Vála
4.6.2014
Děkujeme za zprostředkování krásné dovolené, se službami CK Alltours, resp. jejích delegátek jsme byli velmi spokojeni.Těšíme se zase příště. Průžkovi
4.6.2014
Cestovka 5 vor Flug přehodila nás odlet na brzkou ranní hodinu, původně jsme měli odletět až odpoledne. Hotel nemel o tomto zádné info a když nás potom ve dvě ráno budil recepční, nedokázal nám vysvětlit proč ...... Takže jsme vesele spali dal a až jsme se druhy den po obědě začali shánět po dovozu na letiště , tak asi po hodině vyjednávání se nakonec objevil papír, ze uz vlastně máme byt doma. Pochopil bych to u delšího zájezdu, ale u pobytu na tři noci to nechápu. A co hůř, když jsme taxíkem přijeli na letiště, zjistili jsme , ze nás původní let normálně existuje, ze dokonce jsou v letadle volna mista. Nakonec jsme si tedy museli koupit letenky na let, který jsme měli koupeny v ceně pobytu..... Absurdní situace zavánějící podvodem od cestovky, nebo něčí velkou chybou.
Jezdím na dovcu tak 5 x ročně, mockrát pravé přes Vaši agenturu, ale tohle jsem ještě nezažil.
S touhle cestovkou uz nikdy. Radek Králík
4.6.2014
HOTEL I VAŠE SLUŽBY PERFEKTNÍ, PŘI ZPÁTEČNÍM ODLETU CK ALLTOURS SELHALA,
NAPROSTO ŽÁDNÉ INFO O ZPOŽDĚNÍ, DELEGÁT SE ANI NEOBJEVIL NA ODBAVENÍ. Klára Huttrová
4.6.2014
Dobrý den,
přístup a jednání s cest. kanceláří velmi uspokojivé. Pro mě zklamání, že námi rezervovaný a vyplacený Sharm el sheikh nemohl být zrealizovaný.
Samotné hodnocení dovolené. Hotel Siva grand beach neodpovídá 4 a půl hvězdičkovému hotelu, ale služby na dobré úrovni - úklid, přístup personálu. Jídlo- spíše ovoce, kritika, dosti nahnilé. Pláž čistá, vždy ochotný personál pomoci a obsloužit.
Velice spokojení jsme byli s delegátem, velká výhoda- česky hovořící, ochotný, milý, 24h k dispozici. velké plus cestovní kanceláře ETI
Ale dovolená je vždy taková jakou si jí uděláte. Takže pro mě s manželem krásná dovolená, už plánujeme podzimní potápění a snad už v Sharmu.
s přáním hezkého dne Dagmar Patlejchová
4.6.2014
Vše ok, děkujeme za kontakt na cestovku manželů Němcových v Analyi. Byli skvěli a dali nám spousty dobrých tipů. Aleš M.
4.6.2014
Místo odletu Norimberg jsme zvolili s ohledem na čas odletu (časně ráno), cestovka to vzápětí změnila na pozdní odpoledne. Kdybychom to věděli, když jsme zájezd kupovali, vybrali bychom si jiné odletové místo. Zdeněk B.
4.6.2014
1/ parkování ve Vídni, není to Vaše věc, ale plánek na prospektu není orientován podle světových stran(zmatečné)
2/ asi to jinak nejde, ale byli jsme 2 účastníci, a velká skupina, skupina se kolektivně napsala na ranní přesuny autem po ostrově a my jsme se do přesunů nedostali, v podstatě nevadilo, objeli jsme no kole střed ostrova a část východu. Vojtěch Seidl
3.6.2014
Doporučila bych lépe vysvětlit, jak funguje parkování na letišti, resp, jak si zajistit nejlevnější parkování, které garážmistr bude akceptovat a pochopí to. Kupon se slevou při koupi na poslední chvíli nedorazil poštou včas, vlastně nedorazil vůbec, ve schránce nebyl. Eva Rychová
3.6.2014
Byl jsem absolutně spokojen s vašimi službami. Petr Hubáček
3.6.2014
Delegáta cestovní kanceláře jsme neviděli,kniha CK v hotelu není. Proto jsme předposlední den měli trochu obavu o zajištění transferu na letiště. Informace byli dodány pod dveře v sedm hodin večer,odjížděli jsme ve tři ráno.To bylo trochu překvapení. Jaroslav Šrajer
2.6.2014
Ráda bych ještě upozornila na egyptské delegáty,kteří trvali na částce 25 eur za vízum-celou anabázi jsem Vám již popsala-a myslím,že by o tomhle incidentu měla vědět německá cestovní kancelář-klidně jim napíšu sama,chtěla jsem právě ještě vysvětlit naši nepřítomnost na info schůzce,která byla druhý den po příletu v 10.30-a my se na ni i s malou vydaly,jen jsme se stavily v pokoji,abychom se převlékly-jenže v pokoji-přesněji v předsíni -byla na zemi velká kaluž-právě z té lednice-zavolala jsem na uklízeče,který byl kousek od našeho pokoje a spolu jsme vytírali-marně.Volala jsem i na recepci a sám uklízeč slíbil,že to nahlásí...nicméně tenhle problém trval dva dny....
Tudíž na schůzku jsme nedorazily,všechno si řešily samy-a nebylo toho málo-běžně bych žádala výměnu pokoje-ale s malou Nelou by to bylo složitější a tak jsme zůstaly a doufaly,že žádný větší problém nenastane...
Na recepci jsem byla velmi často,kde byli vždy milí a usměvaví,ale všechny technické závady řešili dlouho.Na mé dotazy ohledně odjezdu na letiště mi nedokázali odpovědět a odkazovali mě na sobotní večer-v neděli dopoledne odlet....v ten sobotní večer mě pak poslali dolů pod schody,kde byly k mání knihy různých cestovek-takže jsem hledala,nalistovala a doufala,že natištěné info bude platit.
S nezájmem ck jsem se taky dosud nesetkala-ačkoliv jsem byla už přes německou cestovku-většinou je klient informován alespoň vzkazem na pokoji-jako jsme se dozvěděly o časovém posunu info večer ten den- anebo z recepce telefonem ap.
Počkám na Vaše vyjádření a případně pak napíšu do 5 Flug.
Plánuju využít Vašich služeb na podzim,ale možná ještě i koncem června....
Ve výsledku jsem ale byla spokojená-jen na 10 dní těch drobností k řešení bylo víc než je obvyklé -)))
Mějte se hezky a ještě jednou děkuju.
Dana Poláková
1.6.2014
Dobrý den,
rádi bychom vám poděkovali nejen za zajištění pohodové dovolené, ale i za rychlé vyřešení (Mgr. Markéta Gruszková ) zamotaných voucherů a letenek recepcí hotelu. Vaše služby, které budeme jsme využili poprvé jsou na velmi dobré úrovni a nejen že je využijeme i nadále, ale rovněž doporučíme.
S přáním hezkého dne,
Jaroslav Vála
31.5.2014
Takovou dovolenou lze velmi těžko hodnotit. Tak trochu si připadám jako blázen, který je se vším spokojen a všechno se mu líbí. A ono je to opravdu tak!
Už samá příprava doma. Ze strany cestovky neustálý zájem jestli je všechno v pořádku. Instrukce na cestu jak poštou, tak mailem, nebo i telefonicky. Tedy cesta bez nejmenších problémů až na hotel. Včetně transféru.
Hotel perfektní. Ubytování, strava i personál. Technické zázemí na kola a dvou mechaniků.
Celý průběh dovolené tedy proběhl bez nejmenšího kazu se soustavným zájmem o nás a neustálým se ujištôváním zdali je všechno v pořádku. Také musím zmínit že "grilovačka" v horách u jezera bylo velice milé spestření dovolené a nezapomenutelný zážitek, nejen kulinářský.
Není možné a bylo by zcela zbytečné zde jmenovitě popisovat všechny zůčastněné, kteří se o náš pobyt starali, nebot' všichni byli velmi milí, ochotní a naprosto profesionální.
Tak že na závěr mohu říci. Jako na Aukru se hodnotí prodejce doporučením, tak i já a moji přátelé se kterými jsem dovolenou trávil můžeme jenom doporučit.
Jen tak dál:) Václav Procházka
30.5.2014
Hotel, který je ve vašem vyhledávači označen jako 4 hvězdičkový je po detailním
rozkliknutí pouze 3 hvězdičkový - to je trochu nefér. Milan Dudycha
30.5.2014
Dobrý den, včera jsem se vrátil z dovolené,kterou jsem si vybral u vaší společnosti a musím říci,že i když na vše bylo dosti málo času,vše bylo precizně zorganizované a já si v klidu užíval dovolenou,stává se málo kdy,že jsou lidé spokojeni s dovolenou a službami kolem organizace,já jsem ale spokojen byl a moc Vám děkuji s pozdravem Živný Jar.........