Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

10.10.2017

Dobrý den,
chtěla bych touto cestou poděkovat za krásnou dovču,z které už jsme se bohužel vratili.Všechny nesnáze a nepřijemnosti,které nas postihly,bylybyly po ubytovani a navštiveni krásných mist zapomenuty.Moc dekujeme službam p.Fencla,který je jedinečný,skvele pripravene vylety a jeho ochota pomoci ,když delegat nebyl dostupny a pravdepodobne na nas zapomnel.
Diky jeho vyletum jsme Dominicanu poznali I z jinych uhlu nez jen tyrkysove more a belostne plaze.:))Jeste jednou moc dekujeme funguje na 200%:).
Hezky den
S pozdravem
VONDRKOVI

6.10.2017

vše OK, kromě přesunutí odletu z Drážďan do Lipska, což ale nebyla Vaše chyba.  Eduard U.

6.10. 2017

Velice děkujeme panu Pavlu Navrátilovi za pomoc při ověření dostupnosti hotelu pro 4 osoby a ostatním kolegyním z Vaší agentury za profesionální a vstřícný přístup. Určitě se v budoucnu na tyto lidi opět rádi obrátíme, profesionální přístup. Děkujeme. Vladimír G.

6.10. 2017

Jediné co bych vytkla - odlétali jsme brzy ráno (ve dvě hodiny ráno) a informaci o vyzvednutí jsme dostali večer před odletem kolem osmé hodiny večer. Uvítala bych dřívější informaci o odjezdu. Jinak tedy vše v pořádku. Žádný problém jsme řešit nemuseli. Kristýna b:

5.10. 2017

Vše bylo v pohodě, vše fungovalo! Uvažujeme o další výpravě na další Azorské ostrovy. \Pokud máte něco v nabídce, budeme Vám vděční za informace! Díky za vše a ať se Vám vše daří! Petr Hruška 

5.10. 2017

První dovolená s vaší CA, ale už teď vím, že nebyla poslední a ráda vaše služby doporučím dál. 

Děkuji za pomoc s objednávkou a vyřízením. 

S přátelským pozdravem, 

Petra Istomínová 

 

5.10. 2017

Zvažte upozornění zájemců na ten dlouhý transfer - s cestou na letiště v Německu, letištěm + letem se klidně protáhne celkový čas na 8 hodin. S dětmi velmi nepříjemné. Lze ale řešit vlastním taxi nebo pokud cestovka nabízí privátní transfer. 

Jinak Vaše služby hodnotím pozitivně. Martin R.

5.10. 2017

Nezbyva nez dat opet plny pocet bodu. 

Maximalni spokojenost. Petr P.

5.10. 2017

Sluzby poskytovane vasi agenturou na jednicku. Premyslime o dalsi dovolene u vasi castovni kancelare. Nikola Š.

4.10. 2017

Zajištění z vaší strany velmi dobré - díky. Stanislav M.

4.10. 2017

Se službami cestovní agentury jsme byli spokojeni. Jana B.

4.10. 2017

Do sobotního večera jsme neznaly čas transferu ( kniha cestovní kanceláře Thomas Cook tam ani nebyla ) na letiště a to jsme odlétaly v pondělí ráno . Po celou dobu pobytu nás nenavštívil zástupce cestovní kanceláře , ani se s námi nijak nespojil. V sobotu večer, jsme psaly SMS na vaší cestovní kancelář , ale odpověď dosud nepřišla. Spolu se šéfem hotelu , se kterým jsem se přes překladač v telefonu domluvila (turecky neumím a německy špatně) nám v neděli odpoledne ochotně zajistil transfér na letiště. Tak jsme se v pořádku a včas dopravily domů. Až na tyto nedostatky se nám tam moc líbilo. Ale to se někdy stává. Jana L.

4.10. 2017

Na Mauricius jsme letěli nízkonákladovkou Condor. 

Nečekali jsme tak malý prostor na nohy (občas lítám do USA a nikdy jsem tak malý prostor neměla). 

Velmi bychom uvítali možnost přikoupit si jednak místenky (při letu zpět jsme museli sedět na trojsedačce spolu s opravdu podivným člověkem, který měl v kapse před sebou také třeba holicí strojek s bříty, což mi nebylo příjemné). 

Po této zkušenosti bychom zvažovali i koupi letenek v business nebo economy premium třídě. Alena M.

4.10. 2017

Vše v pořádku, spokojenost s cenou přes německou CK - jen jsem upozorňovala paní ve vaší CK - při výběru jak se dopravit na letiště v Lipsku jsem přehlídla nabídku vlakem s německými dráhami - kdy na německé straně byl dovoz na letiště zdarma - paní z CK by mohla více upozorňovat na různé výhody či aktuální nabídky. 

Děkujeme, rádi využijeme vašich služeb znovu - již jsme s vámi letěli 2x. Dellingerovi. 

3.10.2017

Dobrý den, 

S Vaší agenturou jsme velice spokojeni. Na všechny dotazy nám bylo vždy zodpovězeno. 

Máme jen připomínku k CK FTI. V recenzi jsem se dočetla, že lehátka a slunečníky jsou na pláži za poplatek a v popisu hotelu jsou v ceně. Tak jsem tuto informaci ověřovala mailem u vaší pracovnice, která mi následně přeposlala odpověď z FTI, že opravdu jsou v ceně, nicméně pravda je ta, že jsou za poplatek. Delegátka nám vysvětlila, že na Kleopatřině pláži mají všechny hotely zpoplatněn plážový servis, protože se jedná o státní (městskou) pláž. A oni musí odvádět poplatky za pronájem. 

I nadále budeme využívat vašich služeb a doporučovat ostatním. 

S pozdravem 

Anita Kfellerová 

3.10. 2017

Služby agentury "NaCesty.cz" byly perfektní, všechny naše požadavky byly splněny k naší spokojenosti. Kvalitu hotelu bohužel nemohla ovlivnit. Určitě jejich služeb v budoucnu opět využijeme. Daniel Polák

3.10.2017

Se vším spokojena. Díky Eva N.

3.10.2017

Parkování na Mazurplatz ve Vídni mohu doporučit. Kyvadlová doprava funguje spolehlivě. Pavel N.

2.10.2017

Mimo hotelové služby jsme naopak nebyli spokojení s úrovní nabízených výletů, které vůbec neodpovídaly jejich ceně. Vybrali jsme si výlet na lodi, kde bylo ve skriptech napsáno, že se podíváme na nějaké místní pěkné pláže, kde se také okoupeme a místo toho jsme jeli podél pobřeží tam a zpět, zastavili nám na otevřeném moři v blízkosti přístavu, kde jsme se měli okoupat. Jak jsem zmínila výše, v moři byly sinice, takže se tam stejně moc koupat nedalo. Na další výlet jsme jeli na Gran Canaria speciál, bylo napsáno, že pojedeme minibusem, místo toho dorazil postarší tranzit, kde nefungovala klimatizace a úplně vzadu, kam nás posadili nebyla okna, takže při jízdě serpentinami jsme na první zastávce museli vystoupit a vrátit se místním autobusem do resortu. A podotýkám, že řidič tranzitu neuměl ani německy ( jeli jsme s německou cestovkou) a celý výklad byl tedy skrz šumící vysílačku. Na to nás měla delegátka upozornit. Tomáš K.

2.10.2017

Pokud je to organizačně možné.. podmínky k zájezdu a letu by mohly být přeloženy do českého jazyka. Jana P.

1.10.2017

S Vaší cestovní kanceláří jsme jeli po čtvrté a opět jsme byli spokojeni. Jan K.

29.9.2017

Služby cestovní agentury perfektní. Využil jsem již poněkolikáté a opět spokojenost. Milan Š.

29.9.2017

Děkujeme za možnost a finanční dostupnost krásné dovolené. Hana V.

29.9.2017

Delegátka čekala na letišti, odvedla nás až k mikrobusu a slíbila druhý den návštěvu, ale nedorazila. Po nočním letu bylo velmi příjemné, že jsme místo zdlouhavého cestování po několika hotelech jeli přímo na ten svůj. V oblasti jsme byli již podruhé, takže jediné co jsme potřebovali vědět, byl čas odjezdu zpět na letiště. CK Bye Bye nemá klasickou vývěsku ani desky a časy odjezdů jsou napsané pouze v deskách na recepci.
S organizací a přístupem agentury jsme byli velmi spokojeni, na dotazy bylo vždy odpovězeno a i drobné změny, které jsme požadovali dodatečně, nebyly problém.
Všechnu korespondenci s námi vyřizovala sl. L. Krejčiříková a sl. M. Gruszková. Tímto bychom jim chtěli poděkovat za hezkou a klidnou dovolenou a těšíme se již na další.... Josef S.

29.9.2017

Díky za super dovolenou, kterou jsme si všichni náramně užili. Těším se na další využití Vašich služeb. Jan S.

29.9.2017

Zajištění pobytu v Bulharsku cestovní kanceláří v pořádku, pouze v porovnání s jinými CK cena pobytu dost vysoká. Ludmila V.

26.9.2017

nacesty.cz vše v pořádku.

Do budoucna by bylo dobré se zamyslet, aby se dalo vyhledávat ubytování také dle velikosti pokoje/apartmánu. Většina zájezdů je i pro rodiny, ale nabízejí se tam pokoje kolem 30m2 což je s více dětmi vlastně nemožné:) Marian P.

25.9.2017

Všechny informace od vaší cestovní kanceláře přišly včas, spokojennost. Hana B.

25.9.2017

Delegátka Neckermann nás šokovala, nic neporadí, jen potřebuje prodat výlety, které nutí. Nečekala jsem u tak velké CK tak protivnou delegátku. Syn měl horečku a ona nám nabízela výlet, že se ochladí na raftu. Nebyla nám ani schopná říct, kde je lékař, ale kam nás odveze, abychom nakoupili trička.....Delegátka Tip travel nám naštěstí poradila. Ta byla moc milá. Karel F.

24.9.2017

Sdělení:poprvé v mojí cestovatelské historiii jsme zažili naprosto nevhodné chování zaměstnanců cestovní kanceláře-TUI.Po příletu na Tenerife a nástupu do rozvozového autobusu se k nám zástupce TUI choval způsobem dehonestujícím až diskriminačním.Na hotelu není kniha cestovky a můseli jsme pracně zkoumat kdy pro nás do hotelu přijede svozový autobus(při odletu).Veliké zklamání a rozhodně tuto cestovku nebudu doporučovat. Radovan H.

 

24.9.2017

Spokojenost, ocenili jsme ochotu a vstřícnost, informování den před odletem... Lukáš B.

24.9.2017

Podekovani za snadnou a rychlou komunikaci. Petr M.

24.9.2017

S cestovni agenturou Nacesty pojedeme urcite znovu. Skvely a ochotny pristup s rychlym jednanim. Vse bez problemu. Dekujeme.  Eva G.

23.9.2017

Řešení ohledně parkování ve Vídni, kdy nám dorazila parkovací karta s odvoláním, že můžeme zaparkovat kdekoli a pak uplatnit slevovou kartu. Při návratu automat kartu nepřijal a my zaplatili parkovné v parkovacím domě za 185,- euro-týden. Vše jsme obratem s Vaší agenturou řešeli, ale bylo nám sděleno, že parkovací karta se vztahuje na parkoviště mazur. Toto upozornění byste měli klientům sdělovat, protože parkování je ve vídni celkem chaotické a klient z Vašich instrukcí nemusí pochopit, že v parkovacím domě parkovat nemůže, že je na letišti více parkovacích agentu. Aby tedy nebyl nemile překvapen jako my. Z Vaší strany hodnotíme kladně, že jste nám proplatili hodnotu parkovného z parkoviště mazur.
Zároveň bychom očekávali větší součinnost k informacím ohledně odbavení ve Vídni. Snažili jsme se odbavit přes on-line kiosek, ale bez znalosti čísla letenky jsme neměli šanci. Tuto informaci byste např. mohli též sdělit. Nebo upozornit klienta na to, že má on-line kiosek přímo přeskočit a jít se odbavit klasicky (v tomto případě absolutně neodpovídala čísla odbavovacích kiosků, takže to pro někoho mohou být zbytečné stresy)

22.9.2017

Malá znalost zaměstnanců Vaší agentury co se týče destinace - malá informovanost. Informace o palubních letenkách se rozcházeli s Vašemi instrukcemi před odletem /Easy Jet/ a velmi opravdu velmi nás zklamala cesta zpátky- odjezd od hotelu 1.30h, trajekt ve 2.30h a odlet v 6.30h. Takhle si nepředstavujeme strávený poslední placený den pobytu. Drahomira T.

22.9.2017

Transfer z letiště na hotel byl neúměrně časově posunutý, na letišti se čekalo 2 hodiny z neznámého důvodu. Zpáteční let s rakouskými linkami byl nepoměrně příjemnější, než let s tureckou společností. Marcela M.

22.9.2017

Děkujeme za perfektní přístup a ochotu při zprostředkování dovolené. Vojtěch S.

22.9.2017

Hotel a komplet hotelové služby byly v pořádku. Jediný problém byl transfer z letiště na hotel a hlavně zpět! Po příletu do Bodrumu jsme čekali 45 min než jsme odejeli z letiště. Cesta zpět na letiště v Turecku katastrofa - den předem jsme zjistili, že transfer z hotelu na letiště měl být ve 13:30 s tím, že letadlo odlétá v 15:05. V den odletu přijel řidič na hotel se zpožděním ve 14:00 na recepci nic nevěděli, když jsme se ptali kde je transfer na letiště. Na letiště jsme se dostali ve 14:30 a jen tak tak stihli odlet letadla! Jakub J.

 

21.9.2017

Vše fungovalo skvěle, péče o klienta na jedničku, doklady dodané včas se všemi informacemi. Jen tak dál :).  Martin Šebesta

19.9.2017

Super komunikace se zaměstnanci 10000% Jan M.

19.9.2017

Děkuji za výbornou a uživatelsky přívětivou komunikaci. David F.

16.9.2017

Vše bylo perfektně zajištěno - bez problémů- i fakultativní výlet do Malé. Karel Antonín Kučera

15.9.2017

Děkujeme cestovní kanceláří Na Cesty za perfektní dovolenou.S pozdravem Andreanský Petr:-)

15.9.2017

Děkujeme, vše bylo OK. Libor V.

14.9.2017

Při příletu na letiště Palma de Mallorca jsme byli, po asi 20 minutovém čekání ve frontě u stánku Neckermann, odkázáni na stánek TRANSUNION - který zajišťoval přepravu a rozvoz klientů linkovými autobusy do hotelů na pobřeží. Zde jsme tedy museli opět stát ca. 30 minut...abychom získali informaci, na který ten autobus se máme vlastně dostavit. U autobusu nám bylo následně sděleno, že cesta na náš hotel bude trvat asi 3 hodiny. Tedy přílet na ostrov ca. ve 20:30 hod (odbavení a další peripetie) ---> 21:40hod. Abychom se do hotelu dostali až někdy v ca. 01:00 hod. Kdybychom o tomto byli informováni na začátku, pravděpodobně bych si zajistil TAXI...abych byl na místě a v klidu mnohem dříve. (cesta TAXI by trvala max. 50 minut).
Co bylo příjemné, že i v tak pozdní hodinu jsme měli možnost jít se rovnou občerstvit (na pobídku recepce), a mezitím nám na recepci vystavili veškeré doklady a připravili klíče. To bylo příjemné překvapení. Lukáš L.

13.9.2017

Nemám připomínek, snad jen údiv nad tím, že parkoviště Mazur prodává Student Agency za 1700 Kč, před lety jste byli levnější. Miroslav Šedek.

13.9.2017

Nacesty stejne jako vždy stoprocentne doporucuji a pokud zase nekde poletíme tak urcite s nacesty. Bohumír Michna

13.9.2017

Děkuji agentuře za zprostředkování dovolené. Vše bez problémů. Martin M.

13.9.2017

Informace o čase transferu na letiště by měly být doručeny automaticky minimálně 24 hodin před odjezdem. Jinak velká spokojenost se vším, delegátky velmi fajn a postaraly se. :-) Ivo H.

13.9.2017

Agentura NaCesty.cz opakovaně nezklamala. Jsem věrným klientem. Ledva

Nahoru