Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

23.5.2018

Přístup agentury je velmi vstřícný. Rezervace byla hotová ihned, před odletem agentura ověřila časy letů. Díky a budu se těšit na příště. Tereza M.

23.5.2018

vše bylo perfektní! Martina F.

22.5.2018
 
Zatím největší spokojenost s vyřízením veškerých dokumentů,bez nějakých problémů. Martina P.

18.5.2018

Dekuji za Vaše služby .Cenově opravdu supr.????????Budeme určitě vaši cestovní agenturu doporučovat. Hezky den a hodně spokojených klientů. Bez reklamaci???????? Hana S.

18.5.2018

Servis vaší agentury v tomto případě vynikající, děkuji.  Dušan D.

17.5.2018

I s cestovní agenturou jsme moc spokojeni,vše bylo připravené,nemáme žádné výtky. Olga Buchnerová

17.5.2018

Ďakujem Vám za sprostredkovanie dovolenky aj napriek našej nie úplnej spokojnosti. Za to vaša agentúra nemôže. Všetko boli maličkosti, ktoré sme sa snažili neriešiť a zbytočne si nekaziť dovolenku. Helena B.

17.5.2018

Jako vždy O.K, Příště opět využijeme vašich služeb.Díky. Břetislav V.

15.5.2018

S cestovní agenturou žádný problém,vše bylo o.k  Ladislava K.

14.5.2018

Byli jsme naprosto spokojeni s vaší CA /letěli jsme již popáté/,služby perfektní ! Díky. Jarmila K.

 

14.5.2018

Děkujeme za spolupráci.. :-) Martin B.

14.5.2018

Děkuji za výborný přístup, solidní jednání a krásnou dovolenou za rozumné peníze. Jitka D.

14.5.2018

Byl jsem s Vaší agenturou prvně a měl jsem trochu problém na začátku se systémem rezervace, který mi přišel poměrně složitý a pro mě časově dosti náročný. Vzhledem k tomu, že jsme cestovali dva páry, bylo možné zjistit dostupnost jen jednoho pokoje a druhý pokoj musel prověřovat Váš pracovník až po rezervaci jednoho pokoje.
Při zjištění, že druhý pokoj není dostupný, bylo třeba rezervaci zrušit a celý proces provést znovu.
Jinak Váš personál byl velmi ochotný. Pavel R.

11.5.2018

Myslím, že vše proběhlo jak mělo a za nás spokojenost. Není důvod Vaše služby nevyužít i nadále. Vladimír B.

11.5.2018

Bez připomínek , korespondence e -mailem vyhovuje . Pavel C.

11.5.2018

Celkově dovolená parádní. Ze strany ca všechno v pořádku. Jiří Havel

11.5.2018

S cestovnou kanceláriou cestujem už Xtýkrát a vždy som nadmieru spokojný, nikdy nebol žiaden problém. Andrej K.

10.5.2018

Byl jsem velmi spokojen s rychlostí reakce agentury NaCesty na objednávku i dodatečné požadavky na vysvětlení průběhu cesty apod. Let, parkování i pobyt proběhly přesně podle instrukcí agentury, což velmi oceňuji a děkuji!
Jako jediný, ale bohužel dosti podstatný, nedostatek vidím absenci informačních dokumentů v angličtině. Domnívám se, že pro cestovní kancelář, která podniká v rámci EU i mimo německy hovořící země, by toto mělo být samozřejmostí. O tom, že je angličtina jednoznačně nejrozšířenějším jazykem v EU a dnes i reálně (i když nikoliv formálně) jediným možným společným jazykem EU myslím není pochyb. Nevím, jaké jsou možnosti agentury NaCesty toto u německých CK zajistit, ale domnívám se, že by dokumenty v angličtině pomohly značnému množství klientů a velmi pravděpodobně by přilákaly klienty další, které možná texty v němčině odradí. Stačí porovnat znalost angličtiny a výrazně nižší znalost němčiny v ČR. Tuto službu bohužel stále nelze uspokojivě nahradit překladači dostupnými na internetu, které se ve svým výstupech dopouští řady nepřesností a zkreslení.
Ještě dodávám, že situace na místě (dle mých zkušeností nejen na Fuerteventuře) je již zcela bezproblémová - všichni průvodci, personál aerolinek a větší část personálu hotelů berou komunikaci v angličtině jako samozřejmý parametr soudobého turistického byznysu... Jiří Kraus

10.5.2018

Spokojenost i s vámi :-)  Iva B.

10.5.2018

Agentura Na cesty jako obvykle perfektní, ale pořádající cestovka bída. Neměl jsem zajištěn transport z letiště, musel jsem vše domlouvat sám. Nehorší byla situace po příjezdu do hotelu, kde jsem neměl rezervaci od cestovky 5for flug. Čekal jsem jak idiot, všichni ostatní klienti byly ubytováni. Téměř po čtyřech hodinách jsem dostal pokoj. Miroslav J.

10.5.2018

Nemám nič. Možno iba odmeňovanie klientov, ktorí sa k Vám vrátia a zakúpia ďalší drahý pobyt, buď dodatočnou zľavou alebo iným benefitom. Krissián B.

28.3.2018

Vše perfektní! Těšíme se na příští dovolenou s Vámi! Lenka Stádníková

3.5.2018

Letos je to deset let, kdy jsme poprvé jeli na dovolenou s agenturou Nacesty.
Shodou okolností to bylo do hotelu Delphin de Lux.
Od té doby s jinou cestovkou nejezdíme! Vždy jsme byli s vašimi službami spokojeni a už se těšíme na další dovolenou s agenturou Nacesty! Jiří S.

3.5.2018

S agenturou Na cesty jsme dlouhodobě spokojeni. Vysoká profesionální úroveň a vstřícnost při zařizování pobytu pro účastníka pobytu na vozíku. Vřelé díky patří zejména slečně Mikové. Josef TZ.

2.5.2018

Dekujeme vasi agenture, vse bylo naprosto v poradku. Petra

2.5.2018

Vše v pohodě, jako vždy :o) Martin H.

2.5.2018
 
Vyborna a rychla domluva za coz dodatecne dekuji. Babeta U.

27.4.2018

Agentura Na cesty mi opět zajistila úžasnou dovolenou.Rychle za vybornou cenu navic mi pani po telefonu dokazala rychle a velice ochotně pomoc úplně se vším řekl bych až nad rámec jejich povinností. Urcitr bych rád pochvalil i letiste ve Stutgartu. Velmi rychle odbavení, perfektně fungujici parking a transfer na letiště. A také mě mile
 prekvapila letecka společnost Eurovings kde maji profesionalni a opět příjemný personál ale hlavně v cenně letenky zavazadlo az do 23kg!
Moc bych chtěl poděkovat za již několikátou úžasnou dovolenou bez nejmenších starostí!Děkuji Martin Zeller

27.4.2018

Nemáme výhrady, vše klaplo ok Jitka O.

24.4.2018

Vstřícnost personálu, profesionální přístup. Toto už byla 3 dovolena s cestovní kanceláří NACestsy a pokaždé jsme spokojení. Marina P.

21.4.2018

Měl jsem nepatrné obavy, jak to zafunguje po příletu do Dubaje, ale naprostá pohoda, i při transferu do hotelu a zejména při zpáteční cestě. Máte to zmáknuté vy i FTI. Děkujeme Tykvartovi

20.4.2018

Přes cestovní agenturu NaCesty jsme měli zařízený pouze pobyt v hotelu, veškeré další služby, které jsme původně požadovali (letenka, půjčení silničních kol) byly cenově nevýhodné nebo nedostupné, proto jsme si je sjednali osobně mimo CA.
S ubytováním v hotelu nebyly žádné problémy. Iveta M.

20.4.2018

Absolutní spokojenost se servisem agentury NaCesty... Petr M.

20.4.2018

Spokojenost - bez připomínek. Stanislav F.

20.4.2018

Zklamaní / po příjezdu na hotel Rotana , jsme museli na pokoj čekat skoro cca 2 hodiny , neboť nebyl připraven pokoj k ubytování . Jelikož pobyt nebyl zrovna nejlevnější ,snažili jsme se hned kontaktovat delegáta, ale buď byl nedostupný nebo nezvedal telefon a na SMS nereagoval. Robert Tomka

19.4.2018

Děkujeme za profesionálně poskytnuté služby. Anna B.

19.4.2018

Nemáme co vytknout. Miluše Dusíková

19.4.2018

Každoročně a vždy s Vámi rádi cestujeme. Tomáš K.

19.4.2018

žádali jsme v první žádosti o pokoj v přízemí (právě pro možnost vypustit syna na trávník, dát jej spát do kočátku atd...) a tato prosba nebyla zohledněna, dostali jsme patro, ale to není zásadní kritika, a velký problém byli komáři v pokoji, denně jsme s nimi bojovali a přesto nám každou noc, zejména dítěti otravovali živiot, chybí odpuzovače, spirály či cokoli co by ochránilo pokoj před vlétnutím (to že v hojně zalévaném resortu jsou se nedá asi vyřešit, ale je třeba lépe zabezpečit pokoje) Šimon Pánek

18.4.2018

Výborný servis, děkujeme :-) Petra L.

18.4.2018

Děkuji za kompletní servis od rezervace, po zajištění spojení s leteckou společností pro rezervaci míst v letadle, upozornění na nově zavedenou platbu turistické taxy v Mexicu, připomínka letů. Helena S.

17.4.2018

Se službami nacesty.cz jsme byli maximálně spokojeni, vše proběhlo tak, jak mělo ...  Rostislav P.

16.4.2018

Služby cestovní agentury Na Cesty jsou velmi kvalitní. Jiří Mališ

16.4.2018

Veškeré služby byly v pořádku. Předání letenek a víz osobně v agentuře. Vše fungovalo. Doprava z letiště bez problémů domluvili jsme se anglicky. Vyřízená víza i poplatky vše probíhalo jak mělo.
Jediný problém byl na parkovišti na letišti v Mnichově. Doporučuji parkoviště nenabízet. Neskutečně arogantní obsluha,která nemluví jinak než anglicky. Zázemí na parkovišti - dřevěná bouda. Po dotazu zda je tam toaleta doporučenu jít mezi zaparkovaná auta. Vzhledem k většímu počtu parkujících než byla kapacita jediné polorozpadlé dodávky a jediněho šoféra,který byl zároveň i jediným zaměstnancem,který zároveň vozil lidi z letiště a na letiště jsme málem nestihli letadlo. Po příletu jsme čekali na jeho příjezd 50 minut vzhledem k tomu ,že jsem byli první nastupující,tak jsme v dodávce seděli ,ale poslední klienti seděli na zemi raději než by čekali další hodinu. Po příjezdu na parking se nás ještě pokusil znova zkasírovat, ačkoliv jsme měli zaplaceno a anglicky se bavit nehodlal. Vyřešono až telefonicky s pracovníkem Na cesty, který mu německy vysvětlil,že nic platit nebudeme. Pro nás opravdu tragická zkušenost. Hned jsme si zapsali jinou parkovací službu,která fungovala perfektně a byla za stejnou cenu. Parkoviště PARKSERVICE-BAYERN nikdy více. Ovšem úžasnou dovolenou nám to nezkazilo. Radek M.

16.4.2018

V kazdych Vasich propoziciach je napisane , ze vecer pred odchodom sa mame informovat na recepcii alebo v sanone danej CK ohladne transferu a odletu, vecer pred odchodom sme nemali na recepcii ziadne informacie ohladne transferu a delegat nebral telefon, rano sme volali NaCesty Cz , kde nam to potom zistili. Boli sme rozhodnuti si zobrat taxi a nechat ho preplatit TUI, cesta na letisko pritom trva vyse hodiny . My sme leteli az vecer a nechcelo sa nam cely den kruzit okolo hotelu a cakat na transfer.Tato situacia sa nam stala uz druhy krat. Prvy krat - minuly rok na Cypre ale to sme neriesili, lebo sme mali auto z letiska a odlet sme si zistili cez internet. V obidvoch pripadoch som pisala vecer pred odletom mail k vam a nikto mi na druhy den neodpovedal.  jana G.

16.4.2018

Organizačně vše bez problémů. :) Jan Trutna

13.4.2018

Dojednejte dobrou cenu na Vánoce. Ted´jsme platily se spa a garaži cca 100 eur na den, což je super. Na Vánoce chtějí 300. Rozhodně nepoměr. Andrej Zacharov

12.4.2018

Je to podruhé co jsme zvolili Váši agenturu Na Cesty . (Před několika lety to byla Malorka). Vše je dobře připravené a synchronizované. Pokud jsme měli dotaz, dostali jsme rychlou odpověď/informaci. Vše klaplo. Od letenek až po převoz z letiště a zpět. Děkujeme. František Strnad

10.4.2018

Organizačně vše proběhlo v pořádku, včetně průvodce na místě. Nebyla nutná poznámka v pokynech, že některý let je bez stravy, protože v obou spojích strava byla (letí se přes 5 hod.). Údaje o destinaci souhlasí.Josef F.

10.4.2018

Musím vytknout Ck Neckerman vůbec nedají vědět klientům co a jak a kdy mají odlet prostě nic . A abych jako klient musel volat do ČR kdy budem mít transport na letiště je velice smutné Musím vytknout Ck Neckerman vůbec nedají vědět klientům co a jak a kdy mají odlet prostě nic . A abych jako klient musel volat do ČR kdy budem mít transport na letiště je velice smutné Šárka Andrýsová

Nahoru