Info
Info

Napsali nám

Naši zákazníci v anketě odpovídají takto:

Pojedete s námi i v budoucnu?
Ano
31096x
Spíše ano
4889x
Spíše ne
296x
Ne
100x
Jak jste byli s námi spokojeni?
Ano
34069x
Spíše ano
3083x
Spíše ne
305x
Ne
100x

08. 08. 2012

nemám žádé výhrady, děkuji za hezký zájezd, Martin M.

08. 08. 2012

Se službami agentury NaCesty jsme moc spokojeni. Eva K.

08. 08. 2012

S Vaší agenturou jsem spokojená a doporučuji dále! Anita K.

08. 08. 2012

Nemilým překvapením pro nás byla změna místaq a časů odletů a to dokonce dvakrát. Alena K.

08. 08. 2012

Spolupráce s cestovní agenturou proběhla bez problémů. Veškeré upozornění na platby či zaslání materiálů před cestou proběhlo včas. Komunikace prostřednictvím emailů výborná. Děkujeme. Zdeněk M.

08. 08. 2012

s dovolenou jsme byli maximálně spokojeni a naše rozhodování cestovat s vaší agenturou i příští rok by podpořila nějaká sleva za věrnost :-) s přáním krásného léta manželé Knoblochovi

08. 08. 2012

Maximální spokojenost s přístupem i zajištěním. Hodně nás potěšily knížečky - co nezapomenout (apod.) a průvodce Dominikánou - super nápad! V případě, že si další dovolené nebudu zařizovat na vlastní pěst, tak NaCesty.cz příště určitě využiji, a taktéž budu doporučovat známým! Ondřej Ch.

08. 08. 2012

Spolupráce s NaCesty jako již v minulosti naprosto bez problémů, oceňujeme kvalitu Vašich služeb a průběžnou péči o klienta, a to až do posledního dne před odjezdem na dovolenou.Děkujeme. Šárka V.

07. 08. 2012

Velice si cením zajištění celé dovolené Vaší agenturou. Vše proběhlo přesně podle Vašich pokynů bez sebemenších problémů. Perfektní služby Vašich zaměstnanců. Všude doporučuji Vaše služby. Už jsem absolvoval mnoho dovolených přes různé cest. kanceláře a agentury, ale Vaše služby byly jasně nejlepší. Karel M.

07. 08. 2012

Doprava z letiště na hotel a zpět byla naprosto perfektní. Klimatizované autobusy a přesně na čas. Naprostá spokojenost. Jana Z.

06. 08. 2012

Vše v pořádku, s CK ani pobytem v Turecku. Vladimír F.

06. 08. 2012

Cestovali jsme se společností GTI z Vídně a vše bezvadně klapalo. Vilém C.

06. 08. 2012

Ďakujem za výbornú organizáciu dovolenky. Všetko klapalo ako hodinky. Len by som chcela upresniť jeden detail, že Vami zaslanou parkovacou kartou na Mazur vo Schwechate sa platí, teda sa použije až pri odchode a nevstupuje sa ňou do parkoviska pri príchode, ako som bola od Vás informovaná. Ale neboli sme jediní, čo tam chaosili.:-) Pekný deň. Renáta D.

06. 08. 2012

..cestovat s německou CK ve spojení s agenturou nacesty = \"Kein Problem!\" (s českou CK již několik nejezdíme). Luboš. B.

06. 08. 2012

Komunikacia so zamestnancami cestovky bola na vybornej urovni. Dakujem. Renáta P.

06. 08. 2012

S Vašimi službami jsme byli velice spokojeni a při příští dovolené se na Vás rádi obrátíme znovu. Vladimír V.

06. 08. 2012

S Vašimi službami jsme byli také spokojeni, všechni milí a ochotní. Děkujeme, Alena S.

06. 08. 2012

Velmi dobrý přístup. Jsem spokojen. Jiří B.

06. 08. 2012

Velmi jsme ohodnotili zajištění česky mluvícího delegáta. Šárka V.

06. 08. 2012

Dakujeme za perfektne zprostredkovanie, aj nabuduce vyuzijeme Vase sluzby. Silvia Š.

05. 08. 2012

Byl jsme velmi spokojeni s vaší agenturou a s výběrem německé cestovní kanceláře. Všude se o vás bezvadně postarali. I když nemluvíme moc dobře německy a trošku jsme z toho měli obavy,ale všechno mají skvěle zorganizované. Příští se chystáme na Mallorku a využijeme zase vašich služeb. Alena J.

04. 08. 2012

Vse super,jen nas prekvapilo rozhodnuti nemecke cestovni kancelare o zmene mista odletu. Je pekne zaplatit si zajezd z Drazdan a po zaplaceni celkove castky dostat informaci,ze odletame z Lipska a navrat je do Drazdan. Vse se pak vyresilo odletem i priletem z Lipska. Ostatni znami,kteri tez jeli do stejneho hotelu,meli to stesti,ze jim zmenili jen cas odletu a priletu. Jine roky se nic podobneho nedelo. Doufam,ze to bylo vyjimecne a nadale vam zachovame prizen. Irma Radova

03. 08. 2012

Na parkovišti v Norimberku jsme platili za týden parkování se slevovou kartičkou o 6Euro víc, než bylo uváděno, i přesto, že jsme parkovali v sektoru nám určeném...ale to je jen takový detail. Michaela K.

03. 08. 2012

Spolupráce s německou cestovko naprosto dokonalá. Roman K.

03. 08. 2012

Děkujeme za dovolenku bez problému. Jiřina Z.

03. 08. 2012

- větší flexibilita při reakcích na maily zákazníka - vylepšení koordinace práce mezi zaměstnanci - vylepšení přenosu informací od jednoho operátora k druhému, popř. k vedení cestovky tak, aby se nestávalo, že zákazník řeší jeden den problém s jedním operátorem, který slíbí, že se problém začne řešit. Jakmile ovšem položí sluchátko, tak pro něho vyřizování problému skončí. Zákazník musí volat druhý den opět a řeší to samé s někým jiným od úplného začátku, protože tento o problému nic neví, a celá smyčka se znovu opakuje s tím, že se opět nic nevyřeší. U mailové korespondence je to ještě horší. Zákazník nabývá pak pocitu, že ve firmě jaksi \"levá ruka neví, co dělá pravá...\" Vladislav K.

03. 08. 2012

Dodatečně chci poděkovat panu Galkovi za vynikajíci přístup i pomoc a rychlé vyřízení problému s převodem peněžní častky na Váš účet . Který vznikl mou vinou. Na závěr děkuji Vaší agentůře a všem Vašim zaměstnancům za krásnou dovolenou. Ivan G.

02. 08. 2012

Vše perfektní. Pokyny bych jen prosil alespoň o 1 den dříve. Měl jsem zadaný pracovní email a závěrečné pokyny dorazily v pátek. Martin H.

02. 08. 2012

Vše proběhlo podle Vámi zaslaných instruktážních manuálů. Po organizační stránce zvládnuto na jedničku. Mnohokrát děkujeme, Tomáš V.

02. 08. 2012

Cestovali jsme s vámi poněkolikáté, ale letos poprvé byly zádrhely. Cestou tam jste neobjednali (přesto, že jsem včas žádal mailem) bezlepkovou stravu v letadle, takže jsem podávaný sendvič musel odmítnout a nic nejíst. Zpátky to už bylo v pořádku. Při příletu jsme zjistili, že Schauinsland nás nikde nemá evidované, protože jsme měli už z letiště půjčené auto. Oni měli na seznamu jen ty, co jeli autobusem. A jako bychom tam nebyli, se vše odvíjelo celý pobyt. Delegáta jsme neviděli, nám to ale nechybělo, měli jsme svůj program. Horší bylo, když se přiblížil den odletu a v informačním šanonu nebyl uvedený aktualizovaný čas odletu. Poslední byl odlet někam do Zurichu v pondělí, my odlétali ve středu a nic se tam neobjevilo. Večer před odletem jsme psali německy sms na uvedené číslo, žádná odpověď nepřišla. Tak jsme jeli na letiště na původní čas a ono to vyšlo. Rudolf J.

02. 08. 2012

Chválíme profesionální přístup ke klientům a maximální péči o ně. Hana P.

02. 08. 2012

Super - jako vždy :-) Václava B.

02. 08. 2012

Dobrý den, děkuji Vám za Váš zájem. S Vaší CA jsme cestovali již potřetí, mimo jiné právě proto, že předchozí zkušenosti byly jen ty nejlepší. A to jak po stránce servisu Vaší CA, tak na straně německých pořadatelů. Pavel Ž.

02. 08. 2012

Další naše připomínka se týká letu a to především zpátečního. Myslím si, že není možné, aby cestovní agentura najímala na lety na dovolené nízkonákladové linky (German Wings), kde je za poplatek i voda. Nehledě na to, že let z Rhodosu do Berlína jsme absolvovali s přestupem v Cologne, tedy strávili jsme na cestě všeho všudy celý den. Toto bychom rádi ještě vyřešili s CK. Štefan K.

02. 08. 2012

1) Slevový kupon na parkování na letišti v Norimberku nefungoval! 2) Řidič busu při cestě na letiště (při odletu zpět) nebyl dostatečně informován ze které haly letiště v Antalyi nám letí letadlo a vysadil nás u jiné haly cca 3km od sebe. Museli jsme použít taxi. Petr B.

01. 08. 2012

Jeli jsme s Nacesty.cz opakovaně, vše v naprostém pořádku!! Jana Š.

01. 08. 2012

Při placení dovolené mi bylo řečeno,že poslední prac.den před odletem se mi z agentury někdo ozve a ujasníme si čas odletu,atd.nikdo se neozval,musela jsem se ozvat já! Martina K.

01. 08. 2012

Děkujeme za zprostředkování zájezdu od 1,2 FLY, vše proběhlo jak mělo. Pěkně připravená knížečka voucherů a letenek, delegátka výborná, doporučila pěkné výletní cíle. Jiří L.

01. 08. 2012

Na letišti v Drážďanech považují slunečník za nadměrné zavazadlo a za to chtějí 50 Euro poplatek. Měli jsme s tím poměrně komplikace. Dopuručuji si slunečníky nebrat a raději koupit až v cílové destinaci za cca 7 Euro. S pozdravem Jiří H.

01. 08. 2012

Vse probehlo naprosto perfektne a profesionalne. Takze z nasi strany spokojenost s vasi cestovni agenturou! Jiří Z.

31. 07. 2012

Super servis z Vaší strany.Děkuji. Pavel H.

31. 07. 2012

Děkujeme! Krásná dovolená! Příští rok se na Vás rádi obrátíme znovu! Hedvika H.

31. 07. 2012

Díky. Navzdory všemu byla dovolená super. Cestuji s Vámi rád. Filip K.

31. 07. 2012

V popisu hotelu je vychvalována blízká pláž, na místě jsme ve skutečnosti byli velice zklamáni. Pláž byla malá, přeplněná, bez jakéhokoliv zázemí (záchody jen TOY-TOY, žádné sprchy. Na tuto pláž jsme vůbec nechodili a raději dojížděli na jinou půl hodiny autobusem. František Č.

30. 07. 2012

Služby cestovní kanceláře naprosto perfektní, Jiří P.

30. 07. 2012

Při objednávání této dovolené se nám velice věnoval pan Filip Kozák,měl trpělivost na všechny mé dotazy,vyřídil parkování v Norimberku atd.Ale mám připomínku k vypůjčení auta.Protože moje jazykové vybavení bohužel není dobré,chtěl jsem předejít problémům v půjčovně na letišti a chtěl jsem raději vše vědět-jaká je kauce atd..Upozorňoval jsem,že nemám voucher na půjčení auta,pan Kozák mě řekl,že je společný s ubytováním v hotelu,ať si ho vytisknu 2x.Po příletu jsem zašel do půjčovny Europcar a první co po mně chtěli byl voucher,o tom co jsem jim předložil říkali,že to není voucher ,že ten jejich vypadá jinak.Po delším dohadování a telefonátu do ČR si ode mne vzali platební kartu a napsali na papír,kde mně vysvětlovali,že při nehodě si vezmou 1.159 EUR,pojištění 159,-EUR a kauci 610,-EUR.Toto vše jsem chtěl vědět tady při objednávání zájezdu,protože bych tam nebyl postaven před hotovou věc,na kterou jsem nevěděl jak reagovat- mám platit pojištění a proč pak při nehodě ještě další platba atd.Pan Kozák se zmínil pouze o kauci ve výši cca 300 - 400,-EUR,to že má každá půjčovna jinak.O ostatních částkách nemluvil. Do dnešního dne zatím nepřišlo nějaké vyúčtování od Europcaru,a tak stále nevím co budu platit.Proto jsem také stále odkládal hodnocení našeho pobytu.V další hodnocení je dotaz na CK ByeBye-nikoho z této CK jsem neviděl ani na letišti ani během pobytu,pouze předposlední den se nám na posteli objevil papír s potvrzením doby odletu. Foto hotelu a stavu pláže připojím k Vašemu mailu.Jinak Madeira a celý pobyt byl nádherný. S pozdravem Ladislav Semecký

30. 07. 2012

s cestovní agenturou NaCesty.cz.jsme jeli poprvé.Servis byl výborný ihned po rezervaci zájezdu,dodatečné informace z naší strany byly ihned zodpovězeny.Péče o klienty super.Dáváme známku 1 Totéž platí o vybrané cestovní kanceláři,zajištění a informace o naší cestě byly vynikající. Jana O.

30. 07. 2012

Letost bylo výhodou,že jsme od Vás obdržele ve velkém předstihu všechy cestovní doklady ,takže dík i za Vaše služby. Vlasta L.

30. 07. 2012

vdaka za vyborne sluzny agentury, boli sme nad mieru spokojni! rychle jednanie, kompletne informacie vcas, agenturu vyuzijeme aj nabuduce! Viera Š.

30. 07. 2012

vážený pane Uher,velice si vážíme Vaší práce,proto jsme Vašimi zakazniky již 5 roků,ale to co nám provedli Vaši zaměstnanci nás velice mrzí.Měli jsme zkažený začátek dovolené.Je nám jasné,že za schopnosti svých zaměstnanců nemůžete odpovídat.Panu Valentovi jsme nestáli ani za to,aby přišel k telefonu.K čemu vlastně došlo,protože nám nešla tiskárna,prosili jsme Vaše zaměstnance,aby nám vše poslali poštou.Pár hodin před odjezdem jsme se chtěli ujistit,zda máme vše potřebné.Bylo nám řečeno,že potřebujeme ještě doklad o zaknihovaní,který jsme nikde nemuseli ukazovat.protože nám tiskárna nefungovala,byli jsme posláni do internetové kavárny.Bohužel žádnou jsme neznali. Prosíme Vás o nápravu,možná pro Vás je to banální situace,ale pro nás to bylo velice stresující.Už nikdy bychom za takového stavu nechtěli jet na dovolenou. Dušan a Helena Kubovi

Nahoru